Ik wil een titanium onderarm met lasergun. Dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Komt nog wel, flink doorblessuren,.
He buurvrouw! Is erg druk aan de Hanzelaan nu. Echter, woensdag begin ik aan de Stolterweg, ik heb intern gesolliciteerd en ben aangenomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef annoylikethewind het volgende:
Druk op locatie Hanzeland Navvy? Proost iig!
Gaat zich zo maar even aan een sollicitatiebrief wijden....
Functie medewerker kwaliteit D........(waar die D voor staat?). Ik ga dus afdelingsprocessen volgens opgestelde controleplannen controleren. Rapportage verzorgen etc. Klonk wel leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef annoylikethewind het volgende:
GefeliciteerdWat voor functie?
Welkom terugquote:
Blijf nou toch eens van de drugs afquote:
Tofquote:
Ik rook liever een baab in plaats van dat ik me laat meppen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja zeker, is echt heerlijk dat spacen
ik vind het allebei fijn, zeker gecombineerd met elkaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik rook liever een baab in plaats van dat ik me laat meppen eigenlijk
MAar heej als dat jouw ding is
Meestal vinden mensen het niet fijn als ik ze een mep verkoopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het allebei fijn, zeker gecombineerd met elkaar
tja, als ik in de kroeg ben en iemand geeft me een mep dan vind ik het ook niet fijn hoor, maar in andere situaties wel dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Meestal vinden mensen het niet fijn als ik ze een mep verkoopZelfs niet als ze wasted zijn
Ieder zijn hobbyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als ik in de kroeg ben en iemand geeft me een mep dan vind ik het ook niet fijn hoor, maar in andere situaties wel dus
lol, daar hou ik dan weer niet vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby
Ik laat me met klapstoelen meppen en val in prikkeldraad dus ik weet niet wat mensen vreemder moeten vinden
Ik doe alles voor een enorme adrenaline rush en geloof me, een bump van 3 meter hoog op een tafel die ingewikkeld is in prikkeldraad is een rushquote:
Bléh, das toch niet leuk manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een enorme adrenaline rush en geloof me, een bump van 3 meter hoog op een tafel die ingewikkeld is in prikkeldraad is een rush
Dat is met gemak wel leuk. Pijn is een emotie en emoties kun je uitschakelenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Bléh, das toch niet leuk man. Ik zit trouwens in Zwolle op school, telt dat ook
?
Berkum. En er is dus nog hoop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef annoylikethewind het volgende:
Zelfs met nr 2 kun je het nog krijgen hoor *wijst op zichzelf en descendent*![]()
Ik stond voor mijn vorige huisje op *tromgeroffel....* nr 28!!
Waar is het?
Zekers; voor de huizen waar ik (en wij) in gewoond hebben stond ik 3e; 3e en 2e, dusse...quote:
He jammerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zekers; voor de huizen waar ik (en wij) in gewoond hebben stond ik 3e; 3e en 2e, dusse...
![]()
Maar ik kan niks beloven voor jouw huis natuurlijk..
Mij,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
He jammer
Wie moet ik nu omkopen?
Onder welke steen zat jij de afgelopen dagen,quote:
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheadsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:36 schreef navvy het volgende:
Goedemorgen Zwolle! Wat zijn de plannen dit weekend?!
Gefeliciteerd dan (alsnog/ alvast).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheads
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren vanavond. Gezellig een huis vol punks en metalheads
Beschuit met roze muisjes was het toch?quote:
Ik wist niet dat je op mijn verjaardag kwamquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan (alsnog/ alvast).
WIj zitten vanavond in Nijkerk bij vriendjes op een verjaardag.![]()
omgquote:Dreigbrieven in Zwolse wijken van ‘Al quida’
door JANINE STOUGIE
ZWOLLE - ‘WY DODEN MOETEN, OOK IN JULLIE STRAAT NU, OP ZWARTE LYST STAAN. WY HOOFD AFHAKKEN, BENEN EN ARMEN OVERAL BLOED EN STUKKEN IN WYDE AA GAAN GOOIEN’. Deze tekst kreeg een aantal bewoners van de Zwolse wijken Assendorp en Holtenbroek in hun brievenbus. Velen hebben aangifte gedaan.
De doodsbedreigingen in krakkemikkig Nederlands zijn met name gericht tegen voetbalclub HTC, maar ook tegen de ontvangers van de brief persoonlijk. Sommige werden ondertekend met ‘Al quida’. Een ontvanger van de brief: ‘Het is net of die maffe briefschrijver de schuld in de schoenen van buitenlanders wil schuiven, maar hij kan nog niet eens Al-Qaeda schrijven.’ HTC is overigens al meer dan twee jaar het slachtoffer van een onbekende, die aanvankelijk de dreigbrieven richtte aan kaderleden van de Zwolse voetbalclub. Die brieven stonden vol verdachtmakingen over de gang van zaken bij HTC. De dader pakt nu breder uit.
de stentor
Uhhh...ik heb hier voor doorgeleerd enzo, en de foute grammatica etc. is dermate inconsistent dat ook ik een kratje wil verwedden dat dit afkomstig is van een lelieblank gefrustreerd figuur. Walgelijk. Hopelijk komen er nu deze idioot "het groter aanpakt" ook meteen meer aanknopingspunten om m te pakken en zelf in de Wijde Aa te flikkeren. Intact, dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |