quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:55 schreef annoylikethewind het volgende:
En vandaag strompelden er twee oma's met een rollator voor ons, een derde er los NAAST!
Ja, en eigenljik was ik niet aan de beurt om wc papier te halen, maar aangezien mn huisgenoten allebei tot na kerst weg zijn hadden zij het dus niet gedaan en moest ik het toch zelf maar doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SofaKing het volgende:
Dat is een hele strijd voor wat wc papier sylvana. Moest je zo nodig?
tegen die tijd ga ik mn bed in denk ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:05 schreef SofaKing het volgende:
Ik moet morgen om zeven uur op m'n werk zijn.![]()
lol, sterkte dan maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef SofaKing het volgende:
Ik normaal gesproken ook.
klote weekend dienst
dat is niks voor een gezonde jongeman met een overdosis testosteron
ligt eraan hoe laat vriend hier is, als ie op tijd is en er nog treinen rijden naar Sally's in Zwolle en anders hier in Deventerquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef SofaKing het volgende:
Ga je dan uit in zwolle of deventer?
Geen idee wie jarig is vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Sylvana het volgende:
ook namens mij iedereen prettige kerstdagen
en al iemand die weet wie er nou vandaag jarig is
Het zat iets anders:quote:Op zondag 24 december 2006 12:19 schreef Sylvana het volgende:
wie was er nou vandaag jarig ( die zei dat we voor de 24e 4 topics moesten vollullen omdat dan topic 24 op de 24e was en dan was diegene jarig?
iig, "onbekende jarige" gefeliciteerd dan![]()
![]()
Hij was dus op 18 december jarigquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in mijn geval moeten er 4 topics in drie dagen doorheen, dan komt topic 24 op mijn 24e verjaardag
oooooooooooooooooooowquote:Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het zat iets anders:
[..]
Hij was dus op 18 december jarig
ow bah, miss kun je bij iemand zo'n electrisch kacheltje regelen? ze komen de kachel waarsch niet repareren met de feestdagen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:49 schreef Sylvana het volgende:
het word geen warme kerst voor mij, verwarming doet het nietEn cv-ketel staat in kamer van huisgenoot die tot na de Kerst weg is
Same here, ff tv kijken, rondhangen, zinloos internetten en maar eens op tijd naar bed (hey, een goede voornemen voor het nieuwe jaar). Morgen koelkast van ouders leeg eten en weer lekker op de bank hangen thuis savonds.quote:Op zondag 24 december 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat het zo lekker en geslaagd was beelz
Hier niks speciaals op kerstavond, ben gewoon thuis, beetje tv kijken, morgen pas naar familie toe
Een echte Bourgondiër, genieten van het leven in al zijn facetten, goed eten, geweldige drank, mensen om je heen, af en toe je woede kwijt kunnen in een robbertje vechten. Hell, dan weet je weer dat je leeft,quote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef SofaKing het volgende:
beelz, wat betreft (passie voor) eten ben je een rasechte hobbit.
neuh, dat zit wel redelijk goed geloof ik ( al ben ik nog geen groot talent, maar ben druk aan het oefenenquote:Op maandag 25 december 2006 21:47 schreef swollywood het volgende:
Dan hoop ik voor je vriend dat je niet het koken van je moeder geleerd hebt
quote:Op maandag 25 december 2006 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
diezelfde vriend had het er trws over dat er een gaslek was geweest bij het wezenland? heeft iemand daar iets van gehoord.. kan het nl niet terugvinden nog
quote:Donderdagmorgen omstreeks 11:30 moest Zwolse Brandweer uitrukken naar het Groot Wezenland in Zwolle. Ter plaatse aangekomen bleek het om een hardnekkig gaslekkage onder de bestrating te gaan. Essent en brandweer zijn een aantal uren bezig geweest het lek te vinden en vervolgens te dichten. Om de werkzaamheden snel en goed te kunnen laten verlopen was er een gedeelte van de straat afgezet, het verkeer werd door verkeersregelaars omgeleid.
nee, met boekje erbij en foutcode probleem opgelostquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef navvy het volgende:
Je verwarming in de fik gestoken?
haha same herequote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh; fijne kerst gehad iedereen? Ik wel!![]()
Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh; fijne kerst gehad iedereen? Ik wel!![]()
Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.![]()
Owned,quote:Op woensdag 27 december 2006 10:24 schreef Rann het volgende:
Morguh allemaal...back in Zwolle...back @ stage
Toevallig zit ik net dit nummer the luisteren van The Offspringquote:
quote:Ballroom scene, but the fire underneath.
Gonna eat you alive,
Gonna bring you to you're knees.
Went out drinking late last night,
I had a blast.
But now the morning light has come
and kicked my ass.
I've got the worst hangover ever
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again
And by my seventh shot I was invincible
I would have never thought I'd be this miserable
I'm rolling back and forth on the bad
I'm worked so bad that I'm never gonna drink again
Won't someone just kill me?
Let me out of my misery
I'm making deals with god
I'll do anything
Make it stop please!
Make it stop please!
Make it stop please!
Make it stop please!
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again
I'll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not til next weekend
I'm never gonna drink again
tis koud en nat ja, maar ik ben lekker binnen met de verwarming hoog aan macaroni aan het makenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef navvy het volgende:
En weer terug, de kou viel me nog mee, tis ook wel 1 minuut fietsen!!!! Iemand nog wat te melden?
lol, ik heb geen dagen waar ik altijd precies hetzelfde eet, eet gewoon waar ik zin in heb, en vandaag was dat macaroni ( en dan eet ik er morgen nog wel een keer vanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:13 schreef navvy het volgende:
Ah een ouderwetse woensdag macaronidag, ik zou bijna weer bij m'n ouders gaan wonen. Ik heb maar een pizza gehaald, te lui om te koken vandaag. Morgen beter ik m'n leven.
Een balansdag?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef navvy het volgende:
Zo, die vette pizza op, morgen maar een balansdag nemen, tenzij ik weer lui ben![]()
Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef navvy het volgende:
Ik had ook zo'n voorraad, alleen al opgerookt. Goed nieuws wat betreft de cv, halverwege de komende maand komen ze t hier aanleggen, in alle ruimtes op de wc na geloof ik. Jij al wat gehoord? Ow ja, dat dubbel glas zetten wordt nog leuk, moet een hoogwerker aan te pas komen.![]()
15 euro?? U bent verkeerd ingelicht, ik kreeg een voorstel van 6 euro en daar heb ik voor getekend. Van de cv moet ik nog afwachten. De offerte ligt nu bij Delta wonen, heb me laten vertellen dat dat max 20 euro is, pin me er niet op vast!! Maar goed, ik heb het echt nodig i.v.m. 2- jarige dochter die moet slapen in een koelcel genaamd slaapkamer. Ik laat wel horen wat de cv me uiteindelijk gaat kosten.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.![]()
Dan kopen we wel ff een douchekacheltje erbij ofzo.
DUbbel glas kost 'maar' 15 e per maand extra; dat hebben we aangevraagd, wachten is nu op een belletje wanneer ze t erin komen zetten.
Een hoogwerker?Zal hier niet nodig zijn op de 1e.
Waarom krijg ik nu het gevoel dat ik dat moet doen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef descendent1 het volgende:
6 euro voor t hele huis dubbel glas?![]()
Nou; dan zal ik eens bij Delta Wonen de vloer platlopen...![]()
Ik denk in degene die het opgemeten en berekend heeft...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef navvy het volgende:
De woningen zijn hetzelfde neem ik aan, en de ramen ook dan. Geen idee waar het prijsverschil in zit.
Oeh dat eten klinkt echt heerlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Lekker weer buiten
Vanavond heb ik weer lekker gegeten... Heb kipfilet in een marinade van provencaalse kruiden gelegd en daarna gegrild. Lekker een aardappel schotel bij gemaakt met groenten en rode pesto. Dat was weer jamjam van beelz
Mikjn rug is nogsteeds naar de kloten... toch maar eens een dokter bezoeken? Misschien iets voor in 2007. Ik ben me nu aan het voorbereiden op de komende feesten
Eten was ook heerlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh dat eten klinkt echt heerlijk
En zou idd maar es naar de dotker gaan ja, als ik steeds lees hoe je aan het kwakkelen bent met je rug. En als je het na die feesten doet ziet ie het gelijk in zijn ergste vorm natuurlijk
Nijkerkquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:29 schreef descendent1 het volgende:
Je bent niet de enige die vandaag half Nederland zal gaan doorkruisen...![]()
Eerst van Zwolle naar Coeorden; dan naar Grunn' en vervolgens naar Barneveld / Nijkerk.
(de (mini)discman hangt al in de lader; iemand nog cadeuatips voor oma's?![]()
daar zit ik nu ook nog relatief dichtbijquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nijkerk
Daar heb ik 18 jaar gewoond en wonen mn ouders en rest van de familie nog enzo
komt mijn vriendinnetje vandaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef annoylikethewind het volgende:
*Gaat ook zo naar Nijkerk*
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
komt mijn vriendinnetje vandaan
De kippen! Ik heb weer erg van ze genoten het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef annoylikethewind het volgende:
*Gaat ook zo naar Nijkerk* Wie moet ik allemaal de groeten doen in Nijkerk, of Barneveld?![]()
Ik heb ze de groeten gedaan hoor! Ze vonden alleen je naam wat moeilijk uit te sprekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De kippen! Ik heb weer erg van ze genoten het afgelopen jaar![]()
Tis ook wat als je snavel alleen gebouwd is op "tok tok" hequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:27 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik heb ze de groeten gedaan hoor! Ze vonden alleen je naam wat moeilijk uit te spreken![]()
Ik zag het ja!quote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef navvy het volgende:
Goedemorgen Zwolle, we gaan lekker neussnuitend het nieuwe jaar in. Die stomme griep houdt maar niet opMisschien dat een fles champagne de boel wat kan verzachten vannacht. In ieder geval een fijne jaarwisseling allemaal!
Een kwart eeuwquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef beelz het volgende:
En dan weer op tijd op hoes an want morgen ben ik een kwart eeuw oud
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor jequote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef rudedeltadude het volgende:
Hehe, ik wilde eigenlijk nog even 1 vuurpijl kopen voor 12 uur vannacht, kom ik met mijn domme hoofd tot de conclusie dat het zondag is!
En dan is er in zwolle niks open toch?
Goegoe dada pfieeeuw!!!! !quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor je
Gaan ongeveer zo, ssssssssssssssssss.................whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew....knal.....pof.quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goegoe dada pfieeeuw!!!! !![]()
Met of zonder fluitje?
ik hoef er maar 1quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor je
Dat vind ik heel aardig van je, maar jij koopt ook niet voor niks een pakket met pijlen...quote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef navvy het volgende:
Ik heb nog een pijlenpakket met 4 "grote" pijlen. Je mag er best 1 ophalen.
Doe dat!quote:Op zondag 31 december 2006 13:47 schreef navvy het volgende:
Geen probleem, als ik vannacht de laatste pijl de lucht in schiet zal ik aan je denken...........of klinkt dit te gay?????
geniet ervan!quote:Op zondag 31 december 2006 14:11 schreef navvy het volgende:
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen. Deze jongen gaat ff douchen, dochter ophalen en dan naar vrienden toe lekker eten en drinkenGegroet!!!
Wat hij zegt!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef Ludger het volgende:
Gezond en voorspoedig 2007!
Valt hier ook mee nu; leek er ff op of is dat mn kater die me voor de gek houdt?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef navvy het volgende:
Stormen? bij jouw blok misschien, hier is het windstil
Vrouwen... (zucht)quote:Op maandag 1 januari 2007 16:50 schreef annoylikethewind het volgende:
Gelukkig 2007!!![]()
Descendent, heb je nou stiekem toch een kat gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sylvana ontzettend brak is![]()
een goed ritme is ok olé oléquote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
Ben net mijn bed uit
Lag er om 9 uur pas in
ik ben ook weer wakker, lag er vannacht om 6 uur in, maar na het eten nog maar weer ff paar uurtjes gaan slapenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
Ben net mijn bed uit
Lag er om 9 uur pas in
Oeh, offline dagen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen, ben nu weer online na een paar angstige offline dagen,.
Nou ja, bij mij was het eerder erachterkomen dat laptops niet tegen openstaande ramen kunenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Oeh, offline dagen.![]()
Heb ik ooit gehad toen Essent me na een meningsverschil over een energiefactuur onterecht van Radio/TV afgesloten had. Aangezien ik destijds @home had als provider werkte mijn internet en telefonie ook niet meer aangezien daarvoor een werkende Radio/TV aansluiting nodig is.
Toen zat ik dus 2 weken zonder radio, TV, internet en telefoon aangezien ze 5-10 werkdagen nodig hebben voor een heraansluiting.![]()
Vraag me nog steeds af hoe ik dat overleefd heb zonder afkickverschijnselen.
Is ie gejat? of waterschade door de regen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij was het eerder erachterkomen dat laptops niet tegen openstaande ramen kunen.
Hij zwom zowat weg.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is ie gejat? of waterschade door de regen?
Nou ja; hij is nu wel mooi schoongespoeld van binnen!quote:
mwah, ben nog wel beetje brak, wel al mn vingers nog ( zelf geen vuurwerk afgestoken) en moet zometeen naar school toe, terwijl het vakantie isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:21 schreef beelz het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Hartelijk nieuwjaar
Iedereen weer beetje bijgekomen? Mijn keel is aan stront... Das klote want eigenlijk zouden we deze week de zanglijn opnemen voor onze nieuwe plaat. Weekje uitstellen wordt dat dus.
Heeft iedereen zijn vingers nog? Ik heb ze nog wel alle 10
dan had je nog gelukquote:Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toen zat ik dus 2 weken zonder radio, TV, internet en telefoon aangezien ze 5-10 werkdagen nodig hebben voor een heraansluiting.![]()
Vraag me nog steeds af hoe ik dat overleefd heb zonder afkickverschijnselen.
ehm, oke?quote:
ik dacht "ik hou mn mond wel"quote:
Hoezo? En welke? Ik ken er 3.quote:
ach das toch niet zo erg? tegenwoordig is dat heel normaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
in de assendorperstraat zit er nu volgens mij nog een op het raam staat iets van "celeste bodyfashion"maar er staat achterin de winkel volgens mij wel een vrij aanwezige vitrinekast met allerlei felgekleurde atributen. Ik ben er niet binnen geweest, dus het kunnen ook gewoon staafmixers zijn, maar mijn vermoeden zegt wat anders![]()
is ook helemaal niet ergquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef WEST het volgende:
[..]
ach das toch niet zo erg? tegenwoordig is dat heel normaal![]()
tis meer de moderne naamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is ook helemaal niet ergmaar noem het dan niet hypocriet "bodyfashion" maar gewoon smerige sexshop
er zijn zoveel echt "gore" sexshops... tegen een gewone keten als bijv. een cld heb ik helemaal niks, maar van die duistere winkeltjes met van die uitgesproken dingen in de etalage hou ik totaal niet. Wat mij betreft kan het daar een stuk stijlvollerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef WEST het volgende:
[..]
tis meer de moderne naamen wat is er smerig aan een sexshop
![]()
ik heb slechts een wittequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Massive het volgende:
Iedereen wil toch velgekleurde staafmixers tegenwoodig? Ik heb er al 18, op z'n minst.
ik ook zoietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Massive het volgende:
Iedereen wil toch velgekleurde staafmixers tegenwoodig? Ik heb er al 18, op z'n minst.
je hebt het dus toch voor elkaar gekregenquote:
We hebben met oud en nieuw vrij veel stomme dingen gedaan die je niet moet doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je hebt het dus toch voor elkaar gekregen![]()
beterschap
ik ben niet ziek, maar voel me wel kut, en nee, voel niet me kut
omgquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:44 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben met oud en nieuw vrij veel stomme dingen gedaan die je niet moet doen
Zo hebben we iemand koffiemelkpoeder laten snuiven en ben ik van 3 meter hoogte op een auto gevallen.
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sylvana het volgende:
nog een kwartier en dan ben ik tiener-af
idd, dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ik![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ik![]()
nee, jij bent een lekker voorbeeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Verstandig
Shit ik ben 25 en gedraag me nogsteeds als een kind
quote:
Ik niet hoor,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen is nog een beetje aan het uitbrakken van oud en nieuw denk![]()
Ik ben behoorlijk lekker jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, jij bent een lekker voorbeeld![]()
Ik wou nog zeggen, Hier ook gefeliciteerd,quote:
En je lust whisky,quote:
For the record: Ik heb dat vaatje niet aangeraakt, als ik het deed was hij goed geopend geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En je lust whisky,.
Een man naar mijn hart,. Wanneer gaan we weer eens bier/whisky zuipen?
Dat we weer heel amateuristische en vaatje bier proberen open te maken,.
quote:
Ik heb dat vaatje ook niet aangeraakt,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef beelz het volgende:
[..]
For the record: Ik heb dat vaatje niet aangeraakt, als ik het deed was hij goed geopend geweest
En wanneer we weer bier/whisky zuipen? Wat dacht je van de meet?
Wie waren die paupers eigenlijk die niet eens een vaatje konden openen? Stelletje 15-jarige kinderenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb dat vaatje ook niet aangeraakt,.
Goed idee,.
En B. maar toekijken en 'advies' geven,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Wie waren die paupers eigenlijk die niet eens een vaatje konden openen? Stelletje 15-jarige kinderen
Dat is typisch B. ... Altijd alles beter weten maar zelf niets doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En B. maar toekijken en 'advies' geven,.
Jij bent meer van de actie,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is typisch B. ... Altijd alles beter weten maar zelf niets doenGoede knul dat wel maar gebruikt iets te veel drugs als je het mij vraagt.
En wat voor actiequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij bent meer van de actie,.
Ach ja, ik heb er niet zo'n kijk op, jij wel denk ik,.
2 Keer?quote:
Tis gewoon El Cheapo,quote:
Als je er 2 koopt ben je duurder uitquote:
Ja doh,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je er 2 koopt ben je duurder uit
Je dondert bekant naar beneden? Nee toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:52 schreef Sylvana het volgende:
ik ga kijken of ik nu ik 20 ben het trappetje naar mn bed nog wel omhoog kom nu ik zo oud ben
trusten
Trustuhquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:52 schreef Sylvana het volgende:
ik ga kijken of ik nu ik 20 ben het trappetje naar mn bed nog wel omhoog kom nu ik zo oud ben
trusten
ik hoop het niet, en anders heb ik de neukslaapbank nogquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je dondert bekant naar beneden? Nee toch?.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik hoop het niet, en anders heb ik de neukslaapbank nog
Thnxquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:34 schreef littledrummergirl het volgende:
gefeliciteerd sylvana![]()
en hoe voelt het nu, ben je al aan het aftakelen?
Kijk maar uit, dat zei ik nl. ook een jaar geleden...nog nooit zo vaak ziek geweest vervolgensquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:56 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Lang uitgeslapen... nogsteeds ziekjes
Het moet wel supergriep zijn want ik word nooit ziek, dus kom niet bij me in de buurt want ik denk dat gewone stervelingen acuut dood neervallen als ze besmet raken met supergriep.
Ik ben in 2006 niet 1 keer ziek geweest... Ik denk dat ik dat wel mag zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat zei ik nl. ook een jaar geleden...nog nooit zo vaak ziek geweest vervolgens![]()
ow, das minder jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb trws RSI, beetje jammer, ik was net zo aan mn lappie gewend geraakt. NU moet ik em gaan ombouwen met losse toetsenborden en muizen enzo
Handig hequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ah een beknelde zenuwik leer nog eens wat hier
Juist niet, het is een bekend bijverschijnsel van...zwangerschapquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef beelz het volgende:
Bij vrouwen noem je RSI toch gewoon carpaal tunnel syndroom en dat krijgen ze toch omdat ze te veel met zichzelf bezig zijn?
Sterkte ermee iig
Niet volgens een pornofilm die ik laatst zagquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Juist niet, het is een bekend bijverschijnsel van...zwangerschap![]()
Tanken komend weekend natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle!!! Vandaag 1e werkdag van het nieuwe jaar, overleefd gelukkig. Nog 2 dagen te gaan en alweer weekend. Iemand nog snode plannen dit weekend waarvan ik moet weten?
verjaardag vierenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle!!! Vandaag 1e werkdag van het nieuwe jaar, overleefd gelukkig. Nog 2 dagen te gaan en alweer weekend. Iemand nog snode plannen dit weekend waarvan ik moet weten?
ik vier het alleen voor familie, maar je mag best een keer langskomen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:20 schreef navvy het volgende:
Ow welgefeli![]()
En mij niet eens uitnodigen?? Een schande is het!! Het zij je vergeven![]()
Gefeliciteerd!quote:
ja hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef navvy het volgende:
Da's nou lief van je! Maar valt er iets te beleven in Deventer dan?
Thnxquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe voelt het nou om een twintiger te zijn?![]()
Ben zelf helaas al weer twintiger af![]()
Welke sport doe je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:10 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb net gesport, na 4 jaar ga ik het toch weer doen: wedstrijden spelen!
ik ben gevraagd om in te vallen, kan niet wachten tot zaterdag!
hasselt ik vreet je op!!!
Dank je wel hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:14 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben net te laat ik weet het: maar goed, sylvana gefeliciteerd
badminton (maar dan niet op de campingquote:
Goed zoquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Ik heb de huisarts gebeld
Ik kon morgenochtend al terecht maar omdat ik morgen een kater heb leek het me niet zo'n goed idee. Dus ik kan maandagmiddag bij hem langskomen.quote:
lolquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kon morgenochtend al terecht maar omdat ik morgen een kater heb leek het me niet zo'n goed idee. Dus ik kan maandagmiddag bij hem langskomen.
Kun je beter tegen de dokter zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol
naja, succes dan maar maandag
Volgens mij ben jij onderweg om de volgende Bionic Man te worden met al dat metaal in je lichaam,quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Kun je beter tegen de dokter zeggenAls hij me pijn doet breek ik hem doormidden
Ik heb alleen titanium in mijn knie en een schroef in mijn schouder. Dus zoveel metaal valt nog wel meequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij onderweg om de volgende Bionic Man te worden met al dat metaal in je lichaam,.
Komt nog wel, flink doorblessuren,quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb alleen titanium in mijn knie en een schroef in mijn schouder. Dus zoveel metaal valt nog wel mee
Ik wil een titanium onderarm met lasergun. Dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Komt nog wel, flink doorblessuren,.
He buurvrouw! Is erg druk aan de Hanzelaan nu. Echter, woensdag begin ik aan de Stolterweg, ik heb intern gesolliciteerd en ben aangenomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef annoylikethewind het volgende:
Druk op locatie Hanzeland Navvy? Proost iig!
Gaat zich zo maar even aan een sollicitatiebrief wijden....
Functie medewerker kwaliteit D........(waar die D voor staat?). Ik ga dus afdelingsprocessen volgens opgestelde controleplannen controleren. Rapportage verzorgen etc. Klonk wel leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef annoylikethewind het volgende:
GefeliciteerdWat voor functie?
Welkom terugquote:
Blijf nou toch eens van de drugs afquote:
Tofquote:
Ik rook liever een baab in plaats van dat ik me laat meppen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja zeker, is echt heerlijk dat spacen
ik vind het allebei fijn, zeker gecombineerd met elkaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik rook liever een baab in plaats van dat ik me laat meppen eigenlijk
MAar heej als dat jouw ding is
Meestal vinden mensen het niet fijn als ik ze een mep verkoopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het allebei fijn, zeker gecombineerd met elkaar
tja, als ik in de kroeg ben en iemand geeft me een mep dan vind ik het ook niet fijn hoor, maar in andere situaties wel dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Meestal vinden mensen het niet fijn als ik ze een mep verkoopZelfs niet als ze wasted zijn
Ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als ik in de kroeg ben en iemand geeft me een mep dan vind ik het ook niet fijn hoor, maar in andere situaties wel dus
lol, daar hou ik dan weer niet vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby
Ik laat me met klapstoelen meppen en val in prikkeldraad dus ik weet niet wat mensen vreemder moeten vinden
Ik doe alles voor een enorme adrenaline rush en geloof me, een bump van 3 meter hoog op een tafel die ingewikkeld is in prikkeldraad is een rushquote:
Bléh, das toch niet leuk manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een enorme adrenaline rush en geloof me, een bump van 3 meter hoog op een tafel die ingewikkeld is in prikkeldraad is een rush
Dat is met gemak wel leuk. Pijn is een emotie en emoties kun je uitschakelenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bléh, das toch niet leuk man. Ik zit trouwens in Zwolle op school, telt dat ook
?
Berkum. En er is dus nog hoop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef annoylikethewind het volgende:
Zelfs met nr 2 kun je het nog krijgen hoor *wijst op zichzelf en descendent*![]()
Ik stond voor mijn vorige huisje op *tromgeroffel....* nr 28!!
Waar is het?
Zekers; voor de huizen waar ik (en wij) in gewoond hebben stond ik 3e; 3e en 2e, dusse...quote:
He jammerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zekers; voor de huizen waar ik (en wij) in gewoond hebben stond ik 3e; 3e en 2e, dusse...
![]()
Maar ik kan niks beloven voor jouw huis natuurlijk..
Mij,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
He jammer
Wie moet ik nu omkopen?
Onder welke steen zat jij de afgelopen dagen,quote:
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheadsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:36 schreef navvy het volgende:
Goedemorgen Zwolle! Wat zijn de plannen dit weekend?!
Gefeliciteerd dan (alsnog/ alvast).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheads
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheads
Beschuit met roze muisjes was het toch?quote:
Ik wist niet dat je op mijn verjaardag kwamquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan (alsnog/ alvast).
WIj zitten vanavond in Nijkerk bij vriendjes op een verjaardag.![]()
omgquote:Dreigbrieven in Zwolse wijken van ‘Al quida’
door JANINE STOUGIE
ZWOLLE - ‘WY DODEN MOETEN, OOK IN JULLIE STRAAT NU, OP ZWARTE LYST STAAN. WY HOOFD AFHAKKEN, BENEN EN ARMEN OVERAL BLOED EN STUKKEN IN WYDE AA GAAN GOOIEN’. Deze tekst kreeg een aantal bewoners van de Zwolse wijken Assendorp en Holtenbroek in hun brievenbus. Velen hebben aangifte gedaan.
De doodsbedreigingen in krakkemikkig Nederlands zijn met name gericht tegen voetbalclub HTC, maar ook tegen de ontvangers van de brief persoonlijk. Sommige werden ondertekend met ‘Al quida’. Een ontvanger van de brief: ‘Het is net of die maffe briefschrijver de schuld in de schoenen van buitenlanders wil schuiven, maar hij kan nog niet eens Al-Qaeda schrijven.’ HTC is overigens al meer dan twee jaar het slachtoffer van een onbekende, die aanvankelijk de dreigbrieven richtte aan kaderleden van de Zwolse voetbalclub. Die brieven stonden vol verdachtmakingen over de gang van zaken bij HTC. De dader pakt nu breder uit.
de stentor
Uhhh...ik heb hier voor doorgeleerd enzo, en de foute grammatica etc. is dermate inconsistent dat ook ik een kratje wil verwedden dat dit afkomstig is van een lelieblank gefrustreerd figuur. Walgelijk. Hopelijk komen er nu deze idioot "het groter aanpakt" ook meteen meer aanknopingspunten om m te pakken en zelf in de Wijde Aa te flikkeren. Intact, dat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |