Dank je!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Iloon het volgende:
[..]
Pfoeh... ik herken ieder woord wat je zegt. Ja.. mensen kunnen ineens veranderen, zonder reden. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt![]()
Sterkte
Nee, dat lukte al niet toen ze nog een relatie hadden, dus nu zeker niet meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:06 schreef livEliveD het volgende:
Dat heeft uiteraard tijd nodig. Heb je haar al te pakken gekregen?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat lukte al niet toen ze nog een relatie hadden, dus nu zeker niet meer![]()
Het kwam er niet van omdat ze niet wilde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar om dat dan maar even definitief uit de wereld te helpen, voor de laatste keer:
We hadden geen sex omdat het er niet van kwam. Ze woonde in een keet, haar moeder was lerares op de middelbare school en kwam op onregelmatige tijden thuis, net als haar broertje. Bij mij thuis hetzelfde verhaal. Rustig ff uitkleden en dan aankleden als je een auto aan hoort komen o.i.d. was er dus niet bij. Sowieso was daar die keet al te klein voor.'n Paar keer leek het wel te gaan gebeuren, maar werden we gestoord door d'r telefoon (wat dan haar moeder was).
als je iemand echt wil, dan doe je het in de auto, in de schuur, in de garage, in het pashokje, in het bos, in de bezemkast, in een donker steegje, in de duinen, op een stil toilet ergens, ergo je doet het where ever when ever, gelul van een dronken aardbei dus dat het er niet van kwam omdat er geen gelegenheid was.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar om dat dan maar even definitief uit de wereld te helpen, voor de laatste keer:
We hadden geen sex omdat het er niet van kwam. Ze woonde in een keet, haar moeder was lerares op de middelbare school en kwam op onregelmatige tijden thuis, net als haar broertje. Bij mij thuis hetzelfde verhaal. Rustig ff uitkleden en dan aankleden als je een auto aan hoort komen o.i.d. was er dus niet bij. Sowieso was daar die keet al te klein voor.'n Paar keer leek het wel te gaan gebeuren, maar werden we gestoord door d'r telefoon (wat dan haar moeder was).
Milagro, wat ben jij heerlijk met woordjes !!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef milagro het volgende:
[..]
als je iemand echt wil, dan doe je het in de auto, in de schuur, in de garage, in het pashokje, in het bos, in de bezemkast, in een donker steegje, in de duinen, op een stil toilet ergens, ergo je doet het where ever when ever, gelul van een dronken aardbei dus dat het er niet van kwam omdat er geen gelegenheid was.
ze wilde je niet als lekker sexbeest, maar als gezelschap bij gebrek aan..
Ik denk dat we dat moeilijk kunnen beoordelen vanaf hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:50 schreef R34L-SIcK het volgende:
Maar je ziet het natuurlijk wel helemaal verkeerd hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!
He Arokh86?
![]()
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat moeilijk kunnen beoordelen vanaf hier![]()
Nee hoor, je kunt bv vragen stellen. Of iets posten als 'zou het niet kunnen dat'quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef R34L-SIcK het volgende:
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?
In dit topic is reply-en vrij zinloos ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Als je het zo scherp stelt is reply-en hier zowiezo zinloos gezien het feit dat je in 99,9% van de gevallen hier dus slechts één kant van het verhaal hoort?
ze had er met dat lekkere lijf van Mark niet lang voor nodig, hè, ondanks haar vermeende principesquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:54 schreef Arokh86 het volgende:
Inderdaad. Jullie sluiten allen uit dat ze misschien niet het type is dat zegt "Kom, we gaan even naar de bossen om te neuken". Als je 50 bent en al honderden kerels hebt versleten in je nest, dan kan ik me voorstellen dat je de grens laag trekt. Maar als je 't nog nooit hebt gedaan doe je dat niet zomaar.
Ik doe echt wel wat met wat iedereen zegt hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
In dit topic is reply-en vrij zinloos ja.
TS vraagt ons hier om advies, om het advies dat hij krijgt vervolgens naast zich neer te leggen.
Ja, en de hare ook. Ik ben niet zo'n type dat een of ander vrijdagavond sletje scoort, haar dan een maand date en dan weer naar de volgende hopt. Ik zeg niet dat het niet zou kunnen overigens, want ik durf van mezelf te zeggen dat ik iig niet lelijk ben.quote:Was dit trouwens je eerste relatie TS?
Zo, begin je het nu eindelijk door te krijgen? Ze is veranderd, vroeger was ze niet zo. Dat houdt niet in dat ze met mij geen sex wilde, want dat wilde ze dus wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze had er met dat lekkere lijf van Mark niet lang voor nodig, hè, ondanks haar vermeende principes
ik denk dat ze met Mark , zou er geen gelegenheid geweest zijn om het in eigen huis te doen, wel iets geregeld had, hoor.
juist als je jong bent, en de hormonen door je lijf gieren, is het een kwestie van de juiste vent tegenkomen, die alles in vuur en vlam zet, en hop daar gaan je principes.
Ik dacht dat ik het onderhand toch wel duidelijk genoeg had gemaakt. Als je nu nog niet in wilt zien dat ze het echt wel wilde maar het er niet van kwam... kom op, ze zou 't voor 't eerst doen. Daar wil je toch iets van maken? Dat was ook de bedoeling en het was er 'n paar keer ook wel bijna van gekomen. Snap je dat dan echt niet?quote:blijkbaar kwam jij niet verder dan een waakvlammetje, rot voor je, maar het is niet anders.
deze knul is voor haar onweerstaanbaar, jij bent hard op weg onuitstaanbaar te worden, hetgeen je al zou zijn voor haar , zou ze dit topic lezen.
En als ik je nou eens vertel dat ik een half uur geleden dat smsje verstuurd heb?quote:als jij nu nog een gesprek zou willen om een en ander uit te praten om toch nog met een zeker goed gevoel het te kunnen afsluiten, zou ik dat begrijpen.
maar wat jij wil, is haar vertellen dat ze fout bezig is, dat ze ten nadele veranderd is, en dat jij haar enkel zou terug willen nog als ze weer zo was als eerst (en dat vertaal je hier met : ik ben over haar heen, ik ben niet meer verliefd)
jij hoopt gewoon dat ze schrikt, jij hoopt dat ze tot inkeer komt, jij hoopt dat ze ziet dat ze fout zat, en jou niet op waarde geschat heeft en jij hoopt dat ze je dan terug wil, zodat jij degene kan zijn met de touwtjes in handen "eerst maar eens veranderen, schat, voor ik weer met je om kan gaan".
En dat heb ik dus gedaan. 1 simpel smsje, nog simpeler dan jij het nu hier voorstelt. En ik geef nog steeds ontzettend veel om haar, maar eigenlijk bar weinig om de persoon die ze nu is. Je spreekt me constant tegen, maar neem nou alsjeblieft één ding van me aan: ze is 180 graden gedraaid. Echt, op deze persoon ben ik niet verliefd. Haar vriendinnen probeerden me gisteren er van te overtuigen dat ik nog wel moest proberen om vrienden te blijven omdat m'n ex diezelfde dag nog zou hebben gezegd dat ze me stiekem toch wel miste als vriend, om tegen te praten. Een week geleden zou ik hier ontzettend veel waarde aan hebben gehecht, maar met de ultieme bevestiging dat ze zoveel is veranderd hoeft het voor mij gewoon niet meer. Dit is niet de persoon waar ik verliefd op ben geworden.quote:als je ook maar iets om haar gegeven hebt, laat je haar met rust, en als je dan persé je verhaal kwijt moet, schrijf haar een brief, 1 mail, dan zet je haar niet voor het blok, dan laat je het aan haar of ze de confrontatie met jouw woorden wel aan wil, kan.
als ze reageert, fijn, doet ze dat niet, dan laat je het rusten.
jij wil immers enkel wat mededelen, toch? dat je niet meer verliefd bent, dus 1 mail en klaar ben je, dan weet ze wat jij vindt.
Vandaar dat ik 't straks heb gedaan. Het is klaar nu.quote:het is over, het is uit, ieder antwoord roept weer een nieuwe vraag op, gebed zonder einde dus waar zij niet de persoon is om Amen te zeggen.
Helaas, ik zóu haar wel willen vertellen wat ze zou moeten doen volgens mij, maar ik heb het niet gedaan omdat ze me de kans niet heeft gegeven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Heet de dame in kwestie niet toevallig Sandra?
Nouja, wellicht hebben andere mensen nog iets tegen jou/mij in te brengen en ik zou hen dan ook graag nog horen.quote:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Arokh86 het volgende:
Nouja, wellicht hebben andere mensen nog iets tegen jou/mij in te brengen en ik zou hen dan ook graag nog horen.
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid danquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.quote:Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef milagro het volgende:
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid dan
Bij vrouwen in ieder geval. Als hun eierstokken het van hun hersens overnemen, berg je dan maar. De vraag is nog een beetje of je ze dat ook mag verwijten. Ik vind eigenlijk van wel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hormonen zijn gewoon rare dingen.
Maar in die periode was je dan toch ook je gewone zelf niet? Mensen in jouw omgeving zullen ook wel gezegd hebben "niet te geloven hoe Floddertje zich ineens gedraagt, die is echt zichzelf niet". Als je ze althans op de hoogte stelde van je pikante bezigheden.quote:Ben ik dan door zoiets opeens 'totáál iemand anders geworden', één of andere liederlijke griet die zich daarvóór heel anders heeft voorgedaan dan ze in werkelijkheid was en wiens ware aard opeens naar boven is gekomen? Nee, ik kijk er zelf ook met verbazing op terug eigenlijk, ik bleek een kant te hebben die ik zelf niet kende.
Voila, een bevlieging dus. Als je al een relatie had gehad, een lange en goede relatie met iemand die je voor die nieuwe mannetjesputter ging dumpen, dan zou je ex ongetwijfeld ook in verbijstering achtergebleven zijn, en met de vraag hebben gezeten of het nou weer goedkomt zodra die bevlieging voorbij is. Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft TS te begrijpen.quote:Voor de rest pasten we voor geen meter bij elkaar dus het was ook betrekkelijk snel weer over.
Simpelweg alle problemen komen voort uit miscommunicatie.quote:Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe heeft ze hem in godsnaam genaaid dan
Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan? Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie. De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.quote:Op zondag 24 december 2006 04:12 schreef dvr het volgende:
Bij vrouwen in ieder geval. Als hun eierstokken het van hun hersens overnemen, berg je dan maar. De vraag is nog een beetje of je ze dat ook mag verwijten. Ik vind eigenlijk van wel.
Dat dachten ze inderdaad en ik zou eerder willen zeggen dat het een kant is die niemand van me kende, maar die ik dus blijkbaar wel degelijk in me heb.quote:Maar in die periode was je dan toch ook je gewone zelf niet? Mensen in jouw omgeving zullen ook wel gezegd hebben "niet te geloven hoe Floddertje zich ineens gedraagt, die is echt zichzelf niet". Als je ze althans op de hoogte stelde van je pikante bezigheden.
Ik zeg toch niet dat ik hem niet begrijp? Maar ik begrijp dat meisje ook, in de zin van dat ik snap hoe ze opeens met een ander zich op een andere manier kan gedragen. Sowieso is dat in z'n algemeenheid mensen eigen. Mensen gedragen zich anders in verschillende settings (werk, familie, kroeg). En jij vindt dat je als ex je voormalige partner mag opleggen om niets met een ander te beginnen, maar daar ben ik het niet mee eens. En je weet wie het zegt, want als ik jaren terug had geweten dat mijn ex betrekkelijk vlot alweer een nieuwe vriendin had, dan was ik daar helemaal kapot van geweest. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij dat niet had mogen doen en mij een rotstreek heeft geleverd ofzoiets.quote:Voila, een bevlieging dus. Als je al een relatie had gehad, een lange en goede relatie met iemand die je voor die nieuwe mannetjesputter ging dumpen, dan zou je ex ongetwijfeld ook in verbijstering achtergebleven zijn, en met de vraag hebben gezeten of het nou weer goedkomt zodra die bevlieging voorbij is. Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft TS te begrijpen.
de sex komt hij zelf mee, met allerlei genante details zelfs, dus please.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.
Als je voor de grap gewoon eens leest wat die jongen te zeggen heeft, zal het je misschien opvallen dat die seks-met-een-ander helemaal zijn grootste probleem niet is. Waarom probeer je hem dat steeds aan te wrijven en waarom beleef je er zoveel plezier aan hem daarmee te vernederen? Zijn probleem is dat hij in verbijstering moet toezien hoe zijn vriendin, die hij goed meende te kennen en om wie hij erg veel gaf, ineens een heel andere persoon lijkt. Dat maakt het stukken moeilijker om te aanvaarden dat ze hun relatie verbroken heeft - het lijkt vanuit zijn perspectief immers een stomme beslissing waar ze later, als ze weer bij zinnen is, wel op zal terugkomen. Dat ze dat waarschijnlijk niet zal doen (en dat hij bovendien gek zou zijn om haar dan nog zomaar terug te nemen) is iets wat hij nu nog verder op zich zal moeten laten inwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need eyes to see, you need vision.
Ik wilde het eerst dus anders doen door haar te gaan zien. Op aanraden van haar beste vriendin heb ik het zo gedaan en daar heb ik eigenlijk ook wel vrede mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je jezelf recht hebt gedaan met een enkel smsje, maar als het voor jou werkt is het prima. Er is niets 'engs' aan dat je je ex na een maand nog wat te zeggen had. Je hebt veel moeite gedaan om de manier waarop ze je genaaid heeft te rationaliseren, het te leren begrijpen om er vrede mee te kunnen vinden. Hopelijk is dat gelukt. Dan is het een chique oplossing, in ieder geval van jouw kant een waardige afsluiting.
Dat klinkt allemaal wel heel logisch.quote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hormonen zijn gewoon rare dingen. Ik heb ook wel eens door een kerel principes overboord gegooid waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze overboord zou gooien en waarvan ik ook nu eigenlijk niet meer geloof dat ik ze ooit opnieuw overboord zal gooien. Ben ik dan door zoiets opeens 'totáál iemand anders geworden', één of andere liederlijke griet die zich daarvóór heel anders heeft voorgedaan dan ze in werkelijkheid was en wiens ware aard opeens naar boven is gekomen? Nee, ik kijk er zelf ook met verbazing op terug eigenlijk, ik bleek een kant te hebben die ik zelf niet kende. Het klinkt misschien flauw om hormonen de schuld te geven, maar dat was het echt. Pure fysieke aantrekkingskracht, meer niet, die ik nog nooit bij iemand zo sterk gevoeld heb als bij hem. Voor de rest pasten we voor geen meter bij elkaar dus het was ook betrekkelijk snel weer over.
Fijn dat je 't voor me opneemt hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Alleen al de laffe en harteloze manier waarop ze hem zonder verklaring gedumpt heeft, wetende hoeveel ze voor hem betekende, is een naaistreek van de bovenste plank.
Iedereen projecteert hun eigen ervaringen op deze situatie. Dat dvr dat doet en mijn kant kiest is toch niet zo vreemd? Bijna alle anderen kiezen de andere kant namelijk.quote:Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan? Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie. De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.
[..]
Niet geïnteresseerd? Niet verliefd, dat zeker. Maar niet geïnteresseerd, dat echt niet.quote:Op zondag 24 december 2006 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
en wb dat "hij zou gek zijn als hij haar zou terugnemen" wat is dat toch voor een plaatsvervangende arrogantie![]()
er is geen 'als' , ze moet hem niiet meer, zij heeft geen stomme beslissing genomen, ze is gewoon niet meer geinteresseerd in hem, niet verliefd, en dat is reden genoeg om het uit te maken
Dat ze niet meer verliefd is heb ik eigenlijk ook vrij snel geaccepteerd. Het is de nasleep. Ze was niet meer verliefd en dat is de meest logische redenen om een relatie te verbreken. Maar niet om iemand helemaal niet meer te willen zien. Maar hier kom ik zo nog op terug met een leuke plotwending.quote:niet meer verliefd zijn is een hele valide reden, en de uitleg waarom ze dat niet is, is er niet, en dat is iets wat iemand gewoon moet accepteren dus.
Nou, ze heeft me eigenlijk dus wel bedonderd. Ik zei dat ik haar niet meer kon zien als ze iets met Mark zou krijgen. Zij verzekerde dat ze niets met hem zou krijgen. Nou heeft ze officieel nog niets met 'mquote:als ze nu met hem sex gehad had en hem direct erna gedumpt had of zo, ja, dan kan ik me voorstellen dat je flipt, maar nu? nu is het enkel logisch dat je verdrietig bent, omdat je de ander kwijt bent, maar ze heeft hem niet een streek geleverd, ze heeft hem niet bedonderd, dus er is geen enkele reden te doen alsof je groot onrecht aangedaan is en de dame een gemeen loeder die moedwillig kwetst.
.
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 04:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Als je voor de grap gewoon eens leest wat die jongen te zeggen heeft, zal het je misschien opvallen dat die seks-met-een-ander helemaal zijn grootste probleem niet is.
...
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.
Bullshit gedoe over veranderingen... als je een vriendinnetje had die altijd gek op je was, maar ineens de knoop doorhakt dat de gevoelens onvoldoende zijn en je na enig nadenken besluit te vertellen... natuurlijk krijg je dan het gevoel dat het meisje verandert is... gisteren was ze nog hartelijk mnar vandaag besluit ze dat ze zonder jou kan en iets naders gaat doen met haar leven... dan is het logisch dat je als ex-vriendje stomverbaasd bent dat ze ineen zo veranderd is, en ja, dat is vervelend.
Maar kom op, als lezer kijk je toch met andere ogen en zie je dat het een doodnormale relatiebreuk is als alle anderen? Als het vriendinnetje van TS met hem dezelfde chemie had als met haar nieuwe vlam, dan hadden ze desnoods in de bezemkast of onder een tafeltje achterin de klas sex gehad.
Het meisje is niet zozeer veranderd, als wel dat ze een vent is tegengekomen die haar een druipende hongerige poes heeft bezorgd. Hoe vervelend dat ook is voor TS, er zijn talloze andere voorbeelden van lieve vriendjes die gedumpt worden voor spannende (foute) jongens. C'est la vie, niet minder dan dat.
Jongens verleiden meisjes, meisjes verleiden jongens.
180 graden verandering my ass.![]()
Ze heeft gewoon kennis gemaakt met de kracht van lichamelijjke chemie.
Dat is geen misdaad, ook al is het niet leuk voor TS.
Ja goed, maar helemaal netjes is het iig niet om eerst allemaal beloftes te doen die je toch niet kunt waarmaken, zo blijkt later.quote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef livEliveD het volgende:
Mwoah, bedonderd is wel een heel erg groot woord voor iemand die gewoon doet wat haar gevoelens ingeven.
Tis misschien onhandig dat ze die belofte heeft gedaan. Jij hecht er echter veel meer waarde aan dan zou moeten. Je krijgt haar toch nooit meer terug dus het beste is om je vanaf nu op de toekomst te gaan richten.quote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
Ja goed, maar helemaal netjes is het iig niet om eerst allemaal beloftes te doen die je toch niet kunt waarmaken, zo blijkt later.
Dat is niet bedonderen, schat, dat is op dat moment menen wat je zegt, denken dat je weet wat je gaat voelen, maar dat het dan toch anders uitpakt.quote:Op zondag 24 december 2006 12:28 schreef Arokh86 het volgende:
Nou, ze heeft me eigenlijk dus wel bedonderd. Ik zei dat ik haar niet meer kon zien als ze iets met Mark zou krijgen. Zij verzekerde dat ze niets met hem zou krijgen. Nou heeft ze officieel nog niets met 'm, maar 't lijkt me wel duidelijk dat ze me wel 'n beetje bedonderd heeft wat dat betreft.
Ik vind het jammer dat dit soort relatiebreuken de norm zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nou, ik lees een doodnormale relatiebreuk, het is een verhaal zoals er vele vele vergelijkbare zijn.
Precieeees.quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dit soort relatiebreuken de norm zijn.
In plaats van beiden stil te staan bij het moment en ervan te leren, gaan mensen zonder na te denken door met hun leven.
Een gemiste kans als je het mij vraagt.
De inzichten komen uiteindelijk wel, maar het duurt veel langer als je ze zonder elkaars hulp moet ontdekken.
ik gok zomaar dat je haar minder kunt zien dat je nu doet, maar dat je het zelf ook wel opzoekt, die 'ontmoetingen' of confrontaties.quote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef Arokh86 het volgende:
Goh, dat wij het nog eens eens worden.En idd, die remedie klopt. Ware het niet dat ze 300 meter van me af woont en ik haar constant zie. Makkelijk om haar niet te zien is het dus niet bepaald.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:46 schreef Arokh86 het volgende:
...
Zeg nou zelf milagro. Iemand die een relatie puur voor de seks verbreekt, stuurt die nog zo'n smsjes? Mijn vermoedens zijn wel zo'n beetje bevestigd, maar het interesseert me niet meer.
jezus, begin je weer voor een ander te bepalen wat de norm is.quote:Op zondag 24 december 2006 13:14 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Precieeees.De norm ligt zo laag, dat vind ik ook jammer.
Die zoek ik allesbehalve op. Ik ontloop haar zoveel mogelijk. Ik vroeg eerst of ze uit ging (we gaan naar dezelfde tent altijd...). Ging ze uit, dan ging ik niet, wat m'n vrienden stom vonden. Ging ze niet, dan ging ik wel.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat je haar minder kunt zien dat je nu doet, maar dat je het zelf ook wel opzoekt, die 'ontmoetingen' of confrontaties.
je kunt niet alles vermijden, maar wel meer dan je nu doet.
Ik polste het zelf. Ik wilde wel eens weten hoe 't zat tussen die twee. Ik vroeg er zelf naar aan d'r vriendin.quote:bepaalde details van haar prive leven nu hoef jij helemaal niet te weten te komen als je dat niet wil.
als vriendinnen, of wat er voor door moet gaan, je beginnen te ínformeren over haar doen en laten, wel en wee, kap ze dan af gewoon, en vraag je ondertussen eens af, waarom zij die rare behoefte hebben, tenzij je zelf loopt te polsen bij hen, dan moet je daar dus mee kappen.
Jup, kwestie van tijd. Ik ben echter blij dat die tijd nu 'n stuk sneller gaat.quote:liefdesverdriet is naar maar gaat altijd over, net als de behoefte om te weten waarom de ander zus of zo deed, waarom het jou nou moest overkomen,waaraan je dit toch verdiend hebt.
Ik heb ook al eens gezegd in dit topic dat één van de liefste dingen die ze heeft gedaan het uitmaken is/was.quote:wees verdomme blij dat zij niet volkomen omverschiilig stond tegenover je, dat het haar wel degelijk raakte om jou verdriet te doen.
er zijn wel naardere manieren om aan de kant gezet te worden, hoor, en die heb jij niet mee hoeven maken (nog, of iig niet met haar).
Als ze me als een hele goede vriend ziet denk ik dat er bepaalde dingen nog wel mijn zaak zijn, maar ik snap wat je bedoelt.quote:alles wat ze na jou doet of laat, is niet meer jouw zaak, en het is aan jou zelf of je je dat laat raken in die mate dat het je zo bezig houdt als het je nu doet, want het heeft niets met jou te maken, het zijn geen keuzes die ze maakt met de intentie jou er mee te raken, het zijn keuzes die ze maakt omdat ze er zelf behoefte aan heeft.
Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.quote:Op zondag 24 december 2006 13:18 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ze niet die smsjes sturen?
Ze wil seks met meneer B, maar jij was en bent een lief vriendje.
Je kan ook gewoon concluderen dat zij dus niet zo sterk veranderd is als jij hier met grote woorden hebt geroepen in dit topic.
Okee: ik VIND dat de normen van ANDERE MENSEN zoveel lager liggen dan die van mij.quote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus, begin je weer voor een ander te bepalen wat de norm is.
JOUW normen zijn niet DE norm.
Waarom niet? Juist diegene was m'n beste vriendin.quote:je kan geen troost , begrip, hulp bij loslaten krijgen van degene die je hart breekt.
Misschien niet nee, maar dat hoeft dan ook niet meer.quote:kontakt verbreken is het wijste dat je kan doen, en zij was in dit geval wijs voor jou, alleen jij ziet het als een trap na, jammer dat jij zo kortzichtig bent en zo egocentrisch ook, het getuigt niet vsn veel liefde van jouw kant eerder dat je je zo vasthoudt aan dat zij fout zit, haar normen laag liggen.
omdat dat niet werkt, zij kan niet vrij uit spreken, want ze wil niet kwetsen, en als ze dan kwetst open jij hier een topic dát ze je kwetst.quote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Okee: ik VIND dat de normen van ANDERE MENSEN zoveel lager liggen dan die van mij.
[..]
Waarom niet? Juist diegene was m'n beste vriendin.
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |