Zij is 18 of zo hoor. Maar dan nog lelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke Hogan (16!!) heeft gewoon geen stijl:
[afbeelding]
quote:
Ze is wat vergetenquote:
o verrekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Purky het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een soort van toetsenbord in d'r hand heeft![]()
ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:28 schreef Purky het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar het lijkt een beetje op een toetsenbord
Die hangt ook bij de V&D! Ik had het gister aangetrokken omdat ik het zo'n afschuwelijke jurk vondquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cheapass Zebra:
[afbeelding]
Dit is trouwens Thandie Newton.
Thandie Newtonquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cheapass Zebra:
[afbeelding]
Dit is trouwens Thandie Newton.
Ook die broeken die 10 cm te lang zijn, lijken haar handelsmerk geworden. Geen gezicht!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Britney kan 't allemaal niet meer zoveel schelen:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de assistent ziet er beter uit.
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna lijkt wel zo uit een aflevering van The Love Boat te zijn gestapt.
[afbeelding]
Verrekquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hey, ze heeft haar toetsenbord weer bij zich!
verrek!! ik heb ook zo'n wit vest (van de HEMAquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een schattig jurkje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna lijkt wel zo uit een aflevering van The Love Boat te zijn gestapt.
[afbeelding]
quote:Hadden we deze al?
Jaquote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef denka het volgende:
alle vrouwen hier zien er natuurlijk veeeel beeeetteeeerr uit. En hebben alleen maar mooie outfits in hun closet liggen![]()
![]()
![]()
hap hap hap
De assistente weet volgens mij nog niet helemaal hoe ze haar vest moet dichtknopen. Als ik het goed zie zit ie scheefquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
let it all hang loose
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Rodriquez lijkt hier een soort zwangere zwaan:
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
is dat niet zo'n bandje van het elektronisch huisarrest
Wat is DUI?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ze was toch veroordeeld wegens DUI?
Ze koketteert er wel mee, zo.
Driving under influence vermoed ik.quote:
Het is inderdaad een politie-enkelband:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
En wtf zit er om haar been?
Allemachtig, dat ziet er charmant uit. Het lijkt wel een kneedbom ...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is inderdaad een politie-enkelband:
Ze heeft al een imago als 'stoere' bad girl. Ze is o.a. bekend van de serie 'Lost', en o.a. de films 'The Fast and the Furious', en 'Resident Evil'.
Ze is 3 keer opgepakt voor rijden onder invloed en een huisgenote heeft ooit een aanklacht ingediend tegen haar wegens geweldpleging.
kijk zo zien we ze graagquote:
Ik moet steeds giebelen om dat woord: en zo'n ho.. Goed verzonnen, want ze ziet er idd niet uit!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ice-T en z'n ho:
Waarom verwachtte ik nu zo'n reactie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef denka het volgende:
[..]
kijk zo zien we ze graag![]()
Dus dames kijk en leer![]()
normale mooie borsten met normale tepels. Ik vind er niks scheef aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:43 schreef Elseetje het volgende:
Ik dacht dat zij veel grotere borsten had... Maareh, yay, scheve tepels! Sterren zijn ook gewoon mensen!![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik nu zo'n reactie?.
Nou, ze heeft in ieder geval op geen enkele foto een kledingstuk aan dat (zichtbaar) in d'r *piep* trekt, dus dat zou je vooruitgang kunnen noemen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Nog wat van ice-t en z'n ho, van zijn myspace afgeplukt:
Au, mijn ogen![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeps. Law & Order; Elevator clean out unitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Is Ice T nou die dude uit zon politie serie?
Lipjes getuit en borstjes vooruit, heeft ze van marijke Helwegen geleerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat staat zij raar.
Hee, ze staat ook in je avatar zie ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef Chav het volgende:
Ik snap niet dat je je wijf zo los laten lopen...
je vergeet buik inhouden en kont achteruitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lipjes getuit en borstjes vooruit, heeft ze van marijke Helwegen geleerd
Ik zie niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Britney mt een gebruikte tampon op d'r hoofd (thanks to Dlisted):
[afbeelding]
Dan toch liever met met jasje ;Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond ook nog een pic van Britney waar ze een jasje over haar onderjurk aanheeft. Al het geld in de wereld en ze kan geen kleding vinden die haar past.
Foto zonder jasje: Celebs onflatteus op de kiek!! #37
[afbeelding]
The princess diariesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is Anne Hathway, van o.a. 'the Princess Bride' en 'The Devil wears prada'
Waar moet ik haar trouwens van kennen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ís dit?!
[afbeelding]
Wat erin zit, is Amber Tamblyn.
Hiervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar moet ik haar trouwens van kennen?
Klopt helemaalquote:
Speelde o.a. in Joan of Arcadia.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar moet ik haar trouwens van kennen?
Een Britse singer/songwriter die genomineerd was voor een Grammy. Ik had ook nog nooit van d'r gehoord.quote:
joh, ze draagt eens wat meer dan een bikini van touwtjesquote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
De Grammy's gisteravond leverden weer heel wat lelijke outfitjes op:
[quote]
Brooke 'Ho'gan:
[afbeelding]
die zijn normaal al zo lelijk dat ik blij ben dat dit maar zo'n klein fotootje isquote:
ieksquote:
herfst in wimperland?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Tyra probeert de Geisha-look nog 'ns:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |