Maar toch verslavendquote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
heb gisteravond nog wel tot een uur of half zes gekeken, maar het was niet echt bijster interessant.
echt??quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De echte die-hards gingen om 6.30 slapen![]()
ja ik wilde gisteren ook op tijd naar bedquote:
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminenquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Na Giel dus altijd.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Dat zeg ik, Formido!quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
ja erg tofquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
van 9 tot 12 op werkdagen Arbeidsvitaminen, op vrijdagavond Ekstra Weekend samen met Veenstra Veenstra en volgens mij heeft ie nog een programma ergensquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Dat is best aardig van die man.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
nou zeg ik val wel met mijn neus in de boter(vannacht sander, nu weer...)
. Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Siegfried het volgende:
Ek-sta Weekend is momenteel echt een van de leukste programma's op 3FM
Ilse DeLange is dan van een heeeeel ander niveauquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
En dat terwijl ze gewoon bij elkaar gezet zijn. Echt meesterlijk dat!quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...
Ik heb m idd ook alleen in de auto op 3fm staan..quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.
Was dat niet het jaar daarvoor? de eerste keer?quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar waren Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ze sluiten het nu wel gewoon af met Chelsea Dagger denk/hoop ik? Dat zou wel leuk zijn iig..quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ik hoop dat we eindelijk eens een middag verlost blijven van De Lange Fransen, de Bazen en Ali's B en de Yessr's van dit land.... overkillquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
Haha het callcenter waar ik heb gewerkt in beeld.
owquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Beetje sneu. Iemand had ze eerst aan HEM gedoneerd....![]()
jaaaaaa dat was echt slecht! Maar dat was ook echt de tijd dat LF&BB oooooveral optraden, vast een goedkope oplossing (in dit geval natuurlijk sowieso gratis), ja dat was echt een goed voorbeeld van een anticlimax.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
heb jij iets met achtergrondliedjes soms?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe heet dat liedje op de achtergrond?
Music van The Backgrounds.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik belde daar outbound voor Tele 2. Dat was geen pretje kan ik je zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Siegfried het volgende:
Nog Fok!kers die zo ook nog richting Neude gaan?
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kom op zeg, wel een beetje met kritiek om kunnen gaan hequote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ben maar blij dat er geen foto's van jou in je fotoboek staan
Tepeltijdquote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Barbara nog in bikini presenteren?
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??
quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.![]()
Kaiser Chiefs - I predict a riot?quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
idd !!quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....
ja, 't is bijna nog origineelquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Toad het volgende:
Het blijft romantisch hè... als die trouwverzoekjes via de SMS.
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig ietsquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Foeske het volgende:
Is het 3fm journaal van gisteren nog ergens terug te zien? Kan het zo gauw op de site niet vinden, maar ik was benieuwd of ze nog iets gezegd hadden over de surprisecamper in Tilburg vrijdag...
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt gewoon afgeknapt op Sander Lantinga deze dagen.... kan er niks aan doen
Thanx voor de link, maar om nu alles af te gaan op zoek naar het juiste fragment...quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig iets.
Denk 't niet. Dat is niet via het callcenter gegaan ... barbara had 't over gemiddeld 2000 foontjes per dag. Dus dan kloppen 10.000 platen wel aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Impry het volgende:
Dat is echt fokking veelMaar is dat nu ook wat via de website is opgehaald?
quote:
Door de Belgische regering ja. (ik geloof dat het hier de minister van buitenlandse zaken & ontwikkelingshulp is die het beloofde)quote:Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
ohja in Belgie gaan ze ook het bedrag verdubbelen (weet niet wie maar zal wel de belgische balkenende zijn) als ze 700.000 euro binnen halen.
mee eens, ik merk nu pas hoe goed Swijnenberg is eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |