daar zit ik nu ook nog relatief dichtbijquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nijkerk
Daar heb ik 18 jaar gewoond en wonen mn ouders en rest van de familie nog enzo
komt mijn vriendinnetje vandaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef annoylikethewind het volgende:
*Gaat ook zo naar Nijkerk*
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
komt mijn vriendinnetje vandaan
De kippen! Ik heb weer erg van ze genoten het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef annoylikethewind het volgende:
*Gaat ook zo naar Nijkerk* Wie moet ik allemaal de groeten doen in Nijkerk, of Barneveld?![]()
Ik heb ze de groeten gedaan hoor! Ze vonden alleen je naam wat moeilijk uit te sprekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De kippen! Ik heb weer erg van ze genoten het afgelopen jaar![]()
Tis ook wat als je snavel alleen gebouwd is op "tok tok" hequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:27 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik heb ze de groeten gedaan hoor! Ze vonden alleen je naam wat moeilijk uit te spreken![]()
Ik zag het ja!quote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef navvy het volgende:
Goedemorgen Zwolle, we gaan lekker neussnuitend het nieuwe jaar in. Die stomme griep houdt maar niet opMisschien dat een fles champagne de boel wat kan verzachten vannacht. In ieder geval een fijne jaarwisseling allemaal!
Een kwart eeuwquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef beelz het volgende:
En dan weer op tijd op hoes an want morgen ben ik een kwart eeuw oud
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor jequote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef rudedeltadude het volgende:
Hehe, ik wilde eigenlijk nog even 1 vuurpijl kopen voor 12 uur vannacht, kom ik met mijn domme hoofd tot de conclusie dat het zondag is!
En dan is er in zwolle niks open toch?
Goegoe dada pfieeeuw!!!! !quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor je
Gaan ongeveer zo, ssssssssssssssssss.................whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew....knal.....pof.quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goegoe dada pfieeeuw!!!! !![]()
Met of zonder fluitje?
ik hoef er maar 1quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee laatste verkoopdag van vuurwerk was gisteren. Ik heb hier wel 144 babypijltjes voor je
Dat vind ik heel aardig van je, maar jij koopt ook niet voor niks een pakket met pijlen...quote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef navvy het volgende:
Ik heb nog een pijlenpakket met 4 "grote" pijlen. Je mag er best 1 ophalen.
Doe dat!quote:Op zondag 31 december 2006 13:47 schreef navvy het volgende:
Geen probleem, als ik vannacht de laatste pijl de lucht in schiet zal ik aan je denken...........of klinkt dit te gay?????
geniet ervan!quote:Op zondag 31 december 2006 14:11 schreef navvy het volgende:
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen. Deze jongen gaat ff douchen, dochter ophalen en dan naar vrienden toe lekker eten en drinkenGegroet!!!
Wat hij zegt!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef Ludger het volgende:
Gezond en voorspoedig 2007!
Valt hier ook mee nu; leek er ff op of is dat mn kater die me voor de gek houdt?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef navvy het volgende:
Stormen? bij jouw blok misschien, hier is het windstil
Vrouwen... (zucht)quote:Op maandag 1 januari 2007 16:50 schreef annoylikethewind het volgende:
Gelukkig 2007!!![]()
Descendent, heb je nou stiekem toch een kat gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sylvana ontzettend brak is![]()
een goed ritme is ok olé oléquote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
Ben net mijn bed uit
Lag er om 9 uur pas in
ik ben ook weer wakker, lag er vannacht om 6 uur in, maar na het eten nog maar weer ff paar uurtjes gaan slapenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
Ben net mijn bed uit
Lag er om 9 uur pas in
Oeh, offline dagen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen, ben nu weer online na een paar angstige offline dagen,.
Nou ja, bij mij was het eerder erachterkomen dat laptops niet tegen openstaande ramen kunenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Oeh, offline dagen.![]()
Heb ik ooit gehad toen Essent me na een meningsverschil over een energiefactuur onterecht van Radio/TV afgesloten had. Aangezien ik destijds @home had als provider werkte mijn internet en telefonie ook niet meer aangezien daarvoor een werkende Radio/TV aansluiting nodig is.
Toen zat ik dus 2 weken zonder radio, TV, internet en telefoon aangezien ze 5-10 werkdagen nodig hebben voor een heraansluiting.![]()
Vraag me nog steeds af hoe ik dat overleefd heb zonder afkickverschijnselen.
Is ie gejat? of waterschade door de regen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij was het eerder erachterkomen dat laptops niet tegen openstaande ramen kunen.
Hij zwom zowat weg.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is ie gejat? of waterschade door de regen?
Nou ja; hij is nu wel mooi schoongespoeld van binnen!quote:
mwah, ben nog wel beetje brak, wel al mn vingers nog ( zelf geen vuurwerk afgestoken) en moet zometeen naar school toe, terwijl het vakantie isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:21 schreef beelz het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Hartelijk nieuwjaar
Iedereen weer beetje bijgekomen? Mijn keel is aan stront... Das klote want eigenlijk zouden we deze week de zanglijn opnemen voor onze nieuwe plaat. Weekje uitstellen wordt dat dus.
Heeft iedereen zijn vingers nog? Ik heb ze nog wel alle 10
dan had je nog gelukquote:Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toen zat ik dus 2 weken zonder radio, TV, internet en telefoon aangezien ze 5-10 werkdagen nodig hebben voor een heraansluiting.![]()
Vraag me nog steeds af hoe ik dat overleefd heb zonder afkickverschijnselen.
ehm, oke?quote:
ik dacht "ik hou mn mond wel"quote:
Hoezo? En welke? Ik ken er 3.quote:
ach das toch niet zo erg? tegenwoordig is dat heel normaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
in de assendorperstraat zit er nu volgens mij nog een op het raam staat iets van "celeste bodyfashion"maar er staat achterin de winkel volgens mij wel een vrij aanwezige vitrinekast met allerlei felgekleurde atributen. Ik ben er niet binnen geweest, dus het kunnen ook gewoon staafmixers zijn, maar mijn vermoeden zegt wat anders![]()
is ook helemaal niet ergquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef WEST het volgende:
[..]
ach das toch niet zo erg? tegenwoordig is dat heel normaal![]()
tis meer de moderne naamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is ook helemaal niet ergmaar noem het dan niet hypocriet "bodyfashion" maar gewoon smerige sexshop
er zijn zoveel echt "gore" sexshops... tegen een gewone keten als bijv. een cld heb ik helemaal niks, maar van die duistere winkeltjes met van die uitgesproken dingen in de etalage hou ik totaal niet. Wat mij betreft kan het daar een stuk stijlvollerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef WEST het volgende:
[..]
tis meer de moderne naamen wat is er smerig aan een sexshop
![]()
ik heb slechts een wittequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Massive het volgende:
Iedereen wil toch velgekleurde staafmixers tegenwoodig? Ik heb er al 18, op z'n minst.
ik ook zoietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Massive het volgende:
Iedereen wil toch velgekleurde staafmixers tegenwoodig? Ik heb er al 18, op z'n minst.
je hebt het dus toch voor elkaar gekregenquote:
We hebben met oud en nieuw vrij veel stomme dingen gedaan die je niet moet doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je hebt het dus toch voor elkaar gekregen![]()
beterschap
ik ben niet ziek, maar voel me wel kut, en nee, voel niet me kut
omgquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:44 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben met oud en nieuw vrij veel stomme dingen gedaan die je niet moet doen
Zo hebben we iemand koffiemelkpoeder laten snuiven en ben ik van 3 meter hoogte op een auto gevallen.
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sylvana het volgende:
nog een kwartier en dan ben ik tiener-af
idd, dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ik![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blegh, ik kijk er ook niet naar uit.., het klinkt meteen zo oud en verstandig vind ik![]()
nee, jij bent een lekker voorbeeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Verstandig
Shit ik ben 25 en gedraag me nogsteeds als een kind
quote:
Ik niet hoor,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen is nog een beetje aan het uitbrakken van oud en nieuw denk![]()
Ik ben behoorlijk lekker jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, jij bent een lekker voorbeeld![]()
Ik wou nog zeggen, Hier ook gefeliciteerd,quote:
En je lust whisky,quote:
For the record: Ik heb dat vaatje niet aangeraakt, als ik het deed was hij goed geopend geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En je lust whisky,.
Een man naar mijn hart,. Wanneer gaan we weer eens bier/whisky zuipen?
Dat we weer heel amateuristische en vaatje bier proberen open te maken,.
quote:
Ik heb dat vaatje ook niet aangeraakt,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef beelz het volgende:
[..]
For the record: Ik heb dat vaatje niet aangeraakt, als ik het deed was hij goed geopend geweest
En wanneer we weer bier/whisky zuipen? Wat dacht je van de meet?
Wie waren die paupers eigenlijk die niet eens een vaatje konden openen? Stelletje 15-jarige kinderenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb dat vaatje ook niet aangeraakt,.
Goed idee,.
En B. maar toekijken en 'advies' geven,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Wie waren die paupers eigenlijk die niet eens een vaatje konden openen? Stelletje 15-jarige kinderen
Dat is typisch B. ... Altijd alles beter weten maar zelf niets doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En B. maar toekijken en 'advies' geven,.
Jij bent meer van de actie,quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is typisch B. ... Altijd alles beter weten maar zelf niets doenGoede knul dat wel maar gebruikt iets te veel drugs als je het mij vraagt.
En wat voor actiequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij bent meer van de actie,.
Ach ja, ik heb er niet zo'n kijk op, jij wel denk ik,.
2 Keer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |