Mary-Kate, wat een figuur toch ook. Blijf het raar vinden dat als ze in de spiegel kijkt dan denkt: "Damnz, wat zie ik er vandaag weer ontzettend hot en gezond uit".quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.
Mary-Kate heeft haar favoriete kloffie weer eens aan:
[afbeelding]
Meer oude plaatjes:
[afbeelding]
We zullen ook dit jaar nog tegen haar afzichtelijke Balenciaga Ankle Boots aan moeten kijken. Voor de liefhebbers hier even een close-up van de gedrochten a $ 2250 per paar:
[afbeelding]
Ze roepen hoe dan ook wel veel reacties op.
Men refereert eraan als zijnde: "the corrective shoes for polio victims".
TMZ noemt het 'Witch shoes''.
Wat is het verhaal achter hen nou? Paar jaar geleden waren ze toch de leukste tweeling van heel Hollywood, en nu opeens de meest verlepte? Zijn hun ouders beide omgekomen ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt wel zo maar kan mijn vinger er niet op leggen.
Mary-Kate heeft haar favoriete kloffie weer eens aan:
[afbeelding]
Meer oude plaatjes:
[afbeelding]
We zullen ook dit jaar nog tegen haar afzichtelijke Balenciaga Ankle Boots aan moeten kijken. Voor de liefhebbers hier even een close-up van de gedrochten a $ 2250 per paar:
[afbeelding]
Ze roepen hoe dan ook wel veel reacties op.
Men refereert eraan als zijnde: "the corrective shoes for polio victims".
TMZ noemt het 'Witch shoes''.
Die crocs zijn erg handig als je in het ziekenhuis werkt, heel veel verpleegsters (en dokters) lopen ermee. Gewoon puur functioneel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor, zie er ook wel is mensen op schiphol mee lopen.
Haha, toen ik in Florida was liep vrijwel iedereen op die spuuglelijke dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:44 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die crocs zijn erg handig als je in het ziekenhuis werkt, heel veel verpleegsters (en dokters) lopen ermee. Gewoon puur functioneel.
Die dingen gewoon dragen is echt afschuwlijk.
De rechtse dus, de linkse is Thandie Newtonquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Jada Pinkett-Smith:
[afbeelding]
Oops inderdaad! Weet niet waar dit was, wel dat het in Engeland was?!!?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
De rechtse dus, de linkse is Thandie Newton(zeker de première van the Pursuit of Happyness?)
![]()
Meen je nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha, toen ik in Florida was liep vrijwel iedereen op die spuuglelijke dingen
Ik vind dit eigenlijk een van de weinige keren dat Tara gewoon een mooie jurk aanheeftquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Tara Reid. Vreselijke jurk, vreselijk kapsel.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Mary Kate Olsen. En daar zijn de spuuglelijke schoenen weer!
Bizar idd, ze hadden nog een cameo in Charlies Angels 2 en daar was t nog wel wat... maar nuquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef Vivi het volgende:
Tara ziet er prachtig uit vind ik
Mary-Kate..ik weet nog dat ik een jaar of 3 geleden dacht "Jeeeetje, wat zijn dat een mooie meisjes geworden, die Full House- tweeling!".
En nu...wanstaltig eng...eeuwig zonde
Ik vind haar sowieso niet zon mooie vrouw.quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter hen nou? Paar jaar geleden waren ze toch de leukste tweeling van heel Hollywood, en nu opeens de meest verlepte? Zijn hun ouders beide omgekomen ofzo?
Ze zijn volwassen geworden.quote:
De meeste vrouwen worden dan vaak mooierquote:
quote:
Die ziet eruit!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef Nuna het volgende:
OMG. Chandra Wilson (Miranda Bailey) uit Grey's Anatomy. Wat doe je![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |