quote:
Sophiequote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:
spuiten en slikken in de camper?
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen jij zei Dione inhet huis was het journaal op tv![]()
Op ned 1 wel iigquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet. Op alle etalagekanalen is het 24/6 live..
Vanaf het weekend op Extra TV (waar nu HilversumBest is te zien). Ik vind dat ook nogal een flater van die prutsers. Alle grote kabelboeren geven het 24/6 door, maar UPC moet natuurlijk weer dwarsliggen...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Etalage kanalen ? Dat preview kanaal bedoel je ? Bij upc dus niet, vanaf het weekend pas stond gisteren onderin die balk.
is weer eens wat andersquote:
Kan jij is kappen met dat gezeikquote:Op donderdag 21 december 2006 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
kan die lantinga zijn muil niet houden? hij heeft zo'n kutstem![]()
Balkenende is geen partij hèquote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef Babbel1 het volgende:
Na Balkenende wel, geloof ik...
quote:
Ik vond em ergens een beetje als Chabot klinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef Againzender het volgende:
Er is een groot verkoper aan Marijnissen verloren gegaan!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
die Anthem kwam altijd na een paar dagen
wat wordt de opvolger van Chemical Brothers en Jamie Lidell ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef Sirolf het volgende:
- The Fratellis - Chelsea Dagger
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef rubbereend het volgende:wat een volk daar voor het huis
chack de posts van vannacht...... dat heb ik wel gezien dusquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
vanavond is het donderdag avond dussssquote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens kijken, dat is echt te kansloos al die zatte studenten die alleen maar irritant en vooral heel dom kunnen doen.
Weet ik, vaste nachtbrakertquote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
chack de posts van vannacht...... dat heb ik wel gezien dus
Debiel volk loopt er rond idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
bijnaquote:Op donderdag 21 december 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
He, is de Top2000 alweer afgelopen?
Haha, hij is meer van de headbang muziekquote:Op donderdag 21 december 2006 15:24 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Jouw Balkie doet wel aardig goed mee met deze muziek!![]()
Tja smaken verschillen he..quote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Babbel1 het volgende:
haha, nee hier ook geen Balkie-fan![]()
en btw: 1000 euro voor Andre Hazes! Prima dat mensen zulke bedragen doneren, maar doe dan een goed nummer!![]()
Tja dat zou idd kunnen ja.. maarja zit nu net zo lekker hier..quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef Siegfried het volgende:
Voor jou een vraag..
Om erachter te komen ga je even langs en lap je 10 euro
ik geloof t ookquote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dít zal wel het nummer van deze Serious Request worden.
Yepquote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dít zal wel het nummer van deze Serious Request worden.
Die komt straks pas..quote:Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef N.icka het volgende:
Weet niemand dat van Tanja Jess?
welkom bij de club.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vannacht voor eerst gekeken, jezus wat verslavend.. je blijft om een of andere reden kijken. En luister normaal nooit radio dus vond ook wel ff lekker allemaal nummers te horen die ik anders niet vaak hoor. Maar ging pas 5 uur slapen hierdoor
Sophie was gewoon saai , er kwam niks spontaans of sprankelends uit die meid , ik heb haar alleen maar wat dom zien glimlachenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
nou als sophie al niks was eat your heart out want die doos van een Tanja Jess komt langs![]()
Vond ik ook ja.. was misschien leuk voor de dj's dat ze er was maar niet voor het publiek iig.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sophie was gewoon saai , er kwam niks spontaans of sprankelends uit die meid , ik heb haar alleen maar wat dom zien glimlachen
de publieke omroep is dan ook niet multiculti genoeg hoorde ik vandaag.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
wat me opvalt is dat je echt vrijwel alleen nederlanders ziet/hoort en nederlandse namen, ik heb nog geen turk, marokkaan of neger gezien aan die microfoon en ook nog geen buitenlandse namen gehoord...
Nu je het zegt! De bejaarden en kinderen "mis" ik idd ook ja!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
de publieke omroep is dan ook niet multiculti genoeg hoorde ik vandaag.
Er wordt ook weinig (vrijwel geenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
wat me opvalt is dat je echt vrijwel alleen nederlanders ziet/hoort en nederlandse namen, ik heb nog geen turk, marokkaan of neger gezien aan die microfoon en ook nog geen buitenlandse namen gehoord...
je mag door voor de wasmachinequote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:
spuiten en slikken in de camper?
hoor maar weinig goede nummers, maar gelukkig ook weinig waardeloze nummers, het is vooral erg nietszeggend en daarom blijft ie ook de hele dag aan staanquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Er wordt ook weinig (vrijwel geen) R&B/Rap wordt gedraaid, maar dat wordt over het algemeen al niet veel gedraaid op 3fm. Niet de doelgroep dus
Ik moet ook zeggen dat er tijdens de serious request van de afgelopen jaren betere muziek wordt gedraaid dan anders.![]()
volgens mij krijgen ze nu zoveel verzoekjes dat ze makkelijk hun favorieten eruit kunnen pikkenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat er tijdens de serious request van de afgelopen jaren betere muziek wordt gedraaid dan anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |