Ik denk dat "The Others" [tussen aanhalingstekens omdat ik helemaal niet meer denk dat zij The Others zijn, maar een andere groep] er wel iets mee te maken hebben ja, want toen Kate naar Sawyer toeging [de eerste keer al, toen hij dacht dat hij een pacemaker had] keken ze al op het beeldscherm mee, en daarna hebben ze geen actie ondernomen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Haunter het volgende:
..oftewel, Jack's keuze gemanipuleerd wordt door Kate met Sawyer te laten kloten?? Of heeft Kate echt gevoelens voor Sawyer?
Ja precies, maar precies het moment dat Kate en Sawyer met elkaar bezig waren werd Jack ook uit die kamer geloodst...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik denk dat "The Others" [tussen aanhalingstekens omdat ik helemaal niet meer denk dat zij The Others zijn, maar een andere groep] er wel iets mee te maken hebben ja, want toen Kate naar Sawyer toeging [de eerste keer al, toen hij dacht dat hij een pacemaker had] keken ze al op het beeldscherm mee, en daarna hebben ze geen actie ondernomen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef Haunter het volgende:
[..]Sawyer misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
hi
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler maar een eind weg, we moeten toch íets in de tussentijdquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
deze is af te raden voor mensen die niet van spoilers houden![]()
Die promo is inderdaad best spoilerig..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
deze is af te raden voor mensen die niet van spoilers houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
idd kubus.. is best irritant. zijn nu winterbreaks bij veel series prison break, lost, heroes, 24..etc, maar als het eenmaal weer start zit je er zo weer in.. heb ik tenminstequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten niet meer van die lange breaks doen. Mijn interesse ebt weg.
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Het is gewoon matig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:08 schreef Costigan het volgende:
[..]
idd kubus.. is best irritant. zijn nu winterbreaks bij veel series prison break, lost, heroes, 24..etc, maar als het eenmaal weer start zit je er zo weer in.. heb ik tenminste
Leek op Locke, maar is het niet...quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Xurk het volgende:
Wow, na al die promo's kan ik echt haast niet wachtenMaar het zal wel moeten
Jammer dat die nieuwste zo een slechte kwaliteit heeft [en bij mij hapert 'ie ook nog eens, bij de rest ook?], het leek net of die gast op het eind Locke was
Hier hapert ie niet, maar iemand heeft al een versie met betere kwaliteit gepost: link.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Xurk het volgende:
Wow, na al die promo's kan ik echt haast niet wachtenMaar het zal wel moeten
Jammer dat die nieuwste zo een slechte kwaliteit heeft [en bij mij hapert 'ie ook nog eens, bij de rest ook?]
Lincoln Burrowsquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Leek op Locke, maar is het niet...
Kijk maar
Hoe lang kijken we deze serie nou al? Dit zouden we toch ondertussen wel met z'n allen moeten weten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Die trailers zijn er natuurlijk voor om je lekker te maken. Maar deze is wel leuk.
Daarvoor moet je geregistreerd zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef Xurk het volgende:
En ik kwam via dat filmpje een ander filmpje tegen die ik nog nooit had gezienHet schijnt een promo van seizoen 1 te zijn, maar het heeft een erg hoog WTF-gehalte...
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=oZNz6mo5y9M
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lincoln Burrowseen crossover.
Giechelen als een klein meisje?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik moest toch ff giechelen![]()
jaaHquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Giechelen als een klein meisje?![]()
![]()
:D:D
:D
: D::D
quote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hohoho jack bauer is fan van -Mo-![]()
![]()
1 van de makers zei daarop het volgende:quote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef Devano het volgende:If it is done, LOST would return January 10th or January 17th, three to four weeks earlier then previously expected.
Vast al gepost.![]()
Weinig kans dusquote:I wouldn't get too excited about it. It's just a rumor.
Precies..we hebben pb en vierentwintig nog..quote:Op zondag 24 december 2006 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ach, dan wachten we 2 weekjes langer
Ken ik ook maar sinds kort hoorquote:Op zondag 24 december 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sleeper cell?
Inderdaad, maar dan kunnen we tenminste ook wel weer in een keer door gaan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef Xurk het volgende:
Deze promo was niet de spannendste van de zeven, maar toch, door die promo's word ik steeds ongeduldiger
Leuk stukje idd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef Mip1988 het volgende:
stond nog een stukje over Lost vandaag in de Metro.
er werd niks nieuws onder de zon gemeld, maar wel geinig om te lezen
quote:(Vraag aan Jack:) De schrijvers Damon Lindelof en Carlton Cuse zeggen dat ze een masterplan hebben. Hebben jullie er weleens aan gedacht in te breken en het te stelen om een eind te maken aan alle vragen over wat er gaat gebeuren?
Is dat die met dansende acteurs enzow? Ben benieuwd, maar heb geen zin om me te registrerenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef Xurk het volgende:
En ik kwam via dat filmpje een ander filmpje tegen die ik nog nooit had gezienHet schijnt een promo van seizoen 1 te zijn, maar het heeft een erg hoog WTF-gehalte...
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=oZNz6mo5y9M
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Drifter__ het volgende:
Wat was er ook alweer met die Desmond? Hatch was ontploft en hij was nog niet terug toch ?
Gaaf, wie slaat er rond 0:27?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Devano het volgende:
Nieuwe promo
http://youtube.com/watch?v=IyyRqdmgBD4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf, wie slaat er rond 0:27?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook weer een nieuwe Lost Moment:
Lost Moment 8
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Devano het volgende:
Zal wel een visioen zijn?
Owja, thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
Hij kan ineens de toekomst voorspellen na de ontploffing
Sta weer helemaal te stuiterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Devano het volgende:
Nieuwe promo
http://youtube.com/watch?v=IyyRqdmgBD4
Let op: het zijn en blijven promo's.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef Costigan het volgende:
het niveau gaat weer een heel stuk omhoog zo te zien
true that.. maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Let op: het zijn en blijven promo's.
Kijk, dat zijn nog eens promo's idd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sta weer helemaal te stuiteren![]()
Ben je gek, dan is het juist leuker! Spannender enzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
gister eindelijk bij gekomen met eps (in 1 maand ongeveer van aflevering 1 naar 3.06 gekeken)
goeie serie, maar kan me voorstellen dat als je elke keer een week moet wachten het minder aantrekkelijk is...
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef Lyssa het volgende:Jup, dat zag je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond in de eerste en begine 2e serie er relatief weinig vooruitgang in de verhaal lijn zatquote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef Devano het volgende:
[..]
Ben je gek, dan is het juist leuker! Spannender enzo.
WTF!! ik vroeg me altijd af waar die gebleven was/waren.. darn.. gelukkig heb ik recentelijk pas seizoen 3 bekeken tot aan afl. 6, en zit ik dus iets korter af te wachten, maar die promo's maken t niet makkelijk xDquote:
En jij, kut dat je je naam hebt gebasseerd op Lincoln Burrows en tegenwoordig door 't leven gaat met een 24-avatar gecombineerd met je ondertitel.quote:Op zondag 24 december 2006 17:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daar trap ik niet in...Handje contantje aub
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Jaytonism het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De humorquote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En jij, kut dat je je naam hebt gebasseerd op Lincoln Burrows en tegenwoordig door 't leven gaat met een 24-avatar gecombineerd met je ondertitel.
Hm, oké.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De humor2!!1!sebenachtgutennacht
1!3@!@
!@2!!
of misschien toch wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:41 schreef Neoktheone het volgende:
Volgens de promo gewoon 7 feb, dus niet eerder.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:22 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promo en de wekelijkse clip:
Lost Moment 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Xurk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een stom artikel. De reden dat 24 is uitgelekt is omdat ze een retail-DVD hebben uitgebracht met daarop de eerste vier afleveringen, deze DVD zou 16 januari in de winkels moeten liggen (een dag na aflevering 4). Alleen een paar webshops hadden de DVD al vroeg verstuurd waardoor de afleveringen al op internet terecht kwamen. Screeners worden veel minder vaak verspreid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:50 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
of misschien toch wel?
http://www.buddytv.com/ar(...)t-to-preim-2947.aspx
weet alleen niet of dit goed of slecht nieuws is.
[ Bericht 50% gewijzigd door Symer op 14-01-2007 12:52:39 ]
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:waar zie je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik denk dat ik de eerste 4 seizoenen van 24 maar 's ff ga kijken dan, goddammit nog 4 weken...quote:
Doe maar de eerste 5 seizoenenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de eerste 4 seizoenen van 24 maar 's ff ga kijken dan, goddammit nog 4 weken...
Klopt, maar er zijn al 4.25 afleveringen te zienquote:
Weet ikquote:Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn al 4.25 afleveringen te zien.
Bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)loopt_ten_einde.htmlquote:'Lost' loopt ten einde
De immens populaire serie Lost loopt ten einde. De makers willen zeer snel een einddatum voor het tv-programma vaststellen. Momenteel wordt in de VS het derde seizoen uitgezonden.
Lost gaat over een aantal mensen dat na een vliegtuigramp is gestrand op een onbewoond eiland. De show zou eigenlijk maar één seizoen duren, maar werd verlengd wegens de zeer hoge kijkcijfers. Het creatieve vermorgen van de scriptschrijvers begint tevens op te raken. "The X-Files was bijvoorbeeld een heel goede serie, maar heeft twee seizoenen te lang gedraaid. Daar willen wij voor waken", aldus uitvoerend producent Carlton Cuse.
Op 3 maart begint in Nederland het derde seizoen.
quote:Scriptschrijvers willen einde serie Lost
Uitgegeven op maandag 15 januari 2007 om 11:26:21
(Novum/AP) - De makers van de Amerikaanse serie Lost willen een einddatum voor de show vaststellen. Ze denken dat een deadline hen zal helpen bij het schrijven van het script. De serie, over de overlevenden van een vliegtuigramp die zijn gestrand op een onbewoond eiland, beleeft in de VS momenteel haar derde seizoen.
Aanvankelijk zou de show maar één seizoen duren, maar door de hoge kijkcijfers werd besloten het einde te rekken. De schrijvers van Lost gingen daarom op zoek naar nieuwe verhaallijnen en plotwendingen, maar zeggen nu moeite te hebben die verder te ontwikkelen als ze niet weten wanneer de show eindigt. "Als we een einddatum hebben, zullen er veel vragen verdwijnen", verwacht uitvoerend producent Carlton Cuse.
Daarnaast willen de makers voorkomen dat de serie te lang doorkabbelt en daardoor aan populariteit inboet. Volgens Cuse gebeurt dat wel vaker bij goedlopende series. "The X-Files was bijvoorbeeld een heel goede serie, maar heeft twee seizoenen te lang gedraaid. Daar willen wij voor waken."
Het derde seizoen van Lost is vanaf 3 maart in Nederland te zien op Net 5.
23 weken toch, 22x een enkele aflevering en dan de seizoensfinale als dubbele afleveringquote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Symer het volgende:
De schrijvers hebben altijd al gezegd dat ze 4 of 5 seizoenen willen maken, het enige wat 'nieuw' is, is dat ze daar nu over onderhandelen met ABC en dat ABC er positief tegenover staat.
Ander nieuws: ABC heeft nu zoveel klachten ontvangen over deze pauze van 3 maanden dat volgend seizoen geen pauze zal hebben. 22 weken onafgebroken dus, net als 24(een zomerstop van 7 maanden is wel minder
)
Waarom niet? Ik vind het veel beter zo. Elke keer steeds twee weken of meer tussen de afleveringen werd je ook schijtziek van.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Darklight het volgende:
Die pauze slaat ook nergens op, blij als het weer begint
Op dit moment schijnen er 22 afleveringen gepland te zijn voor seizoen 4, maar daar zal idd nog wel een aflevering of twee bijkomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
23 weken toch, 22x een enkele aflevering en dan de seizoensfinale als dubbele aflevering.
Die drang was er altijd al. De schrijvers hadden van het begin af aan een afgeronde verhaallijn in gedachten en hebben altijd gezegd dat ze geleerd hebben van The X-Files. In podcasts zeiden ze weleens dat een 7de seizoen al zo verhaalloos zou zijn dat dat over zombie's zou moeten gaan om het nog interessant te houdenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik had juist begrepen dat de scripschrijvers altijd hebben gezegd dat ze met gemak materiaal hadden voor 8 of 9 seizoenen. Ik snap dus niet zo goed waar die drang naar een einddatum dan opeens vandaan komt?
Jaa, dit probleem hadden wij ondertussen al langerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef Jonnyboy het volgende:
......
Alleen nu weer een paar weken wachten... zucht...
Dus wellicht seizoen 4 als laatste seizoen?quote:Scriptschrijvers luiden einde van Lost in
De makers van de Amerikaanse serie Lost willen een einddatum voor de show vaststellen. Ze denken dat een deadline hen zal helpen bij het schrijven van een script.
(...)
Aanvankelijk zou de show maar één seizoen duren, maar door de hoge kijkcijfers werd besloten het einde te rekken. De schrijvers van Lost gingen daarom op zoek naar nieuwe verhallijnen en plotwendingen, maar zeggen nu moeite te hebben die verder te ontwikkelen als ze niet weten waneer de show eindigt.
(...)
Daarnaast willen de makers voorkomen dat de serie te lang doorkabbelt en daardoor aan populariteit inboet.
Goed nieuws, ik was al een tijdje bang dat ze het 10 seizoenen gingen rekken ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:21 schreef Neoktheone het volgende:
Uit de Spits van vanochtend:
[..]
Dus wellicht seizoen 4 als laatste seizoen?
Ik geloof dat er al een tijdje geluiden zijn dat het er 5 zouden worden. Maar ik vind het geen slecht nieuws, ik ben groot LOST fan, maar ik heb laatst weer seizoen 1 gekeken en vond het toch een stukkie beter dan seizoen 2. 3 lijkt er al meer op, maar het is duidelijk een show die er niet bij gebaat is om te rekken, dan zou het als een nachtkaars uit kunnen gaan en dat zou eeuwig zonde zijn. Ik wil blijven genieten van LOST en ik hoop dat ook dat het een goed en mooi uitgewerkt plot krijgt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:21 schreef Neoktheone het volgende:
Uit de Spits van vanochtend:
[..]
Dus wellicht seizoen 4 als laatste seizoen?
quote:"For the past two seasons, Damon and Carlton made it a tradition to name Lost's finale episode after a Jewish-bread product. This season's finale was originally going to be named "The Matzoth." However, the producers decided to end the tradition and are naming it, “Snake in the Mailbox.” Carlton and Damon are not saying that the finale will be scary; they are just saying that the end will be so shocking that the best way to describe it would be analogous to find out that we have a snake in our mailbox. They also hinted that "Desmond and Penny's relationship will be a part the season finale."
Damon and Carlton also hinted that the Jack, Sawyer, Kate triangle is not over. Kate chose Sawyer while at the Hydra, which was the right choice for that moment.
When asked whether the Jacket (Juliet-Jack) relationship would blossom, they just hinted that they are watching their chemistry and see how it will work out. There is still a lot to learn about Juliet. Is she good; is she evil, what is her reason for being on the island, what is her motive or agenda? They did say that “her relationship with [[]Jack] is something that is going to be really compelling as we run into the later part of the season."
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, de cliffhanger van seizoen 1 zou ook superschokkend worden. En die was ook kut.
Ja de hatch werd opengemaakt. Dat hadden we echt niet verwacht!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Dat was toch dat gedoe met de hatch..? Ik vond dat wel spannend
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja de hatch werd opengemaakt. Dat hadden we echt niet verwacht!
Ja idd, die aflevering was supper spannend!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Dat was toch dat gedoe met de hatch..? Ik vond dat wel spannend
![]()
Die was hartstikke spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, de cliffhanger van seizoen 1 zou ook superschokkend worden. En die was ook kut.
Einde van seizoen 2. Ze beginnen in maart met seizoen 3 op net5quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke aflevering zijn ze in nederland mee geeindigd?
En hoever zijn ze in de USA?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Einde van seizoen 2. Ze beginnen in maart met seizoen 3 op net5
In maart komt ep 7 van seizoen 3.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoever zijn ze in de USA?
Hahaha nee ik volgde altijd de USA afleveringen maar ergens in november/december niet meer aan toegekomen maar nu weet ik niet meer vanaf welke aflevering ik het gemist hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
In maart komt ep 7 van seizoen 3.
Nog meer vragen of heb je zoiets van kees closed?
Maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
In maart komt ep 7 van seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik op een ander forum lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:13 schreef Hammet het volgende:
[..]Precies, het slaat werkelijk nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Waarom spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Was al gepost volgens mij..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe trailer!
http://video.megarooms.com/videos/Trailers/LOST_-_Moments_9
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef Symer het volgende:
Deze nog niet:
Lost Moment 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: sorry dames.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ranja_Ranja op 19-01-2007 20:35:15 ]
Ow ik dacht dat het over de ijsbeer gingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:35 schreef Merkie het volgende:
Wow, de hond is er nog, wát een spoiler.
Seizoen 2 was ook ronduit kut.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Devano het volgende:
Als je erbij nadenkt... Seizoen twee ging vooral over twee dingen: De hatch en de tailies. Alle tailies zijn inmiddels dood (Op Bernard na), en de hatch is geïmplodeerd. Je zou dus kunnen zeggen dat we weinig hebben 'gewonnen' met seizoen 2. Al zijn we natuurlijk wel meer over het eiland te weten gekomen.
In het interview waar dapluiz naar linkt wordt dat ook gevraagd waarop Lindelof antwoordt dat dat nodig was om een paar verhaallijnen in gang te zetten die later nog heel belangrijk zullen worden, zoals Michael's vertrek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Devano het volgende:
Als je erbij nadenkt... Seizoen twee ging vooral over twee dingen: De hatch en de tailies. Alle tailies zijn inmiddels dood (Op Bernard na), en de hatch is geïmplodeerd. Je zou dus kunnen zeggen dat we weinig hebben 'gewonnen' met seizoen 2. Al zijn we natuurlijk wel meer over het eiland te weten gekomen.
Gebruik dan ook een de spoiler tags nerd!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:35 schreef Merkie het volgende:
Wow, de hond is er nog, wát een spoiler.
Heb het boek wel gelezen, maar vertel jij me dan eens welke links je ziet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets wat me vandaag te binnen schoot: een vriendin die me dicht bij het hart staat vertelde me laatst over de Celestijnse belofte. Ik heb het boek niet gelezen, maar was wel nieuwsgierig en ben wat gaan googlen om recensies te lezen. Het boek ga ik morgen maar ergens opsnorren, maar wat ik uit de recensies heb begrepen zou het best wel een aardige link kunnen zijn... Ik ben er gewoon niet onvoldoende "geschoold" in, maar zag wel degelijk overeenkomsten...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, alle "toevalligheden" dit tot op heden in de show zitten, de verwijzing naar oosterse filosofieen (Dharma bord), actie-reactie verhaal op de achtergrond... Ik kan er echt helemaal naast zitten hoor, maar ik moet het boek dan ook nog gewoon lezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Heb het boek wel gelezen, maar vertel jij me dan eens welke links je ziet?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Symer het volgende:
De nieuwste Moment is nogal spoilerig, niet klikken als je de volgende aflevering spannend wil houden! Ook niet om de reacties daar te lezen ofzo, want meteen achter de link staat een foto waar het lot van 1 van de mensen op het kleine eilandje wordt weggeven.Dan ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Seizoen 2 vind ik persoonlijk ietsje minder.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Moet me even zien te navigeren hier door de spoilers. Drie weken geleden toch maar eens besloten Lost te downloaden. Weet niet waarom, maar ik dacht altijd dat deze serie niets voor mij zou zijn. Sjonge, wat heb ik me vergist. In iets meer dan twee weken compleet seizoen één gekeken. Seizoen twee staat nu te stampen thuis, dus als alles meezit kan ik die de komende weken kijken en zit ik binnenkort op dezelfde aflevering als de USA.
Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden. Ben benieuwd of ze dat het hele tweede seizoen ook nog kunnen. Seizoen één eindigde wel een beetje jammer vond ik, maar goed: ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
ik vroeg het meer omdat op die site staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik een jaarjte geleden ook begonnen met deze serie. Echt waar voor mij is er geen betere serie op dit moment! Niet dat ik geen andere serie's volg, maar Lost vindt ik nog steeds ver boven alle andere series uitsteken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Moet me even zien te navigeren hier door de spoilers. Drie weken geleden toch maar eens besloten Lost te downloaden. Weet niet waarom, maar ik dacht altijd dat deze serie niets voor mij zou zijn. Sjonge, wat heb ik me vergist. In iets meer dan twee weken compleet seizoen één gekeken. Seizoen twee staat nu te stampen thuis, dus als alles meezit kan ik die de komende weken kijken en zit ik binnenkort op dezelfde aflevering als de USA.
Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden. Ben benieuwd of ze dat het hele tweede seizoen ook nog kunnen. Seizoen één eindigde wel een beetje jammer vond ik, maar goed: ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg.
Is dit sarcastischquote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Mwach, met ex heb ik me ook in een weekend door bijna 2 seizoenen heen geworsteldquote:
Nah, hij heeft alleen seizoen 1 gezien en die was heel erg goed. Bij 2 begon de boel in te kakken.quote:
Ohja, dan kan het wel. Maar bij het zinnetje "Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden." moest ik wel een beetje gniffelen. Dat is toch wel het punt waarop Lost keer op keer enorm faaltquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah, hij heeft alleen seizoen 1 gezien en die was heel erg goed. Bij 2 begon de boel in te kakken.
RUN KATEquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef rabouter het volgende:
daar zit ik ook aan te denken... de eerste 6 eps weer ff zien... is allemaal al zo erg weer weggezakt. Het eindigde toch bij de 'bijna' executie van sawyer?
Even volhouden nogquote:
Donderdagavond is promo-avond in de VS voor Lost, maar deze van een paar dagen terug is nog niet gepost.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er trouwens geen nieuwe promo's? Gisteren of eergisteren was het promo avond in Amerika.
Ik heb het zelfs in de agenda gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Akelalala het volgende:
Nog maar een weekje, ik kan niet wachten, het heeft echt te lang geduurd.....
Nu al aan het dementeren? Jammer hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in de agenda gezet.![]()
Nog meer beelden? Er is weinig verassends meer aan als je die allemaal gaat kijken. Doe ik dus ook maar nietquote:
Zo lang kan ik echt niet wachten!!! Hier begint het begin maart pas weer, das wel een heeeeeleeeeeee maand!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga ze gewoon NIET bekijken tot de show gewoon weer draait...
Het was niet sarcastisch bedoeld. Seizoen één vond ik echt superspannend. Nu bij aflevering negen van seizoen twee. Vind het nog steeds spannend, maar vind tot dusver seizoen twee minder spannend dan één inderdaad. Maar nog steeds dusdanig spannend dat ik een hele zwiek afleveringen op een avond kijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, dan kan het wel. Maar bij het zinnetje "Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden." moest ik wel een beetje gniffelen. Dat is toch wel het punt waarop Lost keer op keer enorm faalt. In seizoen 2 dan.
U bevind zich in het USA topicquote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Zo lang kan ik echt niet wachten!!! Hier begint het begin maart pas weer, das wel een heeeeeleeeeeee maand!
Ja ja ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef dfens het volgende:
Wordt morgenavond de nieuwe ep uitgezonden?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepen![]()
Ik heb dat punt eigenlijk al bereikt. Ik zat nog te twijfelen of ik de laatste twee afleveringen nog wel wilde zien. Uiteindelijk toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...
Laatste was 6, vannacht komt 7. Nog maar 18 uur en 11 minutenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Bijna!
Welke aflevering word dit nou ook alweer? Ik wil even de laatste S3 aflevering tot nu toe downen, om er weer even in te komen, bij welke waren we blijven hangen?
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven, misschien een ietwat uitgebreidere "last time in lost" althans dat hoop ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:34 schreef Kantar het volgende:
Voor de nieuwe aflevering komt toch ook nog een soort van samenvattingsaflevering? Ik denk dat ik die ga kijken in plaats van de laatste paar afleveringen, daar heb ik geen tijd meer voor![]()
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven,
Oh okay, dat is wel handig idd. Dan ga ik die gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zien![]()
Bah, ik wou dat ik die dingen niet gezien had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Wat was je aan het doen toen je dat typtequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen toen je dat typte
Hahahahaha....mannen denken ook maar aan één ding.....a dirty mind is a joy forever!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |