abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44736062
Zo'n 1e kerstdag is wel saai op zich. Ik ben om half 1 opgestaan en heb nog weinig gedaan

Alleen net ff op de scooter heen en terug gereden naar Wijhe om een fotocamera op te halen die ik via marktplaats gekocht had

Hey, krijg nou wat. Ik kijk net in mijn profiel en zie dat het vandaag 5 jaar terug is dat ik mezelf op fok registreerde
pi_44736447
Goeieavond

Zo, ik heb het gourmetten weer achter de rug

Gefeliciteerd met je 5 jarig Fok-jubileum swollywood
pi_44739002
heb net lekker gegeten bij schoonmoeders ( en vader ) damn wat kunnen die lekker koken zeg.

even ter illustratie, mijn moeder bakt biefstuk zowat zwart omdat ze denkt dattie nog rauw is vanbinnen dus dit is altijd een verademing
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_44739066
Dan hoop ik voor je vriend dat je niet het koken van je moeder geleerd hebt
pi_44739122
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:47 schreef swollywood het volgende:
Dan hoop ik voor je vriend dat je niet het koken van je moeder geleerd hebt
neuh, dat zit wel redelijk goed geloof ik ( al ben ik nog geen groot talent, maar ben druk aan het oefenen )
pi_44739140
diezelfde vriend had het er trws over dat er een gaslek was geweest bij het wezenland? heeft iemand daar iets van gehoord.. kan het nl niet terugvinden nog
pi_44739477
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
diezelfde vriend had het er trws over dat er een gaslek was geweest bij het wezenland? heeft iemand daar iets van gehoord.. kan het nl niet terugvinden nog
quote:
Donderdagmorgen omstreeks 11:30 moest Zwolse Brandweer uitrukken naar het Groot Wezenland in Zwolle. Ter plaatse aangekomen bleek het om een hardnekkig gaslekkage onder de bestrating te gaan. Essent en brandweer zijn een aantal uren bezig geweest het lek te vinden en vervolgens te dichten. Om de werkzaamheden snel en goed te kunnen laten verlopen was er een gedeelte van de straat afgezet, het verkeer werd door verkeersregelaars omgeleid.
  maandag 25 december 2006 @ 23:26:18 #58
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44741001
Avond, weer thuis en volgevreten, jaarlijkse paella van mn vader geprobeerd naar binnen te werken. M'n dochter op bed gegooid en maar een pot bier los gerukt. Ho ho ho!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_44754719
Zwolle, is er nog leven daar? Bijna 24 uur niet gepost hier

Kerst zit er weer op, en ik heb de verwarming zelf gefixt Dus hoef niet meer kou te lijen
  dinsdag 26 december 2006 @ 22:13:15 #60
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44755279
Je verwarming in de fik gestoken?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_44755376
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef navvy het volgende:
Je verwarming in de fik gestoken?
nee, met boekje erbij en foutcode probleem opgelost
  dinsdag 26 december 2006 @ 22:23:21 #62
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44755525
Op de vrouwenmanier dus, als je d'r maar warm bij zit, ho ho ho.
  dinsdag 26 december 2006 @ 23:16:40 #63
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_44756803
Zo kerst bij schoonfamilie ook weer overleefd. Zij leven ook nog
Was wel een gezellige kerst... heb alleen gister zoveel kaas gegeten dat mijn darmen nu nog aan elkaar plakken

Ik neem er nog 1 *proost*
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 26 december 2006 @ 23:22:37 #64
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44756937
Proost Beelz, kneem er ook nog 1 en dan pitten, morgen vroeg dag! Ja er wordt nog gewerkt morgen
pi_44763493
Morguh allemaal...back in Zwolle...back @ stage
Dussss.... ?
  woensdag 27 december 2006 @ 11:01:18 #66
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44763987
Moggeh; fijne kerst gehad iedereen? Ik wel!

Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_44764159
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:

Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.
haha same here

vandaag niet naar Zwolle toe, misschien morgen of overmorgen

kan Zwolle natuurlijk niet zomaar 2 weken verlaten he
pi_44767184
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:

Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 27 december 2006 @ 14:56:24 #69
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44767783
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:24 schreef Rann het volgende:
Morguh allemaal...back in Zwolle...back @ stage
Owned, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_44767915
Ergste

kater

ooit...
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_44768297
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:15 schreef Massive het volgende:
Ergste

kater

ooit...
Toevallig zit ik net dit nummer the luisteren van The Offspring
quote:
Ballroom scene, but the fire underneath.
Gonna eat you alive,
Gonna bring you to you're knees.

Went out drinking late last night,
I had a blast.
But now the morning light has come
and kicked my ass.

I've got the worst hangover ever
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again

And by my seventh shot I was invincible
I would have never thought I'd be this miserable

I'm rolling back and forth on the bad
I'm worked so bad that I'm never gonna drink again

Won't someone just kill me?
Let me out of my misery
I'm making deals with god
I'll do anything

Make it stop please!
Make it stop please!

Make it stop please!
Make it stop please!

I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again

I'll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not til next weekend

I'm never gonna drink again
  woensdag 27 december 2006 @ 17:40:18 #72
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44768445
Middag! Zit al een half uur thuis, eindelijk opgewarmd. kom ik er net achter dat ik m'n sigaretten op het werk heb laten liggen, moet ik @#$#@$%$%^^ weer naar de winkel. Dit topic kan verplaatst worden naar klaagbaak
pi_44768954
tis echt veeeeel te koud buiten vind ik

en als ik ergens chagerijnig van word dan is het wel kou
  woensdag 27 december 2006 @ 18:05:27 #74
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44769178
En weer terug, de kou viel me nog mee, tis ook wel 1 minuut fietsen!!!! Iemand nog wat te melden?
pi_44769334
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef navvy het volgende:
En weer terug, de kou viel me nog mee, tis ook wel 1 minuut fietsen!!!! Iemand nog wat te melden?
tis koud en nat ja, maar ik ben lekker binnen met de verwarming hoog aan macaroni aan het maken
  woensdag 27 december 2006 @ 18:13:34 #76
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44769397
Ah een ouderwetse woensdag macaronidag, ik zou bijna weer bij m'n ouders gaan wonen. Ik heb maar een pizza gehaald, te lui om te koken vandaag. Morgen beter ik m'n leven.
pi_44770077
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:13 schreef navvy het volgende:
Ah een ouderwetse woensdag macaronidag, ik zou bijna weer bij m'n ouders gaan wonen. Ik heb maar een pizza gehaald, te lui om te koken vandaag. Morgen beter ik m'n leven.
lol, ik heb geen dagen waar ik altijd precies hetzelfde eet, eet gewoon waar ik zin in heb, en vandaag was dat macaroni ( en dan eet ik er morgen nog wel een keer van )
  woensdag 27 december 2006 @ 18:45:47 #78
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44770285
Zo, die vette pizza op, morgen maar een balansdag nemen, tenzij ik weer lui ben
  woensdag 27 december 2006 @ 19:07:42 #79
120304 descendent1
pi_44771008
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef navvy het volgende:
Zo, die vette pizza op, morgen maar een balansdag nemen, tenzij ik weer lui ben
Een balansdag?
Hier was t vandaag (en gezien de hoeveelheid die we nog over hebben morgen ook) spaghettidag.
En Des zorgt altijd dat ie thuis een mondvoorraadje peuken (en shag) paraat heeft om dergelijke toestanden te voorkomen!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 27 december 2006 @ 19:08:25 #80
120304 descendent1
pi_44771033
Oh kut; zul je zien dat ie de volgende keer hier langskomt als ie zn peuken weer is vergeten..
  woensdag 27 december 2006 @ 19:10:07 #81
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44771094
Ik had ook zo'n voorraad, alleen al opgerookt. Goed nieuws wat betreft de cv, halverwege de komende maand komen ze t hier aanleggen, in alle ruimtes op de wc na geloof ik. Jij al wat gehoord? Ow ja, dat dubbel glas zetten wordt nog leuk, moet een hoogwerker aan te pas komen.
  woensdag 27 december 2006 @ 19:12:44 #82
120304 descendent1
pi_44771189
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef navvy het volgende:
Ik had ook zo'n voorraad, alleen al opgerookt. Goed nieuws wat betreft de cv, halverwege de komende maand komen ze t hier aanleggen, in alle ruimtes op de wc na geloof ik. Jij al wat gehoord? Ow ja, dat dubbel glas zetten wordt nog leuk, moet een hoogwerker aan te pas komen.
Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.
Dan kopen we wel ff een douchekacheltje erbij ofzo.

DUbbel glas kost 'maar' 15 e per maand extra; dat hebben we aangevraagd, wachten is nu op een belletje wanneer ze t erin komen zetten.

Een hoogwerker? Zal hier niet nodig zijn op de 1e.
  woensdag 27 december 2006 @ 19:23:26 #83
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44771553
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.
Dan kopen we wel ff een douchekacheltje erbij ofzo.

DUbbel glas kost 'maar' 15 e per maand extra; dat hebben we aangevraagd, wachten is nu op een belletje wanneer ze t erin komen zetten.

Een hoogwerker? Zal hier niet nodig zijn op de 1e.
15 euro?? U bent verkeerd ingelicht, ik kreeg een voorstel van 6 euro en daar heb ik voor getekend. Van de cv moet ik nog afwachten. De offerte ligt nu bij Delta wonen, heb me laten vertellen dat dat max 20 euro is, pin me er niet op vast!! Maar goed, ik heb het echt nodig i.v.m. 2- jarige dochter die moet slapen in een koelcel genaamd slaapkamer. Ik laat wel horen wat de cv me uiteindelijk gaat kosten.
  woensdag 27 december 2006 @ 19:38:12 #84
120304 descendent1
pi_44772043
6 euro voor t hele huis dubbel glas?
Nou; dan zal ik eens bij Delta Wonen de vloer platlopen...
pi_44773195
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef descendent1 het volgende:
6 euro voor t hele huis dubbel glas?
Nou; dan zal ik eens bij Delta Wonen de vloer platlopen...
Waarom krijg ik nu het gevoel dat ik dat moet doen?

Misschien heeft het prijsverschil te maken met het feit dat wij op een hoek zitten? Als ik iets geks zeg mag je het zeggen, ik heb er toch geen verstand van.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:46:24 #86
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_44777045
De woningen zijn hetzelfde neem ik aan, en de ramen ook dan. Geen idee waar het prijsverschil in zit.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:27:46 #87
44649 beelz
pi_44780807
Zwolle

Lekker weer buiten
Vanavond heb ik weer lekker gegeten... Heb kipfilet in een marinade van provencaalse kruiden gelegd en daarna gegrild. Lekker een aardappel schotel bij gemaakt met groenten en rode pesto. Dat was weer jamjam van beelz

Mikjn rug is nogsteeds naar de kloten... toch maar eens een dokter bezoeken? Misschien iets voor in 2007. Ik ben me nu aan het voorbereiden op de komende feesten
Besef Regulier!
  donderdag 28 december 2006 @ 10:54:00 #88
120304 descendent1
pi_44787539
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef navvy het volgende:
De woningen zijn hetzelfde neem ik aan, en de ramen ook dan. Geen idee waar het prijsverschil in zit.
Ik denk in degene die het opgemeten en berekend heeft...
pi_44788898
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef beelz het volgende:
Zwolle

Lekker weer buiten
Vanavond heb ik weer lekker gegeten... Heb kipfilet in een marinade van provencaalse kruiden gelegd en daarna gegrild. Lekker een aardappel schotel bij gemaakt met groenten en rode pesto. Dat was weer jamjam van beelz

Mikjn rug is nogsteeds naar de kloten... toch maar eens een dokter bezoeken? Misschien iets voor in 2007. Ik ben me nu aan het voorbereiden op de komende feesten
Oeh dat eten klinkt echt heerlijk

En zou idd maar es naar de dotker gaan ja, als ik steeds lees hoe je aan het kwakkelen bent met je rug. En als je het na die feesten doet ziet ie het gelijk in zijn ergste vorm natuurlijk
  donderdag 28 december 2006 @ 12:42:34 #90
44649 beelz
pi_44789728
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oeh dat eten klinkt echt heerlijk

En zou idd maar es naar de dotker gaan ja, als ik steeds lees hoe je aan het kwakkelen bent met je rug. En als je het na die feesten doet ziet ie het gelijk in zijn ergste vorm natuurlijk
Eten was ook heerlijk

Heb geen zin om naar de dokter te gaan... kom er al te vaak. Ben alleen al aan mijn knieën 11 keer geopereerd in 4 jaar tijd. Weinig zin in nog meer van die onzin eigenlijk
Besef Regulier!
  donderdag 28 december 2006 @ 12:44:24 #91
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44789769
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_44790060
quote:
  donderdag 28 december 2006 @ 12:56:53 #93
44649 beelz
pi_44790070
quote:
Besef Regulier!
pi_44800369
quote:
Die 3 staat toch niet voor het aantal mensen wat op komt dagen zoals vorige keer?
pi_44804246
de vorige keer waren we toch zeker met zijn zessen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:23:35 #96
44649 beelz
pi_44820013
Goeiemorgen Zwolle

Wow ik maak een keer een ochtend mee op vrijdag Gister weer gezellig gewerkt enzo. Shit de kamer draait nog rondjes... Waarom maak ik afspraken op de vrijdag als ik er toch te brak voor ben...
Besef Regulier!
pi_44820078
Mogguh Zwolle

Beelz, ben jij ook wel eens niet bezopen?

Ik kom zo heeeel eventjes naar jullie toe, maar kom niet verder dan het overstappen op het station naar de trein richting Groningen

Vandaag eindelijk weer eens naar een vriend toe die ik al sinds maart niet meer gezien heb, dus heb er erg veel zin in
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:29:58 #98
120304 descendent1
pi_44820187
Je bent niet de enige die vandaag half Nederland zal gaan doorkruisen...
Eerst van Zwolle naar Coeorden; dan naar Grunn' en vervolgens naar Barneveld / Nijkerk.
(de (mini)discman hangt al in de lader; iemand nog cadeuatips voor oma's?
pi_44820248
kga vandaag ook lekker op pad, eerst high-tea-en ( mooi woord zo ) in het wtc en daarna lekker shoppen en stappen in r'dam

@descendent: oma's zijn hier ook altijd een megaprobleem wij eindigen meestal met een "groot"gezamelijk cadeau als een magnetron of een senseo ofzo zijn we er allemaal ineens vanaf 0-)
pi_44820258
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:29 schreef descendent1 het volgende:
Je bent niet de enige die vandaag half Nederland zal gaan doorkruisen...
Eerst van Zwolle naar Coeorden; dan naar Grunn' en vervolgens naar Barneveld / Nijkerk.
(de (mini)discman hangt al in de lader; iemand nog cadeuatips voor oma's?
Nijkerk

Daar heb ik 18 jaar gewoond en wonen mn ouders en rest van de familie nog enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')