quote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef HansU het volgende:
[..]
waar heb je over liggen dromen dan
quote:Van je stem, van je mond
Van je lijf, van je kont
En de dekens op de grond
Jij had mij in je armen meegenomen
Achter sterren en maan
Naar een plek waar geen tijd meer bestond
Wolter Kroesquote:
Beetje jus achtig, maar minder vet en meer smaak en uien! Best te eten hoor, op de foto ziet het er wel slechter uit dan in het echt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:25 schreef NrSiX het volgende:
ziet er lekker uit alleen die saus wel erg ranzig.. wat is het?
Suc6!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:46 schreef Mathijz het volgende:
Nou ik werk gewoon tot 6....
Ik ook *Ö*quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:48 schreef Svensational het volgende:
Nog een ochtend stagelopen en dan is 't weer klaar!
Ik heb dus echt geen reet te doen, in ieder geval geen dingen die de moeite zijn om aan te beginnen nu..quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:43 schreef HansU het volgende:
Vandaag heb ik lekker veel documenten door te lezen, dus de tijd zal snel gaan
Wat moet ik doen dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:52 schreef Thrilled het volgende:
Help mij met mn stage handboek dan!!
Dan heb je nog een uur! Lukt makkelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:02 schreef SvenM het volgende:
Kon ik maar wat langer slapen. Gister lekker dronken geworden, want een maatje van me had een of andere presentatie gehaald
. Maar ik was toch vrij, ware het niet dat ik om 10 uur me tas ingepakt moet hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:05 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
morge
Antwoord geven op deze vragenquote:
quote:1. Wat voor invloed heeft een productie in de grafimedia-branche op het milieu?
2. Beschrijf maatregelen om milieu vervuiling binnen de grafimedia-branche te beperken
3. Beschrijf het doel van de wet-en regelgeving voor veiligheid (Arbo) en Milieu.
4. Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van ICT binnen de grafimedia?
5. Wat is de rol van computersystemen binnen de grafimedia?
6. Vertel in hoofdlijnen de geschiedenis van de grafimedia-branche en de daaruitvolgende technologische innovaties.
Vertel!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:21 schreef T1andonly het volgende:
Mijn kerstborrel liep gister beetje uit de hand.
1. Wat voor invloed heeft een productie in de grafimedia-branche op het milieu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Antwoord geven op deze vragen:
[..]
Drukke dag vandaag dus ik zal weinig aanwezig zijn hier, en aangezien ik maar tot 12 uur moetquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:29 schreef Zosk het volgende:
Drukke dag vandaag dus ik zal weinig aanwezig zijn hier, en aangezien ik maar tot 12 uur moet![]()
Het begon om 4 uur in de middag en het einde kwam voor mij om 3 uur in de nachtquote:
netjesquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het begon om 4 uur in de middag en het einde kwam voor mij om 3 uur in de nacht
Het was echt té luxe opgezet en volgens mij heeft iedereen zich er wel kunnen vermaken. Het eten was meer dan geweldig en qua drank ben ik niets tekort gekomen.
In het "penthouse" dat gelijktijdig geopend werd hebben we ons tot een uur of 9 vermaakt en later de stad in gegaan.In de stad was het codewoord: nummer 58, daardoor was alles wat je bestelde gratis.
Op de een of andere manier ben ik toch nog in bed beland en dat was voor mij wel gelukzalig
ja begin van de week al, meerderen hier. 4 topics terug ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Teije het volgende:
Iemand al zijn of haar kerstpakket gekregen ?![]()
vanmiddag bij de kerstlunchquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Teije het volgende:
Iemand al zijn of haar kerstpakket gekregen ?![]()
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdektquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja begin van de week al, meerderen hier. 4 topics terug ofzo![]()
owquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdekt![]()
das niet onze fout.. Je had je even kunnen inlezen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdekt![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het gister gekregen. Ik was vanmorgen pas in staat om te kijken wat er nu werkelijk inzat.
Maar het was een (dure) fles wijn en daarbij nog 40 euro aan bonnen om cds/dvds te kopen.
Zeker netjes, ik een 35 euro bol.com bon... ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het gister gekregen. Ik was vanmorgen pas in staat om te kijken wat er nu werkelijk inzat.
Maar het was een (dure) fles wijn en daarbij nog 40 euro aan bonnen om cds/dvds te kopen.
hehe.. dat leer je zo weer aan hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Werd gewoon om 6.30 wakker.. terwijl ik vandaag vrij ben..
Ben ik dan gewoon het uitslapen verleerd ofzo?
hahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. dat leer je zo weer aan hoor
je had ook een beetje moeten blijven oefenen in het weekend..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef Goover het volgende:
Ik heb net een ICT medewerker boos gemaakt
Nou, een programma op de pc van mijn medestagair deed het niet. Dus dat kwam hij fixen, bij mij werkte het ook niet (meer) dus dat wou hij ook maken.quote:
Idd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:16 schreef Zosk het volgende:
rofl...hahah! het programma moet toch gewoon werken, dat is toch logisch?![]()
waarheen? je bent om 12:00 pas (al eigenlijk) klaar toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:18 schreef Zosk het volgende:
nou, ik moet zo gaan! dus van mij hoeft het niet![]()
ja, maar moet ff naar een andere locatie een directeur helpenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
waarheen? je bent om 12:00 pas (al eigenlijk) klaar toch?
hand- en spandiensten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja, maar moet ff naar een andere locatie een directeur helpen![]()
suc6 en veel plezier!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb vanmiddag ook nog een borel, met het gehele kantoor gebouw.. dus ook een paar leuke vrouwen, maar eens even kijken of ik een leuk gesprekje kan aanknopen
Niet eerlijk....quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:44 schreef Goover het volgende:
nog 45 min, dan ga ik eten.. om 12:00 rijden we weg richting NL
oooh gemeenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:44 schreef Goover het volgende:
nog 45 min, dan ga ik eten.. om 12:00 rijden we weg richting NL
sorryquote:
Sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:47 schreef LLX het volgende:
[..]
oooh gemeenmaar uh wel beter voor jou!
![]()
en eet smakelijk straks! Ik heb ook wel zin in een schnitzel met patatjesquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:47 schreef Goover het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
vandaag eet ik trouwens:
Hähnchenschnitzel
im Knuspermantel
Kaisergemüse
Pommes frites
Kan niet kiezen, omdat de helft van de mensen al weg is hebben ze maat 1 menu.
Ik heb er ook wel zin inquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:51 schreef LLX het volgende:
[..]
en eet smakelijk straks! Ik heb ook wel zin in een schnitzel met patatjes![]()
maar ik neem lekker een broodje kaas![]()
zo vies is het niet hoorquote:
ik ook, maar gelukkig hebben we dropjesquote:Ik begin echt al honger te krijgen trouwens!
1 als het doner kabab is.. anders wordt het 4quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef Teije het volgende:
1. kebab
2. kfc
3. macdonalds
4. burger king
jullie suggesties aub![]()
3quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef Teije het volgende:
1. kebab
2. kfc
3. macdonalds
4. burger king
kebab, maar wel van een goeie zaak iig danquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef Teije het volgende:
1. kebab
2. kfc
3. macdonalds
4. burger king
1. donner kebabquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef Teije het volgende:
1. kebab
2. kfc
3. macdonalds
4. burger king
haha lekker he, zo brak zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet niet teveel bewegen heb ik al gemerkt, dan begint alles mee te draaien.
Het is of lijkt hier ook verdomd warm en ik heb al liters water naar binnen gewerkt.
Neen, kebabquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef LLX het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die naar de kfc willen toch?![]()
quote:
gaaf, respectquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik eet ze het liefst zo min mogelijk.. ik maak ze namelijk elke zondag![]()
Ik kan alles eten wat ik wil en ik kom nooit aan. In de vakantie val ik op een of andere manier ook altijd af.quote:
Omdat een carriere bij de mc donalds niet echt zal leiden tot een meerwaarde in je leven. Zoek is een fatsoenlijke baan ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. vanwaar dat sarcasme dat ik hier opmerk?
Alsof dat bij de mc donalds hoog is, vooral aangezien je er nog iets voor moet doen ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
je meot toch ergens beginnen? en het gaat toch alleen om je salaris aan het einde van de maand?![]()
Dankje, als ik elke week een bigmac oid zou eten, zou het niet zo zijn haha. Kortom: ik ben jaloers op mensen die alles kunnen etenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef Zosk het volgende:
jij hebt trouwens een leuk lichaam op die foto in je FoBo hoor![]()
ssssstquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
en toch kun je dr geen genoeg van krijgen![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
ja sorry, ik zal je er niet mee gaan pesten hoor![]()
maar geen hamburgers eten dus, hou dat mooie lichaam maar![]()
uhm.. het is maar een bijbaantje. Het werk opzich vind ik leuk. HipHop is bij de werknemers van deze mac niet de meest favoriete muziekstroming. Op zondag verdien ik er 15 euro per uur. En ja, er werken extreem lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Omdat een carriere bij de mc donalds niet echt zal leiden tot een meerwaarde in je leven. Zoek is een fatsoenlijke baan ofzo.
Of werken er extreem lekkere wijven? Dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
but ofc, vrijdag is de enige dag dat ik "niet gezond" eet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef LLX het volgende:
[..]
eet smakelijk straks! wel ervan genieten he
veel plezier!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef Zosk het volgende:
zo dames en heren, ik ga van het kerstdiner genieten! doei allemaal. Voor degene die ik niet meer spreek, fijne vakantie en feestdagen en happy new year en al die zooi eromheen![]()
eetsequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef Zosk het volgende:
zo dames en heren, ik ga van het kerstdiner genieten! doei allemaal. Voor degene die ik niet meer spreek, fijne vakantie en feestdagen en happy new year en al die zooi eromheen![]()
is een big mac niet gezond danquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef Teije het volgende:
[..]
but ofc, vrijdag is de enige dag dat ik "niet gezond" eet.
hahahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef HansU het volgende:
[..]
is een big mac niet gezond dan
Er zit toch sla op enzo!
Ja maar er wordt toch van gezegt dat hij totaal niet gezond is, het is mij een groot raadsel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef HansU het volgende:
[..]
is een big mac niet gezond dan
Er zit toch sla op enzo!
jow prettige dagequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef Zosk het volgende:
jeppersquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
is iedereen al weer lunche ofzo..
ik zal in het nieuwe jaar me prullenbak wel beschimmeld terug vinden ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo is net wakker
HansU, idd.. die schoonmaakster zal jou wel heel lief vinden nu
Zou best kunnen dat je bent aangenomen. Maar niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef Thrilled het volgende:
Haha leuke momenten zijn dat ja
"Net" lunch gehad, gepraat met allerlei mensen die hadden gehoord dat ik gesolliciteerd had als brandweerman, vonden ze allemaal leuk, ze vonden het allemaal raar dat ik nog geen bevestigingsbrief of verdere info had gehad, dus hun allemaal zeggen: 'ik zou zo even bellen als ik jou was..' dus ik na het eten gelijk gebeld, schijnen ze het toevallig vannochtend op de bus gedaan te hebbenmet formulieren enzo die ik moest invullen...
Hopelijk nemen ze me aan, waarom sturen ze anders formulieren?
Ik wacht het gewoon even afquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat je bent aangenomen. Maar niet te vroeg juichen![]()
Maar mocht het goed komen, alvast gefeliciteerd
jaaa een borrel geven!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon even af
Doen jullie trouwens nog iets 'trakteren' of een rondje maken langs alle werknemers als jullie stage erop zit? zit te twijfelen of ik dat moet doen![]()
Denk het well. Zijn er ook allemaal bij bij mn eindpresentatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon even af
Doen jullie trouwens nog iets 'trakteren' of een rondje maken langs alle werknemers als jullie stage erop zit? zit te twijfelen of ik dat moet doen![]()
goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef HansU het volgende:
ik ga me laatste bakje choco halen dit jaar.
die van mij is al weer 20 minuten opquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
heeft ook choco
hahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:55 schreef koentje.k het volgende:
Druk, druk, druk....
*burp* ja doe mij nog maar een biertje *burp*
Kerst borrel gaat zo beginnen![]()
dan krijg je dr wel genoeg reacties op let maar opquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef LLX het volgende:
[..]
je opent een (boeiend) topic en voila!
viel spass en hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:16 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ik ook![]()
daarom ga k nu naar de borrel![]()
![]()
Prettige feestdagen allemaal en een gelukkig nieuwjaar!!! voor als k hier niet meer kom....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef miss-scofield het volgende:
Oh, en geen kerstpakket gehad... die gaat naar het goede doel voor Rundu!!!
Ja...iedereen werd zo'n beetje gedwongen om zijn kerstpakket in te leveren.. Wel vreemd..quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Teije het volgende:
dames & heren ik wens u alle een prettige kerst, ik ga naar huis![]()
Die zijn altijd kansloos. Die van mij dinsdag ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:35 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van terugkomdag op school.. was weer kansloos
moet er wel melding van maken he op school en er is niemand kan niet zomaar thuis zitten als ik genoeg uren had wel dan had me weinig kunnen schelenquote:Op woensdag 27 december 2006 09:55 schreef nicomart het volgende:
je kan toch gewoon lekker thuis gaan zitten american?
ooh tja die uren.. wist ik niet hequote:Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet er wel melding van maken he op school en er is niemand kan niet zomaar thuis zitten als ik genoeg uren had wel dan had me weinig kunnen schelen
Dat staat bij mij ook op het programmaquote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben net wakker... al kan ik meteen aan mijn stageverslagen gaan werken..
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Mathijz het volgende:
Mensen met vakantie mogen hier niet reageren!
Nouquote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Mathijz het volgende:
Mensen met vakantie mogen hier niet reageren!
damn ik wou ook dat ik mn xbox @ stage neer kon zetten hehe =]quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef nicomart het volgende:
ook gelunched hier en mijn laastste potje fifa op de xbox360 op de zaak gewonnen!
moet officieel nog 3,5 uur, maar heb nog de mogelijkheid mijn 2 uur vrij kaart in te leveren
Keihard werken dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef nicomart het volgende:
ik heb m niet zelf neergezetdie staat gewoon standaard op mijn stage hier. En ze willen ook nog een WII gaan aanschaffen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |