Oliebollenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
D'r staat trouwens een oliebollen-kraam voor dat huis die erg goede zaken doet.
Die wordt helaas niet gepubliceerd. Vorige jaren gebeurde dat althans niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef dndiek het volgende:
Waar kan ik de playlist van vandaag (gisteren bedoel ik dus) vinden?
Die stond er de vorige jaren ook al.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
Dus ik kan niet achterhalen of mijn request al gedraaid isquote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die wordt helaas niet gepubliceerd. Vorige jaren gebeurde dat althans niet.
trustequote:Op donderdag 21 december 2006 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goedals het maar ergens op is
.
Morgen volg ik het weer verder via de stream voor en na het werk. Tijdens het werk helaas alleen op de radio
.
Mzzl![]()
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus ik kan niet achterhalen of mijn request al gedraaid is
berliner bol,quote:Op donderdag 21 december 2006 00:43 schreef B.A.Trix het volgende:
Krijg nu spontaan zin zo'n oliebol met room erin..Weet ff niet hoe zo'n ding heet.
![]()
Vanaf zondag werkt dat weerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.
Ja idd ja! berliner bol!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:44 schreef Toad het volgende:
[..]
berliner bol,
maar ik hoorde dat die oliebollen van die kraam niet zo lekker zijn...
Zal leuk zijn om aan te zien als je het al een aantal dagen zonder eten moet doenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Frasier het volgende:
Stelenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
dat dienblad vol geld bij de brievenbus ziet er toch wel briljant uiter wordt zo toch een heel bedrag het huis ingewerkt!
jammer danquote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig, of je zal moeten wachten tot volgende week. Bij de Top Serious Request kan je via het systeempje 'gedraaid op 3fm' op de website opzoeken welke nummers er elk uur zijn gedraaid. Omdat ze nu niet in de normale studio zitten werkt dat deze week niet.
Heel sneaky een briefje van 10 naar binnen schuiven maar er ondertussen eentje van 20 wegpakkenquote:
Ik weet niet of 't hoeren zijn en ten 2e hoop ik dat ze dronken zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef Jasza het volgende:
Al die dronken hoeren weer daar buiten
Dit staat op de site van 3fmquote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
En wie komen er nog meer logeren de komende dagen?
en dit ook..quote:Agenda
Slaapgast: Tanja Jess
(21 december 2006)
Op het Neude heeft het Dj-trio ook elke nacht een slaapgast die kan meemaken hoe dat nu is: slapen midden op het Neude. Eergisteren was Ellemieke Vermolen te gast, gisteren kwam BNN-presentatrice Sophie Hilbrand de nacht doorbrengen tussen de drie mannen en vandaag is het de beurt aan actrice Tanja Jess.
quote:23 december 2006 Slaapgast: Wendy van Dijk & Chris Zegers nvt
Nee ze zaten hem eerst belachelijk te maken om zijn beroep. Dat vind ik gewoon kansloos.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef evert het volgende:
[..]
als iemand maar blijft zeuren dat hij nu giel wil spreken terwijl die ligt te slapen...
en maar blijft roepen dat hij het NU wil horen, tja.......
Komen vast uit de kroegquote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef Frasier het volgende:
Anders loop je ff in je topje buiten in de vrieskou.
heb je het over dat cdtje van duncan of over dat bandje voor de microfoon?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Hier luisteren echt mensen naar ? Dat ze het thuis draaien ?
Ja jaagde me bijna naar bedquote:
voor die dik 1.000 euro voor het goede doel moest je maar ff doorbijtenquote:
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post dan stort ik 100 euroquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post haal dan stort ik 100 euro
Stort het maar alvastquote:Op donderdag 21 december 2006 01:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hey tong als jij binnen nu en 4 dagen 1000 posts post haal dan stort ik 100 euro
Nou zet hem op tong80quote:Op donderdag 21 december 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens
Vandaag sta ik in het rood. Helde nummer.
wie?quote:
die man die nu bezig is. Die werd even in de maling genomenquote:
en nog een keerquote:Op donderdag 21 december 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die man die nu bezig is. Die werd even in de maling genomen
quote:
Mij ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:15 schreef rubbereend het volgende:
Sander bevalt me iig prima in het huis![]()
Sanderquote:Op donderdag 21 december 2006 02:41 schreef Parafernalia het volgende:
Sander is wel ok janet ook stuk zitten kijken
Wel meer hahaquote:Op donderdag 21 december 2006 02:47 schreef Parafernalia het volgende:
o jij kent mijne ouwe nick alleen
Welke / waar zie je die schoonmaakster?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering wat een jetsers heeft die schoonmaakster.
Ned.1 ze sprak net in de microfoon, ze is alweer weg helaas. Kwam voor die student.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke / waar zie je die schoonmaakster?
Ok, dat heb ik dan effe gemist.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ned.1 ze sprak net in de microfoon, ze is alweer weg helaas. Kwam voor die student.
Is dit trouwens live wat nu op Ned 1 is?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan effe gemist.
Maar ik geloof je op je woord uiteraard.![]()
Ja, dat is direct Live op Ned 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit trouwens live wat nu op Ned 1 is?
Ok dan. Omdat het zo druk daar buiten was, en veel licht. Ik dacht dat het misschien herhaling was.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, dat is direct Live op Ned 1.![]()
Ach jah, ze zeggen weleens Utrecht - Neude slaapt nooit he''quote:Op donderdag 21 december 2006 03:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok dan. Omdat het zo druk daar buiten was, en veel licht. Ik dacht dat het misschien herhaling was.![]()
Bob Marley - I shot the sheriffquote:Op donderdag 21 december 2006 04:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Welk nummer hebben ze aangevraagd?
quote:Op donderdag 21 december 2006 06:05 schreef Solidius het volgende:
[..]
Bob Marley - I shot the sheriff
Net in dat stukje dat zag ik voor het eerste.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Remzz het volgende:
Respect hoor voor Claudia als je ze daar zo ziet lopen
Journaalquote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dione de Graaff in het huis! Maak caps aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |