dan krijg je dr wel genoeg reacties op let maar opquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef LLX het volgende:
[..]
je opent een (boeiend) topic en voila!
viel spass en hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:16 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ik ook![]()
daarom ga k nu naar de borrel![]()
![]()
Prettige feestdagen allemaal en een gelukkig nieuwjaar!!! voor als k hier niet meer kom....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef miss-scofield het volgende:
Oh, en geen kerstpakket gehad... die gaat naar het goede doel voor Rundu!!!
Ja...iedereen werd zo'n beetje gedwongen om zijn kerstpakket in te leveren.. Wel vreemd..quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Teije het volgende:
dames & heren ik wens u alle een prettige kerst, ik ga naar huis![]()
Die zijn altijd kansloos. Die van mij dinsdag ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:35 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van terugkomdag op school.. was weer kansloos
moet er wel melding van maken he op school en er is niemand kan niet zomaar thuis zitten als ik genoeg uren had wel dan had me weinig kunnen schelenquote:Op woensdag 27 december 2006 09:55 schreef nicomart het volgende:
je kan toch gewoon lekker thuis gaan zitten american?
ooh tja die uren.. wist ik niet hequote:Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet er wel melding van maken he op school en er is niemand kan niet zomaar thuis zitten als ik genoeg uren had wel dan had me weinig kunnen schelen
Dat staat bij mij ook op het programmaquote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben net wakker... al kan ik meteen aan mijn stageverslagen gaan werken..
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Mathijz het volgende:
Mensen met vakantie mogen hier niet reageren!
Nouquote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Mathijz het volgende:
Mensen met vakantie mogen hier niet reageren!
damn ik wou ook dat ik mn xbox @ stage neer kon zetten hehe =]quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef nicomart het volgende:
ook gelunched hier en mijn laastste potje fifa op de xbox360 op de zaak gewonnen!
moet officieel nog 3,5 uur, maar heb nog de mogelijkheid mijn 2 uur vrij kaart in te leveren
Keihard werken dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef nicomart het volgende:
ik heb m niet zelf neergezetdie staat gewoon standaard op mijn stage hier. En ze willen ook nog een WII gaan aanschaffen binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |