1 van de makers zei daarop het volgende:quote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef Devano het volgende:If it is done, LOST would return January 10th or January 17th, three to four weeks earlier then previously expected.
Vast al gepost.![]()
Weinig kans dusquote:I wouldn't get too excited about it. It's just a rumor.
Precies..we hebben pb en vierentwintig nog..quote:Op zondag 24 december 2006 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ach, dan wachten we 2 weekjes langer
Ken ik ook maar sinds kort hoorquote:Op zondag 24 december 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sleeper cell?
Inderdaad, maar dan kunnen we tenminste ook wel weer in een keer door gaan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef Xurk het volgende:
Deze promo was niet de spannendste van de zeven, maar toch, door die promo's word ik steeds ongeduldiger
Leuk stukje idd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef Mip1988 het volgende:
stond nog een stukje over Lost vandaag in de Metro.
er werd niks nieuws onder de zon gemeld, maar wel geinig om te lezen
quote:(Vraag aan Jack:) De schrijvers Damon Lindelof en Carlton Cuse zeggen dat ze een masterplan hebben. Hebben jullie er weleens aan gedacht in te breken en het te stelen om een eind te maken aan alle vragen over wat er gaat gebeuren?
Is dat die met dansende acteurs enzow? Ben benieuwd, maar heb geen zin om me te registrerenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef Xurk het volgende:
En ik kwam via dat filmpje een ander filmpje tegen die ik nog nooit had gezienHet schijnt een promo van seizoen 1 te zijn, maar het heeft een erg hoog WTF-gehalte...
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=oZNz6mo5y9M
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Drifter__ het volgende:
Wat was er ook alweer met die Desmond? Hatch was ontploft en hij was nog niet terug toch ?
Gaaf, wie slaat er rond 0:27?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Devano het volgende:
Nieuwe promo
http://youtube.com/watch?v=IyyRqdmgBD4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf, wie slaat er rond 0:27?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook weer een nieuwe Lost Moment:
Lost Moment 8
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Devano het volgende:
Zal wel een visioen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja, thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
Hij kan ineens de toekomst voorspellen na de ontploffing
Sta weer helemaal te stuiterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Devano het volgende:
Nieuwe promo
http://youtube.com/watch?v=IyyRqdmgBD4
Let op: het zijn en blijven promo's.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef Costigan het volgende:
het niveau gaat weer een heel stuk omhoog zo te zien
true that.. maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Let op: het zijn en blijven promo's.
Kijk, dat zijn nog eens promo's idd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Sta weer helemaal te stuiteren![]()
Ben je gek, dan is het juist leuker! Spannender enzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
gister eindelijk bij gekomen met eps (in 1 maand ongeveer van aflevering 1 naar 3.06 gekeken)
goeie serie, maar kan me voorstellen dat als je elke keer een week moet wachten het minder aantrekkelijk is...
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef Lyssa het volgende:Jup, dat zag je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond in de eerste en begine 2e serie er relatief weinig vooruitgang in de verhaal lijn zatquote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef Devano het volgende:
[..]
Ben je gek, dan is het juist leuker! Spannender enzo.
WTF!! ik vroeg me altijd af waar die gebleven was/waren.. darn.. gelukkig heb ik recentelijk pas seizoen 3 bekeken tot aan afl. 6, en zit ik dus iets korter af te wachten, maar die promo's maken t niet makkelijk xDquote:
En jij, kut dat je je naam hebt gebasseerd op Lincoln Burrows en tegenwoordig door 't leven gaat met een 24-avatar gecombineerd met je ondertitel.quote:Op zondag 24 december 2006 17:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daar trap ik niet in...Handje contantje aub
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Jaytonism het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De humorquote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En jij, kut dat je je naam hebt gebasseerd op Lincoln Burrows en tegenwoordig door 't leven gaat met een 24-avatar gecombineerd met je ondertitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |