Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat grijze gebied tussen verliefdheid en loslaten. Echt verliefdheid kan ik dat ook niet noemen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:31 schreef Vivi het volgende:
Denial is not just a river in Egypt.
OMG wat ben jij een puber zegquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
Zo denk ik er ook over. Ze moet alleen werken, dus dat gaat niet, en ik moet nu ook werken. Ivm kerst werkt ze ook het hele komende weekend.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef livEliveD het volgende:
Waarom bel je haar eik nu niet op om af te spreken? Heb je het meteen uit de wereld, ken jij verder met je leven. Eind goed al goed![]()
Vast wel.quote:En sterkte, relaties die uitgaan zijn nu eenmaal kut. Kost tijd, komt wel goed.
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.quote:
Zolang je zo dwangmatig met iemand bezig bent als TS en zoveel waarde hecht aan wat die persoon denkt dat jij denkt dat zij denkt dat hij denkt ben je er iig nog niet overheen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat grijze gebied tussen verliefdheid en loslaten. Echt verliefdheid kan ik dat ook niet noemen.
Je ken haar toch na haar werk bellen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Arokh86 het volgende:
Zo denk ik er ook over. Ze moet alleen werken, dus dat gaat niet, en ik moet nu ook werken. Ivm kerst werkt ze ook het hele komende weekend.
Das wat anders dan stellen dat je nog verliefd bentquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Vivi het volgende:
Zolang je zo dwangmatig met iemand bezig bent als TS en zoveel waarde hecht aan wat die persoon denkt dat jij denkt dat zij denkt dat hij denkt ben je er iig nog niet overheen.
Niet happenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Arokh86 het volgende:
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.
Ik drong er nooit op aan, omdat we zeg maar niet bepaald de kans hadden. Ik kwam bij haar thuis, haar moeder was dan weg maar er kon in principe ieder moment iemand binnen komen. Bij ons thuis idem. Ze waren aan het verbouwen bij haar thuis, dus ze woonde zolang in een bouwkeet en dat is niet echt ruim en geluidsdicht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.
Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he. En sorry, nee ik heb idd geen zin om op dit oliedomme gezwam van je in te blijven gaan, het is een herhaling van zetten en je bent totaal niet voor rede vatbaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat wil je dan horen!? Hahaha, dit is nog kanslozer dan ik zelf ben. Jij beweert dat ze niet geil van me wordt... jij kent haar overduidelijk súper goed. Jij weet precies hoe onze relatie in elkaar zat. Ik heb een probleem, maar jij mag ook wel eens een doktertje bezoeken volgens mij.
Ik weet niet tot hoelaat ze moet werken ivm kerst en ik moet ook werken tot 10 uur zo. Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ken haar toch na haar werk bellen?![]()
Dus alleen als ze terug zou komen voor sex nadat het uit was vond ze me geil?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he.
Het woord obsessie is idd meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das wat anders dan stellen dat je nog verliefd bent
Ze heeft het juist toch uitgemaakt omdat ze je niet echt geil vond/verliefd was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:39 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dus alleen als ze terug zou komen voor sex nadat het uit was vond ze me geil?Please.
Is puur om af te spreken. Ken niet heel veel misgaan lijkt me. Als ze vraagt waarom dan zou ik het kort over de telefoon uitleggen. Zo van "Ff puntjes op de i zetten en dan lijkt het me het beste om elkaar in ieder geval voor een hele lange tijd niet te zien". Als ze niet wil afspreken dan zou ik duidelijk maken dat je dat jammer vindt zeker omdat het een eenmalig en laatste iets is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Arokh86 het volgende:
Ik weet niet tot hoelaat ze moet werken ivm kerst en ik moet ook werken tot 10 uur zo. Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.
Maarrrr niet de enige die bullshit uitkraamt want dat doe jij namelijk ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze heeft het juist toch uitgemaakt omdat ze je niet echt geil vond/verliefd was.
En daarbij, sex met je ex is geen onbekend verschijnsel hoor, mits je nog aantrekkingskracht hebt en het niet uit is gegaan om fysieke redenen...
Dus zeg dat please nu maar tegen jezelf, want de enige die zichzelf hier voor lul zet een rad voor ogen draait ben jij en niemand anders.
Ach welnee. Overdrijven is ook een vak. Zoveel levenservaring heb je blijkbaar niet of je bent ongesteld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:39 schreef Vivi het volgende:
Het woord obsessie is idd meer op zijn plaats
Goede onderbouwing ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Filay het volgende:
[..]
Maarrrr niet de enige die bullshit uitkraamt want dat doe jij namelijk ook.
Nee, 8 maanden zwanger. En jij wilt dus ontkennen dat dit gedrag nogal ongezond is?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach welnee. Overdrijven is ook een vak. Zoveel levenservaring heb je blijkbaar niet of je bent ongesteld.
Nou, noem er es een voor de lol dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Filay het volgende:
[..]
Is niet nodig, iedereen kan het zien. Bewijzen zat in dit topic.
Oke.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, noem er es een voor de lol dan.
quote:Ze wordt iig niet zo geil van je dat ze terugkwam voor meer he
Dat is niet waar wou je beweren?quote:
Jij hebt het over 2 uitersten. Jij zegt dat ze pertinent niet geil is om terug te komen voor meer. Allereerst, hoe weet jij dat? Je lult al de hele tijd alsof je de beste vriendin bent van het meisje in kwestie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is niet waar wou je beweren?
Nee idd, je hebt gelijk, ik maak het ook altijd uit met de reden dat ik meer vriendschap voel dan verliefdheid, puur om te maskeren dat ik de verzengende erotische spanning niet kan handelen.
Mwoah. Het zou mijn keuze niet wezen maar op zich begrijp ik het wel van hem. Ongezond vind ik niet de juiste term.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:47 schreef Vivi het volgende:
Nee, 8 maanden zwanger. En jij wilt dus ontkennen dat dit gedrag nogal ongezond is?
OMG.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik vertellen dat ik haar tientallen keren heb gevingerd om je er van te overtuigen dat ze stiekem tóch wel geil was?
Welnee, ze wilde Mark gewoon, Mark heeft namelijk wat TS is ... simpel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drong je eik vaak aan op echte sex met haar? Of stond je daar zelf ook niet zo achter? Als Mark een beetje kan pushen dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat zij overstag gaat.
Het is verre van ongezond, eerder leerzaam.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah. Het zou mijn keuze niet wezen maar op zich begrijp ik het wel van hem. Ongezond vind ik niet de juiste term.
Een grote lul?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Mark heeft namelijk wat TS is ... simpel.
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:03 schreef Vivi het volgende:
Een grote lul?
Pfoeh... ik herken ieder woord wat je zegt. Ja.. mensen kunnen ineens veranderen, zonder reden. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaaktquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:03 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.![]()
Het enige wat ik nog wil doen is haar vertellen hoe ik over haar denk. We hadden afgesproken om samen nog een filmpje te kijken als vrienden en ze weet niet dat ik weet dat ze met Mark naar bed is gegaan, dus daar confronteer ik haar op dat moment mee en dan vertel ik hoezeer ze is veranderd, dat ze beloftes die ze absoluut zelf zonder enige druk van mij heeft gemaakt, niet nakomt. Ik weet zeker dat dat toch stiekem wel een impact op haar heeft. Voorheen noemde ik dit anders, maar dat schoot niet bepaald in het goede keelgat.
keesje gaat met marietjequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Sorry, mag ik een klein resumee van wat er is gebeurd?
Zelfs als ze niet werkt zal ze van Mark waarschijnlijk meer worst krijgen dan ze op kanquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:46 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken.Ik probeer het aanstaande woensdag, na kerst.
Nog een puntje dat je in het beruchte gesprek kunt aansnijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Bovendien is ze erg slecht in telefoongesprekken.
Als ik een gedrocht was zou ze me in eerste instantie al niet willen hebben, dus helaas.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:47 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Zelfs als ze niet werkt zal ze van Mark waarschijnlijk meer worst krijgen dan ze op kan![]()
TS, post eens een foto van jezelf? Heb een weddenschapje lopen met wat mensen namelijk...
Gaat om schedel-verhoudingen enzo, niets engs....![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:01 schreef Filay het volgende:
[..]
Jij hebt het over 2 uitersten. Jij zegt dat ze pertinent niet geil is om terug te komen voor meer. Allereerst, hoe weet jij dat? Je lult al de hele tijd alsof je de beste vriendin bent van het meisje in kwestie.
Het is ook geen gezond gedrag, vandaar dat ik er met zoveel mogelijk mensen over praat. Zoals met jullie dus.quote:Ik ben het met je eens dat het ongezond gedrag is van de heer TS en dat hij duidelijk niet over jouw beste vriendin heen is hoewel hij dat wel druk aan het beweren is.
Sowieso hebben we niet heel veel uitgespookt hoor, puur omdat de kans er niet voor was. Seks was echt niet belangrijk in onze relatie. We wilden 't allebei wel enzo en er gebeurde ook wel wat, maar het was zeker niet hetgene wat de boventoon voerde. Het ging er gewoon om dat het gezellig was en dat je dan af en toe wat doet, dat komt er gewoon bij. En inderdaad, ze voelde alleen nog maar vriendschap.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:36 schreef As_33 het volgende:Arokh86, ik weet dat het écht niet leuk is, maar je ex heeft het uitgemaakt omdat ze alleen nog maar vriendschap voelde, dat betekent dus dat die seksuele aantrekkingskracht er voor haar niet (meer) was.
Wat dat betreft 'controleerden' we elkaar wel enzo, we waren elkaars eerste sexpartners wat dat betreft (al is dat dus een te groot woord) dus we leerden elkaar wel 't een en ander zeg maar. Dus aan de handelingen zelf heeft het niet gelegen, misschien wel gebrék aan andere handelingen omdat dat dus onmogelijk was. Bovendien gebeurde bij hem alles in één nacht.quote:Dat betekent niet dat ze eerder niet geil was, maar dat zal misschien toch meer aan de handelingen die jullie verrichtten gelegen hebben (ik ben wederom uit ervaring aan het spreken ja), maar als ze dan vervolgens iemand ontmoet waarbij én de handelingen geil zijn én waar ze zich seksueel gewoon ontzettend toe aangetrokken voelt, tja, dan kan het misschien wat sneller gaan.
Helemaal geen stomme opmerking, misschien wel een verklarende, maar ik weet het niet. Aan de ene kant ging ze gewoon naar 'm toe, maar ik weet niet met welke intenties; of er een of andere meeting was van haar waterskivereniging en dat ze dan maar daar bleef slapen of dat ze puur naar hem ging. In het laatste geval denk ik eigenlijk niet echt dat er drank in het spel was.quote:En misschien een stomme opmerking, maar was er misschien ook drank in het spel?
Nou...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:06 schreef livEliveD het volgende:
Dat heeft uiteraard tijd nodig. Heb je haar al te pakken gekregen?
De eerste 5 minuten dat ik het hoorde stond ik te shaken en was ik ontzettend misselijk. Hem heb ik echter nooit iets aan willen doen, vreemd genoeg (?). Hij doet ook niets fout (ofja, mijn vriendin proberen af te pikken terwijl ik het nog met haar had), de 'fout' ligt bij m'n ex.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:08 schreef livEliveD het volgende:
Wil je eik Mark niet iets aandoen? Kan me best voorstellen dat hoe het die avond gegaan moet zijn constant door je hoofd speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |