quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:55 schreef annoylikethewind het volgende:
En vandaag strompelden er twee oma's met een rollator voor ons, een derde er los NAAST!
Ja, en eigenljik was ik niet aan de beurt om wc papier te halen, maar aangezien mn huisgenoten allebei tot na kerst weg zijn hadden zij het dus niet gedaan en moest ik het toch zelf maar doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SofaKing het volgende:
Dat is een hele strijd voor wat wc papier sylvana. Moest je zo nodig?
tegen die tijd ga ik mn bed in denk ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:05 schreef SofaKing het volgende:
Ik moet morgen om zeven uur op m'n werk zijn.![]()
lol, sterkte dan maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef SofaKing het volgende:
Ik normaal gesproken ook.
klote weekend dienst
dat is niks voor een gezonde jongeman met een overdosis testosteron
ligt eraan hoe laat vriend hier is, als ie op tijd is en er nog treinen rijden naar Sally's in Zwolle en anders hier in Deventerquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef SofaKing het volgende:
Ga je dan uit in zwolle of deventer?
Geen idee wie jarig is vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Sylvana het volgende:
ook namens mij iedereen prettige kerstdagen
en al iemand die weet wie er nou vandaag jarig is
Het zat iets anders:quote:Op zondag 24 december 2006 12:19 schreef Sylvana het volgende:
wie was er nou vandaag jarig ( die zei dat we voor de 24e 4 topics moesten vollullen omdat dan topic 24 op de 24e was en dan was diegene jarig?
iig, "onbekende jarige" gefeliciteerd dan![]()
![]()
Hij was dus op 18 december jarigquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in mijn geval moeten er 4 topics in drie dagen doorheen, dan komt topic 24 op mijn 24e verjaardag
oooooooooooooooooooowquote:Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het zat iets anders:
[..]
Hij was dus op 18 december jarig
ow bah, miss kun je bij iemand zo'n electrisch kacheltje regelen? ze komen de kachel waarsch niet repareren met de feestdagen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:49 schreef Sylvana het volgende:
het word geen warme kerst voor mij, verwarming doet het nietEn cv-ketel staat in kamer van huisgenoot die tot na de Kerst weg is
Same here, ff tv kijken, rondhangen, zinloos internetten en maar eens op tijd naar bed (hey, een goede voornemen voor het nieuwe jaar). Morgen koelkast van ouders leeg eten en weer lekker op de bank hangen thuis savonds.quote:Op zondag 24 december 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat het zo lekker en geslaagd was beelz
Hier niks speciaals op kerstavond, ben gewoon thuis, beetje tv kijken, morgen pas naar familie toe
Een echte Bourgondiër, genieten van het leven in al zijn facetten, goed eten, geweldige drank, mensen om je heen, af en toe je woede kwijt kunnen in een robbertje vechten. Hell, dan weet je weer dat je leeft,quote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef SofaKing het volgende:
beelz, wat betreft (passie voor) eten ben je een rasechte hobbit.
neuh, dat zit wel redelijk goed geloof ik ( al ben ik nog geen groot talent, maar ben druk aan het oefenenquote:Op maandag 25 december 2006 21:47 schreef swollywood het volgende:
Dan hoop ik voor je vriend dat je niet het koken van je moeder geleerd hebt
quote:Op maandag 25 december 2006 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
diezelfde vriend had het er trws over dat er een gaslek was geweest bij het wezenland? heeft iemand daar iets van gehoord.. kan het nl niet terugvinden nog
quote:Donderdagmorgen omstreeks 11:30 moest Zwolse Brandweer uitrukken naar het Groot Wezenland in Zwolle. Ter plaatse aangekomen bleek het om een hardnekkig gaslekkage onder de bestrating te gaan. Essent en brandweer zijn een aantal uren bezig geweest het lek te vinden en vervolgens te dichten. Om de werkzaamheden snel en goed te kunnen laten verlopen was er een gedeelte van de straat afgezet, het verkeer werd door verkeersregelaars omgeleid.
nee, met boekje erbij en foutcode probleem opgelostquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef navvy het volgende:
Je verwarming in de fik gestoken?
haha same herequote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh; fijne kerst gehad iedereen? Ik wel!![]()
Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh; fijne kerst gehad iedereen? Ik wel!![]()
Nu nog een par dagen wachten voordat het schaamteloos zichzelf laveloos zuipen en raar doen het nieuwjaar is.![]()
Owned,quote:Op woensdag 27 december 2006 10:24 schreef Rann het volgende:
Morguh allemaal...back in Zwolle...back @ stage
Toevallig zit ik net dit nummer the luisteren van The Offspringquote:
quote:Ballroom scene, but the fire underneath.
Gonna eat you alive,
Gonna bring you to you're knees.
Went out drinking late last night,
I had a blast.
But now the morning light has come
and kicked my ass.
I've got the worst hangover ever
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again
And by my seventh shot I was invincible
I would have never thought I'd be this miserable
I'm rolling back and forth on the bad
I'm worked so bad that I'm never gonna drink again
Won't someone just kill me?
Let me out of my misery
I'm making deals with god
I'll do anything
Make it stop please!
Make it stop please!
Make it stop please!
Make it stop please!
I'm crawling to the bathroom again
It hurts so bad that I'm never gonna drink again
I'll probably never drink again
I may not ever drink again
At least not til next weekend
I'm never gonna drink again
tis koud en nat ja, maar ik ben lekker binnen met de verwarming hoog aan macaroni aan het makenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef navvy het volgende:
En weer terug, de kou viel me nog mee, tis ook wel 1 minuut fietsen!!!! Iemand nog wat te melden?
lol, ik heb geen dagen waar ik altijd precies hetzelfde eet, eet gewoon waar ik zin in heb, en vandaag was dat macaroni ( en dan eet ik er morgen nog wel een keer vanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:13 schreef navvy het volgende:
Ah een ouderwetse woensdag macaronidag, ik zou bijna weer bij m'n ouders gaan wonen. Ik heb maar een pizza gehaald, te lui om te koken vandaag. Morgen beter ik m'n leven.
Een balansdag?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef navvy het volgende:
Zo, die vette pizza op, morgen maar een balansdag nemen, tenzij ik weer lui ben![]()
Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef navvy het volgende:
Ik had ook zo'n voorraad, alleen al opgerookt. Goed nieuws wat betreft de cv, halverwege de komende maand komen ze t hier aanleggen, in alle ruimtes op de wc na geloof ik. Jij al wat gehoord? Ow ja, dat dubbel glas zetten wordt nog leuk, moet een hoogwerker aan te pas komen.![]()
15 euro?? U bent verkeerd ingelicht, ik kreeg een voorstel van 6 euro en daar heb ik voor getekend. Van de cv moet ik nog afwachten. De offerte ligt nu bij Delta wonen, heb me laten vertellen dat dat max 20 euro is, pin me er niet op vast!! Maar goed, ik heb het echt nodig i.v.m. 2- jarige dochter die moet slapen in een koelcel genaamd slaapkamer. Ik laat wel horen wat de cv me uiteindelijk gaat kosten.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wij wachten nog ff met die CV; want die kost 41 euro per maand extra! Zul je zien dat ze m dan in maart een keer komen installeren en je de hele lente en zomer extra betaalt voor iets wat je niet gebruikt.![]()
Dan kopen we wel ff een douchekacheltje erbij ofzo.
DUbbel glas kost 'maar' 15 e per maand extra; dat hebben we aangevraagd, wachten is nu op een belletje wanneer ze t erin komen zetten.
Een hoogwerker?Zal hier niet nodig zijn op de 1e.
Waarom krijg ik nu het gevoel dat ik dat moet doen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef descendent1 het volgende:
6 euro voor t hele huis dubbel glas?![]()
Nou; dan zal ik eens bij Delta Wonen de vloer platlopen...![]()
Ik denk in degene die het opgemeten en berekend heeft...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef navvy het volgende:
De woningen zijn hetzelfde neem ik aan, en de ramen ook dan. Geen idee waar het prijsverschil in zit.
Oeh dat eten klinkt echt heerlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Lekker weer buiten
Vanavond heb ik weer lekker gegeten... Heb kipfilet in een marinade van provencaalse kruiden gelegd en daarna gegrild. Lekker een aardappel schotel bij gemaakt met groenten en rode pesto. Dat was weer jamjam van beelz
Mikjn rug is nogsteeds naar de kloten... toch maar eens een dokter bezoeken? Misschien iets voor in 2007. Ik ben me nu aan het voorbereiden op de komende feesten
Eten was ook heerlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh dat eten klinkt echt heerlijk
En zou idd maar es naar de dotker gaan ja, als ik steeds lees hoe je aan het kwakkelen bent met je rug. En als je het na die feesten doet ziet ie het gelijk in zijn ergste vorm natuurlijk
Nijkerkquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:29 schreef descendent1 het volgende:
Je bent niet de enige die vandaag half Nederland zal gaan doorkruisen...![]()
Eerst van Zwolle naar Coeorden; dan naar Grunn' en vervolgens naar Barneveld / Nijkerk.
(de (mini)discman hangt al in de lader; iemand nog cadeuatips voor oma's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |