Hehe, ja gelijk heeft ie beter dan wat we tot nu toe gezien hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Slecht shot maar dat ziet er ook leuk uit![]()
![]()
.
Dat is gewoon een kut fotoquote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sophie bedoel je? Weet je 't zeker?
...
Oke...
[afbeelding]
Geen idee, ik heb niet de hele dag geluisterd en ik heb nog niet de playlist bekekenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, goed nummerIs 'ie al uitgezonden?
Als ik morgen even rustig een tijdje radio kan luisteren zal ik ook eens een favoriet van mijzelf een Gerard aanvragen
Die heb ik idd ook al 5 keer gezien in de afgelopen 5 uur ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef Icex het volgende:
[..]
Hehe, ja gelijk heeft ie beter dan wat we tot nu toe gezien hebben... en weer die clip, nu kap ik er echt mee.
Idd, snap dat gezeik ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Sander? Ik vind hem altijd prima te pruimen.
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Sander? Ik vind hem altijd prima te pruimen.
Dat is wel zo iddquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.![]()
En ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem , maar vind Giel en Gerard gewoon leuker.![]()
Ja dat vind ik dus ook minder aan hem.. Ik heb bij die andere 2 meer het gevoel dat ze het ook gewoon erg leuk vinden om te doen. En natuurlijk hebben ze het zwaar, maar hij klaagt wel heeeeel erg veel.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
en hij zit er zeer ongeinteresserd bij .
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik ook, icm die andere is ie prima tew pruimen, maar alleen niet
. Daarnaast zie ik hem nu ook wat normal niet zo is, en hij zit er zeer ongeinteresserd bij .
ja oke dat is natuurlijk ook wel weer zo.. Ik doe het m niet na iig..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef evert het volgende:
[..]
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.
als iemand maar blijft zeuren dat hij nu giel wil spreken terwijl die ligt te slapen...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef mindflicks het volgende:
Wat een eikel is die Sander Lantinga.
En lelijk dat ze zo stom doen tegen die vrachtwagenchauffeur.
Heb je ook wel gelijk in.. volgens mij is ie ook best moe..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een gezeur. Die jongen doet gewoon z'n best.
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef evert het volgende:
zijn er eigenlijk al gasten geweest die niet roken?
Idd vooral gerard gaat echt helemaal op in de muziekquote:Op donderdag 21 december 2006 00:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook minder aan hem.. Ik heb bij die andere 2 meer het gevoel dat ze het ook gewoon erg leuk vinden om te doen. En natuurlijk hebben ze het zwaar, maar hij klaagt wel heeeeel erg veel.
Ok kort dj en voor het eerst in het glazen huis is opzich een goede redenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef evert het volgende:
[..]
ongeinteresseerd? volgens mij is hij juist heel erg geconcentreerd op alle tecnische zaken, de knoppen, de hoeveelheid mailtjes, etc. vergeet niet dat hij iemand die dit voor het eerst doet. en ook relatief nog pas kort dj is.
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een gezeur. Die jongen doet gewoon z'n best.
Maarja Ellemieke pijpt dan weer welquote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereen.
jawel hoor, heb ook ellemieke met een sigaret gezien.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Ellemieke niet, verder idd ongeveer iedereen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja Ellemieke pijpt dan weer wel![]()
![]()
.
Mijnen weg spelen, je hoort 'tquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Welke vrouw komt er morgen eigenlijk logeren?? En wat is nu eigenlijk de bedoeling van die loopbanden??
Mijnen wegloopband game. Ze moeten dus in 6 dagen 30 miljoen landmijnen weglopen. (hoor ik nu netquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Welke vrouw komt er morgen eigenlijk logeren?? En wat is nu eigenlijk de bedoeling van die loopbanden??
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijnen weg spelen, je hoort 't. Soort van mijnenveger
.
Idd, ga weg ofzo!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef Frasier het volgende:
En ja hoor, de lamme studenten beginnen zich alweer te verzamelen. Zag er net volgensmij al weer een met een fles wijn in d'r klauwen.
Net alsof ze de vraag op fok gelezen hebbenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijnen weg spelen, je hoort 't. Soort van mijnenveger
.
Hahha ja de uitleg kwam er idd net na he.. lolquote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof ze de vraag op fok gelezen hebben
Ned 1.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef DaMook het volgende:
Ik ga naar bed, is het al op ned 3 ?
Ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |