haha lekker he, zo brak zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet niet teveel bewegen heb ik al gemerkt, dan begint alles mee te draaien.
Het is of lijkt hier ook verdomd warm en ik heb al liters water naar binnen gewerkt.
Neen, kebabquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef LLX het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die naar de kfc willen toch?![]()
quote:
gaaf, respectquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik eet ze het liefst zo min mogelijk.. ik maak ze namelijk elke zondag![]()
Ik kan alles eten wat ik wil en ik kom nooit aan. In de vakantie val ik op een of andere manier ook altijd af.quote:
Omdat een carriere bij de mc donalds niet echt zal leiden tot een meerwaarde in je leven. Zoek is een fatsoenlijke baan ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. vanwaar dat sarcasme dat ik hier opmerk?
Alsof dat bij de mc donalds hoog is, vooral aangezien je er nog iets voor moet doen ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Zosk het volgende:
je meot toch ergens beginnen? en het gaat toch alleen om je salaris aan het einde van de maand?![]()
Dankje, als ik elke week een bigmac oid zou eten, zou het niet zo zijn haha. Kortom: ik ben jaloers op mensen die alles kunnen etenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef Zosk het volgende:
jij hebt trouwens een leuk lichaam op die foto in je FoBo hoor![]()
ssssstquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
en toch kun je dr geen genoeg van krijgen![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
ja sorry, ik zal je er niet mee gaan pesten hoor![]()
maar geen hamburgers eten dus, hou dat mooie lichaam maar![]()
uhm.. het is maar een bijbaantje. Het werk opzich vind ik leuk. HipHop is bij de werknemers van deze mac niet de meest favoriete muziekstroming. Op zondag verdien ik er 15 euro per uur. En ja, er werken extreem lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Omdat een carriere bij de mc donalds niet echt zal leiden tot een meerwaarde in je leven. Zoek is een fatsoenlijke baan ofzo.
Of werken er extreem lekkere wijven? Dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
but ofc, vrijdag is de enige dag dat ik "niet gezond" eet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef LLX het volgende:
[..]
eet smakelijk straks! wel ervan genieten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |