quote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef HansU het volgende:
[..]
waar heb je over liggen dromen dan
quote:Van je stem, van je mond
Van je lijf, van je kont
En de dekens op de grond
Jij had mij in je armen meegenomen
Achter sterren en maan
Naar een plek waar geen tijd meer bestond
Wolter Kroesquote:
Beetje jus achtig, maar minder vet en meer smaak en uien! Best te eten hoor, op de foto ziet het er wel slechter uit dan in het echt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:25 schreef NrSiX het volgende:
ziet er lekker uit alleen die saus wel erg ranzig.. wat is het?
Suc6!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:46 schreef Mathijz het volgende:
Nou ik werk gewoon tot 6....
Ik ook *Ö*quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:48 schreef Svensational het volgende:
Nog een ochtend stagelopen en dan is 't weer klaar!
Ik heb dus echt geen reet te doen, in ieder geval geen dingen die de moeite zijn om aan te beginnen nu..quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:43 schreef HansU het volgende:
Vandaag heb ik lekker veel documenten door te lezen, dus de tijd zal snel gaan
Wat moet ik doen dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:52 schreef Thrilled het volgende:
Help mij met mn stage handboek dan!!
Dan heb je nog een uur! Lukt makkelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:02 schreef SvenM het volgende:
Kon ik maar wat langer slapen. Gister lekker dronken geworden, want een maatje van me had een of andere presentatie gehaald
. Maar ik was toch vrij, ware het niet dat ik om 10 uur me tas ingepakt moet hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:05 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
morge
Antwoord geven op deze vragenquote:
quote:1. Wat voor invloed heeft een productie in de grafimedia-branche op het milieu?
2. Beschrijf maatregelen om milieu vervuiling binnen de grafimedia-branche te beperken
3. Beschrijf het doel van de wet-en regelgeving voor veiligheid (Arbo) en Milieu.
4. Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van ICT binnen de grafimedia?
5. Wat is de rol van computersystemen binnen de grafimedia?
6. Vertel in hoofdlijnen de geschiedenis van de grafimedia-branche en de daaruitvolgende technologische innovaties.
Vertel!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:21 schreef T1andonly het volgende:
Mijn kerstborrel liep gister beetje uit de hand.
1. Wat voor invloed heeft een productie in de grafimedia-branche op het milieu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Antwoord geven op deze vragen:
[..]
Drukke dag vandaag dus ik zal weinig aanwezig zijn hier, en aangezien ik maar tot 12 uur moetquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:29 schreef Zosk het volgende:
Drukke dag vandaag dus ik zal weinig aanwezig zijn hier, en aangezien ik maar tot 12 uur moet![]()
Het begon om 4 uur in de middag en het einde kwam voor mij om 3 uur in de nachtquote:
netjesquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Het begon om 4 uur in de middag en het einde kwam voor mij om 3 uur in de nacht
Het was echt té luxe opgezet en volgens mij heeft iedereen zich er wel kunnen vermaken. Het eten was meer dan geweldig en qua drank ben ik niets tekort gekomen.
In het "penthouse" dat gelijktijdig geopend werd hebben we ons tot een uur of 9 vermaakt en later de stad in gegaan.In de stad was het codewoord: nummer 58, daardoor was alles wat je bestelde gratis.
Op de een of andere manier ben ik toch nog in bed beland en dat was voor mij wel gelukzalig
ja begin van de week al, meerderen hier. 4 topics terug ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Teije het volgende:
Iemand al zijn of haar kerstpakket gekregen ?![]()
vanmiddag bij de kerstlunchquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Teije het volgende:
Iemand al zijn of haar kerstpakket gekregen ?![]()
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdektquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja begin van de week al, meerderen hier. 4 topics terug ofzo![]()
owquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdekt![]()
das niet onze fout.. Je had je even kunnen inlezen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Toen had ik dit geweldige topic nog niet ontdekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |