Die stonden een paar uur geleden samen met Tropical Danny en die andere 'Toppertje' te trommelen buiten het Huis.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Er staat nu een hele groep mensen op Utrecht Centraal met trommels muziek te maken om geld in te zamelen voor Serieus Request. Echt super swingend
.
Inderdaad, ik ken em onderhand uit mn hoofd..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Icex het volgende:
Wordt wel echt gestoord van datzelfde filmpje elk uur... geef mij maar nieuws af en toe, wissel het af ofzo.
Mwah. Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel qua dj-'niveau'. Alleen is Giel wat breder qua interesses, mede vanwege z'n programma. Gerard hoeft 'alleen' maar plaatjes te draaien; Giel heeft nog heel wat meer non-muziek-info in z'n programmaquote:Op woensdag 20 december 2006 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Gerard zie presenteren, zie ik direct waarom hij zo'n goede DJ is, hij heeft een echte passie voor muziek en dat uit zich ook in het maken van bewegingen in de ritme van de muziek of echt meezingen. Terwijl Giel bij elk nummer niet weet hoe snel hij zijn koptelefoon moet afdoen om vervolgens zich met andere dingen bezig te houden.
Idd. Een slappe zak is 't.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
En ik zie ook direct waarom Sander zo'n matige DJ is, totaal geen enthousiasme en ook in gesprekken weet hij niet de juiste vragen te stellen. Alleen goed als hij wordt aangevuld door Coen.
Ik zit echt te genieten van Gerard. Het enthousiasme straalt er van af, wat hij ook allemaal weet van muziek enzo. Giel vind ik het wat minder doen, maar is wel leuker met jingles enzo ja. En wat bredere info, net wat jij zegt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel qua dj-'niveau'. Alleen is Giel wat breder qua interesses, mede vanwege z'n programma. Gerard hoeft 'alleen' maar plaatjes te draaien; Giel heeft nog heel wat meer non-muziek-info in z'n programma. En Giel doet nog wat meer met geluidjes en andere fragmenten
.
Gerard en Giel zijn beiden topquote:Op woensdag 20 december 2006 22:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zit echt te genieten van Gerard. Het enthousiasme straalt er van af, wat hij ook allemaal weet van muziek enzo. Giel vind ik het wat minder doen, maar is wel leuker met jingles enzo ja. En wat bredere info, net wat jij zegt.
Two Princes - Spin Doctorsquote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de playlist van het komende uur:
So Lonely - The Police
Stan - Eminem
Two Princess - ?
Harlem - ?
Distance - Cake
Lola's Theme - ?
Save Room - John Legend
Personal Jesus - Depeche Mode
Billie Monday - New Order
Smile - Lilly Allen
Was even in beeld, heb daarna het beeld stilgezet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef DJKoster het volgende:
Hoe weet jij dat?
Amen!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gerard en Giel zijn beiden top![]()
.
Dank u.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Two Princes - Spin Doctors
Harlem - Jim Jones?
Lola's Theme - Shapeshifters
Dan schakel ik wel over op mijn Winamp...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de playlist van het komende uur:
So Lonely - The Police
Stan - Eminem
Two Princess - ?
Harlem - ?
Distance - Cake
Lola's Theme - ?
Save Room - John Legend
Personal Jesus - Depeche Mode
Billie Monday - New Order
Smile - Lilly Allen
Ik luister nogquote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ben ik de enigste die nog kijkt / luistert of reageren jullie allemaal gewoon niet.
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter opquote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ben ik de enigste die nog kijkt / luistert of reageren jullie allemaal gewoon niet.
Ach nu wel een primeur van di-rectquote:Op woensdag 20 december 2006 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter op
Morgen weer een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |