Het mooie is dat die Mark nagenoeg een kloon van me is. Nou is dat ook weer overdreven, maar hij heeft exact hetzelfde postuur als ik, dezelfde gezichtsvorm, dezelfde kleur ogen, dezelfde kleur en stijl haar en dezelfde kledingstijl. We lijken verdacht veel op elkaar, vonden ook een aantal vrienden van me toen ik ze eenmaal een foto liet zien van 'm.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef As_33 het volgende:
Feit is gewoon dat veel mannen het slecht kunnen hebben als een meisje niet met hen naar bed wilde, maar wel met een ander. Ik vind het heel logisch dat ze met TS nooit all the way is gegaan, aangezien bij het uitmaken heeft aangegeven hem meer als goede vriend te zien, dat betekent dus dat het emotioneel misschien nog wel oke zat, maar dat de physieke aantrekkingskracht voor haar ontbrak. En als ze die wel met die andere gozer heeft, dan is het logisch dat ze met hem sneller in bed duikt. Ze zal vast ook wel altijd gemeend hebben dat ze die 'principes' had, maar misschien was ze gewoon nog nooit iemand tegen gekomen waar ze zich seksueel zo tot aangetrokken voelde.
Waarom móet je haar dat vertellen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Arokh86 het volgende:
Jup, ik heb 't ook al geaccepteerd allemaal. Ze is veranderd en niet meer de meid waar ik van houd. En dat moet ik haar nog eventjes vertellen van mezelf en dan is 't finito.
Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:57 schreef livEliveD het volgende:
Je komt eerlijk gezegd over alsof je in de pre-acceptatie fase zitDaarnaast heeft focussen op die ene Mark niet zoveel zin. Of je vind het nog leuk met haar om te gaan, of niet. Als jij elke keer gekwetst wordt zou ik kiezen voor minder contact. Moeilijk maar wel het beste. Er zijn meer mensen op deze aardkloot
![]()
Nou ja, dat je er helemaal overheen bent, en nu weer de coole jongen die zijn ex niet nodig heeft, dat moet ie natuurlijk wel kwijt aan iemand, zijn ex natuurlijk. Het gaat dag en nacht door zijn hoofd, hoe ontzettend hij er overheen is. Nee, hij boft maar, dat ie er zo ontezettend overheen is, en dat zal ie haar dus gaan vertellen ook, hoe ontzettend hij eroverheen is. Wat zal ze een spijt hebben als ze merkt wat een toffe coole gozer hij is en dat hij er al helemaal overheen is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Waarom móet je haar dat vertellen?
Gefeliciteerd dat je helemaal totaal 100% over de verliefdheid heen bent!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:03 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.![]()
Het enige wat ik nog wil doen is haar vertellen hoe ik over haar denk. We hadden afgesproken om samen nog een filmpje te kijken als vrienden en ze weet niet dat ik weet dat ze met Mark naar bed is gegaan, dus daar confronteer ik haar op dat moment mee en dan vertel ik hoezeer ze is veranderd, dat ze beloftes die ze absoluut zelf zonder enige druk van mij heeft gemaakt, niet nakomt. Ik weet zeker dat dat toch stiekem wel een impact op haar heeft. Voorheen noemde ik dit anders, maar dat schoot niet bepaald in het goede keelgat.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:05 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je helemaal totaal 100% over de verliefdheid heen bent!![]()
Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Waarom móet je haar dat vertellen?
Jezus, wat is jouw probleem? Eerst constant lopen roepen dat ik over haar heen moet komen, dan gebeurt dat en is 't nog niet goed? Nu heb ik haar ineens niet nodig en is 't fout, eerst had ik dat wel en was 't... ook fout!?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou ja, dat je er helemaal overheen bent, en nu weer de coole jongen die zijn ex niet nodig heeft, dat moet ie natuurlijk wel kwijt aan iemand, zijn ex natuurlijk. Het gaat dag en nacht door zijn hoofd, hoe ontzettend hij er overheen is. Nee, hij boft maar, dat ie er zo ontezettend overheen is, en dat zal ie haar dus gaan vertellen ook, hoe ontzettend hij eroverheen is. Wat zal ze een spijt hebben als ze merkt wat een toffe coole gozer hij is en dat hij er al helemaal overheen is.
![]()
I think you're in a terrible state of denial...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet.Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
Mooi. Begin nu.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien.
Oh fuck, en in de vorige zin wilde je nog iemand worden die haar niet meer wil zien.quote:Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet.Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
Lul niet man, je hebt haar keihard nodig, want je wilt perse tegen haar zeggen hoe weinig je haar nog nodig hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:10 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Jezus, wat is jouw probleem? Eerst constant lopen roepen dat ik over haar heen moet komen, dan gebeurt dat en is 't nog niet goed? Nu heb ik haar ineens niet nodig en is 't fout, eerst had ik dat wel en was 't... ook fout!?
Wat is 't nou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
I think you're in a terrible state of denial...
Ja, ik wil het afsluiten. Voor mezelf en voor haar. Meer voor mezelf dan voor haar uiteraard, voordat je 'm zelf inkopt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:12 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Lul niet man, je hebt haar keihard nodig, want je wilt perse tegen haar zeggen hoe weinig je haar nog nodig hebt.
Onder andere. En het maakt me niet uit wat haar reactie is, dan ben ik het iig kwijt en weet ze dat ik het weet. Doordat ik het weet is de conclusie dat ze is veranderd 100% bevestigd, en op die veranderde ex ben ik niet verliefd. Bovendien geeft ze ergens nog wel om me en vindt ze het vervelend voor me dat ik verliefd op haar ben (was), dus dat hoeft ze dan ook niet meer te doen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:16 schreef livEliveD het volgende:
Ga je dan tegen haar zeggen hoe fout het is/was om met Mark te zweten omdat ze altijd een ander verhaal tegen jou heeft opgehangen?
Vind jij zo'n verandering normaal? En zo ja, vind je het dan normaal dat je eerst oprecht belooft uit jezelf om iemand niet kwijt te raken en dat je dan ook nog belooft dat je niets met een jongen zal beginnen, dat je beide beloftes verbreekt? Dat je eerst zúlke goede vrienden wil zijn en dat ook meent en na een week niet eens willen praten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef MissMatch het volgende:
Je wilt het voor jezelf afsluiten door haar even op haar nummer te zetten?
right. Sore loser.
Ze heeft imho niks verkeerd gedaan. Tis niet haar fout dat jij blijkbaar niet los kan maken wat Mark wel kan. Ik zie de relevantie dan ook niet. Hooguit kun je vragen waarom ze geen sex met jou heeft gehad maar dat is een andere insteek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef Arokh86 het volgende:
Onder andere.
Zoveel verandert is ze niet hoor. Zeker niet als persoon, alleen het gevoel voor jou is er niet meer. Tja, balen. Daarnaast, als jij echt niet meer op haar verliefd zou zijn dan zou je het ook niet erg vinden om nog gewoon met haar om te gaan. Immers, 'ik ga niet meer met je om want nu heb je sex' slaat nergens op natuurlijkquote:En het maakt me niet uit wat haar reactie is, dan ben ik het iig kwijt en weet ze dat ik het weet. Doordat ik het weet is de conclusie dat ze is veranderd 100% bevestigd, en op die veranderde ex ben ik niet verliefd.
Bovendien geeft ze ergens nog wel om me en vindt ze het vervelend voor me dat ik verliefd op haar ben (was), dus dat hoeft ze dan ook niet meer te doen.Áls ze daar niet ook al in is veranderd, that is.
En dan? Wat denk je daarmee te bereiken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Arokh86 het volgende:
Ik ga haar alleen vertellen waar ze mee bezig is.
Toch nog een vervolg. Ik vond je bedankmailtje trouwens wel heel lief, ik krijg het idee dat je al wat rustiger aan het worden ben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?
Het vervolg op m'n vorige topicje.
[..]
Het mooie is dat die Mark nagenoeg een kloon van me is. Nou is dat ook weer overdreven, maar hij heeft exact hetzelfde postuur als ik, dezelfde gezichtsvorm, dezelfde kleur ogen, dezelfde kleur en stijl haar en dezelfde kledingstijl. We lijken verdacht veel op elkaar, vonden ook een aantal vrienden van me toen ik ze eenmaal een foto liet zien van 'm.
Het is niet dat ze het niet wilde hoor, ik kan je melden dat ze het zeker wel wilde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze heeft imho niks verkeerd gedaan. Tis niet haar fout dat jij blijkbaar niet los kan maken wat Mark wel kan. Ik zie de relevantie dan ook niet. Hooguit kun je vragen waarom ze geen sex met jou heeft gehad maar dat is een andere insteek.
Slaat ook nergens op, maar dat is één van de tekenen dat ze is veranderd. Ze is arroganter geworden, vindt zichzelf belangrijker dan wat dan ook en haar principes zijn veranderd. Vandaar ook dat haar vriendinnen ook met mij kwamen praten en het met me eens waren.quote:[..]
Zoveel verandert is ze niet hoor. Zeker niet als persoon, alleen het gevoel voor jou is er niet meer. Tja, balen. Daarnaast, als jij echt niet meer op haar verliefd zou zijn dan zou je het ook niet erg vinden om nog gewoon met haar om te gaan. Immers, 'ik ga niet meer met je om want nu heb je sex' slaat nergens op natuurlijk![]()
O, trouwens, physieke overeenkomst hoeft niet te betekenen dat hij ook echt op jou lijkt. Het is voor mij toch echt het karakter dat zorgt voor de seksuele aantrekkingskracht, dus misschien voor jouw ex ook?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?
Het vervolg op m'n vorige topicje.
[..]
Het mooie is dat die Mark nagenoeg een kloon van me is. Nou is dat ook weer overdreven, maar hij heeft exact hetzelfde postuur als ik, dezelfde gezichtsvorm, dezelfde kleur ogen, dezelfde kleur en stijl haar en dezelfde kledingstijl. We lijken verdacht veel op elkaar, vonden ook een aantal vrienden van me toen ik ze eenmaal een foto liet zien van 'm.
Is toch heel simpel. Zij vind een ander leuk, wil jou niet kwetsen. Zij gaat dus beloftes doen om jou gerust te stellen. Maar ja, gevoel kan nogal sterk zijn en Mark is toch wel aantrekkelijk. Zij in de knoop, probeert jou te ontlopen. Jij kwaad omdat zij haar gevoelend nu eenmaal niet met een knop om kan zetten (dus eik ben je kwaad op het leven maar niet op haar). Vervolgens claim je dat zij ineens een wereldvreemd iemand is geworden met als enige argument dat ze nu een ander ziet staanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Arokh86 het volgende:
Vind jij zo'n verandering normaal? En zo ja, vind je het dan normaal dat je eerst oprecht belooft uit jezelf om iemand niet kwijt te raken en dat je dan ook nog belooft dat je niets met een jongen zal beginnen, dat je beide beloftes verbreekt? Dat je eerst zúlke goede vrienden wil zijn en dat ook meent en na een week niet eens willen praten?
Misschien moet je haar ouders eens vertellen wat ze allemaal met Mark uitspookt!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ze mag wel naar die Mark toe, omdat haar ouders denken dat ze gewoon goeie maatjes zijn. Ik kon altijd erg goed met haar ouders overweg, en dit zouden ze niet toestaan.
Ik wil vertellen dat ik het niet eens ben met de wijze waarop ze me heeft behandeld, met die beloftes enzo. Dan heb ik haar verder dus ook niets meer te vertellen en is 't klaar. Tuurlijk zal ik nog aan haar denken, maar de verliefdheid is weg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En dan? Wat denk je daarmee te bereiken?
Ik kan me voorstellen dat je je genaaid voelt (of eigenlijk niet genaaid). Maar om het haar dan in een gesprek zo in te wrijven, vind ik nogal kansloos. en verre van duiden op 'ik ben er zo ontzettend overheen'.
Je wilt je gram halen.
Mmm arrogantie kan kut zijn. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wat die vriendinnen betreft: 9 van de 10 vrouwen zeggen wat je wilt horen. Daarom staan ze ook te boek als goede luisteraarsquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:39 schreef Arokh86 het volgende:
Slaat ook nergens op, maar dat is één van de tekenen dat ze is veranderd. Ze is arroganter geworden, vindt zichzelf belangrijker dan wat dan ook en haar principes zijn veranderd. Vandaar ook dat haar vriendinnen ook met mij kwamen praten en het met me eens waren.
Daar ben ik het allemaal mee eens. Op één klein puntje na: zij vindt niet dat ze is veranderd. Ze is te eigenwijs om dat in te zien want eigenwijs, dát is ze. Net als ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef As_33 het volgende:
[..]
Toch nog een vervolg. Ik vond je bedankmailtje trouwens wel heel lief, ik krijg het idee dat je al wat rustiger aan het worden ben.
Er is één ding dat ik je nog even wil meegeven: als je haar idd gaat vertellen hoe je nu van haar walgt o.i.d. dan is de kans enorm groot dat enige vorm van vriendschap nooit meer mogelijk zal zijn. En ja, ik weet dat dat nu ook is wat je wilt, maar ooit zul je hier echt overheen zijn (want laten we eerlijk zijn, de nog lichte woede die je nu voelt geeft toch gewoon aan dat het nog lang niet goed zit bij je) en dan zal zij waarschijnlijk met lichte walging over jou denken omdat jij de voor haar logische verandering die ze nu doormaakt, niet wilde accepteren.
Als ze daadwerkelijk volwassen wordt over een bepaalde tijd zal ze ook inzien waarom ik me zo gedraag. En nee, ik zal niet zeggen dat ik van haar walg, ik ga haar alleen vertellen dat ik het jammer vindt hoe ze zich nu gedraagt e.d.quote:Zoals ik al eerder gezegd heb, de kans is groot dat ze nu even doorslaat, maar dat ze over een tijdje wat rustiger wordt en haar echte evenwicht vindt, ook wel volwassen worden genoemdJe moet je nu even goed bedenken of je de persoon die zij over een jaartje of zo zal zijn wilt kennen of niet. Zo niet, dan kan je haar vertellen dat je van haar walgt, zo ja, dan zou ik nu gewoon complete afstand nemen zónder laatste afspraak en pas wanneer je echt over haar heen bent weer contact zoeken.
Je zit een heel end in de goede richting, op dat laatste na.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is toch heel simpel. Zij vind een ander leuk, wil jou niet kwetsen. Zij gaat dus beloftes doen om jou gerust te stellen. Maar ja, gevoel kan nogal sterk zijn en Mark is toch wel aantrekkelijk. Zij in de knoop, probeert jou te ontlopen. Jij kwaad omdat zij haar gevoelend nu eenmaal niet met een knop om kan zetten (dus eik ben je kwaad op het leven maar niet op haar). Vervolgens claim je dat zij ineens een wereldvreemd iemand is geworden met als enige argument dat ze nu een ander ziet staanZo werkt het niet
![]()
Diezelfde dames waren eerst nogal boos op me omdat ik m'n ex steeds achterna liep en wilde spreken en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm arrogantie kan kut zijn. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wat die vriendinnen betreft: 9 van de 10 vrouwen zeggen wat je wilt horen. Daarom staan ze ook te boek als goede luisteraars![]()
Nee, de hele crux is nou net dat pas als JIJ wat volwassener wordt, JIJ beter snapt waarom je je zo gedraagt... en pas dan snapt hoe dubbel het is als je persé aan iemand wil vertellen dat je over haar heen bent. Dat betekent namelijk precies het omgekeerde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
...
Als ze daadwerkelijk volwassen wordt over een bepaalde tijd zal ze ook inzien waarom ik me zo gedraag...
En waarom luisterde je niet naar ze toen je het niet met je eens waren, en gebruik je ze nu ineens als het ultieme bewijs van jouw gelijk nu ze het ineens wel met je eens zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:49 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Diezelfde dames waren eerst nogal boos op me omdat ik m'n ex steeds achterna liep en wilde spreken en dat soort dingen."Laat haar met rust, je hebt niets meer met haar te maken, ze leeft haar eigen leven." Dat kunnen ze nu nog steeds zeggen, waarom zouden ze nu ineens iets anders zeggen dan? Omdat m'n ex zo veranderd is.
Dat is al een stuk beter, blij te merken dat je daadwerkelijk wat doet met de (nuttige) reacties in dit topic. Ik denk dat je idd beter op een rustige manier even met haar kunt breken, uitleggen dat het nú even niet meer gaat zo, maar misschien ooit weer wel (zoals ik al eerder verteld heb ben ik indertijd letterlijk voor slet en hoer uitgemaakt, dat is gewoone echt niet leuk en ook niet eerlijk).quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Daar ben ik het allemaal mee eens. Op één klein puntje na: zij vindt niet dat ze is veranderd. Ze is te eigenwijs om dat in te zien want eigenwijs, dát is ze. Net als ik.En echt, doordat ze zo is veranderd hoef ik haar vriend niet meer te zijn en haar vriendinnen denken daar in lichtere mate over, dus zij willen haar terugveranderen naar de vriendin die zij kennen. Daarom wilde ik haar ook veranderen, om haar als vriendin te kúnnen zien. Maar goed, dat hoeft van mij niet meer.
[..]
Als ze daadwerkelijk volwassen wordt over een bepaalde tijd zal ze ook inzien waarom ik me zo gedraag. En nee, ik zal niet zeggen dat ik van haar walg, ik ga haar alleen vertellen dat ik het jammer vindt hoe ze zich nu gedraagt e.d.
Maar als jij er overheen was, kon het JOU niks meer schelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef Arokh86 het volgende:
Het is ook dubbel dat ik dat wil vertellen. Het is voor mezelf en voor haar, maar ik weet wat je bedoelt. Maar als ze toch over me heen is kan haar dat toch helemaal niet schelen?
Ik was het destijds ook met ze eens hoor. Ik wilde alleen met m'n ex praten, that's it.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En waarom luisterde je niet naar ze toen je het niet met je eens waren, en gebruik je ze nu ineens als het ultieme bewijs van jouw gelijk nu ze het ineens wel met je eens zijn.
Oh, wacht... m'n ex is niet veranderd, ik en alles en iedereen is veranderd?quote:Zijn die vriendinnen veranderd..... Neee toch??!?! Dat doen jonge mensen toch niet, veranderen?!![]()
Juist, dat ga ik dus ook doen. Zij ziet mij nog steeds gewoon als de ex die graag vrienden wil zijn, maar met wie ze dat niet kan zolang diegene verliefd is. En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet).quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:53 schreef As_33 het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter, blij te merken dat je daadwerkelijk wat doet met de (nuttige) reacties in dit topic. Ik denk dat je idd beter op een rustige manier even met haar kunt breken, uitleggen dat het nú even niet meer gaat zo, maar misschien ooit weer wel (zoals ik al eerder verteld heb ben ik indertijd letterlijk voor slet en hoer uitgemaakt, dat is gewoone echt niet leuk en ook niet eerlijk).
Tja, zij gaat van volwassen naar puber, ik vind 't geen goede omslag.quote:Zoals ik ook al eerder verteld heb vind ik het ook logisch dat zij niet inziet dat ze verandert is, dat zag ik indertijd ook niet in, pas er op terug kijkend zie ik pas wat voor enorme omslag er toen heeft plaats gevonden. Nogmaals, een omslag die me uiteindelijk op de lange termijn wel goed gedaan heeft.
Dus ze moet maar van andere mensen te horen krijgen dat ik weet dat ze in het wilde weg neukt en daarom eigenlijk niets meer met haar te maken wil hebben? Ik vertel haar liever zelf dat ze mij in het vervolg ook anders kan gaan zien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar als jij er overheen was, kon het JOU niks meer schelen.
En was het overbodig om haar wat dan ook te gaan vertellen.
In het wilde weg? Toch alleen met Mark? En denk je nu echt dat het haar een lor kan schelen dat jij weet dat ze met een ander seks heeft? Dat haar dat aan het vrome denken gaat zetten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef Arokh86 het volgende:
Dus ze moet maar van andere mensen te horen krijgen dat ik weet dat ze in het wilde weg neukt en daarom eigenlijk niets meer met haar te maken wil hebben? Ik vertel haar liever zelf dat ze mij in het vervolg ook anders kan gaan zien.
Nee, maar het kan haar wel wat schelen dat ik haar nu niet meer wil zien. Of ze is blij of teleurgesteld, maar het kan haar wel schelen. Waarschijnlijk is ze blij, want ze heeft nu een ander waar ze haar ei bij kwijt kan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:12 schreef MissMatch het volgende:
[..]
In het wilde weg? Toch alleen met Mark? En denk je nu echt dat het haar een lor kan schelen dat jij weet dat ze met een ander seks heeft? Dat haar dat aan het vrome denken gaat zetten?
Zou je juichen als het uit is met Mark? Daarnaast voelt zij zich misschien wel retelekker nu. Lekker houden zo dan. Is toch tof voor haar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Arokh86 het volgende:
Daar ben ik het allemaal mee eens. Op één klein puntje na: zij vindt niet dat ze is veranderd. Ze is te eigenwijs om dat in te zien want eigenwijs, dát is ze. Net als ik.En echt, doordat ze zo is veranderd hoef ik haar vriend niet meer te zijn en haar vriendinnen denken daar in lichtere mate over, dus zij willen haar terugveranderen naar de vriendin die zij kennen. Daarom wilde ik haar ook veranderen, om haar als vriendin te kúnnen zien. Maar goed, dat hoeft van mij niet meer.
Van arrogantie mag je imho best zeggen dat je dat jammer vindt. Daar lijkt me niks mis mee. Das een ander verhaal als die principes want die hebben er imho geen ruk mee te maken.quote:Als ze daadwerkelijk volwassen wordt over een bepaalde tijd zal ze ook inzien waarom ik me zo gedraag. En nee, ik zal niet zeggen dat ik van haar walg, ik ga haar alleen vertellen dat ik het jammer vindt hoe ze zich nu gedraagt e.d.
Vooral uitbuiten dat gevoelquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef Arokh86 het volgende:
Nee, maar het kan haar wel wat schelen dat ik haar nu niet meer wil zien.
Nee, want dan zoekt ze wel weer een andere jongen en zou ik haar vaker zien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zou je juichen als het uit is met Mark?
Precies, waarschijnlijk voelt ze zich alleen maar lekkerder als ze weet dat ik me niet meer met haar ga bemoeien en helemaal uit haar leven verdwijn.quote:Daarnaast voelt zij zich misschien wel retelekker nu. Lekker houden zo dan. Is toch tof voor haar?
Nouja, als je eerst nooit jongens zoent enzo uit principe en dan met iemand die niet eens je vriend is het bed in duikt...quote:[..]
Van arrogantie mag je imho best zeggen dat je dat jammer vindt. Daar lijkt me niks mis mee. Das een ander verhaal als die principes want die hebben er imho geen ruk mee te maken.
Kan maar zo. Blijft het punt wel dat jullie het een kutverandering vinden maar zij misschien helemaal niet. Misschien willen de dames wel hun ei kwijt omdat ze jaloers zijn op haar vanwege haar toprelatie met Mark. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:49 schreef Arokh86 het volgende:
Diezelfde dames waren eerst nogal boos op me omdat ik m'n ex steeds achterna liep en wilde spreken en dat soort dingen."Laat haar met rust, je hebt niets meer met haar te maken, ze leeft haar eigen leven." Dat kunnen ze nu nog steeds zeggen, waarom zouden ze nu ineens iets anders zeggen dan? Omdat m'n ex zo veranderd is.
Als ik haar was zou ik het alleen maar lachen vinden. Dat jij jezelf nog steeds van binnen opvreet omdat zij seks met een ander heeft. Wat kan haar het nou schelen dat jij vindt dat ze veranderd is, ze heeft niks met jou te maken en hoeft al helemaal geen verantwoording aan je af te leggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:12 schreef MissMatch het volgende:
[..]
In het wilde weg? Toch alleen met Mark? En denk je nu echt dat het haar een lor kan schelen dat jij weet dat ze met een ander seks heeft? Dat haar dat aan het vrome denken gaat zetten?
Nu kan ze sneller gaan rennen. Leuk toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vooral uitbuiten dat gevoelJe bepaalt slechts de snelheid waarmee ze naar Mark toe gaat rennen, niet de richting van rennen
Beide dames hebben ook een toprelatie. M'n ex heeft nog helemaal geen relatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kan maar zo. Blijft het punt wel dat jullie het een kutverandering vinden maar zij misschien helemaal niet. Misschien willen de dames wel hun ei kwijt omdat ze jaloers zijn op haar vanwege haar toprelatie met Mark. Weet jij veel.
Waarom neem je dan gewoon geen contact meer met haar op? Als ze vragen heeft belt ze wel of die vriendinnen van haar komen ermee aanzetten. Als je haar toch niet meer ziet boeit het toch ook geen ruk hoe ze over je denkt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Arokh86 het volgende:
Precies, waarschijnlijk voelt ze zich alleen maar lekkerder als ze weet dat ik me niet meer met haar ga bemoeien en helemaal uit haar leven verdwijn.
Dan ben je mens. Dus? Waarom bemoei je je sowieso met haar intieme leven? Die tijd is over.quote:Nouja, als je eerst nooit jongens zoent enzo uit principe en dan met iemand die niet eens je vriend is het bed in duikt...
Is ook zo. Feit blijft dat ze als ex oprecht heeft beloofd niets met hem te zullen doen en mij nooit als vriend kwijt te willen. Ergens geeft ze nog om me, dat heeft ze ook nog tegen me gezegd. Het zal haar dus wel een kléin beetje kunnen schelen. En ook al boeit 't haar niet, dan maakt 't nog niet uit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik het alleen maar lachen vinden. Dat jij jezelf nog steeds van binnen opvreet omdat zij seks met een ander heeft. Wat kan haar het nou schelen dat jij vindt dat ze veranderd is, ze heeft niks met jou te maken en hoeft al helemaal geen verantwoording aan je af te leggen.
Ik mis geloof ik watquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef Arokh86 het volgende:
Beide dames hebben ook een toprelatie. M'n ex heeft nog helemaal geen relatie.Bovendien zegt m'n ex dat ze helemaal niet veranderd is.
Dat ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef Filay het volgende:
Als ik haar was zou ik het alleen maar lachen vinden. Dat jij jezelf nog steeds van binnen opvreet omdat zij seks met een ander heeft. Wat kan haar het nou schelen dat jij vindt dat ze veranderd is, ze heeft niks met jou te maken en hoeft al helemaal geen verantwoording aan je af te leggen.
Zij ziet mij nog steeds gewoon als de ex die graag vrienden wil zijn, maar met wie ze dat niet kan zolang diegene verliefd is. En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet). Ze ergert zich er aan dat ik nog op haar verliefd ben, dat hoeft nu dus niet meer. Wel zo netjes toch? Heeft alleen maar voordeel voor ons beiden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom neem je dan gewoon geen contact meer met haar op? Als ze vragen heeft belt ze wel of die vriendinnen van haar komen ermee aanzetten. Als je haar toch niet meer ziet boeit het toch ook geen ruk hoe ze over je denkt?
Klopt.quote:[..]
Dan ben je mens. Dus? Waarom bemoei je je sowieso met haar intieme leven? Die tijd is over.
Nou, ze kent hem al best een tijdje en ze hadden 1 keer gezoend. Toen is ze bij hem langsgekomen en hop, all the way. Het was inderdaad meer een one-night-stand, want ze hebben zeker nog niets.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik watWas meer een one-night stand of zo? Of heb ze misschien wel een relatie maar weet jij het nog niet? Ik vraag het maar hoor, weet ik veel
(ok topic 1 heb ik half gelezen)
Ah ok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:28 schreef Arokh86 het volgende:
Nou, ze kent hem al best een tijdje en ze hadden 1 keer gezoend. Toen is ze bij hem langsgekomen en hop, all the way. Het was inderdaad meer een one-night-stand, want ze hebben zeker nog niets.
Ik ga net zo goed verder, zij denkt dat ik niet verder ga. Het is toch zeker veel netter om te laten weten dat je klaar bent dan haar er maar naar te laten gokken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef MissMatch het volgende:
Ze weet toch ook wel dat je er klaar mee bent als je geen contact opneemt? Waarom in hemelsnaam die behoefte om haar dat woordelijk door de strot te duwen?
Niets netjes aan, gewoon niet kunnen hebben dat zij wel verder gaat.
We konden enorm goed praten en dat is precies de reden waarom ze me wilde blijven zien en ook waarom ze het uit maakte. Zoals wij met elkaar om gingen dat vond ze geen liefde meer, dat vond ze pure vriendschap. We konden het te goed met elkaar vinden zei ze.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah ok.
Kon je goed met haar praten in jullie relatie? Misschien mist ze je als best friend?
Maar de meid die ze nu is hoef ik niet te kennen hoor. Ze is echt zó veel veranderd, dat kun je je niet voorstellen. Bovendien wilde ze nooit praten omdat ik dus nog wat voor haar voelde, dus ik kón niet zeggen dat ze veranderde. Bovendien is ze enórm eigenwijs. Haar vriendinnen hebben ook al eens gezegd dat ze veranderde, maar daar luisterde ze ook niet naar en dus veranderde ze door en werd ze arroganter e.d. Maar eerlijk gezegd hoef ik echt geen vriendschap te hebben met iemand die haar beloftes zoveel breekt. Ik denk namelijk dat ze nu ze veranderd is nog meer slechte eigenschappen krijgt. Eerst had ze die namelijk nauwelijks, behalve dat ze eigenwijs was. Daarom kon ik altijd zo moeilijk over de relatie heen komen: er waren geen negatieve punten aan haar. En nu... tja, een open doel.quote:Dan is het natuuwk kut als jij meer voor haar voelt. Aan de andere kant, nu je niks meer voor haar voelt kun je toch gewoon weer haar best friend zijn? Als ze dan arrogant doet kun je er op dat moment iets van zeggen![]()
Ik denk dat ze dat eerder zal denken wanneer je gewoon nooit meer wat van je laat horen, dus ook geen laatste gesprekje. Je bent niet over haar heen face itquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet.Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
Kom op, als ik een week niets van me laat horen gaat zij echt nog niet denken dat ik over haar heen ben hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat eerder zal denken wanneer je gewoon nooit meer wat van je laat horen, dus ook geen laatste gesprekje. Je bent niet over haar heen face it
Ik denk dat de beste manier om te laten zien dat je er klaar mee bent er gewoon ECHT helemaal klaar mee zijn. Dat blijven hameren om het haar te willen vertellen heeft absoluut geen zin, laat gewoon aan je daden zien dat het je niets meer doet, want zoals je door blijft gaan over dat willen vertellen aan haar laat zien dat je er echt nog geen afstand van kan doen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet).
[..]
Dan weet je precies waarom ze met Mark naar bed ging en niet met jou. Ze vond hem geil en jou nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:42 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
We konden enorm goed praten en dat is precies de reden waarom ze me wilde blijven zien en ook waarom ze het uit maakte. Zoals wij met elkaar om gingen dat vond ze geen liefde meer, dat vond ze pure vriendschap. We konden het te goed met elkaar vinden zei ze.![]()
[..]
Haar, haar, haar, haar, haar haar haarquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Kom op, als ik een week niets van me laat horen gaat zij echt nog niet denken dat ik over haar heen ben hoor.Als ik haar gewoon vertel hoe 't nu zit weet ze 't toch? Als ik een maand niets van me laat horen denkt ze: "Hmm, zóu hij nou over me heen zijn of is dit een truukje?" Als ik haar vertel hoe 't zit weet ze het 100% zeker en meteen. Logisch toch.
Of hij is gewoon een kutvent met wie ze niet goed kan opschieten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan weet je precies waarom ze met Mark naar bed ging en niet met jou. Ze vond hem geil en jou niet
Ik vind eigenlijk dat ik juist nu aan mezelf denk. Het aan haar vertellen doe ik uit puur eigenbelang volgens iedereen hier, en dat kan ik niet ontkennen. Dat zij er bij is gebaat is nog een extra.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef RiLo het volgende:
[..]
Haar, haar, haar, haar, haar haar haar
Wanneer ga je eens aan jezelf denken?
Ik kan er inderdaad nog geen afstand van doen, en dat is omdat ik me gewoon nog zoveel afvraag. Ik vroeg me eerst al constant af hoe bepaalde dingen met haar gingen. Ik kon aan niets anders denken. Toen ik het eenmaal te weten kwam, kon ik mijn gedachten íetsje meer op iets anders brengen en voelde ik me tenminste wat prettiger. Nu loop ik ook constant met hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef RiLo het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste manier om te laten zien dat je er klaar mee bent er gewoon ECHT helemaal klaar mee zijn. Dat blijven hameren om het haar te willen vertellen heeft absoluut geen zin, laat gewoon aan je daden zien dat het je niets meer doet, want zoals je door blijft gaan over dat willen vertellen aan haar laat zien dat je er echt nog geen afstand van kan doen.
Nee niet logisch. Als je over iemand heen bent dan is de behoefte om dat te vertellen er niet eens. Als je naar haar toe gaat en vertelt ik ben over je heen. Dan denkt ze juist van sure zal wel. Als je nooit meer wat van je laat horen dan zal ze het eerder doorhebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Kom op, als ik een week niets van me laat horen gaat zij echt nog niet denken dat ik over haar heen ben hoor.Als ik haar gewoon vertel hoe 't nu zit weet ze 't toch? Als ik een maand niets van me laat horen denkt ze: "Hmm, zóu hij nou over me heen zijn of is dit een truukje?" Als ik haar vertel hoe 't zit weet ze het 100% zeker en meteen. Logisch toch.
Misschien, maar ze wil in ieder geval geloven dat ik over haar heen ben. Ik zei al vaker "Het gaat goed nu hoor!" Terwijl het overduidelijk niet goed ging. Haar reactie was dan constant "Ja, zie je nou wel! Goedzo!"quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef MissMatch het volgende:
Ik denk juist dat als je het haar vertelt, zij tussen de regels door ook wel leest dat het tegenovergestelde het geval is. Net als het gros hier.![]()
Jou interesseert het misschien niet omdat je geen flikker om je ex gaf. Mijn ex geeft blijkbaar nog wel 'n beetje om me en behalve dat ik het van me af wil zetten is het zeker zo netjes om te laten weten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee niet logisch. Als je over iemand heen bent dan is de behoefte om dat te vertellen er niet eens. Als je naar haar toe gaat en vertelt ik ben over je heen. Dan denkt ze juist van sure zal wel. Als je nooit meer wat van je laat horen dan zal ze het eerder doorhebben.
Mijn ex dacht ook zoals jij. Wilde nog 1 keer afspreken. Ok prima. Ze vertelde dat ze over me heen was. Ok boeiuh wat moet ik met die informatie. Daarna heb ik nog 100 keer gehoord dat ze nu echt over me heen was. Feit blijft dat I just didn't care. Ik vond het alleen maar een irritante manier van haar om contact te houden en ik was degene die allang verder was met een geweldig nieuw vriendinnetje.
Ja ik denk t ook, je hebt een plaat voor je kop. Zij wilde hem wel neuken (denk maar aan die pik van hm tussen haar benen, zij kreunen van genot en hij haar volspuiten) en jou niet. Dat zijn de feiten dus behoud een beetje zelfrespect en ga door met je levenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een kutvent met wie ze niet goed kan opschieten.
Jij bent zo dom. Ik gaf heel veel om die ex heb er 7 jaar mee gehad in vergelijking met die lullige 8 maandjes van jou. Echter ik doorga met me leven dan heeft t geen meerwaarde als zij me vertelt dat ze over me heen is. Lijkt dan meer op t omgekeerde. Dus je bent niet over dr heen en als zij dat zo graag zou wilen weten dan vraagt ze het zelf wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Jou interesseert het misschien niet omdat je geen flikker om je ex gaf. Mijn ex geeft blijkbaar nog wel 'n beetje om me en behalve dat ik het van me af wil zetten is het zeker zo netjes om te laten weten.
Niet meer, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hahahaha bestaat dit topic nog steedsWat een kutleven moet jij wel niet hebben. Vergeet dat wijf nou eens een keer man. Iemand die zegt dat ze om je geeft en vervolgens toch een ander neukt terwijl ze weet dat dat jou kwetst is het toch niet waard.
Tja, dat waren haar principes vroeger niet bepaald. En het is niet het type waarop ik val, dus kan ik haar nu vergeten. Of tenminste, haar uit m'n leven zetten... haar vergeten zal ik niet.quote:Dit neemt niet weg dat ze zelf mag beslissen wat ze met haar leven doet! Misschien wil ze wel gewoon eens lekker lol hebben en gewoon iemand keihard neuken. Niks mis mee toch?
Zij zal jou wel snel vergeten. Vind je dat dan niet een goede reden om haar uit je hoofd te zetten? Zij is al verder gaan zoeken naar een jongen die leuker dan jou is. Misschien zou jij t zelfde moeten doen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:24 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
[..]
Tja, dat waren haar principes vroeger niet bepaald. En het is niet het type waarop ik val, dus kan ik haar nu vergeten. Of tenminste, haar uit m'n leven zetten... haar vergeten zal ik niet.
Gaat ook zeker gebeuren nu.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij zal jou wel snel vergeten. Vind je dat dan niet een goede reden om haar uit je hoofd te zetten? Zij is al verder gaan zoeken naar een jongen die leuker dan jou is. Misschien zou jij t zelfde moeten doen?
Dat zijn de feiten toch? Als je dat inziet dan ga je niet door. Jij was niet leuk genoeg om mee te neuken en hij wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:21 schreef Arokh86 het volgende:
Okee, na die onzin in je eerste post lijkt het me niet nuttiger meer op jou te reageren.
Dus eigenlijk verander jij nu ook in een maand. Komt het je bekend voor???quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Gaat ook zeker gebeuren nu.Ik zit echt ineens weer vol levenslust en heb nu voor 't eerst óóit iets van: vrouwen berg je maar.
Als het zo belangrijk voor je is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alles hebt gelezen dan, waarschijnlijk niet. Om het even héél plat te zeggen dan maar, dan snap je 't direct als 't goed isquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten toch? Als je dat inziet dan ga je niet door. Jij was niet leuk genoeg om mee te neuken en hij wel.
Neehee, door de telefoon is toch niet netjes? Dan kan TS ook niet zien welke enorme impact zijn harde woorden op haar hebben. Én laat dat nu net het hele verborgen (...) eieren eten zijn. TS gaat van een kouwe kermis thuiskomen, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Als het zo belangrijk voor je is...
bel haar dan nu om het haar te vertellen.
Is dat maar weer achter de rug en kunnen jullie beiden weer verder met je leven.
Ja, ik zeg toch ook niet dat ik nu niet veranderd ben?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verander jij nu ook in een maand. Komt het je bekend voor???![]()
Nee hoor, ik weet al wat haar reactie zal zijn en ik doel er echt niet op om haar dusdanig te bespelen dat ze huilend in mijn armen stort en we nog happily ever after leven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Neehee, door de telefoon is toch niet netjes? Dan kan TS ook niet zien welke enorme impact zijn harde woorden op haar hebben. Én laat dat nu net het hele verborgen (...) eieren eten zijn. TS gaat van een kouwe kermis thuiskomen, schat ik zo in.
Wees eens eerlijk. Wat wil je dan wel?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet al wat haar reactie zal zijn en ik doel er echt niet op om haar dusdanig te bespelen dat ze huilend in mijn armen stort en we nog happily ever after leven.
Beetje hypocriet dan om haar aan te vallen omdat zij die verandering wat snelelr doormaakte dan jij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, ik zeg toch ook niet dat ik nu niet veranderd ben?
Mijn verandering is als gevolg van wat zij doet, duh. Als ik niet verander voel ik me de rest van m'n leven miserabel. Ik dacht dat ik juist móest veranderen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dan om haar aan te vallen omdat zij die verandering wat snelelr doormaakte dan jij.
Nou dan, wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet al wat haar reactie zal zijn en ik doel er echt niet op om haar dusdanig te bespelen dat ze huilend in mijn armen stort en we nog happily ever after leven.
Gewoon, het afsluiten. Kappen met dat gezeik en verder gaan. Eventjes haar op de hoogte stellen want ik weet zeker dat ze dat liever wel dan niet weet. Dan zijn mijn gemoederen gerust en is het einde verhaal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Wat wil je dan wel?
Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Nou dan, wat doe je hier dan nog?
Langer wachten heeft geen zin.
Bellen en wel NU!!
Precies, je komt een beetje op mij over als een ruggengraatloos figuur in tegenstelling tot een vent met ballen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:
Je bent toch je eigen persoon? Je laat je principes toch niet varen omdat een ander dat ook heeft gedaan?
Ja, maar ik wil dit niet meer meemaken. Ik wil niet weer 20 jaar wachten om een perfect meisje tegen te komen, ik wil ook plezier gaan maken. Ik wil geen ex meer zijn. En tja, dat is tegen mijn principes in ja. Maar misschien heb ik dat nu wel nodig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:
Je bent toch je eigen persoon? Je laat je principes toch niet varen omdat een ander dat ook heeft gedaan?
En daarom liet ik haar ook niet zomaar gaan. Ik laat niet zomaar over me heen lopen. De afspraak was om aanstaande woensdag die film te gaan bekijken, maar ze wist nog niet of ze dan al op vakantie was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Precies, je komt een beetje op mij over als een ruggengraatloos figuur in tegenstelling tot een vent met ballen...
Gewoon vasthouden aan je principes knul!...d'r komt vast wel weer een leuke dame voorbij die jouw gedachtengoed deelt...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daarom liet ik haar ook niet zomaar gaan. Ik laat niet zomaar over me heen lopen. De afspraak was om aanstaande woensdag die film te gaan bekijken, maar ze wist nog niet of ze dan al op vakantie was.
Dan sms je haar of ze jou even belt zodra ze de gelegenheid heeft (ze heeft weleens pauze neem ik aan). Zij zal ook wel graag willen weten wat je nu van haar vind, dus je kunt haar toch niet de hele kerst laten wachten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:46 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken.Ik probeer het aanstaande woensdag, na kerst.
Ik hoop het van harte!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:50 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Gewoon vasthouden aan je principes knul!...d'r komt vast wel weer een leuke dame voorbij die jouw gedachtengoed deelt...
Ze is allergisch geworden voor mijn smsjes. Ik ben al genoeg opdringerig geweest en ik moet zo ook werken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:55 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Dan sms je haar of ze jou even belt zodra ze de gelegenheid heeft (ze heeft weleens pauze neem ik aan). Zij zal ook wel graag willen weten wat je nu van haar vind, dus je kunt haar toch niet de hele kerst laten wachten?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou ja, dat je er helemaal overheen bent, en nu weer de coole jongen die zijn ex niet nodig heeft, dat moet ie natuurlijk wel kwijt aan iemand, zijn ex natuurlijk. Het gaat dag en nacht door zijn hoofd, hoe ontzettend hij er overheen is. Nee, hij boft maar, dat ie er zo ontezettend overheen is, en dat zal ie haar dus gaan vertellen ook, hoe ontzettend hij eroverheen is. Wat zal ze een spijt hebben als ze merkt wat een toffe coole gozer hij is en dat hij er al helemaal overheen is.
![]()
Lees dit nu nog eens. Trek je conclusies en ga verder met je leven. Dit wordt echt eng.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Ze is allergisch geworden voor mijn smsjes. Ik ben al genoeg opdringerig geweest en ik moet zo ook werken.Bovendien weet ze wat ik van haar vind. Of tenminste, dénkt ze dat ze het weet, want dat is nog m'n oude denkbeeld zeg maar. Ze weet niet dat ik nu op deze wijze denk, dus wat niet weet wat niet deert.
Projectiequote:
quote:Eerst constant lopen roepen dat ik over haar heen moet komen, dan gebeurt dat en is 't nog niet goed? Nu heb ik haar ineens niet nodig en is 't fout, eerst had ik dat wel en was 't... ook fout!?
Ze wilde geen smsjes meer, ik wilde haar steeds spreken, smste haar daarover, dat wilde ze niet meer. Ze gaf om me, maar ze wilde niet steeds lastig gevallen worden. Dus dat deed ik niet. Gevolg was wat nu is gebeurd. Ik wil haar niet nog meer met smsjes lastigvallen en bovendien reageert ze nooit fatsoenlijk op die rotdingen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Lees dit nu nog eens. Trek je conclusies en ga verder met je leven. Dit wordt echt eng.
Jezus! waarom MOET ze dat weten? Je bent pas echt over haar heen als je dat niet zo nodig meer aan haar wilt melden hoor! Lees je eigen posts eens terug man, misschien dat het kwartje dan valt, je bent een engerd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zij ziet mij nog steeds gewoon als de ex die graag vrienden wil zijn, maar met wie ze dat niet kan zolang diegene verliefd is. En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet). Ze ergert zich er aan dat ik nog op haar verliefd ben, dat hoeft nu dus niet meer. Wel zo netjes toch? Heeft alleen maar voordeel voor ons beiden.
[..]
Klopt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga net zo goed verder, zij denkt dat ik niet verder ga. Het is toch zeker veel netter om te laten weten dat je klaar bent dan haar er maar naar te laten gokken?
Kansloos of niet, hiermee sluit ik het definitief af en wel direct. Anders duurt het weken, zo niet maanden. Daar heb ik geen zin in. Dan vraag ik me constant af 'zou ze het weten?' Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:09 schreef MissMatch het volgende:
En dus ga je haar daarmee lastigvallen en haar en passant ook nog even melden dat je haar zo in haar nadeel veranderd vindt. Tja ...
Daden zeggen meer dan woorden. Laat gewoon merken, door een volledige radiostilte, dat je echt niet meer verliefd op haar bent. Dit is en blijft een kansloze onderneming.
Jah! Dat is het! Ik ben ook zo gek op mijn vriend omdat we niet goed met elkaar kunnen praten! En daarom wil ik juist sex met hem! Omdat we niet kunnen praten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een kutvent met wie ze niet goed kan opschieten.
Okee, vergeet haar. Het is puur voor mezelf. Op deze manier hoef ik niet meer constant mezelf af te vragen of ze het weet en ja, dat zou ik zeker gaan doen en nee, dat wil ik niet en ja, daarom ga ik met haar praten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef MissMatch het volgende:
Je kunt het echt ook afsluiten zonder haar daarin te betrekken, hoor. Dat heeft zij immers andersom ook al lang en breed gedaan.
Wat the fuck boeit het nu of zij al weet dat jij écht écht écht over haar heen bent? Serieus: juist door dat te zeggen, zeg je in feite het tegenovergestelde.
Het sarcasme droop er niet van af?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jah! Dat is het! Ik ben ook zo gek op mijn vriend omdat we niet goed met elkaar kunnen praten! En daarom wil ik juist sex met hem! Omdat we niet kunnen praten!
OMG
Wie zegt dat ze nog om je geeft? Volgens mij vind ze je alleen maar irritant hoor, lees ik tussen de regels door. En als ik ff in m'n glazen bolletje mag kijken...jouw zedenpreek heeft straks niet de gewenste, door jouw verwachte impact op haar en dan ga je wel weer een andere kutsmoes bedenken om die meid lastig te blijven vallen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:07 schreef Arokh86 het volgende:
Omdat ze mij nog steeds ziet als de ex die verliefd op haar is. Omdat ze toch nog een beetje om me geeft zal ze het fijn vinden dat ik haar nooit meer lastig val en dat ik verder ga.
Als jij het maar weet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Kansloos of niet, hiermee sluit ik het definitief af en wel direct. Anders duurt het weken, zo niet maanden. Daar heb ik geen zin in. Dan vraag ik me constant af 'zou ze het weten?' Dat wil ik niet.
Dat zeg ik. Dat zeggen haar vriendinnen. Dat zegt ze zelf.quote:
Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ze had misschien 'n keertje met me kunnen praten, maar verder verwijt ik haar niets wat betreft het irritant vinden.quote:Volgens mij vind ze je alleen maar irritant hoor, lees ik tussen de regels door.
Nogmaals; ik wens geen impact meer op haar te hebben. Tuurlijk hoop ik dat ze het zal inzien, maar ik weet dat ze zal zeggen: oh, ok. Het gaat om mezelf, hierna ben ik pleitte.quote:En als ik ff in m'n glazen bolletje mag kijken...jouw zedenpreek heeft straks niet de gewenste, door jouw verwachte impact op haar en dan ga je wel weer een andere kutsmoes bedenken om die meid lastig te blijven vallen.
Ik hoop woensdag. Zo snel mogelijk iig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef livEliveD het volgende:
Wanneer ga je met haar afspreken om het te vertellen?![]()
Ja, dat ben ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Vivi het volgende:
Wat boeit het uberhaupt nog of zij jaloers is, toen mijn ex sex had met een aders was ik juist opgelucht
Heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik zou het ook willen. Maarja, die principes he.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Overigens kun je denk ik het beste sex hebben met een ander TS. Meen ik serieus, zij jaloers, en jij vergeet je ex sneller. Magoed, das wat ik zou doen.
Omdat je zielig bent. Ze heeft medelijden met je, maar dat is totaal niet aantrekkelijk hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat zeggen haar vriendinnen. Dat zegt ze zelf.
Stop daar dan mee. Heb iig respect voor jezelf.quote:Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ze had misschien 'n keertje met me kunnen praten, maar verder verwijt ik haar niets wat betreft het irritant vinden.
Yeah, right..quote:Nogmaals; ik wens geen impact meer op haar te hebben. Tuurlijk hoop ik dat ze het zal inzien, maar ik weet dat ze zal zeggen: oh, ok. Het gaat om mezelf, hierna ben ik pleitte.
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik er constant over nadenk en dit de enige manier is om het direct te vergeten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef MissMatch het volgende:
Maar als je er echt overheen bent, zoals je claimt, dan boeit het toch geen meter of ze dat wel of niet weet?
Wat is daar de toegevoegde waarde van?
Mja dat kan nog beter als je knallende ruzie gaat zitten makenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, dat ben ik dus ook.Nu weet ik dat ze teveel is veranderd om nog verliefd op te zijn blablabla. Nu kan ik het eindelijk afsluiten.
Hahaha, dat was wel mijn plan eerst ja. Maar dat mocht niet van andere Fokkers.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja dat kan nog beter als je knallende ruzie gaat zitten maken![]()
Principes heb je om ze te veranderen. Een principe tegen sex zou ik er in ieder geval nooit op nahouden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:23 schreef Arokh86 het volgende:
Heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik zou het ook willen. Maarja, die principes he.
En waar bestaan die hoogstaande principes dan uit? Dat je je ex, die je ex is omdat ze blijkbaar niet geil van je werd, continu mag blijven lastig vallen, maar je mag niet naar bed met iemand die dat ook daadwerkelijk met jou wil?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:23 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik zou het ook willen. Maarja, die principes he.
Nou ja, als ik het puur vanuit jouw optiek bekijk dan is het beste om ruzie met haar te krijgen. Als ik naar beide kijk is het beste om geen contact meer met haar te hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:25 schreef Arokh86 het volgende:
Hahaha, dat was wel mijn plan eerst ja. Maar dat mocht niet van andere Fokkers.
Gaaf zeg! Kan ik een cursus telepathie bij je volgen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ze is allergisch geworden voor mijn smsjes. Ik ben al genoeg opdringerig geweest en ik moet zo ook werken.Bovendien weet ze wat ik van haar vind. Of tenminste, dénkt ze dat ze het weet, want dat is nog m'n oude denkbeeld zeg maar. Ze weet niet dat ik nu op deze wijze denk, dus wat niet weet wat niet deert.
Zucht. Zou het niet gewoon kunnen? Wat heb je meegemaakt dat je zo teleurgesteld in de mens bent dat niemand meer iets goeds in zich kan hebben?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat je zielig bent. Ze heeft medelijden met je, maar dat is totaal niet aantrekkelijk hoor.
Doe ik.quote:[..]
Stop daar dan mee. Heb iig respect voor jezelf.
Dan niet.quote:[..]
Yeah, right..
Ergo, je bent er dus niet overheen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik er constant over nadenk
Ik heb ook enge ex-vriendjes gehad die net zo deden als jij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zucht. Zou het niet gewoon kunnen? Wat heb je meegemaakt dat je zo teleurgesteld in de mens bent dat niemand meer iets goeds in zich kan hebben?
Is het nou zo moeilijk om eventjes te lezen en even aan te nemen wat ik zeg? Ze werd wel geil van me, of ze kreeg op bepaalde momenten een ontzettende zweetkut. Nou blij?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
En waar bestaan die hoogstaande principes dan uit? Dat je je ex, die je ex is omdat ze blijkbaar niet geil van je werd, continu mag blijven lastig vallen, maar je mag niet naar bed met iemand die dat ook daadwerkelijk met jou wil?
Precies, nog 1 keertje praten wat ruzie zóu kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het puur vanuit jouw optiek bekijk dan is het beste om ruzie met haar te krijgen. Als ik naar beide kijk is het beste om geen contact meer met haar te hebben.
Ik ben sowieso wel blij hoor. Maar goed, ik ben ook wel eens nat geworden van een "bij gebrek aan beter-Vriendje"" ...puur lichamelijke reactie, die was echter snel de laan uit toen ik iemand tegenkwam die ik echt aantrekkelijk vond op álle fronten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om eventjes te lezen en even aan te nemen wat ik zeg? Ze werd wel geil van me, of ze kreeg op bepaalde momenten een ontzettende zweetkut. Nou blij?
Denial is not just a river in Egypt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Niet over haar doen en laten, wel over de verliefdheid.
Je begrijpt me niet. Zij denkt nog altijd dat ik alleen maar verliefd op haar ben en haar terug wil. Maar zoals ze nu is wil ik haar niet terug en dat weet ze niet. Ze weet ook niet dat ik niet meer verliefd op haar ben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Gaaf zeg! Kan ik een cursus telepathie bij je volgen?
Lijkt me wel handig.
Waarom vertel je het haar niet gewoon nu direct met behulp van je telepatische gaven?![]()
Zucht. Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel blij hoor. Maar goed, ik ben ook wel eens nat geworden van een "bij gebrek aan beter-Vriendje"" ...puur lichamelijke reactie, die was echter snel de laan uit toen ik iemand tegenkwam die ik echt aantrekkelijk vond op álle fronten.
NOU ENquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Zij denkt nog altijd dat ik alleen maar verliefd op haar ben en haar terug wil. Maar zoals ze nu is wil ik haar niet terug en dat weet ze niet. Ze weet ook niet dat ik niet meer verliefd op haar ben.
Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat grijze gebied tussen verliefdheid en loslaten. Echt verliefdheid kan ik dat ook niet noemen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:31 schreef Vivi het volgende:
Denial is not just a river in Egypt.
OMG wat ben jij een puber zegquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
Zo denk ik er ook over. Ze moet alleen werken, dus dat gaat niet, en ik moet nu ook werken. Ivm kerst werkt ze ook het hele komende weekend.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef livEliveD het volgende:
Waarom bel je haar eik nu niet op om af te spreken? Heb je het meteen uit de wereld, ken jij verder met je leven. Eind goed al goed![]()
Vast wel.quote:En sterkte, relaties die uitgaan zijn nu eenmaal kut. Kost tijd, komt wel goed.
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.quote:
Zolang je zo dwangmatig met iemand bezig bent als TS en zoveel waarde hecht aan wat die persoon denkt dat jij denkt dat zij denkt dat hij denkt ben je er iig nog niet overheen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat grijze gebied tussen verliefdheid en loslaten. Echt verliefdheid kan ik dat ook niet noemen.
Je ken haar toch na haar werk bellen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Arokh86 het volgende:
Zo denk ik er ook over. Ze moet alleen werken, dus dat gaat niet, en ik moet nu ook werken. Ivm kerst werkt ze ook het hele komende weekend.
Das wat anders dan stellen dat je nog verliefd bentquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Vivi het volgende:
Zolang je zo dwangmatig met iemand bezig bent als TS en zoveel waarde hecht aan wat die persoon denkt dat jij denkt dat zij denkt dat hij denkt ben je er iig nog niet overheen.
Niet happenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Arokh86 het volgende:
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.
Ik drong er nooit op aan, omdat we zeg maar niet bepaald de kans hadden. Ik kwam bij haar thuis, haar moeder was dan weg maar er kon in principe ieder moment iemand binnen komen. Bij ons thuis idem. Ze waren aan het verbouwen bij haar thuis, dus ze woonde zolang in een bouwkeet en dat is niet echt ruim en geluidsdicht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.
Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he. En sorry, nee ik heb idd geen zin om op dit oliedomme gezwam van je in te blijven gaan, het is een herhaling van zetten en je bent totaal niet voor rede vatbaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.
Ik weet niet tot hoelaat ze moet werken ivm kerst en ik moet ook werken tot 10 uur zo. Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ken haar toch na haar werk bellen?![]()
Dus alleen als ze terug zou komen voor sex nadat het uit was vond ze me geil?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he.
Het woord obsessie is idd meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das wat anders dan stellen dat je nog verliefd bent
Ze heeft het juist toch uitgemaakt omdat ze je niet echt geil vond/verliefd was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:39 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dus alleen als ze terug zou komen voor sex nadat het uit was vond ze me geil?Please.
Is puur om af te spreken. Ken niet heel veel misgaan lijkt me. Als ze vraagt waarom dan zou ik het kort over de telefoon uitleggen. Zo van "Ff puntjes op de i zetten en dan lijkt het me het beste om elkaar in ieder geval voor een hele lange tijd niet te zien". Als ze niet wil afspreken dan zou ik duidelijk maken dat je dat jammer vindt zeker omdat het een eenmalig en laatste iets is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Arokh86 het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat ze moet werken ivm kerst en ik moet ook werken tot 10 uur zo. Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.
Maarrrr niet de enige die bullshit uitkraamt want dat doe jij namelijk ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze heeft het juist toch uitgemaakt omdat ze je niet echt geil vond/verliefd was.
En daarbij, sex met je ex is geen onbekend verschijnsel hoor, mits je nog aantrekkingskracht hebt en het niet uit is gegaan om fysieke redenen...
Dus zeg dat please nu maar tegen jezelf, want de enige die zichzelf hier voor lul zet een rad voor ogen draait ben jij en niemand anders.
Ach welnee. Overdrijven is ook een vak. Zoveel levenservaring heb je blijkbaar niet of je bent ongesteld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:39 schreef Vivi het volgende:
Het woord obsessie is idd meer op zijn plaats
Goede onderbouwing ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Filay het volgende:
[..]
Maarrrr niet de enige die bullshit uitkraamt want dat doe jij namelijk ook.
Nee, 8 maanden zwanger. En jij wilt dus ontkennen dat dit gedrag nogal ongezond is?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach welnee. Overdrijven is ook een vak. Zoveel levenservaring heb je blijkbaar niet of je bent ongesteld.
Nou, noem er es een voor de lol dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Filay het volgende:
[..]
Is niet nodig, iedereen kan het zien. Bewijzen zat in dit topic.
Oke.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, noem er es een voor de lol dan.
quote:Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he
Dat is niet waar wou je beweren?quote:
Jij hebt het over 2 uitersten. Jij zegt dat ze pertinent niet geil is om terug te komen voor meer. Allereerst, hoe weet jij dat? Je lult al de hele tijd alsof je de beste vriendin bent van het meisje in kwestie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is niet waar wou je beweren?
Nee idd, je hebt gelijk, ik maak het ook altijd uit met de reden dat ik meer vriendschap voel dan verliefdheid, puur om te maskeren dat ik de verzengende erotische spanning niet kan handelen.
Mwoah. Het zou mijn keuze niet wezen maar op zich begrijp ik het wel van hem. Ongezond vind ik niet de juiste term.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:47 schreef Vivi het volgende:
Nee, 8 maanden zwanger. En jij wilt dus ontkennen dat dit gedrag nogal ongezond is?
OMG.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
Welnee, ze wilde Mark gewoon, Mark heeft namelijk wat TS is ... simpel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.
Het is verre van ongezond, eerder leerzaam.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah. Het zou mijn keuze niet wezen maar op zich begrijp ik het wel van hem. Ongezond vind ik niet de juiste term.
Een grote lul?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Mark heeft namelijk wat TS is ... simpel.
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:03 schreef Vivi het volgende:
Een grote lul?
Pfoeh... ik herken ieder woord wat je zegt. Ja.. mensen kunnen ineens veranderen, zonder reden. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaaktquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:03 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.![]()
Het enige wat ik nog wil doen is haar vertellen hoe ik over haar denk. We hadden afgesproken om samen nog een filmpje te kijken als vrienden en ze weet niet dat ik weet dat ze met Mark naar bed is gegaan, dus daar confronteer ik haar op dat moment mee en dan vertel ik hoezeer ze is veranderd, dat ze beloftes die ze absoluut zelf zonder enige druk van mij heeft gemaakt, niet nakomt. Ik weet zeker dat dat toch stiekem wel een impact op haar heeft. Voorheen noemde ik dit anders, maar dat schoot niet bepaald in het goede keelgat.
keesje gaat met marietjequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Sorry, mag ik een klein resumee van wat er is gebeurd?
Zelfs als ze niet werkt zal ze van Mark waarschijnlijk meer worst krijgen dan ze op kanquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:46 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken.Ik probeer het aanstaande woensdag, na kerst.
Nog een puntje dat je in het beruchte gesprek kunt aansnijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.
Als ik een gedrocht was zou ze me in eerste instantie al niet willen hebben, dus helaas.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:47 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Zelfs als ze niet werkt zal ze van Mark waarschijnlijk meer worst krijgen dan ze op kan![]()
TS, post eens een foto van jezelf? Heb een weddenschapje lopen met wat mensen namelijk...
Gaat om schedel-verhoudingen enzo, niets engs....![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:01 schreef Filay het volgende:
[..]
Jij hebt het over 2 uitersten. Jij zegt dat ze pertinent niet geil is om terug te komen voor meer. Allereerst, hoe weet jij dat? Je lult al de hele tijd alsof je de beste vriendin bent van het meisje in kwestie.
Het is ook geen gezond gedrag, vandaar dat ik er met zoveel mogelijk mensen over praat. Zoals met jullie dus.quote:Ik ben het met je eens dat het ongezond gedrag is van de heer TS en dat hij duidelijk niet over jouw beste vriendin heen is hoewel hij dat wel druk aan het beweren is.
Sowieso hebben we niet heel veel uitgespookt hoor, puur omdat de kans er niet voor was. Seks was echt niet belangrijk in onze relatie. We wilden 't allebei wel enzo en er gebeurde ook wel wat, maar het was zeker niet hetgene wat de boventoon voerde. Het ging er gewoon om dat het gezellig was en dat je dan af en toe wat doet, dat komt er gewoon bij. En inderdaad, ze voelde alleen nog maar vriendschap.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:36 schreef As_33 het volgende:Arokh86, ik weet dat het écht niet leuk is, maar je ex heeft het uitgemaakt omdat ze alleen nog maar vriendschap voelde, dat betekent dus dat die seksuele aantrekkingskracht er voor haar niet (meer) was.
Wat dat betreft 'controleerden' we elkaar wel enzo, we waren elkaars eerste sexpartners wat dat betreft (al is dat dus een te groot woord) dus we leerden elkaar wel 't een en ander zeg maar. Dus aan de handelingen zelf heeft het niet gelegen, misschien wel gebrék aan andere handelingen omdat dat dus onmogelijk was. Bovendien gebeurde bij hem alles in één nacht.quote:Dat betekent niet dat ze eerder niet geil was, maar dat zal misschien toch meer aan de handelingen die jullie verrichtten gelegen hebben (ik ben wederom uit ervaring aan het spreken ja), maar als ze dan vervolgens iemand ontmoet waarbij én de handelingen geil zijn én waar ze zich seksueel gewoon ontzettend toe aangetrokken voelt, tja, dan kan het misschien wat sneller gaan.
Helemaal geen stomme opmerking, misschien wel een verklarende, maar ik weet het niet. Aan de ene kant ging ze gewoon naar 'm toe, maar ik weet niet met welke intenties; of er een of andere meeting was van haar waterskivereniging en dat ze dan maar daar bleef slapen of dat ze puur naar hem ging. In het laatste geval denk ik eigenlijk niet echt dat er drank in het spel was.quote:En misschien een stomme opmerking, maar was er misschien ook drank in het spel?
Nou...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:06 schreef livEliveD het volgende:
Dat heeft uiteraard tijd nodig. Heb je haar al te pakken gekregen?
De eerste 5 minuten dat ik het hoorde stond ik te shaken en was ik ontzettend misselijk. Hem heb ik echter nooit iets aan willen doen, vreemd genoeg (?). Hij doet ook niets fout (ofja, mijn vriendin proberen af te pikken terwijl ik het nog met haar had), de 'fout' ligt bij m'n ex.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:08 schreef livEliveD het volgende:
Wil je eik Mark niet iets aandoen? Kan me best voorstellen dat hoe het die avond gegaan moet zijn constant door je hoofd speelt.
Dank je!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Iloon het volgende:
[..]
Pfoeh... ik herken ieder woord wat je zegt. Ja.. mensen kunnen ineens veranderen, zonder reden. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt![]()
Sterkte
Nee, dat lukte al niet toen ze nog een relatie hadden, dus nu zeker niet meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:06 schreef livEliveD het volgende:
Dat heeft uiteraard tijd nodig. Heb je haar al te pakken gekregen?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat lukte al niet toen ze nog een relatie hadden, dus nu zeker niet meer![]()
Het kwam er niet van omdat ze niet wilde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar om dat dan maar even definitief uit de wereld te helpen, voor de laatste keer:
We hadden geen sex omdat het er niet van kwam. Ze woonde in een keet, haar moeder was lerares op de middelbare school en kwam op onregelmatige tijden thuis, net als haar broertje. Bij mij thuis hetzelfde verhaal. Rustig ff uitkleden en dan aankleden als je een auto aan hoort komen o.i.d. was er dus niet bij. Sowieso was daar die keet al te klein voor.'n Paar keer leek het wel te gaan gebeuren, maar werden we gestoord door d'r telefoon (wat dan haar moeder was).
als je iemand echt wil, dan doe je het in de auto, in de schuur, in de garage, in het pashokje, in het bos, in de bezemkast, in een donker steegje, in de duinen, op een stil toilet ergens, ergo je doet het where ever when ever, gelul van een dronken aardbei dus dat het er niet van kwam omdat er geen gelegenheid was.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar om dat dan maar even definitief uit de wereld te helpen, voor de laatste keer:
We hadden geen sex omdat het er niet van kwam. Ze woonde in een keet, haar moeder was lerares op de middelbare school en kwam op onregelmatige tijden thuis, net als haar broertje. Bij mij thuis hetzelfde verhaal. Rustig ff uitkleden en dan aankleden als je een auto aan hoort komen o.i.d. was er dus niet bij. Sowieso was daar die keet al te klein voor.'n Paar keer leek het wel te gaan gebeuren, maar werden we gestoord door d'r telefoon (wat dan haar moeder was).
Milagro, wat ben jij heerlijk met woordjes !!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef milagro het volgende:
[..]
als je iemand echt wil, dan doe je het in de auto, in de schuur, in de garage, in het pashokje, in het bos, in de bezemkast, in een donker steegje, in de duinen, op een stil toilet ergens, ergo je doet het where ever when ever, gelul van een dronken aardbei dus dat het er niet van kwam omdat er geen gelegenheid was.
ze wilde je niet als lekker sexbeest, maar als gezelschap bij gebrek aan..
Ik denk dat we dat moeilijk kunnen beoordelen vanaf hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Maar je ziet het natuurlijk wel helemaal verkeerd hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!
He Arokh86?
![]()
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat moeilijk kunnen beoordelen vanaf hier![]()
Nee hoor, je kunt bv vragen stellen. Of iets posten als 'zou het niet kunnen dat'quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef R34L-SIcK het volgende:
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?
In dit topic is reply-en vrij zinloos ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?
ze had er met dat lekkere lijf van Mark niet lang voor nodig, hè, ondanks haar vermeende principesquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:54 schreef Arokh86 het volgende:
Inderdaad. Jullie sluiten allen uit dat ze misschien niet het type is dat zegt "Kom, we gaan even naar de bossen om te neuken". Als je 50 bent en al honderden kerels hebt versleten in je nest, dan kan ik me voorstellen dat je de grens laag trekt. Maar als je 't nog nooit hebt gedaan doe je dat niet zomaar.
Ik doe echt wel wat met wat iedereen zegt hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
In dit topic is reply-en vrij zinloos ja.
TS vraagt ons hier om advies, om het advies dat hij krijgt vervolgens naast zich neer te leggen.
Ja, en de hare ook. Ik ben niet zo'n type dat een of ander vrijdagavond sletje scoort, haar dan een maand date en dan weer naar de volgende hopt. Ik zeg niet dat het niet zou kunnen overigens, want ik durf van mezelf te zeggen dat ik iig niet lelijk ben.quote:Was dit trouwens je eerste relatie TS?
Zo, begin je het nu eindelijk door te krijgen? Ze is veranderd, vroeger was ze niet zo. Dat houdt niet in dat ze met mij geen sex wilde, want dat wilde ze dus wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze had er met dat lekkere lijf van Mark niet lang voor nodig, hè, ondanks haar vermeende principes
ik denk dat ze met Mark , zou er geen gelegenheid geweest zijn om het in eigen huis te doen, wel iets geregeld had, hoor.
juist als je jong bent, en de hormonen door je lijf gieren, is het een kwestie van de juiste vent tegenkomen, die alles in vuur en vlam zet, en hop daar gaan je principes.
Ik dacht dat ik het onderhand toch wel duidelijk genoeg had gemaakt. Als je nu nog niet in wilt zien dat ze het echt wel wilde maar het er niet van kwam... kom op, ze zou 't voor 't eerst doen. Daar wil je toch iets van maken? Dat was ook de bedoeling en het was er 'n paar keer ook wel bijna van gekomen. Snap je dat dan echt niet?quote:blijkbaar kwam jij niet verder dan een waakvlammetje, rot voor je, maar het is niet anders.
deze knul is voor haar onweerstaanbaar, jij bent hard op weg onuitstaanbaar te worden, hetgeen je al zou zijn voor haar , zou ze dit topic lezen.
En als ik je nou eens vertel dat ik een half uur geleden dat smsje verstuurd heb?quote:als jij nu nog een gesprek zou willen om een en ander uit te praten om toch nog met een zeker goed gevoel het te kunnen afsluiten, zou ik dat begrijpen.
maar wat jij wil, is haar vertellen dat ze fout bezig is, dat ze ten nadele veranderd is, en dat jij haar enkel zou terug willen nog als ze weer zo was als eerst (en dat vertaal je hier met : ik ben over haar heen, ik ben niet meer verliefd)
jij hoopt gewoon dat ze schrikt, jij hoopt dat ze tot inkeer komt, jij hoopt dat ze ziet dat ze fout zat, en jou niet op waarde geschat heeft en jij hoopt dat ze je dan terug wil, zodat jij degene kan zijn met de touwtjes in handen "eerst maar eens veranderen, schat, voor ik weer met je om kan gaan".
En dat heb ik dus gedaan. 1 simpel smsje, nog simpeler dan jij het nu hier voorstelt. En ik geef nog steeds ontzettend veel om haar, maar eigenlijk bar weinig om de persoon die ze nu is. Je spreekt me constant tegen, maar neem nou alsjeblieft één ding van me aan: ze is 180 graden gedraaid. Echt, op deze persoon ben ik niet verliefd. Haar vriendinnen probeerden me gisteren er van te overtuigen dat ik nog wel moest proberen om vrienden te blijven omdat m'n ex diezelfde dag nog zou hebben gezegd dat ze me stiekem toch wel miste als vriend, om tegen te praten. Een week geleden zou ik hier ontzettend veel waarde aan hebben gehecht, maar met de ultieme bevestiging dat ze zoveel is veranderd hoeft het voor mij gewoon niet meer. Dit is niet de persoon waar ik verliefd op ben geworden.quote:als je ook maar iets om haar gegeven hebt, laat je haar met rust, en als je dan persé je verhaal kwijt moet, schrijf haar een brief, 1 mail, dan zet je haar niet voor het blok, dan laat je het aan haar of ze de confrontatie met jouw woorden wel aan wil, kan.
als ze reageert, fijn, doet ze dat niet, dan laat je het rusten.
jij wil immers enkel wat mededelen, toch? dat je niet meer verliefd bent, dus 1 mail en klaar ben je, dan weet ze wat jij vindt.
Vandaar dat ik 't straks heb gedaan. Het is klaar nu.quote:het is over, het is uit, ieder antwoord roept weer een nieuwe vraag op, gebed zonder einde dus waar zij niet de persoon is om Amen te zeggen.
Helaas, ik zóu haar wel willen vertellen wat ze zou moeten doen volgens mij, maar ik heb het niet gedaan omdat ze me de kans niet heeft gegeven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Heet de dame in kwestie niet toevallig Sandra?
Nouja, wellicht hebben andere mensen nog iets tegen jou/mij in te brengen en ik zou hen dan ook graag nog horen.quote:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Arokh86 het volgende:
Nouja, wellicht hebben andere mensen nog iets tegen jou/mij in te brengen en ik zou hen dan ook graag nog horen.
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid danquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.quote:Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef milagro het volgende:
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid dan
Bij vrouwen in ieder geval. Als hun eierstokken het van hun hersens overnemen, berg je dan maar. De vraag is nog een beetje of je ze dat ook mag verwijten. Ik vind eigenlijk van wel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hormonen zijn gewoon rare dingen.
Maar in die periode was je dan toch ook je gewone zelf niet? Mensen in jouw omgeving zullen ook wel gezegd hebben "niet te geloven hoe Floddertje zich ineens gedraagt, die is echt zichzelf niet". Als je ze althans op de hoogte stelde van je pikante bezigheden.quote:Ben ik dan door zoiets opeens 'totáál iemand anders geworden', één of andere liederlijke griet die zich daarvóór heel anders heeft voorgedaan dan ze in werkelijkheid was en wiens ware aard opeens naar boven is gekomen? Nee, ik kijk er zelf ook met verbazing op terug eigenlijk, ik bleek een kant te hebben die ik zelf niet kende.
Voila, een bevlieging dus. Als je al een relatie had gehad, een lange en goede relatie met iemand die je voor die nieuwe mannetjesputter ging dumpen, dan zou je ex ongetwijfeld ook in verbijstering achtergebleven zijn, en met de vraag hebben gezeten of het nou weer goedkomt zodra die bevlieging voorbij is. Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft TS te begrijpen.quote:Voor de rest pasten we voor geen meter bij elkaar dus het was ook betrekkelijk snel weer over.
Simpelweg alle problemen komen voort uit miscommunicatie.quote:Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid dan
Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan? Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie. De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.quote:Op zondag 24 december 2006 04:12 schreef dvr het volgende:
Bij vrouwen in ieder geval. Als hun eierstokken het van hun hersens overnemen, berg je dan maar. De vraag is nog een beetje of je ze dat ook mag verwijten. Ik vind eigenlijk van wel.
Dat dachten ze inderdaad en ik zou eerder willen zeggen dat het een kant is die niemand van me kende, maar die ik dus blijkbaar wel degelijk in me heb.quote:Maar in die periode was je dan toch ook je gewone zelf niet? Mensen in jouw omgeving zullen ook wel gezegd hebben "niet te geloven hoe Floddertje zich ineens gedraagt, die is echt zichzelf niet". Als je ze althans op de hoogte stelde van je pikante bezigheden.
Ik zeg toch niet dat ik hem niet begrijp? Maar ik begrijp dat meisje ook, in de zin van dat ik snap hoe ze opeens met een ander zich op een andere manier kan gedragen. Sowieso is dat in z'n algemeenheid mensen eigen. Mensen gedragen zich anders in verschillende settings (werk, familie, kroeg). En jij vindt dat je als ex je voormalige partner mag opleggen om niets met een ander te beginnen, maar daar ben ik het niet mee eens. En je weet wie het zegt, want als ik jaren terug had geweten dat mijn ex betrekkelijk vlot alweer een nieuwe vriendin had, dan was ik daar helemaal kapot van geweest. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij dat niet had mogen doen en mij een rotstreek heeft geleverd ofzoiets.quote:Voila, een bevlieging dus. Als je al een relatie had gehad, een lange en goede relatie met iemand die je voor die nieuwe mannetjesputter ging dumpen, dan zou je ex ongetwijfeld ook in verbijstering achtergebleven zijn, en met de vraag hebben gezeten of het nou weer goedkomt zodra die bevlieging voorbij is. Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft TS te begrijpen.
de sex komt hij zelf mee, met allerlei genante details zelfs, dus please.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.
Als je voor de grap gewoon eens leest wat die jongen te zeggen heeft, zal het je misschien opvallen dat die seks-met-een-ander helemaal zijn grootste probleem niet is. Waarom probeer je hem dat steeds aan te wrijven en waarom beleef je er zoveel plezier aan hem daarmee te vernederen? Zijn probleem is dat hij in verbijstering moet toezien hoe zijn vriendin, die hij goed meende te kennen en om wie hij erg veel gaf, ineens een heel andere persoon lijkt. Dat maakt het stukken moeilijker om te aanvaarden dat ze hun relatie verbroken heeft - het lijkt vanuit zijn perspectief immers een stomme beslissing waar ze later, als ze weer bij zinnen is, wel op zal terugkomen. Dat ze dat waarschijnlijk niet zal doen (en dat hij bovendien gek zou zijn om haar dan nog zomaar terug te nemen) is iets wat hij nu nog verder op zich zal moeten laten inwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need eyes to see, you need vision.
Ik wilde het eerst dus anders doen door haar te gaan zien. Op aanraden van haar beste vriendin heb ik het zo gedaan en daar heb ik eigenlijk ook wel vrede mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.
Dat klinkt allemaal wel heel logisch.quote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hormonen zijn gewoon rare dingen. Ik heb ook wel eens door een kerel principes overboord gegooid waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze overboord zou gooien en waarvan ik ook nu eigenlijk niet meer geloof dat ik ze ooit opnieuw overboord zal gooien. Ben ik dan door zoiets opeens 'totáál iemand anders geworden', één of andere liederlijke griet die zich daarvóór heel anders heeft voorgedaan dan ze in werkelijkheid was en wiens ware aard opeens naar boven is gekomen? Nee, ik kijk er zelf ook met verbazing op terug eigenlijk, ik bleek een kant te hebben die ik zelf niet kende. Het klinkt misschien flauw om hormonen de schuld te geven, maar dat was het echt. Pure fysieke aantrekkingskracht, meer niet, die ik nog nooit bij iemand zo sterk gevoeld heb als bij hem. Voor de rest pasten we voor geen meter bij elkaar dus het was ook betrekkelijk snel weer over.
Fijn dat je 't voor me opneemt hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.
Iedereen projecteert hun eigen ervaringen op deze situatie. Dat dvr dat doet en mijn kant kiest is toch niet zo vreemd? Bijna alle anderen kiezen de andere kant namelijk.quote:Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan? Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie. De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.
[..]
Niet geïnteresseerd? Niet verliefd, dat zeker. Maar niet geïnteresseerd, dat echt niet.quote:Op zondag 24 december 2006 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
en wb dat "hij zou gek zijn als hij haar zou terugnemen" wat is dat toch voor een plaatsvervangende arrogantie![]()
er is geen 'als' , ze moet hem niiet meer, zij heeft geen stomme beslissing genomen, ze is gewoon niet meer geinteresseerd in hem, niet verliefd, en dat is reden genoeg om het uit te maken
Dat ze niet meer verliefd is heb ik eigenlijk ook vrij snel geaccepteerd. Het is de nasleep. Ze was niet meer verliefd en dat is de meest logische redenen om een relatie te verbreken. Maar niet om iemand helemaal niet meer te willen zien. Maar hier kom ik zo nog op terug met een leuke plotwending.quote:niet meer verliefd zijn is een hele valide reden, en de uitleg waarom ze dat niet is, is er niet, en dat is iets wat iemand gewoon moet accepteren dus.
Nou, ze heeft me eigenlijk dus wel bedonderd. Ik zei dat ik haar niet meer kon zien als ze iets met Mark zou krijgen. Zij verzekerde dat ze niets met hem zou krijgen. Nou heeft ze officieel nog niets met 'mquote:als ze nu met hem sex gehad had en hem direct erna gedumpt had of zo, ja, dan kan ik me voorstellen dat je flipt, maar nu? nu is het enkel logisch dat je verdrietig bent, omdat je de ander kwijt bent, maar ze heeft hem niet een streek geleverd, ze heeft hem niet bedonderd, dus er is geen enkele reden te doen alsof je groot onrecht aangedaan is en de dame een gemeen loeder die moedwillig kwetst.
.
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Als je voor de grap gewoon eens leest wat die jongen te zeggen heeft, zal het je misschien opvallen dat die seks-met-een-ander helemaal zijn grootste probleem niet is.
...
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.
Bullshit gedoe over veranderingen... als je een vriendinnetje had die altijd gek op je was, maar ineens de knoop doorhakt dat de gevoelens onvoldoende zijn en je na enig nadenken besluit te vertellen... natuurlijk krijg je dan het gevoel dat het meisje verandert is... gisteren was ze nog hartelijk mnar vandaag besluit ze dat ze zonder jou kan en iets naders gaat doen met haar leven... dan is het logisch dat je als ex-vriendje stomverbaasd bent dat ze ineen zo veranderd is, en ja, dat is vervelend.
Maar kom op, als lezer kijk je toch met andere ogen en zie je dat het een doodnormale relatiebreuk is als alle anderen? Als het vriendinnetje van TS met hem dezelfde chemie had als met haar nieuwe vlam, dan hadden ze desnoods in de bezemkast of onder een tafeltje achterin de klas sex gehad.
Het meisje is niet zozeer veranderd, als wel dat ze een vent is tegengekomen die haar een druipende hongerige poes heeft bezorgd. Hoe vervelend dat ook is voor TS, er zijn talloze andere voorbeelden van lieve vriendjes die gedumpt worden voor spannende (foute) jongens. C'est la vie, niet minder dan dat.
Jongens verleiden meisjes, meisjes verleiden jongens.
180 graden verandering my ass.![]()
Ze heeft gewoon kennis gemaakt met de kracht van lichamelijjke chemie.
Dat is geen misdaad, ook al is het niet leuk voor TS.
Ja goed, maar helemaal netjes is het iig niet om eerst allemaal beloftes te doen die je toch niet kunt waarmaken, zo blijkt later.quote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef livEliveD het volgende:
Mwoah, bedonderd is wel een heel erg groot woord voor iemand die gewoon doet wat haar gevoelens ingeven.
Tis misschien onhandig dat ze die belofte heeft gedaan. Jij hecht er echter veel meer waarde aan dan zou moeten. Je krijgt haar toch nooit meer terug dus het beste is om je vanaf nu op de toekomst te gaan richten.quote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
Ja goed, maar helemaal netjes is het iig niet om eerst allemaal beloftes te doen die je toch niet kunt waarmaken, zo blijkt later.
Dat is niet bedonderen, schat, dat is op dat moment menen wat je zegt, denken dat je weet wat je gaat voelen, maar dat het dan toch anders uitpakt.quote:Op zondag 24 december 2006 12:28 schreef Arokh86 het volgende:
Nou, ze heeft me eigenlijk dus wel bedonderd. Ik zei dat ik haar niet meer kon zien als ze iets met Mark zou krijgen. Zij verzekerde dat ze niets met hem zou krijgen. Nou heeft ze officieel nog niets met 'm, maar 't lijkt me wel duidelijk dat ze me wel 'n beetje bedonderd heeft wat dat betreft.
Ik vind het jammer dat dit soort relatiebreuken de norm zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.
Precieeees.quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dit soort relatiebreuken de norm zijn.
In plaats van beiden stil te staan bij het moment en ervan te leren, gaan mensen zonder na te denken door met hun leven.
Een gemiste kans als je het mij vraagt.
De inzichten komen uiteindelijk wel, maar het duurt veel langer als je ze zonder elkaars hulp moet ontdekken.
ik gok zomaar dat je haar minder kunt zien dat je nu doet, maar dat je het zelf ook wel opzoekt, die 'ontmoetingen' of confrontaties.quote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef Arokh86 het volgende:
Goh, dat wij het nog eens eens worden.En idd, die remedie klopt. Ware het niet dat ze 300 meter van me af woont en ik haar constant zie. Makkelijk om haar niet te zien is het dus niet bepaald.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:46 schreef Arokh86 het volgende:
...
Zeg nou zelf milagro. Iemand die een relatie puur voor de seks verbreekt, stuurt die nog zo'n smsjes? Mijn vermoedens zijn wel zo'n beetje bevestigd, maar het interesseert me niet meer.
jezus, begin je weer voor een ander te bepalen wat de norm is.quote:Op zondag 24 december 2006 13:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Precieeees.De norm ligt zo laag, dat vind ik ook jammer.
Die zoek ik allesbehalve op. Ik ontloop haar zoveel mogelijk. Ik vroeg eerst of ze uit ging (we gaan naar dezelfde tent altijd...). Ging ze uit, dan ging ik niet, wat m'n vrienden stom vonden. Ging ze niet, dan ging ik wel.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat je haar minder kunt zien dat je nu doet, maar dat je het zelf ook wel opzoekt, die 'ontmoetingen' of confrontaties.
je kunt niet alles vermijden, maar wel meer dan je nu doet.
Ik polste het zelf. Ik wilde wel eens weten hoe 't zat tussen die twee. Ik vroeg er zelf naar aan d'r vriendin.quote:bepaalde details van haar prive leven nu hoef jij helemaal niet te weten te komen als je dat niet wil.
als vriendinnen, of wat er voor door moet gaan, je beginnen te ínformeren over haar doen en laten, wel en wee, kap ze dan af gewoon, en vraag je ondertussen eens af, waarom zij die rare behoefte hebben, tenzij je zelf loopt te polsen bij hen, dan moet je daar dus mee kappen.
Jup, kwestie van tijd. Ik ben echter blij dat die tijd nu 'n stuk sneller gaat.quote:liefdesverdriet is naar maar gaat altijd over, net als de behoefte om te weten waarom de ander zus of zo deed, waarom het jou nou moest overkomen,waaraan je dit toch verdiend hebt.
Ik heb ook al eens gezegd in dit topic dat één van de liefste dingen die ze heeft gedaan het uitmaken is/was.quote:wees verdomme blij dat zij niet volkomen omverschiilig stond tegenover je, dat het haar wel degelijk raakte om jou verdriet te doen.
er zijn wel naardere manieren om aan de kant gezet te worden, hoor, en die heb jij niet mee hoeven maken (nog, of iig niet met haar).
Als ze me als een hele goede vriend ziet denk ik dat er bepaalde dingen nog wel mijn zaak zijn, maar ik snap wat je bedoelt.quote:alles wat ze na jou doet of laat, is niet meer jouw zaak, en het is aan jou zelf of je je dat laat raken in die mate dat het je zo bezig houdt als het je nu doet, want het heeft niets met jou te maken, het zijn geen keuzes die ze maakt met de intentie jou er mee te raken, het zijn keuzes die ze maakt omdat ze er zelf behoefte aan heeft.
Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.quote:Op zondag 24 december 2006 13:18 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ze niet die smsjes sturen?
Ze wil seks met meneer B, maar jij was en bent een lief vriendje.
Je kan ook gewoon concluderen dat zij dus niet zo sterk veranderd is als jij hier met grote woorden hebt geroepen in dit topic.
Okee: ik VIND dat de normen van ANDERE MENSEN zoveel lager liggen dan die van mij.quote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus, begin je weer voor een ander te bepalen wat de norm is.
JOUW normen zijn niet DE norm.
Waarom niet? Juist diegene was m'n beste vriendin.quote:je kan geen troost , begrip, hulp bij loslaten krijgen van degene die je hart breekt.
Misschien niet nee, maar dat hoeft dan ook niet meer.quote:kontakt verbreken is het wijste dat je kan doen, en zij was in dit geval wijs voor jou, alleen jij ziet het als een trap na, jammer dat jij zo kortzichtig bent en zo egocentrisch ook, het getuigt niet vsn veel liefde van jouw kant eerder dat je je zo vasthoudt aan dat zij fout zit, haar normen laag liggen.
omdat dat niet werkt, zij kan niet vrij uit spreken, want ze wil niet kwetsen, en als ze dan kwetst open jij hier een topic dát ze je kwetst.quote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Okee: ik VIND dat de normen van ANDERE MENSEN zoveel lager liggen dan die van mij.
[..]
Waarom niet? Juist diegene was m'n beste vriendin.
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.
ze is toch fout bezig nu, zeg je steeds?quote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.
Ik bedoel het projecteren van een kapotgelopen relatie waarin er wel al tijdens de relatie dingen gebeurden die niet door de beugel konden op deze situatie van jou waarin dat niet zo was.quote:Op zondag 24 december 2006 12:23 schreef Arokh86 het volgende:
Iedereen projecteert hun eigen ervaringen op deze situatie. Dat dvr dat doet en mijn kant kiest is toch niet zo vreemd? Bijna alle anderen kiezen de andere kant namelijk.
Of jij dat 'mocht' doen hangt af van de vraag of je al een relatie had toen je voor een ander viel, en hoe je daar mee omging. Ik ben op trouw en loyaliteit gesteld en zou zelf nooit een geliefde dumpen vanwege een hormonale bevlieging en al helemaal niet zonder mijn geliefde er in te kennen.quote:Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan?
Als er een kuiltje voor me ligt waar ik in zou kunnen struikelen is het aardig als je me daarvoor waarschuwt, maar deze bouwput had ik echt wel zien liggen hoor. Nee, lees Arokh's openingspost nog maar eens en gebruik je verstand waar hij zijn hooggespannen idealen nog gebruikt.quote:Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie.
Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was. Maar dat zei ze er niet bij; ze gaf TS en hun relatie geen enkele kans, ondanks alle zorg en liefde die hij daar in gestoken had en ondanks al zijn hoge verwachtingen moest hij direct wijken voor haar bevlieging. Hij kreeg de cold shoulder, met als enige verklaring het clichee 'dat het gevoel weg was' en dat hij 'toch meer een gewone vriend was'. Dat is wat ik laf en harteloos vind.quote:De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.
Dat vind ik helemaal niet, tenzij je hebt afgesproken om een poos geen anderen te zien zodat je elkaar nog een tijdje kunt steunen (in tegendeel tot wat Vivi zegt kunnen exen elkaar prima steunen, als ze maar goed uit elkaar gingen omdat hun relatie niet meer werkte. Zodra er anderen in het spel komen kan dat niet meer).quote:En jij vindt dat je als ex je voormalige partner mag opleggen om niets met een ander te beginnen, maar daar ben ik het niet mee eens.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Arokh86 het volgende:
Fijn dat je 't voor me opneemt hoor.Maar ze dumpte me eigenlijk heel lief. Ze moest echt ontzettend hard huilen en vond het helemaal niet leuk dat ze niet meer verliefd was en ze wist ook dat ze me hiermee pijn deed, maar ze kon het gewoon niet langer voor zich houden dat het gevoel er niet meer was voor d'r.
Hmmm. Ze verzekerde me constant dat diegene er niets mee te maken had. Maar nu begin ik toch wel te twijfelen. Weer een leugen? Ik hoop 't.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef dvr het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was. Maar dat zei ze er niet bij; ze gaf TS en hun relatie geen enkele kans, ondanks alle zorg en liefde die hij daar in gestoken had en ondanks al zijn hoge verwachtingen moest hij direct wijken voor haar bevlieging. Hij kreeg de cold shoulder, met als enige verklaring het clichee 'dat het gevoel weg was' en dat hij 'toch meer een gewone vriend was'. Dat is wat ik laf en harteloos vind.
Dat ze verliefd was op een ander en dat dat voor haar reden genoeg is om TS na 8 maanden als een baksteen te laten vallen.quote:Op zondag 24 december 2006 10:53 schreef milagro het volgende:
wat had ze dan in godsnaam mioeten zeggen?
"Zonder lief"?? Ik heb ze allemaal nog in de vriezer liggen hoor, en dat wordt morgen smullen voor mij en mijn opgezette moeder.quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef milagro het volgende:
prettige kerst, heren, al zij het zonder lief
Nu nog even inzien dat je nu zelf exact hetzelfde doet door jouw verleden op dvr te projecteren en jullie leven nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Roquefort het volgende:
Veel sterkte dvr, met je onverwerkte relatie-verleden!![]()
Het druipt he-le-maal niet van je posts af dat je jouw eigen verleden op het verhaal van TS projecteert.![]()
Bitches zijn het die, wijven, grote liegende onbetrouwbare wispelturige bitches.
Kijk nou zo'n Vivi en Milagro, dan weet je genoeg!![]()
Jij en TS zijn zulke 100% liefhebbende mannen, laat ze toch stikke die wijfe, ze verdienen oprechte eerlijke recht-door-zee mannen als jullie en ik niet.![]()
Beetje terug gaan sms-en als jij net het aller-laatste smsje hebt verstuurd!![]()
Knettergestoord, dat vrouwentuig!![]()
Prima reden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef dvr het volgende:
Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was.
Precies, en dat doet iedereen, zijn/haar eigen ervaringen op de ander projecteren. Niet iedereen wil dat echter inzien.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Nu nog even inzien dat je nu zelf exact hetzelfde doet door jouw verleden op dvr te projecteren en jullie leven nog lang en gelukkig.![]()
Áls dat de reden inderdaad was. Ik begin er zelf steeds meer in te geloven. Wéér een leugen erbij als 't zo is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima reden.
Of had ze kost wat kost bij hem moeten bljiven, omdat ze nu eenmaal al een aantal maanden samen waren? Eens gekozen, altijd pech?
Ik ben er ook echt zo veel mogelijk mee bezig. Ik heb altijd al te horen gekregen "Je moet haar vergeten, denk aan de negatieve dingen, focus daarop" maar dat kon nooit. Er waren geen negatieve dingen. Ik heb het met haar daar ook nog over gehad. Ze zei dat het onzin was, dat er genoeg negatieve dingen waren, maar toen ik er naar vroeg moest ze me het antwoord schuldig blijven. Nu ik wat negatieve dingen heb is het alleen maar goed om daarop te focussen toch? Tuurlijk ben ik nog niet over haar heen, maar sinds ik alles negatiever benader gaat 't steeds beter.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Je bent gewoon van alles aan het zoeken, omdat je niet kunt accepteren dat het over is. Je komt erg bitter en triest over. Stop daar toch mee, en stop met het jezelf zo moeilijk maken en vergeet haar! Dat lijkt me het enige juiste en gezonde om te doen.
Als ik verander en mensen kunnen aantonen dát ik verander, dan is dat zo. Ik kan nu aantonen dat zij is veranderd, maar ze ontkent alles.quote:Misschien is ze veranderd, misschien is ze nu pas wie ze eigenlijk is. En veranderen doen we allemaal als het goed is. Als jij nooit verandert, vind ik dat pas echt raar...
So what?? Aantonen, hoezo? Get over it and move on!quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:12 schreef Arokh86 het volgende:
Als ik verander en mensen kunnen aantonen dát ik verander, dan is dat zo. Ik kan nu aantonen dat zij is veranderd, maar ze ontkent alles.
Veranderen doe je nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:03 schreef Vivi het volgende:
Alsof veranderen een strafbaar feit is ofzo
Daarbij, niemand is bij iedereen hetzelfde hoor. Verschillende mensen halen verschillende dingen bij je naar boven enzo.
Als je je partner geen trouw beloofd hebt, dan valt er je niks te verwijten als je plompverloren op een ander overstapt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef miss_sly het volgende:
Prima reden.
Of had ze kost wat kost bij hem moeten bljiven, omdat ze nu eenmaal al een aantal maanden samen waren? Eens gekozen, altijd pech?
Ze zijn nog ontrzettend jong, zaten in hun eerste relatie en hebben 8 maanden wat gehad. Het spijt me zeer maar dat stelt toch ook niet zo heel veel voor. Ga dan al helemaal niet praten over verwachtingen en doelen voor de toekomstquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef dvr het volgende:
[..]
Als je je partner geen trouw beloofd hebt, dan valt er je niks te verwijten als je plompverloren op een ander overstapt.
Maar als je in een goede relatie zit, met iemand die jou adoreert en die zijn verwachtingen en doelen heeft ingericht op een toekomst met jou, dan kan je het niet maken om in het geniep met een ander aan te pappen en er met die ander vandoor te gaan zodra je ervan overtuigd bent dat die 'beter' is dan je huidige partner.
Nou ja, het kan wel, en zolang een vrouw die dat doet maar over haar daden en motieven liegt zullen vooral andere vrouwen haar geen verwijten maken, maar het blijft een laffe, harteloze naaistreek om op zo'n manier misbruik te maken van iemand die oprecht van je durft te houden.
Wederom; projectie op jouzelf (en je omgeving?). Er zijn genoeg relaties die zo vroeg beginnen en ontzettend lang stand houden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zijn nog ontrzettend jong, zaten in hun eerste relatie en hebben 8 maanden wat gehad. Het spijt me zeer maar dat stelt toch ook niet zo heel veel voor. Ga dan al helemaal niet praten over verwachtingen en doelen voor de toekomst
Tja, ik was altijd al bang om een relatie te beginnen, want ik zou 'm niet beëindigen. Dat zou de ander moeten doen. Daarom duurde het ook vrij lang voordat ik m'n ex durfde te vragen. Nu ik weet hoe het is om mee te maken hoe het eindigt, heb ik eigenlijk niet zo'n zin om dat nog een keer mee te maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef livEliveD het volgende:
Ja, maar niet deze helaas.Je bent lang niet de enige waarbij het fout gaat, volgende keer beter moet je maar denken.
Sjah... eerlijk is eerlijk maar dit is zoiets in het leven wat de gemiddelde mens meermaals meemaakt. Niemand vindt deze situaties echt fijn of prettig (op een paar uitzonderingen na maar dat zijn meestal de personen die het zelf uitmaken en als een opluchting zien). Als het fout loopt is dat kut, sommige mensen zitten er een week mee, anderen een paar jaar. Het is iets menselijks. En als jouw ex al verliefd is geworden op een ander tijdens jullie relatie, dan is dat klote, en kan me indenken dat het dan toch prettiger was geweest als ze er niet over had gelogen. Maar dan nog kunnen er meerdere redenen zijn waarom ze dat niet heeft gezegd (niet durven, er niet over uit zijn wat ze zelf ermee wou, etc). Daar kan je heel lang boos over zijn, maar je kan je er ook bij neerleggen dat het nu eenmaal zo is. Ik kan maar niet begrijpen waarom je haar zo nodig wil laten weten wat jij nu van haar vindt. Ze zal er toch niet naar luisteren en bot gezegd blijft het voor haar de mening van een "jaloers" ex-vriendje die op lompe manier probeert om toch nog aandacht te krijgen, al dan niet negatief.quote:Op woensdag 27 december 2006 04:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Tja, ik was altijd al bang om een relatie te beginnen, want ik zou 'm niet beëindigen. Dat zou de ander moeten doen. Daarom duurde het ook vrij lang voordat ik m'n ex durfde te vragen. Nu ik weet hoe het is om mee te maken hoe het eindigt, heb ik eigenlijk niet zo'n zin om dat nog een keer mee te maken.
Ik snap wat je bedoelt. Ik wil 't gewoon van me af zetten. Wat zij dan vindt van wat ik zeg interesseert me niet, het gaat er puur om dat ik het in ieder geval kwijt ben.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Sjah... eerlijk is eerlijk maar dit is zoiets in het leven wat de gemiddelde mens meermaals meemaakt. Niemand vindt deze situaties echt fijn of prettig (op een paar uitzonderingen na maar dat zijn meestal de personen die het zelf uitmaken en als een opluchting zien). Als het fout loopt is dat kut, sommige mensen zitten er een week mee, anderen een paar jaar. Het is iets menselijks. En als jouw ex al verliefd is geworden op een ander tijdens jullie relatie, dan is dat klote, en kan me indenken dat het dan toch prettiger was geweest als ze er niet over had gelogen. Maar dan nog kunnen er meerdere redenen zijn waarom ze dat niet heeft gezegd (niet durven, er niet over uit zijn wat ze zelf ermee wou, etc). Daar kan je heel lang boos over zijn, maar je kan je er ook bij neerleggen dat het nu eenmaal zo is. Ik kan maar niet begrijpen waarom je haar zo nodig wil laten weten wat jij nu van haar vindt. Ze zal er toch niet naar luisteren en bot gezegd blijft het voor haar de mening van een "jaloers" ex-vriendje die op lompe manier probeert om toch nog aandacht te krijgen, al dan niet negatief.
Waarschijnlijk wel ja. Maar dat was niet zo geweest als ze dit niet had gedaan, dus ergens ben ik ook wel blij hoor. Dat heb ik haar ook gestuurd in 'n sms (wat een antwoord was op haar smsje): ik ben blij dat ik je eindelijk kan gaan vergeten. Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:02 schreef livEliveD het volgende:
Ach over een paar weken denk je daar heel anders over
En zoals eerder gezegd ben jij daar niet 1 vanquote:Op woensdag 27 december 2006 00:17 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Wederom; projectie op jouzelf (en je omgeving?). Er zijn genoeg relaties die zo vroeg beginnen en ontzettend lang stand houden.
Welke beloftes bedoel je nu?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar dat was niet zo geweest als ze dit niet had gedaan, dus ergens ben ik ook wel blij hoor. Dat heb ik haar ook gestuurd in 'n sms (wat een antwoord was op haar smsje): ik ben blij dat ik je eindelijk kan gaan vergeten. Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.
Negen van de tien keer werkt een vriendschap tussen exen niet. Voor die ene keer dat het wel werkt moeten beide over de relatie heen zijn, verder zijn gegaan. Dus zelfs als ze zich aan die belofte had gehouden, was het niet gelukt. Zou je dan immers niet nog steeds verliefd op haar zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef Arokh86 het volgende:
Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.
Dat wel, maar als vrienden zou ik over haan heen kunnen komen. Bovendien zag m'n ex ons al als vrienden de laatste weken, dus wat zou het probleem zijn? Toen ik dat vroeg zei ze "Het lijkt alsof het weer aan is". Haar reactie was toen dus alleszeggend en daar is ze volgens mij dusdanig van in de war geraakt dat ze alles maar heeft afgekapt.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Asile het volgende:
[..]
Negen van de tien keer werkt een vriendschap tussen exen niet. Voor die ene keer dat het wel werkt moeten beide over de relatie heen zijn, verder zijn gegaan. Dus zelfs als ze zich aan die belofte had gehouden, was het niet gelukt. Zou je dan immers niet nog steeds verliefd op haar zijn?
Nee, ik hoopte dat ze zich in zou kunnen houden totdat ik over haar heen was. Dat had ze haar hele leven al gedaan (tot mij), dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Tot nu dus.quote:En die belofte is natuurlijk onzin. Het was een momentopname. Wat had je dan gedacht, dat ze de rest van haar leven alleen zou blijven na jou?
1. We blijven de beste vrienden. En ja, dit was GEMEEND. Kom dus niet aan met 'dat zegt ze om je niet te kwetsen' of andere larie.quote:
GEMEEND, dat bleek ja, hoeveel weken zat er tussen?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
1. We blijven de beste vrienden. En ja, dit was GEMEEND. Kom dus niet aan met 'dat zegt ze om je niet te kwetsen' of andere larie.
Nou ja, goed, en dan meende ze het...later bleek ze toch andere dingen te laten prevaleren. Ergo, het antwoord op de TT is "Ja!".quote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
1. We blijven de beste vrienden. En ja, dit was GEMEEND. Kom dus niet aan met 'dat zegt ze om je niet te kwetsen' of andere larie.
2. Je raakt me niet kwijt. Eigenlijk hetzelfde als 1.
3. Ik krijg niks met Mark.
Verder wilde ze nog dat ik naar allerlei dingen mee zou gaan m.b.t. haar vader, dat ik nog nieuwjaar kwam vieren met haar (een heel groot feest dat heel haar familie regelt; ze had het er constant over) en meer van dat soort dingen. En dat wilde ze ook écht allemaal, ze meende het (voordat iemand weer met het gebruikelijke aan komt zetten).
Als vrienden zou je helemaal niet over haar heen komen. Steeds als ze aardig, lief, geïnterreseerd doet, zal jij dat verkeerd WILLEN interpreteren. Wat dat betreft is het alleen maar goed als jullie nu geen contact meer met elkaar hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als vrienden zou ik over haan heen kunnen komen. Bovendien zag m'n ex ons al als vrienden de laatste weken, dus wat zou het probleem zijn? Toen ik dat vroeg zei ze "Het lijkt alsof het weer aan is". Haar reactie was toen dus alleszeggend en daar is ze volgens mij dusdanig van in de war geraakt dat ze alles maar heeft afgekapt.
Maar nu ze dus uitsloot dat we vrienden konden zijn ging dat inderdaad niet, nee.
Ik hoop dat je snapt dat als de liefde voorbij is, je ex niet je belangrijkste prioriteit meer is. Op zo'n moment kies je voor jezelf, zelfs als je nog wel om je ex geeft. En dat ze voor jou nooit iets had ondernomen met jongens, wil niet zeggen dat ze dat er na niet zal gaan doen. Door een eerste relatie leer je veel, verander je. Zo zullen sommigen (been there) in een tweede relatie veel sneller gaan.quote:[...]
Nee, ik hoopte dat ze zich in zou kunnen houden totdat ik over haar heen was. Dat had ze haar hele leven al gedaan (tot mij), dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Tot nu dus.
als jouw gedrag buiten dit topic net zo is, dat gedram en gezeur en obsessief gezanik, blind en doof voor ieder helder commentaar, dan is het logisch dat zij haar zogenaamde beloftes niet nagekomen is, zij heeft het licht gezien, en blijf jij vooral lekker in het donker zitten, zo te zien bevalt het je uitstekend.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Verder wilde ze nog dat ik naar allerlei dingen mee zou gaan m.b.t. haar vader, dat ik nog nieuwjaar kwam vieren met haar (een heel groot feest dat heel haar familie regelt; ze had het er constant over) en meer van dat soort dingen. En dat wilde ze ook écht allemaal, ze meende het (voordat iemand weer met het gebruikelijke aan komt zetten).
Je leeft echt in een rare wereld. Waarschijnlijk beseft zij gewoon dat vrienden zijn er niet inzit aangezien jij totaal niet over haar heen bent. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ze niets met Mark mag hebben. Als je een vriend was dan zou dat je namelijk helemaal niet uitmakenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Newsflash: of jij al of niet over haar heen bent, is toch niet belangrijk? In het laatste gesprek waarin je het uitmaakt, wil je de ander proberen zo min mogelijk te kwetsen, want het is al zo pijnlijk dat je het uitmaakt, maar eigenlijk is het voor het verdergaan van de persoon in kwestie niet echt van belang. Zulke 'beloftes' moet je dus ook niet teveel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Arokh86 het volgende:
Nee, ik hoopte dat ze zich in zou kunnen houden totdat ik over haar heen was. Dat had ze haar hele leven al gedaan (tot mij), dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Tot nu dus.
En daarom komen we toch weer terug in dit topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef milagro het volgende:
Waarom doen we dat?
Ach, het is lachwekkend, ergelijk, idioot, vermakelijk, irritant, zie het als een avondje EO kijken, of in Fok termen een uurtje Thruth meepikken, je haat het, je snapt het niet, je ergert je dood aan zoveel blinde fanatieke kromme argumenten en stupiditeit maar na zo'n uurtje van de pot gerukte kolder lezen/kijken voel je je ineens een stuk beter.
Vanwege de ijdele hoop dat TS toch ergens zijn gezond verstand terugvindtquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
En daarom komen we toch weer terug in dit topic![]()
Jij bent een beter mens dan ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vanwege de ijdele hoop dat TS toch ergens zijn gezond verstand terugvindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |