Ja ja ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef dfens het volgende:
Wordt morgenavond de nieuwe ep uitgezonden?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepen![]()
Ik heb dat punt eigenlijk al bereikt. Ik zat nog te twijfelen of ik de laatste twee afleveringen nog wel wilde zien. Uiteindelijk toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...
Laatste was 6, vannacht komt 7. Nog maar 18 uur en 11 minutenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Bijna!
Welke aflevering word dit nou ook alweer? Ik wil even de laatste S3 aflevering tot nu toe downen, om er weer even in te komen, bij welke waren we blijven hangen?
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven, misschien een ietwat uitgebreidere "last time in lost" althans dat hoop ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:34 schreef Kantar het volgende:
Voor de nieuwe aflevering komt toch ook nog een soort van samenvattingsaflevering? Ik denk dat ik die ga kijken in plaats van de laatste paar afleveringen, daar heb ik geen tijd meer voor![]()
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven,
Oh okay, dat is wel handig idd. Dan ga ik die gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zien![]()
Bah, ik wou dat ik die dingen niet gezien had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Wat was je aan het doen toen je dat typtequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen toen je dat typte
Hahahahaha....mannen denken ook maar aan één ding.....a dirty mind is a joy forever!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |