Je bent wel een grote fan hequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar haar knieeen. Dat zijn de knieeen van Paris.
quote:
De lelijkste outfitjes #9quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef Nuna het volgende:
Hier Ali Lohan. (Ja, het zusje van).
[afbeelding]
Hoe kan je in godesnaam een te kleine bikini aantrekken, als je al zo weinig hebt??quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Smash-it het volgende:
Leuk jurkje van Paris![]()
[afbeelding]
En Paris met te kleine bikini (heb ik al eerder gezien..) én blauwe plek:
[afbeelding]
oei! de *london junkie* look!quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
En weer Mary-Kate, ik ben bang dat die ladder de bedoeling is..
[afbeelding]
Ja maar toen ook alleen maar bij krakers en andersoortig gajes. Ik weet niet of deze van Brooke Hogan al is geweest maar dit is toch te gruwelijk:quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef simmu het volgende:
[..]
oei! de *london junkie* look!
die was toch uit de jaren 80?
Nou ik niet. Heb veeel mooiere zwangerschaps kleding gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie een heel stijlvolle hoogzwangere!
Wie is die bovenste dame?quote:
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Heeft Jewel iets laten ver(her)bouwen ofzo?
Die zijn juist cool.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het kind van Tori; ze kiezen mini-crocs voor hem uit:
[afbeelding]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het kind van Tori; ze kiezen mini-crocs voor hem uit:
[afbeelding]
Het is blijkbaar hip, maar ook comfortabel. Ik zie bij mij in het ziekenhuis ook verpleegsters ermee lopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.
Het is gewoon mode. Niets bijzonders dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.
Idd letterlijk een spookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Het Spook van de Opera, Celine Dion:
[afbeelding]
Ziet er niet uit vind ik, super goedkoop (is het dat ook?) Lijken meer op waterschoentjes ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is blijkbaar hip, maar ook comfortabel. Ik zie bij mij in het ziekenhuis ook verpleegsters ermee lopen.
Heeft ze eens een keer wat meer aan, slaat ze nog stééds de plank mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Mariah Carey ziet eruit als een American Football player:
[afbeelding]
Ze kosten een euro of 40 en ze lopen geweldig en wegen echt bijna niets. Heel comfortabel dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 07:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit vind ik, super goedkoop (is het dat ook?) Lijken meer op waterschoentjes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |