abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 13:52:18 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44705488
TS: degene die het verdriet veroorzaakt kan niet degene zijn die je troost.

Anyway....ze vraagt je af waarom ze die smsjes stuurt.
Weet je waarom? Uit nieuwsgierigheid. Jij doet zo geheimzinnig omdat dat je laatste toevlucht is om aandacht van haar te trekken, en als ze hapt (wat menselijk is omdat ze uiteraaaaaaaard denkt "hoe kan het dat ie nu WEL over me heen is? " Ego-kwestie enzo) dan ga jij daar weer van alles in lezen wat er niet is.

Het is tenenkrommend hoe graag jij nog geheime signalen en bevestigingen in iets probeert te zien wat er niet is....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44705513
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar er wordt hier toch beweerd dat ze niet meer in me geïnteresseerd is? Waarom zou ze dan wél die smsjes sturen? Ze zou blij moeten zijn, eindelijk af van die kutvent die me alleen maar zit te irriteren.
ze is toch fout bezig nu, zeg je steeds?
nou, dit is dan 1 van haar fouten, ze wil medeleven tonen, helaas voor haar leg jij dat weer in jouw voordeel uit "ze moet nog wat voor me voelen".
zodra ze dat door heeft, zal ze er onmiddelijk mee kappen, hoor

ze voelt zich schuldig, omdat ze wat voor je gevoeld HEEFT, verleden tijd dus.
.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44705750
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:23 schreef Arokh86 het volgende:

Iedereen projecteert hun eigen ervaringen op deze situatie. Dat dvr dat doet en mijn kant kiest is toch niet zo vreemd? Bijna alle anderen kiezen de andere kant namelijk.
Ik bedoel het projecteren van een kapotgelopen relatie waarin er wel al tijdens de relatie dingen gebeurden die niet door de beugel konden op deze situatie van jou waarin dat niet zo was.
pi_44708132
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef _Floddertje_ het volgende:

Dus ik had dat niet mogen doen? Of de ex van de TS had niet mogen doen wat ze heeft gedaan?
Of jij dat 'mocht' doen hangt af van de vraag of je al een relatie had toen je voor een ander viel, en hoe je daar mee omging. Ik ben op trouw en loyaliteit gesteld en zou zelf nooit een geliefde dumpen vanwege een hormonale bevlieging en al helemaal niet zonder mijn geliefde er in te kennen.
quote:
Weet je wat jouw probleem is? Jij projecteert jouw eigen vervelende ervaringen te veel op deze situatie.
Als er een kuiltje voor me ligt waar ik in zou kunnen struikelen is het aardig als je me daarvoor waarschuwt, maar deze bouwput had ik echt wel zien liggen hoor. Nee, lees Arokh's openingspost nog maar eens en gebruik je verstand waar hij zijn hooggespannen idealen nog gebruikt.
quote:
De ex van de TS heeft gewoonweg niets verkeerds gedaan, het was UIT met de TS toen zij iets met die andere jongen kreeg.
Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was. Maar dat zei ze er niet bij; ze gaf TS en hun relatie geen enkele kans, ondanks alle zorg en liefde die hij daar in gestoken had en ondanks al zijn hoge verwachtingen moest hij direct wijken voor haar bevlieging. Hij kreeg de cold shoulder, met als enige verklaring het clichee 'dat het gevoel weg was' en dat hij 'toch meer een gewone vriend was'. Dat is wat ik laf en harteloos vind.
quote:
En jij vindt dat je als ex je voormalige partner mag opleggen om niets met een ander te beginnen, maar daar ben ik het niet mee eens.
Dat vind ik helemaal niet, tenzij je hebt afgesproken om een poos geen anderen te zien zodat je elkaar nog een tijdje kunt steunen (in tegendeel tot wat Vivi zegt kunnen exen elkaar prima steunen, als ze maar goed uit elkaar gingen omdat hun relatie niet meer werkte. Zodra er anderen in het spel komen kan dat niet meer).
pi_44708270
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Arokh86 het volgende:

Fijn dat je 't voor me opneemt hoor. Maar ze dumpte me eigenlijk heel lief. Ze moest echt ontzettend hard huilen en vond het helemaal niet leuk dat ze niet meer verliefd was en ze wist ook dat ze me hiermee pijn deed, maar ze kon het gewoon niet langer voor zich houden dat het gevoel er niet meer was voor d'r.

pi_44708434
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef dvr het volgende:
[..]

Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was. Maar dat zei ze er niet bij; ze gaf TS en hun relatie geen enkele kans, ondanks alle zorg en liefde die hij daar in gestoken had en ondanks al zijn hoge verwachtingen moest hij direct wijken voor haar bevlieging. Hij kreeg de cold shoulder, met als enige verklaring het clichee 'dat het gevoel weg was' en dat hij 'toch meer een gewone vriend was'. Dat is wat ik laf en harteloos vind.
Hmmm. Ze verzekerde me constant dat diegene er niets mee te maken had. Maar nu begin ik toch wel te twijfelen. Weer een leugen? Ik hoop 't.
pi_44708663
quote:
Op zondag 24 december 2006 10:53 schreef milagro het volgende:

wat had ze dan in godsnaam mioeten zeggen?
Dat ze verliefd was op een ander en dat dat voor haar reden genoeg is om TS na 8 maanden als een baksteen te laten vallen.

Dat ze nu gepikeerd is omdat hij haar per sms teruggedumpt heeft vind ik overigens hilarisch. Wat een koe. Blijkbaar stond TS toch nog op haar reservelijstje voor als het met die Mark niet helemaal wordt wat ze gehoopt had.
pi_44708776
omg frustrated dumped men united

prettige kerst, heren, al zij het zonder lief
pi_44709093
Veel sterkte dvr, met je onverwerkte relatie-verleden!
Het druipt he-le-maal niet van je posts af dat je jouw eigen verleden op het verhaal van TS projecteert.

Bitches zijn het die, wijven, grote liegende onbetrouwbare wispelturige bitches.
Kijk nou zo'n Vivi en Milagro, dan weet je genoeg!

Jij en TS zijn zulke 100% liefhebbende mannen, laat ze toch stikke die wijfe, ze verdienen oprechte eerlijke recht-door-zee mannen als jullie en ik niet.

Beetje terug gaan sms-en als jij net het aller-laatste smsje hebt verstuurd!
Knettergestoord, dat vrouwentuig!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_44709858
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef milagro het volgende:

prettige kerst, heren, al zij het zonder lief
"Zonder lief"?? Ik heb ze allemaal nog in de vriezer liggen hoor, en dat wordt morgen smullen voor mij en mijn opgezette moeder.

Roquefort, jij bent ook van harte welkom hoor!

komt het toch nog goed met het kaasplankje
pi_44746368
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Roquefort het volgende:
Veel sterkte dvr, met je onverwerkte relatie-verleden!
Het druipt he-le-maal niet van je posts af dat je jouw eigen verleden op het verhaal van TS projecteert.

Bitches zijn het die, wijven, grote liegende onbetrouwbare wispelturige bitches.
Kijk nou zo'n Vivi en Milagro, dan weet je genoeg!

Jij en TS zijn zulke 100% liefhebbende mannen, laat ze toch stikke die wijfe, ze verdienen oprechte eerlijke recht-door-zee mannen als jullie en ik niet.

Beetje terug gaan sms-en als jij net het aller-laatste smsje hebt verstuurd!
Knettergestoord, dat vrouwentuig!
Nu nog even inzien dat je nu zelf exact hetzelfde doet door jouw verleden op dvr te projecteren en jullie leven nog lang en gelukkig.
You don't need eyes to see, you need vision.
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 12:24:54 #262
5428 crew  miss_sly
pi_44747864
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef dvr het volgende:

Maak dat de kat wijs. Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze al over haar oren op die ander verliefd was.
Prima reden.
Of had ze kost wat kost bij hem moeten bljiven, omdat ze nu eenmaal al een aantal maanden samen waren? Eens gekozen, altijd pech?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44748126
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Nu nog even inzien dat je nu zelf exact hetzelfde doet door jouw verleden op dvr te projecteren en jullie leven nog lang en gelukkig.
Precies, en dat doet iedereen, zijn/haar eigen ervaringen op de ander projecteren. Niet iedereen wil dat echter inzien.
pi_44748133
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Prima reden.
Of had ze kost wat kost bij hem moeten bljiven, omdat ze nu eenmaal al een aantal maanden samen waren? Eens gekozen, altijd pech?
Áls dat de reden inderdaad was. Ik begin er zelf steeds meer in te geloven. Wéér een leugen erbij als 't zo is.
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 12:44:14 #265
5428 crew  miss_sly
pi_44748206
Je bent gewoon van alles aan het zoeken, omdat je niet kunt accepteren dat het over is. Je komt erg bitter en triest over. Stop daar toch mee, en stop met het jezelf zo moeilijk maken en vergeet haar! Dat lijkt me het enige juiste en gezonde om te doen.

Misschien is ze veranderd, misschien is ze nu pas wie ze eigenlijk is. En veranderen doen we allemaal als het goed is. Als jij nooit verandert, vind ik dat pas echt raar...
pi_44748495
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Je bent gewoon van alles aan het zoeken, omdat je niet kunt accepteren dat het over is. Je komt erg bitter en triest over. Stop daar toch mee, en stop met het jezelf zo moeilijk maken en vergeet haar! Dat lijkt me het enige juiste en gezonde om te doen.
Ik ben er ook echt zo veel mogelijk mee bezig. Ik heb altijd al te horen gekregen "Je moet haar vergeten, denk aan de negatieve dingen, focus daarop" maar dat kon nooit. Er waren geen negatieve dingen. Ik heb het met haar daar ook nog over gehad. Ze zei dat het onzin was, dat er genoeg negatieve dingen waren, maar toen ik er naar vroeg moest ze me het antwoord schuldig blijven. Nu ik wat negatieve dingen heb is het alleen maar goed om daarop te focussen toch? Tuurlijk ben ik nog niet over haar heen, maar sinds ik alles negatiever benader gaat 't steeds beter.
quote:
Misschien is ze veranderd, misschien is ze nu pas wie ze eigenlijk is. En veranderen doen we allemaal als het goed is. Als jij nooit verandert, vind ik dat pas echt raar...
Als ik verander en mensen kunnen aantonen dát ik verander, dan is dat zo. Ik kan nu aantonen dat zij is veranderd, maar ze ontkent alles.
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:55:14 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44749062
Ben je hier nu nóg mee bezig?
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 14:00:32 #268
5428 crew  miss_sly
pi_44749140
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:12 schreef Arokh86 het volgende:

Als ik verander en mensen kunnen aantonen dát ik verander, dan is dat zo. Ik kan nu aantonen dat zij is veranderd, maar ze ontkent alles.
So what?? Aantonen, hoezo? Get over it and move on!
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:03:00 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44749176
Alsof veranderen een strafbaar feit is ofzo
Daarbij, niemand is bij iedereen hetzelfde hoor. Verschillende mensen halen verschillende dingen bij je naar boven enzo.
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 14:38:48 #270
5428 crew  miss_sly
pi_44749665
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:03 schreef Vivi het volgende:
Alsof veranderen een strafbaar feit is ofzo
Daarbij, niemand is bij iedereen hetzelfde hoor. Verschillende mensen halen verschillende dingen bij je naar boven enzo.
Veranderen doe je niet
En je hoort gewoon altijd overal hetzelfde te zijn. Dat is tenminste duidelijk.
pi_44750707
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef miss_sly het volgende:

Prima reden.
Als je je partner geen trouw beloofd hebt, dan valt er je niks te verwijten als je plompverloren op een ander overstapt.

Maar als je in een goede relatie zit, met iemand die jou adoreert en die zijn verwachtingen en doelen heeft ingericht op een toekomst met jou, dan kan je het niet maken om in het geniep met een ander aan te pappen en er met die ander vandoor te gaan zodra je ervan overtuigd bent dat die 'beter' is dan je huidige partner.

Nou ja, het kan wel, en zolang een vrouw die dat doet maar over haar daden en motieven liegt zullen vooral andere vrouwen haar geen verwijten maken, maar het blijft een laffe, harteloze naaistreek om op zo'n manier misbruik te maken van iemand die oprecht van je durft te houden.
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:37:40 #272
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44754522
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef dvr het volgende:

[..]

Als je je partner geen trouw beloofd hebt, dan valt er je niks te verwijten als je plompverloren op een ander overstapt.

Maar als je in een goede relatie zit, met iemand die jou adoreert en die zijn verwachtingen en doelen heeft ingericht op een toekomst met jou, dan kan je het niet maken om in het geniep met een ander aan te pappen en er met die ander vandoor te gaan zodra je ervan overtuigd bent dat die 'beter' is dan je huidige partner.

Nou ja, het kan wel, en zolang een vrouw die dat doet maar over haar daden en motieven liegt zullen vooral andere vrouwen haar geen verwijten maken, maar het blijft een laffe, harteloze naaistreek om op zo'n manier misbruik te maken van iemand die oprecht van je durft te houden.
Ze zijn nog ontrzettend jong, zaten in hun eerste relatie en hebben 8 maanden wat gehad. Het spijt me zeer maar dat stelt toch ook niet zo heel veel voor. Ga dan al helemaal niet praten over verwachtingen en doelen voor de toekomst
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44758389
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 21:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ze zijn nog ontrzettend jong, zaten in hun eerste relatie en hebben 8 maanden wat gehad. Het spijt me zeer maar dat stelt toch ook niet zo heel veel voor. Ga dan al helemaal niet praten over verwachtingen en doelen voor de toekomst
Wederom; projectie op jouzelf (en je omgeving?). Er zijn genoeg relaties die zo vroeg beginnen en ontzettend lang stand houden.
  woensdag 27 december 2006 @ 01:12:18 #274
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44759629
Ja, maar niet deze helaas. Je bent lang niet de enige waarbij het fout gaat, volgende keer beter moet je maar denken.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_44762100
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef livEliveD het volgende:
Ja, maar niet deze helaas. Je bent lang niet de enige waarbij het fout gaat, volgende keer beter moet je maar denken.
Tja, ik was altijd al bang om een relatie te beginnen, want ik zou 'm niet beëindigen. Dat zou de ander moeten doen. Daarom duurde het ook vrij lang voordat ik m'n ex durfde te vragen. Nu ik weet hoe het is om mee te maken hoe het eindigt, heb ik eigenlijk niet zo'n zin om dat nog een keer mee te maken.
  woensdag 27 december 2006 @ 07:02:02 #276
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44762498
Ach over een paar weken denk je daar heel anders over
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_44763649
quote:
Op woensdag 27 december 2006 04:28 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Tja, ik was altijd al bang om een relatie te beginnen, want ik zou 'm niet beëindigen. Dat zou de ander moeten doen. Daarom duurde het ook vrij lang voordat ik m'n ex durfde te vragen. Nu ik weet hoe het is om mee te maken hoe het eindigt, heb ik eigenlijk niet zo'n zin om dat nog een keer mee te maken.
Sjah... eerlijk is eerlijk maar dit is zoiets in het leven wat de gemiddelde mens meermaals meemaakt. Niemand vindt deze situaties echt fijn of prettig (op een paar uitzonderingen na maar dat zijn meestal de personen die het zelf uitmaken en als een opluchting zien). Als het fout loopt is dat kut, sommige mensen zitten er een week mee, anderen een paar jaar. Het is iets menselijks. En als jouw ex al verliefd is geworden op een ander tijdens jullie relatie, dan is dat klote, en kan me indenken dat het dan toch prettiger was geweest als ze er niet over had gelogen. Maar dan nog kunnen er meerdere redenen zijn waarom ze dat niet heeft gezegd (niet durven, er niet over uit zijn wat ze zelf ermee wou, etc). Daar kan je heel lang boos over zijn, maar je kan je er ook bij neerleggen dat het nu eenmaal zo is. Ik kan maar niet begrijpen waarom je haar zo nodig wil laten weten wat jij nu van haar vindt. Ze zal er toch niet naar luisteren en bot gezegd blijft het voor haar de mening van een "jaloers" ex-vriendje die op lompe manier probeert om toch nog aandacht te krijgen, al dan niet negatief.
O+ 11-06-2009 O+
pi_44800075
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef bigbird het volgende:

[..]

Sjah... eerlijk is eerlijk maar dit is zoiets in het leven wat de gemiddelde mens meermaals meemaakt. Niemand vindt deze situaties echt fijn of prettig (op een paar uitzonderingen na maar dat zijn meestal de personen die het zelf uitmaken en als een opluchting zien). Als het fout loopt is dat kut, sommige mensen zitten er een week mee, anderen een paar jaar. Het is iets menselijks. En als jouw ex al verliefd is geworden op een ander tijdens jullie relatie, dan is dat klote, en kan me indenken dat het dan toch prettiger was geweest als ze er niet over had gelogen. Maar dan nog kunnen er meerdere redenen zijn waarom ze dat niet heeft gezegd (niet durven, er niet over uit zijn wat ze zelf ermee wou, etc). Daar kan je heel lang boos over zijn, maar je kan je er ook bij neerleggen dat het nu eenmaal zo is. Ik kan maar niet begrijpen waarom je haar zo nodig wil laten weten wat jij nu van haar vindt. Ze zal er toch niet naar luisteren en bot gezegd blijft het voor haar de mening van een "jaloers" ex-vriendje die op lompe manier probeert om toch nog aandacht te krijgen, al dan niet negatief.
Ik snap wat je bedoelt. Ik wil 't gewoon van me af zetten. Wat zij dan vindt van wat ik zeg interesseert me niet, het gaat er puur om dat ik het in ieder geval kwijt ben.
pi_44800133
quote:
Op woensdag 27 december 2006 07:02 schreef livEliveD het volgende:
Ach over een paar weken denk je daar heel anders over
Waarschijnlijk wel ja. Maar dat was niet zo geweest als ze dit niet had gedaan, dus ergens ben ik ook wel blij hoor. Dat heb ik haar ook gestuurd in 'n sms (wat een antwoord was op haar smsje): ik ben blij dat ik je eindelijk kan gaan vergeten. Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:15:09 #280
88139 JoeyT
pi_44800138
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:17 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Wederom; projectie op jouzelf (en je omgeving?). Er zijn genoeg relaties die zo vroeg beginnen en ontzettend lang stand houden.
En zoals eerder gezegd ben jij daar niet 1 van
  donderdag 28 december 2006 @ 18:15:59 #281
88139 JoeyT
pi_44800157
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja. Maar dat was niet zo geweest als ze dit niet had gedaan, dus ergens ben ik ook wel blij hoor. Dat heb ik haar ook gestuurd in 'n sms (wat een antwoord was op haar smsje): ik ben blij dat ik je eindelijk kan gaan vergeten. Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.
Welke beloftes bedoel je nu?
pi_44800364
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef Arokh86 het volgende:

Dus inderdaad, vrienden blijven werkt echt niet. Niet op deze manier in ieder geval. Het had namelijk wel gewerkt als ze zich aan de beloftes had gehouden die ze zelf had gemaakt. Maar goed, het is misschien wel menselijk om je niet aan dergelijke beloftes te houden.
Negen van de tien keer werkt een vriendschap tussen exen niet. Voor die ene keer dat het wel werkt moeten beide over de relatie heen zijn, verder zijn gegaan. Dus zelfs als ze zich aan die belofte had gehouden, was het niet gelukt. Zou je dan immers niet nog steeds verliefd op haar zijn?

En die belofte is natuurlijk onzin. Het was een momentopname. Wat had je dan gedacht, dat ze de rest van haar leven alleen zou blijven na jou?
pi_44806051
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Asile het volgende:

[..]

Negen van de tien keer werkt een vriendschap tussen exen niet. Voor die ene keer dat het wel werkt moeten beide over de relatie heen zijn, verder zijn gegaan. Dus zelfs als ze zich aan die belofte had gehouden, was het niet gelukt. Zou je dan immers niet nog steeds verliefd op haar zijn?
Dat wel, maar als vrienden zou ik over haan heen kunnen komen. Bovendien zag m'n ex ons al als vrienden de laatste weken, dus wat zou het probleem zijn? Toen ik dat vroeg zei ze "Het lijkt alsof het weer aan is". Haar reactie was toen dus alleszeggend en daar is ze volgens mij dusdanig van in de war geraakt dat ze alles maar heeft afgekapt.

Maar nu ze dus uitsloot dat we vrienden konden zijn ging dat inderdaad niet, nee.
quote:
En die belofte is natuurlijk onzin. Het was een momentopname. Wat had je dan gedacht, dat ze de rest van haar leven alleen zou blijven na jou?
Nee, ik hoopte dat ze zich in zou kunnen houden totdat ik over haar heen was. Dat had ze haar hele leven al gedaan (tot mij), dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Tot nu dus.
pi_44806154
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Welke beloftes bedoel je nu?
1. We blijven de beste vrienden. En ja, dit was GEMEEND. Kom dus niet aan met 'dat zegt ze om je niet te kwetsen' of andere larie.
2. Je raakt me niet kwijt. Eigenlijk hetzelfde als 1.
3. Ik krijg niks met Mark.

Verder wilde ze nog dat ik naar allerlei dingen mee zou gaan m.b.t. haar vader, dat ik nog nieuwjaar kwam vieren met haar (een heel groot feest dat heel haar familie regelt; ze had het er constant over) en meer van dat soort dingen. En dat wilde ze ook écht allemaal, ze meende het (voordat iemand weer met het gebruikelijke aan komt zetten).
pi_44806950
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

1. We blijven de beste vrienden. En ja, dit was GEMEEND. Kom dus niet aan met 'dat zegt ze om je niet te kwetsen' of andere larie.
GEMEEND, dat bleek ja, hoeveel weken zat er tussen?
  donderdag 28 december 2006 @ 21:48:35 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44807372
quote:

[..]

Verder wilde ze nog dat ik naar allerlei dingen mee zou gaan m.b.t. haar vader, dat ik nog nieuwjaar kwam vieren met haar (een heel groot feest dat heel haar familie regelt; ze had het er constant over) en meer van dat soort dingen. En dat wilde ze ook écht allemaal, ze meende het (voordat iemand weer met het gebruikelijke aan komt zetten).
Nou ja, goed, en dan meende ze het...later bleek ze toch andere dingen te laten prevaleren. Ergo, het antwoord op de TT is "Ja!".
pi_44819064
Ik ben op het punt beland dat ik de TS niet meer lachwekkend vind maar juist irritant. Wat ben jij toch een zielig ventje zeg
pi_44819431
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dat wel, maar als vrienden zou ik over haan heen kunnen komen. Bovendien zag m'n ex ons al als vrienden de laatste weken, dus wat zou het probleem zijn? Toen ik dat vroeg zei ze "Het lijkt alsof het weer aan is". Haar reactie was toen dus alleszeggend en daar is ze volgens mij dusdanig van in de war geraakt dat ze alles maar heeft afgekapt.

Maar nu ze dus uitsloot dat we vrienden konden zijn ging dat inderdaad niet, nee.
Als vrienden zou je helemaal niet over haar heen komen. Steeds als ze aardig, lief, geïnterreseerd doet, zal jij dat verkeerd WILLEN interpreteren. Wat dat betreft is het alleen maar goed als jullie nu geen contact meer met elkaar hebben.
quote:
[...]

Nee, ik hoopte dat ze zich in zou kunnen houden totdat ik over haar heen was. Dat had ze haar hele leven al gedaan (tot mij), dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Tot nu dus.
Ik hoop dat je snapt dat als de liefde voorbij is, je ex niet je belangrijkste prioriteit meer is. Op zo'n moment kies je voor jezelf, zelfs als je nog wel om je ex geeft. En dat ze voor jou nooit iets had ondernomen met jongens, wil niet zeggen dat ze dat er na niet zal gaan doen. Door een eerste relatie leer je veel, verander je. Zo zullen sommigen (been there) in een tweede relatie veel sneller gaan.

Als het net uit is, is alles hectisch en emotioneel. Ik denk dat als je dit topic over een paar maanden weer leest, je de reacties wel zal begrijpen. Veel sterkte, laat je ex met rust en richt je op andere dingen
pi_44819477
quote:

[..]

als jouw gedrag buiten dit topic net zo is, dat gedram en gezeur en obsessief gezanik, blind en doof voor ieder helder commentaar, dan is het logisch dat zij haar zogenaamde beloftes niet nagekomen is, zij heeft het licht gezien, en blijf jij vooral lekker in het donker zitten, zo te zien bevalt het je uitstekend.

mensen menen dingen soms en veranderen dan later van gedachten, en als jij je zo ziekelijk vastklampt aan de door haar gedane uitspraken, ze zien als een afgelegde eed voor God en Vaderland, en de door omstandigheden, en in dit geval zou dat zomaar jouw gedrag kunnen zijn, veranderd denken en doen per sé wil blijven zien als verraad, omdat jij er om de een of andere idiote reden beter op draait, nou dan prima.

ze is een tyfus slet die jou maanden aan het lijntje heeft gehouden, gebruikt omdat ze er niets beters rondliep en acht zo'n lopende deurmat is altijd handig, dus maak je wat beloftes en breekt ze dan puur om jou te kwetsen om er dan van een afstandje van te gaan genieten, net zoals wij dat hier doen.

Waarom doen we dat?
Ach, het is lachwekkend, ergelijk, idioot, vermakelijk, irritant, zie het als een avondje EO kijken, of in Fok termen een uurtje Thruth meepikken, je haat het, je snapt het niet, je ergert je dood aan zoveel blinde fanatieke kromme argumenten en stupiditeit maar na zo'n uurtje van de pot gerukte kolder lezen/kijken voel je je ineens een stuk beter.
pi_44819516
Als een relatie kapot is kunnen de ex-geliefde elkaar ( bijna)nooit helpen. De steun moet van derde komen.
Heel pijnlijk omdat je partner juist degene was waar je altijd steun zocht.

Laat haar met rust en pik je eigen dingen weer op. Natuurlijk is ze verandert.
Het feit dat ze jou niet meer wil is een gevolg van de verandering die ze al eerder heeft op gezet.

Ik heb maar een aantal dingen gelezen maar ik kreeg er al direct de kriebels van. Je kan/wil haar geen ruimte geven en haar ruimte respecteren. Je bent kwaad en beledigd en zoekt nu allerlei dingen bij haar om jezelf een beter gevoel te geven. Je zal altijd maar......zeggen. Je zoekt overal bevestiging. Misschien lijkt Mark op je.
Ik hoop echter voor haar dat er toch duidelijke verschillen zijn.

Ze hoeft zich niet te verantwoorden en is vrij om haar keuzes te maken.
Dit is pijnlijk voor je. Maar het is jou pijn!
Jij wordt geen mooier mens door je verder te verlagen.

Misschien moet je zelf niet van alles vertellen aan haar, maar vragen stellen.
Waarom wilde ze niet meer verder met je? Ieder mens heeft blindevlekken.
Wanneer je meer inzicht krijgt in je gedrag kan je dit helpen in een volgene relatie.

sterkte
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:03:17 #291
88139 JoeyT
pi_44819521
quote:

[..]

Je leeft echt in een rare wereld. Waarschijnlijk beseft zij gewoon dat vrienden zijn er niet inzit aangezien jij totaal niet over haar heen bent. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ze niets met Mark mag hebben. Als je een vriend was dan zou dat je namelijk helemaal niet uitmaken
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 11:03:39 #292
5428 crew  miss_sly
pi_44819526
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Arokh86 het volgende:

Newsflash: of jij al of niet over haar heen bent, is toch niet belangrijk? In het laatste gesprek waarin je het uitmaakt, wil je de ander proberen zo min mogelijk te kwetsen, want het is al zo pijnlijk dat je het uitmaakt, maar eigenlijk is het voor het verdergaan van de persoon in kwestie niet echt van belang. Zulke 'beloftes' moet je dus ook niet teveel waarde aan hechten.
pi_44819527
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:01 schreef milagro het volgende:
Waarom doen we dat?
Ach, het is lachwekkend, ergelijk, idioot, vermakelijk, irritant, zie het als een avondje EO kijken, of in Fok termen een uurtje Thruth meepikken, je haat het, je snapt het niet, je ergert je dood aan zoveel blinde fanatieke kromme argumenten en stupiditeit maar na zo'n uurtje van de pot gerukte kolder lezen/kijken voel je je ineens een stuk beter.
En daarom komen we toch weer terug in dit topic
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 11:06:02 #294
5428 crew  miss_sly
pi_44819581
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:03 schreef Ebayzo.nl het volgende:

[..]

En daarom komen we toch weer terug in dit topic
Vanwege de ijdele hoop dat TS toch ergens zijn gezond verstand terugvindt
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:08:03 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44819637
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vanwege de ijdele hoop dat TS toch ergens zijn gezond verstand terugvindt
Jij bent een beter mens dan ik
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 11:08:12 #296
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44819640
quote:

[..]

2
Right, met al je opgekropte rancune die je nu hebt, het feit datb je maar blijft schreeuwen dat je over haar heen bent en t feit dat ze een ander neukt is GEEN basis voor een hechte vriendschap. Snap wel dat jij je er aan vbastklampt, maar dit is gedoemd tot snel verwateren en Hoi zeggen als je elkaar tegenkomt.
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 11:13:14 #297
5428 crew  miss_sly
pi_44819750
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij bent een beter mens dan ik
Niet beter, misschien wat meer belachelijk optimistisch
pi_44831324
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Right, met al je opgekropte rancune die je nu hebt, het feit datb je maar blijft schreeuwen dat je over haar heen bent en t feit dat ze een ander neukt is GEEN basis voor een hechte vriendschap. Snap wel dat jij je er aan vbastklampt, maar dit is gedoemd tot snel verwateren en Hoi zeggen als je elkaar tegenkomt.
Duh, nu wel. Zie jij ergens staan dan dat ik nu nog vrienden wil blijven?
pi_44831350
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

GEMEEND, dat bleek ja, hoeveel weken zat er tussen?
Zo, volgens mij gaat er langzaam een lampje branden bij iemand. Snap je nu waarom ik niet meer verliefd op haar kan zijn?
pi_44831369
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ja, goed, en dan meende ze het...later bleek ze toch andere dingen te laten prevaleren. Ergo, het antwoord op de TT is "Ja!".
Ja, precies. En dat is precies de reden waarom ik over haar heen ben nu. Qua verliefdheid, voor de honderdste keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')