Zijn alleen maar geruchten, maar ik geloof er niet veel van...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:56 schreef Ephemera het volgende:
-edit-.. ik lees net in het 'Celebs onflatteus op de kiek-topic' dat die persoon ook echt een transsexueel is?![]()
Ja, er staat ook boven: Wat foto's uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:29 schreef Vivi het volgende:
Die pic van Christina is zo oud als de weg naar Rome...en Brit! was je haar for godsake...!!!
Door niet alle javascriptcodes ook mee te pakkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:52 schreef ellos het volgende:
hoe zet je nou die plaatjes erin??
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoelde je Ellos?
Vreemd jurkje idd!
[img]en dan urlvan het plaatje[/img]quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:52 schreef ellos het volgende:
hoe zet je nou die plaatjes erin??
mist ze nou een kies bovenin?quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoelde je Ellos?
Vreemd jurkje idd!
Nou, volgens mij eerder uit een topic van 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, er staat ook boven: Wat foto's uit het vorige topic.
Stond toch echt in het vorige topicquote:Op zondag 24 december 2006 18:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, volgens mij eerder uit een topic van 3 jaar geleden
zo die ziet er echt goedkoop uit.quote:
Wie is die gast elke keer bij haar?quote:Op maandag 25 december 2006 15:31 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Amanda Lepore heeft een keer kleding aan. Maar daar is ook alles mee gezegd![]()
een of andere pin-up fotograaf. Die pop is zijn 'muze'quote:Op maandag 25 december 2006 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is die gast elke keer bij haar?
Wat een homo zeg.quote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
een of andere pin-up fotograaf. Die pop is zijn 'muze'
Is het niet Richie Rich? Van Heatherette?quote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
een of andere pin-up fotograaf. Die pop is zijn 'muze'
Dankje Ole!quote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef Ole het volgende:
dus ongeveer zo:
[[url= http://editorial.gettyima(...)op.aspx?iid=72868503 ]afbeelding[/url]]
maar dan zonder de spaties![]()
Ergens vink deze dan wel weer leukquote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
Wat lelijkste outfitjes van 2006 volgens MSn Entertainment:
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker, Scotland wants their fabric back.
omgquote:Op woensdag 27 december 2006 19:51 schreef Ole het volgende:
graag gedaan ellos. (niet in de qoute van mijn post kijken dan he!)
Mariah
[afbeelding]
We hebben blijkbaar geen smaakquote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ergens vink deze dan wel weer leuk![]()
Dit is toch Tara Reidquote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Smash-it het volgende:
En Paris met te kleine bikini (heb ik al eerder gezien..) én blauwe plek:
[afbeelding]
Je bent wel een grote fan hequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar haar knieeen. Dat zijn de knieeen van Paris.
quote:
De lelijkste outfitjes #9quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef Nuna het volgende:
Hier Ali Lohan. (Ja, het zusje van).
[afbeelding]
Hoe kan je in godesnaam een te kleine bikini aantrekken, als je al zo weinig hebt??quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Smash-it het volgende:
Leuk jurkje van Paris![]()
[afbeelding]
En Paris met te kleine bikini (heb ik al eerder gezien..) én blauwe plek:
[afbeelding]
oei! de *london junkie* look!quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
En weer Mary-Kate, ik ben bang dat die ladder de bedoeling is..
[afbeelding]
Ja maar toen ook alleen maar bij krakers en andersoortig gajes. Ik weet niet of deze van Brooke Hogan al is geweest maar dit is toch te gruwelijk:quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef simmu het volgende:
[..]
oei! de *london junkie* look!
die was toch uit de jaren 80?
Nou ik niet. Heb veeel mooiere zwangerschaps kleding gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie een heel stijlvolle hoogzwangere!
Wie is die bovenste dame?quote:
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Heeft Jewel iets laten ver(her)bouwen ofzo?
Die zijn juist cool.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het kind van Tori; ze kiezen mini-crocs voor hem uit:
[afbeelding]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het kind van Tori; ze kiezen mini-crocs voor hem uit:
[afbeelding]
Het is blijkbaar hip, maar ook comfortabel. Ik zie bij mij in het ziekenhuis ook verpleegsters ermee lopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.
Het is gewoon mode. Niets bijzonders dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.
Idd letterlijk een spookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Het Spook van de Opera, Celine Dion:
[afbeelding]
Ziet er niet uit vind ik, super goedkoop (is het dat ook?) Lijken meer op waterschoentjes ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is blijkbaar hip, maar ook comfortabel. Ik zie bij mij in het ziekenhuis ook verpleegsters ermee lopen.
Heeft ze eens een keer wat meer aan, slaat ze nog stééds de plank mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Mariah Carey ziet eruit als een American Football player:
[afbeelding]
Ze kosten een euro of 40 en ze lopen geweldig en wegen echt bijna niets. Heel comfortabel dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 07:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit vind ik, super goedkoop (is het dat ook?) Lijken meer op waterschoentjes ofzo.
Mary-Kate, wat een figuur toch ook. Blijf het raar vinden dat als ze in de spiegel kijkt dan denkt: "Damnz, wat zie ik er vandaag weer ontzettend hot en gezond uit".quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.
Mary-Kate heeft haar favoriete kloffie weer eens aan:
[afbeelding]
Meer oude plaatjes:
[afbeelding]
We zullen ook dit jaar nog tegen haar afzichtelijke Balenciaga Ankle Boots aan moeten kijken. Voor de liefhebbers hier even een close-up van de gedrochten a $ 2250 per paar:
[afbeelding]
Ze roepen hoe dan ook wel veel reacties op.
Men refereert eraan als zijnde: "the corrective shoes for polio victims".
TMZ noemt het 'Witch shoes''.
Wat is het verhaal achter hen nou? Paar jaar geleden waren ze toch de leukste tweeling van heel Hollywood, en nu opeens de meest verlepte? Zijn hun ouders beide omgekomen ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.
Mary-Kate heeft haar favoriete kloffie weer eens aan:
[afbeelding]
Meer oude plaatjes:
[afbeelding]
We zullen ook dit jaar nog tegen haar afzichtelijke Balenciaga Ankle Boots aan moeten kijken. Voor de liefhebbers hier even een close-up van de gedrochten a $ 2250 per paar:
[afbeelding]
Ze roepen hoe dan ook wel veel reacties op.
Men refereert eraan als zijnde: "the corrective shoes for polio victims".
TMZ noemt het 'Witch shoes''.
Die crocs zijn erg handig als je in het ziekenhuis werkt, heel veel verpleegsters (en dokters) lopen ermee. Gewoon puur functioneel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha, toen ik in Florida was liep vrijwel iedereen op die spuuglelijke dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:44 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die crocs zijn erg handig als je in het ziekenhuis werkt, heel veel verpleegsters (en dokters) lopen ermee. Gewoon puur functioneel.
Die dingen gewoon dragen is echt afschuwlijk.
De rechtse dus, de linkse is Thandie Newtonquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Jada Pinkett-Smith:
[afbeelding]
Oops inderdaad! Weet niet waar dit was, wel dat het in Engeland was?!!?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
De rechtse dus, de linkse is Thandie Newton(zeker de premičre van the Pursuit of Happyness?)
![]()
Meen je nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha, toen ik in Florida was liep vrijwel iedereen op die spuuglelijke dingen
Ik vind dit eigenlijk een van de weinige keren dat Tara gewoon een mooie jurk aanheeftquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Tara Reid. Vreselijke jurk, vreselijk kapsel.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Mary Kate Olsen. En daar zijn de spuuglelijke schoenen weer!
Bizar idd, ze hadden nog een cameo in Charlies Angels 2 en daar was t nog wel wat... maar nuquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef Vivi het volgende:
Tara ziet er prachtig uit vind ik
Mary-Kate..ik weet nog dat ik een jaar of 3 geleden dacht "Jeeeetje, wat zijn dat een mooie meisjes geworden, die Full House- tweeling!".
En nu...wanstaltig eng...eeuwig zonde
Ik vind haar sowieso niet zon mooie vrouw.quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter hen nou? Paar jaar geleden waren ze toch de leukste tweeling van heel Hollywood, en nu opeens de meest verlepte? Zijn hun ouders beide omgekomen ofzo?
Ze zijn volwassen geworden.quote:
De meeste vrouwen worden dan vaak mooierquote:
quote:
Die ziet eruit!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef Nuna het volgende:
OMG. Chandra Wilson (Miranda Bailey) uit Grey's Anatomy. Wat doe je![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En staattie daar nou met Bob Saget te praten? Da's ook niet echt hip...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Need I say more?In Florida kon ik de Amerikanen het nog wel vergeven; ze zullen best lekker lopen en da's wel handig voor al dat lopen in Disney World. Maar lelijke, paarse Crocs met een blauwe trui en hoed (die Perez absoluut niet staat op zijn grote hoofd!) is gewoon not done.
Maargoed, Perez heeft zelf toch geen smaak. Hij loopt zelf altijd voor lul en ondertussen zeikt ie de celebs maar af op hún kleding
Christ, ze heeft zoveel geld, waarom dan niet ff een goeie stylist inhuren? Er valt heus nog wel wat van te maken, jammer alleen van die korte beentjes en dat nephaar helpt ook niet echtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Prutney heeft iets aan wat nog 't meest op een trappelzakje lijkt:
[afbeelding]
Het lijkt wel een jurk van cadeaupapier! Maar wat een ontzettend schattige schoenen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Nuna het volgende:
Paris
[afbeelding]
Hopen dat hij 'em hotlinkt..
quote:If you're asking yourself what is that wrapped around Mary-Kate Olsen -- a tablecloth? a blanket? a grunge-inspired toga? -- you're not the only one. Turns out that it's actually a $1700 wool wrap dress from the Marc Jacobs fall collection. We have some serious doubts about the dress itself, but combined with the naughty-librarian platform loafers and a beaded evening bag, it's a head-scratcher of a look. We won't even talk about the scrunchie in her hair. All in all, we think that no mega-bucks designer dress should ever be confused for a hastily tossed-on blanket. Tell us: What do you think of Mary-Kate's outfit?
die jurk gaat nog wel, maar ochochoch, die schoenen zijn me daar toch *lelijk* (had het al eerder gezegd, maar het blijft me verbazen hoe vreselijk lelijk die schoenen zijn)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:41 schreef Ole het volgende:
$1700, kun je het tafelkleed van MK ook kopen!
[..]
Oh, ahaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Scream, charmed of aan de zijde van haar ex Marilyn Manson
wtf is er met haar linkerrechtertiet gebeurt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Edit![]()
Zo dan
[afbeelding]
Srry als ze al gepost zijn, ik kon me ze niet heugen
Niks aan de hand, dat komt omdat ze haar rechterarm zo ver naar achter heeft gedraaid. Siliconen zouden dan als twee ronde ballen blijven hangen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef zarGon het volgende:
wtf is er met haar linkerrechtertiet gebeurt?
edit:
Die schoenen van Paris, daar kun je mee naar Terschelling zeilenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Nuna het volgende:
Paris
[afbeelding]
Mary-Kate
[afbeelding]
Hopen dat hij 'em hotlinkt..
Nouja, knap is ze niet. Een haakneus, lui oog en grote voeten idd. Maarja, ik vind het wel oke dat ze er niets aan doet. Moet ze helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik hoop toch dat niet teveel mensen jouw mening aanhangen.
Vinnik niet echt heel storend ofzo...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kamperoutfits dragen Britney en Isaac.
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kamperoutfits dragen Britney en Isaac.
[afbeelding]
Ik ook. Die van Isaac niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat Adidas een beperkte designlijn heeft uitgebracht en dat het jasje van Britney daar ook vandaan komt. Ik vind 'm wel aardig eigenlijk.
Ik ben sprakeloos. Dit is wel ongeveer het hoogtepunt van alle lelijke outfitjes topics.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFGquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een leuk jurkje hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare jurk van Jessica. John Mayer heb ik niks op aan te merken![]()
[afbeelding]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!quote:
Hij maakt idd wat plomp, door het printje denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!
Een jurkje wat niet flatteert (en dat doet dat jurkje op geen enkele wijze. Haar borsten worden er dubbel zo zwaar in en haar heupen drie keer zo breed) is een lelijk jurkje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!
O jee, she strikes again!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary-Yeti Olsen compleet met haar Witch Boots:
[afbeelding]
Ze staan erom bekend dat ze altijd matching outfits dragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
jurkje is aardig, maar ze ziet eruit als een anorexia patientquote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG, ik weet niet of Katies jurk meer een Startrek-, of een staatsiefoto-outfit is.
Vics jurkje vind ik wel weer leuk.
[afbeelding]
Whehe, ik dacht dat dit ook die Coco wasquote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke Hogan (16!!) heeft gewoon geen stijl:
[afbeelding]
Aardig?! Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef simmu het volgende:
[..]
jurkje is aardig, maar ze ziet eruit als een anorexia patient
Zij is 18 of zo hoor. Maar dan nog lelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke Hogan (16!!) heeft gewoon geen stijl:
[afbeelding]
quote:
Ze is wat vergetenquote:
o verrekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een soort van toetsenbord in d'r hand heeft![]()
ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:28 schreef Purky het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar het lijkt een beetje op een toetsenbord
Die hangt ook bij de V&D! Ik had het gister aangetrokken omdat ik het zo'n afschuwelijke jurk vondquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cheapass Zebra:
[afbeelding]
Dit is trouwens Thandie Newton.
Thandie Newtonquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cheapass Zebra:
[afbeelding]
Dit is trouwens Thandie Newton.
Ook die broeken die 10 cm te lang zijn, lijken haar handelsmerk geworden. Geen gezicht!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Britney kan 't allemaal niet meer zoveel schelen:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de assistent ziet er beter uit.
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna lijkt wel zo uit een aflevering van The Love Boat te zijn gestapt.
[afbeelding]
Verrekquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!
verrek!! ik heb ook zo'n wit vest (van de HEMAquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een schattig jurkje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna lijkt wel zo uit een aflevering van The Love Boat te zijn gestapt.
[afbeelding]
quote:Hadden we deze al?
Jaquote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef denka het volgende:
alle vrouwen hier zien er natuurlijk veeeel beeeetteeeerr uit. En hebben alleen maar mooie outfits in hun closet liggen![]()
![]()
![]()
hap hap hap
De assistente weet volgens mij nog niet helemaal hoe ze haar vest moet dichtknopen. Als ik het goed zie zit ie scheefquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Rodriquez lijkt hier een soort zwangere zwaan:
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
is dat niet zo'n bandje van het elektronisch huisarrest
Wat is DUI?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ze was toch veroordeeld wegens DUI?
Ze koketteert er wel mee, zo.
Driving under influence vermoed ik.quote:
Het is inderdaad een politie-enkelband:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
En wtf zit er om haar been?
Allemachtig, dat ziet er charmant uit. Het lijkt wel een kneedbom ...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is inderdaad een politie-enkelband:
Ze heeft al een imago als 'stoere' bad girl. Ze is o.a. bekend van de serie 'Lost', en o.a. de films 'The Fast and the Furious', en 'Resident Evil'.
Ze is 3 keer opgepakt voor rijden onder invloed en een huisgenote heeft ooit een aanklacht ingediend tegen haar wegens geweldpleging.
kijk zo zien we ze graagquote:
Ik moet steeds giebelen om dat woord: en zo'n ho.. Goed verzonnen, want ze ziet er idd niet uit!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
Waarom verwachtte ik nu zo'n reactie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef denka het volgende:
[..]
kijk zo zien we ze graag![]()
Dus dames kijk en leer![]()
normale mooie borsten met normale tepels. Ik vind er niks scheef aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:43 schreef Elseetje het volgende:
Ik dacht dat zij veel grotere borsten had... Maareh, yay, scheve tepels! Sterren zijn ook gewoon mensen!![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik nu zo'n reactie?.
Nou, ze heeft in ieder geval op geen enkele foto een kledingstuk aan dat (zichtbaar) in d'r *piep* trekt, dus dat zou je vooruitgang kunnen noemen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Nog wat van ice-t en z'n ho, van zijn myspace afgeplukt:
Au, mijn ogen![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeps. Law & Order; Elevator clean out unitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Is Ice T nou die dude uit zon politie serie?
Lipjes getuit en borstjes vooruit, heeft ze van marijke Helwegen geleerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat staat zij raar.
Hee, ze staat ook in je avatar zie ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef Chav het volgende:
Ik snap niet dat je je wijf zo los laten lopen...
je vergeet buik inhouden en kont achteruitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lipjes getuit en borstjes vooruit, heeft ze van marijke Helwegen geleerd
Ik zie niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Britney mt een gebruikte tampon op d'r hoofd (thanks to Dlisted):
[afbeelding]
Dan toch liever met met jasje ;Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond ook nog een pic van Britney waar ze een jasje over haar onderjurk aanheeft. Al het geld in de wereld en ze kan geen kleding vinden die haar past.
Foto zonder jasje: Celebs onflatteus op de kiek!! #37
[afbeelding]
The princess diariesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is Anne Hathway, van o.a. 'the Princess Bride' en 'The Devil wears prada'
Waar moet ik haar trouwens van kennen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ís dit?!
[afbeelding]
Wat erin zit, is Amber Tamblyn.
Hiervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar moet ik haar trouwens van kennen?
Klopt helemaalquote:
Speelde o.a. in Joan of Arcadia.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar moet ik haar trouwens van kennen?
Een Britse singer/songwriter die genomineerd was voor een Grammy. Ik had ook nog nooit van d'r gehoord.quote:
joh, ze draagt eens wat meer dan een bikini van touwtjesquote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
De Grammy's gisteravond leverden weer heel wat lelijke outfitjes op:
[quote]
Brooke 'Ho'gan:
[afbeelding]
die zijn normaal al zo lelijk dat ik blij ben dat dit maar zo'n klein fotootje isquote:
ieksquote:
herfst in wimperland?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Tyra probeert de Geisha-look nog 'ns:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |