Nouja, knap is ze niet. Een haakneus, lui oog en grote voeten idd. Maarja, ik vind het wel oke dat ze er niets aan doet. Moet ze helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik hoop toch dat niet teveel mensen jouw mening aanhangen.
Vinnik niet echt heel storend ofzo...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kamperoutfits dragen Britney en Isaac.
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kamperoutfits dragen Britney en Isaac.
[afbeelding]
Ik ook. Die van Isaac niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat Adidas een beperkte designlijn heeft uitgebracht en dat het jasje van Britney daar ook vandaan komt. Ik vind 'm wel aardig eigenlijk.
Ik ben sprakeloos. Dit is wel ongeveer het hoogtepunt van alle lelijke outfitjes topics.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFGquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een leuk jurkje hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare jurk van Jessica. John Mayer heb ik niks op aan te merken![]()
[afbeelding]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!quote:
Hij maakt idd wat plomp, door het printje denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!
Een jurkje wat niet flatteert (en dat doet dat jurkje op geen enkele wijze. Haar borsten worden er dubbel zo zwaar in en haar heupen drie keer zo breed) is een lelijk jurkje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op zich wel...eigenlijk hoort hij meer in onflatteus op de kiek, want ik vind dat hij haar figuur niet flatteert!
O jee, she strikes again!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary-Yeti Olsen compleet met haar Witch Boots:
[afbeelding]
Ze staan erom bekend dat ze altijd matching outfits dragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
[afbeelding]
[afbeelding]
jurkje is aardig, maar ze ziet eruit als een anorexia patientquote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG, ik weet niet of Katies jurk meer een Startrek-, of een staatsiefoto-outfit is.
Vics jurkje vind ik wel weer leuk.
[afbeelding]
Whehe, ik dacht dat dit ook die Coco wasquote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke Hogan (16!!) heeft gewoon geen stijl:
[afbeelding]
Aardig?! Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef simmu het volgende:
[..]
jurkje is aardig, maar ze ziet eruit als een anorexia patient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |