Dat wilde ik in het vorige topic nog zeggenquote:Ik kan het trouwens schijnbaar vanaf het weekend pas bekijken op tvDan zend upc (
) het pas uit
.
Ach nu wel een primeur van di-rectquote:Op woensdag 20 december 2006 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter op
Morgen weer een dag
Als je Claudia's actie vet vind kun je haar natuurlijk ook per km sponseren ipv een plaat aan vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Wel een hele vette actie ook van Claudia trouwens... ik ga morgenavond ook nog even een donatie doen... nog even nadenken voor welk nummer maar ik neig heel erg naar Chasing Cars
quote:TUSSENSTAND WOENSDAG: ¤ 189.935
(20-12-06) - TATATAAAAAAAA!!! We zijn dik op weg naar de 2 ton. ¤ 189.935 om precies te zijn. De brievenbus klappert dag en nacht en de veilingitems blijven maar binnenstromen. Keep up the good work!
Ja dat kan maar ik kan nu ook weer niet zoveel missen... ik vind 25 euro wel mooi genoeg... maar echt respect voor deze actie want ik vind het echt hele mooie radio.... voor mij mag dit ieder jaar terugkomenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je Claudia's actie vet vind kun je haar natuurlijk ook per km sponseren ipv een plaat aan vragen. Of naast een plaat aanvragen
.
dat is dan 2,5 cent per km als ik het goed berekend hebquote:Op woensdag 20 december 2006 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik kan nu ook weer niet zoveel missen... ik vind 25 euro wel mooi genoeg... maar echt respect voor deze actie want ik vind het echt hele mooie radio.... voor mij mag dit ieder jaar terugkomen
Als ze de 1 miljoen halen betaald heel nl al meequote:Op woensdag 20 december 2006 23:28 schreef Sirolf het volgende:
Qua geld gaat het inderdaad lekker. Nu maar hopen dat de 1 miljoen gehaald wordt (ivm toezegging Balkenende), maar dat zal denk ik wel goed komen.
Sander vind ik inderdaad ook de minste. Ik mis de sfeer in zijn uren, vooral als je het vergelijkt met Gerard (heb vandaag regelmatig in een deuk gelegen om zijn meezing en -drum-acties).
Zometeen vanaf 2 uur Gerard weer.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kerels willen wat anders uitkleden dan zichzelf.
Gaan ze uit elkaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:22 schreef DaMook het volgende:
Ach nu wel een primeur van di-rect, opzich wel leuk
.
Daar heb ik wel een paar duizend voor over, helemaal als ik die drummer mag slaanquote:
Ik eerst!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]Maar dat wil ook wel zien
![]()
, maar dan eigenlijk wel in de beslotenheid van mijn slaapkamer
.
hmm, goed nummerquote:Op woensdag 20 december 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ik heb al gedoneerd met het nummer Lucky man
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]Maar dat wil ook wel zien
![]()
, maar dan eigenlijk wel in de beslotenheid van mijn slaapkamer
.
Goed, we houden 't bij een illusie.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?
...
Oke...
[afbeelding]
Vraag 't aan!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
Komt er ook nog een keer hiphop langs ofzo
Zullen die gasten daar nu nog steeds meelezen?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed, we houden 't bij een illusie.
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zullen die gasten daar nu nog steeds meelezen?
Vraag iets kerstachtigs aan. Run DMC - Christmas in Hollis ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
Aanvragen is niet erg hoor. Rond 3.00 of 4.00 uur vannacht draaien evenminquote:Op woensdag 20 december 2006 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.
Nee aanvragen mag best, zolang ze het maar niet tussen 07.00 en 02.00 draaienquote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanvragen is niet erg hoor. Rond 3.00 of 4.00 uur vannacht draaien evenmin.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.
Laten we die discussie niet voeren, dat is gewoon een kwestie van smaak, heeft niks met feiten te maken.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Zeker de helft van dit is erger dan sommige hiphop hoor, believe me![]()
Geen zin om geld te geven, ik blijf niet bezig elk jaar![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou hier komt je grafherrie Jasza.
Nou dit is niet bepaald wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou hier komt je grafherrie Jasza.
Hehe, ja gelijk heeft ie beter dan wat we tot nu toe gezien hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Slecht shot maar dat ziet er ook leuk uit![]()
![]()
.
Dat is gewoon een kut fotoquote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?
...
Oke...
[afbeelding]
Geen idee, ik heb niet de hele dag geluisterd en ik heb nog niet de playlist bekekenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, goed nummerIs 'ie al uitgezonden?
Als ik morgen even rustig een tijdje radio kan luisteren zal ik ook eens een favoriet van mijzelf een Gerard aanvragen
Die heb ik idd ook al 5 keer gezien in de afgelopen 5 uur ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef Icex het volgende:
[..]
Hehe, ja gelijk heeft ie beter dan wat we tot nu toe gezien hebben... en weer die clip, nu kap ik er echt mee.
Idd, snap dat gezeik ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Sander? Ik vind hem altijd prima te pruimen.
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Sander? Ik vind hem altijd prima te pruimen.
Dat is wel zo iddquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.![]()
En ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.![]()
Ja dat vind ik dus ook minder aan hem.. Ik heb bij die andere 2 meer het gevoel dat ze het ook gewoon erg leuk vinden om te doen. En natuurlijk hebben ze het zwaar, maar hij klaagt wel heeeeel erg veel.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
en hij zit er zeer ongeinteresserd bij .
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik ook, icm die andere is ie prima tew pruimen, maar alleen niet
. Daarnaast zie ik hem nu ook wat normal niet zo is, en hij zit er zeer ongeinteresserd bij .
ja oke dat is natuurlijk ook wel weer zo.. Ik doe het m niet na iig..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef evert het volgende:
[..]
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.
als iemand maar blijft zeuren dat hij nu giel wil spreken terwijl die ligt te slapen...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef mindflicks het volgende:
Wat een eikel is die Sander Lantinga.
En lelijk dat ze zo stom doen tegen die vrachtwagenchauffeur.
Heb je ook wel gelijk in.. volgens mij is ie ook best moe..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een gezeur. Die jongen doet gewoon z'n best.
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef evert het volgende:
zijn er eigenlijk al gasten geweest die niet roken?
Idd vooral gerard gaat echt helemaal op in de muziekquote:Op donderdag 21 december 2006 00:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook minder aan hem.. Ik heb bij die andere 2 meer het gevoel dat ze het ook gewoon erg leuk vinden om te doen. En natuurlijk hebben ze het zwaar, maar hij klaagt wel heeeeel erg veel.
Ok kort dj en voor het eerst in het glazen huis is opzich een goede redenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef evert het volgende:
[..]
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een gezeur. Die jongen doet gewoon z'n best.
Maarja Ellemieke pijpt dan weer welquote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereen.
jawel hoor, heb ook ellemieke met een sigaret gezien.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja Ellemieke pijpt dan weer wel![]()
![]()
.
Mijnen weg spelen, je hoort 'tquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Welke vrouw komt er morgen eigenlijk logeren?? En wat is nu eigenlijk de bedoeling van die loopbanden??
Mijnen wegloopband game. Ze moeten dus in 6 dagen 30 miljoen landmijnen weglopen. (hoor ik nu netquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Welke vrouw komt er morgen eigenlijk logeren?? En wat is nu eigenlijk de bedoeling van die loopbanden??
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijnen weg spelen, je hoort 't. Soort van mijnenveger
.
Idd, ga weg ofzo!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef Frasier het volgende:
En ja hoor, de lamme studenten beginnen zich alweer te verzamelen. Zag er net volgensmij al weer een met een fles wijn in d'r klauwen.
Net alsof ze de vraag op fok gelezen hebbenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijnen weg spelen, je hoort 't. Soort van mijnenveger
.
Hahha ja de uitleg kwam er idd net na he.. lolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof ze de vraag op fok gelezen hebben
Ned 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef DaMook het volgende:
Ik ga naar bed, is het al op ned 3 ?
Ook goedquote:
Oliebollenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
D'r staat trouwens een oliebollen-kraam voor dat huis die erg goede zaken doet.
Die wordt helaas niet gepubliceerd. Vorige jaren gebeurde dat althans niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef dndiek het volgende:
Waar kan ik de playlist van vandaag (gisteren bedoel ik dus) vinden?
Die stond er de vorige jaren ook al.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
Dus ik kan niet achterhalen of mijn request al gedraaid isquote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die wordt helaas niet gepubliceerd. Vorige jaren gebeurde dat althans niet.
trustequote:Op donderdag 21 december 2006 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goedals het maar ergens op is
.
Morgen volg ik het weer verder via de stream voor en na het werk. Tijdens het werk helaas alleen op de radio
.
Mzzl![]()
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus ik kan niet achterhalen of mijn request al gedraaid is
berliner bol,quote:Op donderdag 21 december 2006 00:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Krijg nu spontaan zin zo'n oliebol met room erin..Weet ff niet hoe zo'n ding heet.
![]()
Vanaf zondag werkt dat weerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.
Ja idd ja! berliner bol!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:44 schreef Toad het volgende:
[..]
berliner bol,
maar ik hoorde dat die oliebollen van die kraam niet zo lekker zijn...
Zal leuk zijn om aan te zien als je het al een aantal dagen zonder eten moet doenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
Stelenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
dat dienblad vol geld bij de brievenbus ziet er toch wel briljant uiter wordt zo toch een heel bedrag het huis ingewerkt!
jammer danquote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.
Heel sneaky een briefje van 10 naar binnen schuiven maar er ondertussen eentje van 20 wegpakkenquote:
Ik weet niet of 't hoeren zijn en ten 2e hoop ik dat ze dronken zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef Jasza het volgende:
Al die dronken hoeren weer daar buiten
Dit staat op de site van 3fmquote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
En wie komen er nog meer logeren de komende dagen?
en dit ook..quote:Agenda
Slaapgast: Tanja Jess
(21 december 2006)
Op het Neude heeft het Dj-trio ook elke nacht een slaapgast die kan meemaken hoe dat nu is: slapen midden op het Neude. Eergisteren was Ellemieke Vermolen te gast, gisteren kwam BNN-presentatrice Sophie Hilbrand de nacht doorbrengen tussen de drie mannen en vandaag is het de beurt aan actrice Tanja Jess.
quote:23 december 2006 Slaapgast: Wendy van Dijk & Chris Zegers nvt
Nee ze zaten hem eerst belachelijk te maken om zijn beroep. Dat vind ik gewoon kansloos.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef evert het volgende:
[..]
als iemand maar blijft zeuren dat hij nu giel wil spreken terwijl die ligt te slapen...
en maar blijft roepen dat hij het NU wil horen, tja.......
Komen vast uit de kroegquote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef Frasier het volgende:
Anders loop je ff in je topje buiten in de vrieskou.
heb je het over dat cdtje van duncan of over dat bandje voor de microfoon?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Hier luisteren echt mensen naar ? Dat ze het thuis draaien ?
Ja jaagde me bijna naar bedquote:
voor die dik 1.000 euro voor het goede doel moest je maar ff doorbijtenquote:
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post dan stort ik 100 euroquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post haal dan stort ik 100 euro
Stort het maar alvastquote:Op donderdag 21 december 2006 01:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post haal dan stort ik 100 euro
Nou zet hem op tong80quote:Op donderdag 21 december 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens
Vandaag sta ik in het rood. Helde nummer.
wie?quote:
die man die nu bezig is. Die werd even in de maling genomenquote:
en nog een keerquote:Op donderdag 21 december 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die man die nu bezig is. Die werd even in de maling genomen
quote:
Mij ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:15 schreef rubbereend het volgende:
Sander bevalt me iig prima in het huis![]()
Sanderquote:Op donderdag 21 december 2006 02:41 schreef Parafernalia het volgende:
Sander is wel ok janet ook stuk zitten kijken
Wel meer hahaquote:Op donderdag 21 december 2006 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
o jij kent mijne ouwe nick alleen
Welke / waar zie je die schoonmaakster?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering wat een jetsers heeft die schoonmaakster.
Ned.1 ze sprak net in de microfoon, ze is alweer weg helaas. Kwam voor die student.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke / waar zie je die schoonmaakster?
Ok, dat heb ik dan effe gemist.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ned.1 ze sprak net in de microfoon, ze is alweer weg helaas. Kwam voor die student.
Is dit trouwens live wat nu op Ned 1 is?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan effe gemist.
Maar ik geloof je op je woord uiteraard.![]()
Ja, dat is direct Live op Ned 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit trouwens live wat nu op Ned 1 is?
Ok dan. Omdat het zo druk daar buiten was, en veel licht. Ik dacht dat het misschien herhaling was.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, dat is direct Live op Ned 1.![]()
Ach jah, ze zeggen weleens Utrecht - Neude slaapt nooit he''quote:Op donderdag 21 december 2006 03:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok dan. Omdat het zo druk daar buiten was, en veel licht. Ik dacht dat het misschien herhaling was.![]()
Bob Marley - I shot the sheriffquote:Op donderdag 21 december 2006 04:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Welk nummer hebben ze aangevraagd?
quote:Op donderdag 21 december 2006 06:05 schreef Solidius het volgende:
[..]
Bob Marley - I shot the sheriff
Net in dat stukje dat zag ik voor het eerste.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Remzz het volgende:
Respect hoor voor Claudia als je ze daar zo ziet lopen
Journaalquote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dione de Graaff in het huis! Maak caps aub!
quote:
Sophiequote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:
spuiten en slikken in de camper?
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen jij zei Dione inhet huis was het journaal op tv![]()
Op ned 1 wel iigquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Vanaf het weekend op Extra TV (waar nu HilversumBest is te zien). Ik vind dat ook nogal een flater van die prutsers. Alle grote kabelboeren geven het 24/6 door, maar UPC moet natuurlijk weer dwarsliggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus niet, vanaf het weekend pas stond gisteren onderin die balk.
is weer eens wat andersquote:
Kan jij is kappen met dat gezeikquote:Op donderdag 21 december 2006 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
kan die lantinga zijn muil niet houden? hij heeft zo'n kutstem![]()
Balkenende is geen partij hèquote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef Babbel1 het volgende:
Na Balkenende wel, geloof ik...
quote:
Ik vond em ergens een beetje als Chabot klinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef Againzender het volgende:
Er is een groot verkoper aan Marijnissen verloren gegaan!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
die Anthem kwam altijd na een paar dagen
wat wordt de opvolger van Chemical Brothers en Jamie Lidell ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef Sirolf het volgende:
- The Fratellis - Chelsea Dagger
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef rubbereend het volgende:wat een volk daar voor het huis
chack de posts van vannacht...... dat heb ik wel gezien dusquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
vanavond is het donderdag avond dussssquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
Weet ik, vaste nachtbrakertquote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
chack de posts van vannacht...... dat heb ik wel gezien dus
Debiel volk loopt er rond idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
bijnaquote:Op donderdag 21 december 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
He, is de Top2000 alweer afgelopen?
Haha, hij is meer van de headbang muziekquote:Op donderdag 21 december 2006 15:24 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Jouw Balkie doet wel aardig goed mee met deze muziek!![]()
Tja smaken verschillen he..quote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Babbel1 het volgende:
haha, nee hier ook geen Balkie-fan![]()
en btw: 1000 euro voor Andre Hazes! Prima dat mensen zulke bedragen doneren, maar doe dan een goed nummer!![]()
Tja dat zou idd kunnen ja.. maarja zit nu net zo lekker hier..quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef Siegfried het volgende:
Voor jou een vraag..
Om erachter te komen ga je even langs en lap je 10 euro
ik geloof t ookquote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dít zal wel het nummer van deze Serious Request worden.
Yepquote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dít zal wel het nummer van deze Serious Request worden.
Die komt straks pas..quote:Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef N.icka het volgende:
Weet niemand dat van Tanja Jess?
welkom bij de club.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vannacht voor eerst gekeken, jezus wat verslavend.. je blijft om een of andere reden kijken. En luister normaal nooit radio dus vond ook wel ff lekker allemaal nummers te horen die ik anders niet vaak hoor. Maar ging pas 5 uur slapen hierdoor
Sophie was gewoon saai , er kwam niks spontaans of sprankelends uit die meid , ik heb haar alleen maar wat dom zien glimlachenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
nou als sophie al niks was eat your heart out want die doos van een Tanja Jess komt langs![]()
Vond ik ook ja.. was misschien leuk voor de dj's dat ze er was maar niet voor het publiek iig.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sophie was gewoon saai , er kwam niks spontaans of sprankelends uit die meid , ik heb haar alleen maar wat dom zien glimlachen
de publieke omroep is dan ook niet multiculti genoeg hoorde ik vandaag.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
wat me opvalt is dat je echt vrijwel alleen nederlanders ziet/hoort en nederlandse namen, ik heb nog geen turk, marokkaan of neger gezien aan die microfoon en ook nog geen buitenlandse namen gehoord...
Nu je het zegt! De bejaarden en kinderen "mis" ik idd ook ja!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
de publieke omroep is dan ook niet multiculti genoeg hoorde ik vandaag.
Er wordt ook weinig (vrijwel geenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
wat me opvalt is dat je echt vrijwel alleen nederlanders ziet/hoort en nederlandse namen, ik heb nog geen turk, marokkaan of neger gezien aan die microfoon en ook nog geen buitenlandse namen gehoord...
je mag door voor de wasmachinequote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:
spuiten en slikken in de camper?
hoor maar weinig goede nummers, maar gelukkig ook weinig waardeloze nummers, het is vooral erg nietszeggend en daarom blijft ie ook de hele dag aan staanquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Er wordt ook weinig (vrijwel geen) R&B/Rap wordt gedraaid, maar dat wordt over het algemeen al niet veel gedraaid op 3fm. Niet de doelgroep dus
Ik moet ook zeggen dat er tijdens de serious request van de afgelopen jaren betere muziek wordt gedraaid dan anders.![]()
volgens mij krijgen ze nu zoveel verzoekjes dat ze makkelijk hun favorieten eruit kunnen pikkenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat er tijdens de serious request van de afgelopen jaren betere muziek wordt gedraaid dan anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |