quote:
Sophiequote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:
spuiten en slikken in de camper?
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen jij zei Dione inhet huis was het journaal op tv![]()
Op ned 1 wel iigquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Vanaf het weekend op Extra TV (waar nu HilversumBest is te zien). Ik vind dat ook nogal een flater van die prutsers. Alle grote kabelboeren geven het 24/6 door, maar UPC moet natuurlijk weer dwarsliggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus niet, vanaf het weekend pas stond gisteren onderin die balk.
is weer eens wat andersquote:
Kan jij is kappen met dat gezeikquote:Op donderdag 21 december 2006 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
kan die lantinga zijn muil niet houden? hij heeft zo'n kutstem![]()
Balkenende is geen partij hèquote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef Babbel1 het volgende:
Na Balkenende wel, geloof ik...
quote:
Ik vond em ergens een beetje als Chabot klinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef Againzender het volgende:
Er is een groot verkoper aan Marijnissen verloren gegaan!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
die Anthem kwam altijd na een paar dagen
wat wordt de opvolger van Chemical Brothers en Jamie Lidell ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef Sirolf het volgende:
- The Fratellis - Chelsea Dagger
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef rubbereend het volgende:wat een volk daar voor het huis
chack de posts van vannacht...... dat heb ik wel gezien dusquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
vanavond is het donderdag avond dussssquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |