Aha, thanks for the tip!quote:Op zondag 24 december 2006 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien. Check anders http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ ff. Daar kun je de betreffende uren downloaden en er ff doorheen spoelen
.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem wel een A4tje mee met FOK ! erop
Zorg dan ook dat je in beeld komt.quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
zo dus wel opletten dan he
Joah maar dat kan je daar toch zien ? hangen toch tvsquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat je in beeld komt.
hij heeft hem erg goed gecoverd inderdaad....quote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
En weer Van Velzen... die staat ook heel hoog in de lijst hoor... heerlijk nummer ook
Is dit een cover?quote:Op zondag 24 december 2006 11:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft hem erg goed gecoverd inderdaad....
voor 2500 euro wordt die wel overgestraaldquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Cybart het volgende:
wel vreemd.... Jan Marijnissen wil een plaat van de rolling stones horen, die hebben ze niet....
huub hangop wel
orgineel is van David Sneddon.... en die zat weer in staracademy in de UK....quote:
Aha, dat wist ik niet... dacht dat ie het echt zelf had geschrevenquote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
orgineel is van David Sneddon.... en die zat weer in staracademy in de UK....
en werd in de UK slechts #38 in de top 40 daaro
Ik heb er nog nooit naar geluisterd....quote:Op zondag 24 december 2006 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
Fok Radio... het radiostation voor de incrowd op fok die zichzelf geweldig vind....
ik heb het ook nog nooit geluisterd verder maar alle aandacht voor Fok is positief zullen we maar zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
Fok Radio... het radiostation voor de incrowd op fok die zichzelf geweldig vind....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |