Dat wilde ik in het vorige topic nog zeggenquote:Ik kan het trouwens schijnbaar vanaf het weekend pas bekijken op tvDan zend upc (
) het pas uit
.
Ach nu wel een primeur van di-rectquote:Op woensdag 20 december 2006 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter op
Morgen weer een dag
Als je Claudia's actie vet vind kun je haar natuurlijk ook per km sponseren ipv een plaat aan vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Wel een hele vette actie ook van Claudia trouwens... ik ga morgenavond ook nog even een donatie doen... nog even nadenken voor welk nummer maar ik neig heel erg naar Chasing Cars
quote:TUSSENSTAND WOENSDAG: ¤ 189.935
(20-12-06) - TATATAAAAAAAA!!! We zijn dik op weg naar de 2 ton. ¤ 189.935 om precies te zijn. De brievenbus klappert dag en nacht en de veilingitems blijven maar binnenstromen. Keep up the good work!
Ja dat kan maar ik kan nu ook weer niet zoveel missen... ik vind 25 euro wel mooi genoeg... maar echt respect voor deze actie want ik vind het echt hele mooie radio.... voor mij mag dit ieder jaar terugkomenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je Claudia's actie vet vind kun je haar natuurlijk ook per km sponseren ipv een plaat aan vragen. Of naast een plaat aanvragen
.
dat is dan 2,5 cent per km als ik het goed berekend hebquote:Op woensdag 20 december 2006 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik kan nu ook weer niet zoveel missen... ik vind 25 euro wel mooi genoeg... maar echt respect voor deze actie want ik vind het echt hele mooie radio.... voor mij mag dit ieder jaar terugkomen
Als ze de 1 miljoen halen betaald heel nl al meequote:Op woensdag 20 december 2006 23:28 schreef Sirolf het volgende:
Qua geld gaat het inderdaad lekker. Nu maar hopen dat de 1 miljoen gehaald wordt (ivm toezegging Balkenende), maar dat zal denk ik wel goed komen.
Sander vind ik inderdaad ook de minste. Ik mis de sfeer in zijn uren, vooral als je het vergelijkt met Gerard (heb vandaag regelmatig in een deuk gelegen om zijn meezing en -drum-acties).
Zometeen vanaf 2 uur Gerard weer.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kerels willen wat anders uitkleden dan zichzelf.
Gaan ze uit elkaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:22 schreef DaMook het volgende:
Ach nu wel een primeur van di-rect, opzich wel leuk
.
Daar heb ik wel een paar duizend voor over, helemaal als ik die drummer mag slaanquote:
Ik eerst!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]Maar dat wil ook wel zien
![]()
, maar dan eigenlijk wel in de beslotenheid van mijn slaapkamer
.
hmm, goed nummerquote:Op woensdag 20 december 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ik heb al gedoneerd met het nummer Lucky man
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]Maar dat wil ook wel zien
![]()
, maar dan eigenlijk wel in de beslotenheid van mijn slaapkamer
.
Goed, we houden 't bij een illusie.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?
...
Oke...
[afbeelding]
Vraag 't aan!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
Komt er ook nog een keer hiphop langs ofzo
Zullen die gasten daar nu nog steeds meelezen?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed, we houden 't bij een illusie.
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zullen die gasten daar nu nog steeds meelezen?
Vraag iets kerstachtigs aan. Run DMC - Christmas in Hollis ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Jasza het volgende:
Aanvragen is niet erg hoor. Rond 3.00 of 4.00 uur vannacht draaien evenminquote:Op woensdag 20 december 2006 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.
Nee aanvragen mag best, zolang ze het maar niet tussen 07.00 en 02.00 draaienquote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanvragen is niet erg hoor. Rond 3.00 of 4.00 uur vannacht draaien evenmin.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig geven de liefhebbers daarvan zelden aan dit goede doel. Takkenherrie.
Laten we die discussie niet voeren, dat is gewoon een kwestie van smaak, heeft niks met feiten te maken.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Zeker de helft van dit is erger dan sommige hiphop hoor, believe me![]()
Geen zin om geld te geven, ik blijf niet bezig elk jaar![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou hier komt je grafherrie Jasza.
Nou dit is niet bepaald wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nou hier komt je grafherrie Jasza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |