Ik geloof dat er al een tijdje geluiden zijn dat het er 5 zouden worden. Maar ik vind het geen slecht nieuws, ik ben groot LOST fan, maar ik heb laatst weer seizoen 1 gekeken en vond het toch een stukkie beter dan seizoen 2. 3 lijkt er al meer op, maar het is duidelijk een show die er niet bij gebaat is om te rekken, dan zou het als een nachtkaars uit kunnen gaan en dat zou eeuwig zonde zijn. Ik wil blijven genieten van LOST en ik hoop dat ook dat het een goed en mooi uitgewerkt plot krijgt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:21 schreef Neoktheone het volgende:
Uit de Spits van vanochtend:
[..]
Dus wellicht seizoen 4 als laatste seizoen?
quote:"For the past two seasons, Damon and Carlton made it a tradition to name Lost's finale episode after a Jewish-bread product. This season's finale was originally going to be named "The Matzoth." However, the producers decided to end the tradition and are naming it, “Snake in the Mailbox.” Carlton and Damon are not saying that the finale will be scary; they are just saying that the end will be so shocking that the best way to describe it would be analogous to find out that we have a snake in our mailbox. They also hinted that "Desmond and Penny's relationship will be a part the season finale."
Damon and Carlton also hinted that the Jack, Sawyer, Kate triangle is not over. Kate chose Sawyer while at the Hydra, which was the right choice for that moment.
When asked whether the Jacket (Juliet-Jack) relationship would blossom, they just hinted that they are watching their chemistry and see how it will work out. There is still a lot to learn about Juliet. Is she good; is she evil, what is her reason for being on the island, what is her motive or agenda? They did say that “her relationship with [[]Jack] is something that is going to be really compelling as we run into the later part of the season."
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, de cliffhanger van seizoen 1 zou ook superschokkend worden. En die was ook kut.
Ja de hatch werd opengemaakt. Dat hadden we echt niet verwacht!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Dat was toch dat gedoe met de hatch..? Ik vond dat wel spannend
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja de hatch werd opengemaakt. Dat hadden we echt niet verwacht!
Ja idd, die aflevering was supper spannend!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Dat was toch dat gedoe met de hatch..? Ik vond dat wel spannend
![]()
Die was hartstikke spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, de cliffhanger van seizoen 1 zou ook superschokkend worden. En die was ook kut.
Einde van seizoen 2. Ze beginnen in maart met seizoen 3 op net5quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke aflevering zijn ze in nederland mee geeindigd?
En hoever zijn ze in de USA?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Einde van seizoen 2. Ze beginnen in maart met seizoen 3 op net5
In maart komt ep 7 van seizoen 3.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoever zijn ze in de USA?
Hahaha nee ik volgde altijd de USA afleveringen maar ergens in november/december niet meer aan toegekomen maar nu weet ik niet meer vanaf welke aflevering ik het gemist hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
In maart komt ep 7 van seizoen 3.
Nog meer vragen of heb je zoiets van kees closed?
Maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
In maart komt ep 7 van seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik op een ander forum lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:13 schreef Hammet het volgende:
[..]Precies, het slaat werkelijk nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Waarom spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Was al gepost volgens mij..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe trailer!
http://video.megarooms.com/videos/Trailers/LOST_-_Moments_9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef Symer het volgende:
Deze nog niet:
Lost Moment 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: sorry dames.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ranja_Ranja op 19-01-2007 20:35:15 ]
Ow ik dacht dat het over de ijsbeer gingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:35 schreef Merkie het volgende:
Wow, de hond is er nog, wát een spoiler.
Seizoen 2 was ook ronduit kut.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Devano het volgende:
Als je erbij nadenkt... Seizoen twee ging vooral over twee dingen: De hatch en de tailies. Alle tailies zijn inmiddels dood (Op Bernard na), en de hatch is geïmplodeerd. Je zou dus kunnen zeggen dat we weinig hebben 'gewonnen' met seizoen 2. Al zijn we natuurlijk wel meer over het eiland te weten gekomen.
In het interview waar dapluiz naar linkt wordt dat ook gevraagd waarop Lindelof antwoordt dat dat nodig was om een paar verhaallijnen in gang te zetten die later nog heel belangrijk zullen worden, zoals Michael's vertrek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Devano het volgende:
Als je erbij nadenkt... Seizoen twee ging vooral over twee dingen: De hatch en de tailies. Alle tailies zijn inmiddels dood (Op Bernard na), en de hatch is geïmplodeerd. Je zou dus kunnen zeggen dat we weinig hebben 'gewonnen' met seizoen 2. Al zijn we natuurlijk wel meer over het eiland te weten gekomen.
Gebruik dan ook een de spoiler tags nerd!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:35 schreef Merkie het volgende:
Wow, de hond is er nog, wát een spoiler.
Heb het boek wel gelezen, maar vertel jij me dan eens welke links je ziet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets wat me vandaag te binnen schoot: een vriendin die me dicht bij het hart staat vertelde me laatst over de Celestijnse belofte. Ik heb het boek niet gelezen, maar was wel nieuwsgierig en ben wat gaan googlen om recensies te lezen. Het boek ga ik morgen maar ergens opsnorren, maar wat ik uit de recensies heb begrepen zou het best wel een aardige link kunnen zijn... Ik ben er gewoon niet onvoldoende "geschoold" in, maar zag wel degelijk overeenkomsten...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, alle "toevalligheden" dit tot op heden in de show zitten, de verwijzing naar oosterse filosofieen (Dharma bord), actie-reactie verhaal op de achtergrond... Ik kan er echt helemaal naast zitten hoor, maar ik moet het boek dan ook nog gewoon lezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Heb het boek wel gelezen, maar vertel jij me dan eens welke links je ziet?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Symer het volgende:
De nieuwste Moment is nogal spoilerig, niet klikken als je de volgende aflevering spannend wil houden! Ook niet om de reacties daar te lezen ofzo, want meteen achter de link staat een foto waar het lot van 1 van de mensen op het kleine eilandje wordt weggeven.Dan ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Seizoen 2 vind ik persoonlijk ietsje minder.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Moet me even zien te navigeren hier door de spoilers. Drie weken geleden toch maar eens besloten Lost te downloaden. Weet niet waarom, maar ik dacht altijd dat deze serie niets voor mij zou zijn. Sjonge, wat heb ik me vergist. In iets meer dan twee weken compleet seizoen één gekeken. Seizoen twee staat nu te stampen thuis, dus als alles meezit kan ik die de komende weken kijken en zit ik binnenkort op dezelfde aflevering als de USA.
Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden. Ben benieuwd of ze dat het hele tweede seizoen ook nog kunnen. Seizoen één eindigde wel een beetje jammer vond ik, maar goed: ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
ik vroeg het meer omdat op die site staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik een jaarjte geleden ook begonnen met deze serie. Echt waar voor mij is er geen betere serie op dit moment! Niet dat ik geen andere serie's volg, maar Lost vindt ik nog steeds ver boven alle andere series uitsteken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Moet me even zien te navigeren hier door de spoilers. Drie weken geleden toch maar eens besloten Lost te downloaden. Weet niet waarom, maar ik dacht altijd dat deze serie niets voor mij zou zijn. Sjonge, wat heb ik me vergist. In iets meer dan twee weken compleet seizoen één gekeken. Seizoen twee staat nu te stampen thuis, dus als alles meezit kan ik die de komende weken kijken en zit ik binnenkort op dezelfde aflevering als de USA.
Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden. Ben benieuwd of ze dat het hele tweede seizoen ook nog kunnen. Seizoen één eindigde wel een beetje jammer vond ik, maar goed: ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg.
Is dit sarcastischquote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Mwach, met ex heb ik me ook in een weekend door bijna 2 seizoenen heen geworsteldquote:
Nah, hij heeft alleen seizoen 1 gezien en die was heel erg goed. Bij 2 begon de boel in te kakken.quote:
Ohja, dan kan het wel. Maar bij het zinnetje "Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden." moest ik wel een beetje gniffelen. Dat is toch wel het punt waarop Lost keer op keer enorm faaltquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah, hij heeft alleen seizoen 1 gezien en die was heel erg goed. Bij 2 begon de boel in te kakken.
RUN KATEquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef rabouter het volgende:
daar zit ik ook aan te denken... de eerste 6 eps weer ff zien... is allemaal al zo erg weer weggezakt. Het eindigde toch bij de 'bijna' executie van sawyer?
Even volhouden nogquote:
Donderdagavond is promo-avond in de VS voor Lost, maar deze van een paar dagen terug is nog niet gepost.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er trouwens geen nieuwe promo's? Gisteren of eergisteren was het promo avond in Amerika.
Ik heb het zelfs in de agenda gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Akelalala het volgende:
Nog maar een weekje, ik kan niet wachten, het heeft echt te lang geduurd.....
Nu al aan het dementeren? Jammer hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in de agenda gezet.![]()
Nog meer beelden? Er is weinig verassends meer aan als je die allemaal gaat kijken. Doe ik dus ook maar nietquote:
Zo lang kan ik echt niet wachten!!! Hier begint het begin maart pas weer, das wel een heeeeeleeeeeee maand!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga ze gewoon NIET bekijken tot de show gewoon weer draait...
Het was niet sarcastisch bedoeld. Seizoen één vond ik echt superspannend. Nu bij aflevering negen van seizoen twee. Vind het nog steeds spannend, maar vind tot dusver seizoen twee minder spannend dan één inderdaad. Maar nog steeds dusdanig spannend dat ik een hele zwiek afleveringen op een avond kijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, dan kan het wel. Maar bij het zinnetje "Ongelofelijk hoe deze serie de spanning erin weet te houden." moest ik wel een beetje gniffelen. Dat is toch wel het punt waarop Lost keer op keer enorm faalt. In seizoen 2 dan.
U bevind zich in het USA topicquote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Zo lang kan ik echt niet wachten!!! Hier begint het begin maart pas weer, das wel een heeeeeleeeeeee maand!
Ja ja ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef dfens het volgende:
Wordt morgenavond de nieuwe ep uitgezonden?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan ze nu alle 300 vragen beantwoorden?
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Niet voordat ze er eerst weer net zoveel oproepen![]()
Ik heb dat punt eigenlijk al bereikt. Ik zat nog te twijfelen of ik de laatste twee afleveringen nog wel wilde zien. Uiteindelijk toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat houden ze dan een paar seizoenen vol tot het publiek er genoeg van heeft en alle vragen OF in 3 afleveringen beantwoord moeten worden OF slechts de hoofdlijn een genadeslag krijgt, en de rest zullen we nooit weten... Stiekem heb ik daar best een hekel aan...
Laatste was 6, vannacht komt 7. Nog maar 18 uur en 11 minutenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
Bijna!
Welke aflevering word dit nou ook alweer? Ik wil even de laatste S3 aflevering tot nu toe downen, om er weer even in te komen, bij welke waren we blijven hangen?
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven, misschien een ietwat uitgebreidere "last time in lost" althans dat hoop ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:34 schreef Kantar het volgende:
Voor de nieuwe aflevering komt toch ook nog een soort van samenvattingsaflevering? Ik denk dat ik die ga kijken in plaats van de laatste paar afleveringen, daar heb ik geen tijd meer voor![]()
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
samenvattingsaflevering lijkt me een beetje overdreven,
Oh okay, dat is wel handig idd. Dan ga ik die gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als je alle promo's bijelkaar zou kijken, hoefde je ep 7,9 & 10 niet te zien![]()
Bah, ik wou dat ik die dingen niet gezien had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb helemaal geen promo's of wat gelezen over de ep vanavond. Heerlijk!
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch komt die er, het hele uur voor Lost wordt gevuld door een samenvattingsspecial met de makers van Lost (Lost Survivor Guide).
Ik sla hem over, maar misschien idd wel handig als het allemaal wat weggezakt is.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Wat was je aan het doen toen je dat typtequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
weggezakt.....hmmm, neee.....dat gaat dan meer van OH JA.....oh ja.....zo zat het.........het is gewoon heerlijk om Lost te kijken.....heb serie 1 en 2 al 2x gezien....more, more, more....can´t get enough!
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen toen je dat typte
Hahahahaha....mannen denken ook maar aan één ding.....a dirty mind is a joy forever!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn muur zal in ieder geval niet meer gewit hoeven te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |