http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Thrilled het volgende:
kan je dat instellen?ff zoeken, dacht dat het mod only was
ik weet niet waarom, zie niet graag mijn niet inhoudelijke posts terug maar goedquote:
sex hielp goed net, de posts vlogen over me scherm.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef Theamerican het volgende:
moeten we wel een onderwerp hebben om over te lullen
ach dat komt automatisch wel toch, beetje over niks lullen en dan komt er vanzelf wel wat naar boven.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef Theamerican het volgende:
moeten we wel een onderwerp hebben om over te lullen
Ja dat kan.. bij je opties ergens. Ik vond het irrtand eigenlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Thrilled het volgende:
kan je dat instellen?ff zoeken, dacht dat het mod only was
voeg jezelt toe op wikipediaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ik wil ook in het lijstje!!!
zelf toevoegen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
Maar dat mocht niet meer van Zoskquote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
sex hielp goed net, de posts vlogen over me scherm.
Je kan jezelf toevoegen (zie link in OP)quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
Dan kan je het niet meer Slow Chat noemen..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Theamerican het volgende:
wauw gaaf hoor zullen we record vestigen en voor de 40 gaan
lol, niet naar mij luisteren! ik heb er alleen geen behoefte aan. Moeten jullie zelf wetenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet meer van Zosk
volgens mij waren anderen iets eerderquote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Je kan jezelf toevoegen (zie link in OP)
Jezelf gewoon onderaan er bij proppen dan
Zosk heeft geen behoefte aan seksquote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
lol, niet naar mij luisteren! ik heb er alleen geen behoefte aan. Moeten jullie zelf weten![]()
Omdat het leuker is dan over je stage lullen?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Zosk het volgende:
waarom zou ik erover willen praten tijdens me stage?![]()
om jezelf alsvast op te geilen voor het weekend, zodat je dan extra gemotiveerd bent om te scoren natuurlijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Zosk het volgende:
waarom zou ik erover willen praten tijdens me stage?![]()
Ik heb geen zin om al die berichten door te gaan lopen om te zien welke weg kan en welke nietquote:
ik ga niet uit, dus veel valt er niet te scorenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
om jezelf alsvast op te geilen voor het weekend, zodat je dan extra gemotiveerd bent om te scoren natuurlijk!
dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om al die berichten door te gaan lopen om te zien welke weg kan en welke niet.
Ander keertje.
Kijk, zij neemt het woord alvast bij de mondquote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het leuker is dan over je stage lullen?
is wel sociaalquote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
hmm, zal ik meegaan naar koffieapparaat
moet ik wel veel inhalen waarschijnlijk...
ik heb het ook net gered, slechts 5 posts gemist ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
hmm, zal ik meegaan naar koffieapparaat
moet ik wel veel inhalen waarschijnlijk...
Gmail > Hotmailquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het je 1000mb hotmail box is, dat zouden heel wat emailtjes zijn namelijk.
doeiquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga opstaan en mijn ouders even lastig vallen en daarna weer op zoek naar cadeau's.
Werkze nog.
Ben je nou NOG niet aan het werk!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga opstaan en mijn ouders even lastig vallen en daarna weer op zoek naar cadeau's.
Werkze nog.
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef HansU het volgende:
3 posts achter elkaar Zosk, ken je de edit knop
Dit is spammen namelijk
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes worden)
zelfs in een slowchat kan je postskrikken zo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes worden)
Ja, zit je daarmee?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef HansU het volgende:
[..]
zelfs in een slowchat kan je postskrikken zo.
ik ook wel vaker, ik ben te lui om te edittenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook wel eens 3 of 4 keer achter elkaar gepost hier..
die is inderdaad ergg!! smerig. heb um gister gezien, maar mijn eetlust vergaat daarvan niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Gadver.. ik heb toch maar dat filmpje bekeken van die zonodig eenDrentse scholier eet hondendrol hondendrol ging opeten.. na aandringen van de secretaresse
Ik dacht dat ik een sterke maag had.. maar daar ging mijn eetlust![]()
Ja ik ga dus niet kijken...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Gadver.. ik heb toch maar dat filmpje bekeken van die zonodig eenDrentse scholier eet hondendrol hondendrol ging opeten.. na aandringen van de secretaresse
ikquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ook wel vaker, ik ben te lui om te editten![]()
Ik zag het gister op tmf. Die mutsen daar dachten dat je direct dood gaat als je stront eet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Die heeft waarschijnlijk een paar keer American Pie 3: The Wedding gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die is inderdaad ergg!! smerig. heb um gister gezien, maar mijn eetlust vergaat daarvan niet.
plus een flinke bak bacterieenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik zag het gister op tmf. Die musten daar dachten dat je direct dood gaat als je stront eet.
Stront is natuurlijk super ranzig, maar het blijft een natuurlijk (afval) product. Het zijn enkel de materialen die de mens, of hond in dit geval niet nodig heeft.
100 euro aan wiet las ikquote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
het valt allemaal wel mee, maar de reden waarom hij het doet was om een zakje wiet ofzo toch?![]()
![]()
![]()
voor 100 euro wiet. Nou staat dat mannetje dus én voor lul én zal hij wel een probleem hebben met zijn ouders over drugs gebruik.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
het valt allemaal wel mee, maar de reden waarom hij het doet was om een zakje wiet ofzo toch?![]()
![]()
![]()
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakkenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
![]()
![]()
Genoeg voor de hele familie met kerstquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakken![]()
Daar _kan_ je een heel weeshuis mee voedenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakken![]()
jijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Goover het volgende:
Hans! ik had er 2 achter elkaar, zag je dat!
boefjequote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Goover het volgende:
Hans! ik had er 2 achter elkaar, zag je dat!
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik wilde het wel, maar heb geen zin in gehuil enzo![]()
kan wel lief zijn hoor![]()
Wat had ie moeten doen voor een witte kerst??quote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Genoeg voor de hele familie met kerst![]()
nep spammer, zat iemand tussenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef HansU het volgende:
spammer!
Enkeltje Colombiaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:25 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Wat had ie moeten doen voor een witte kerst??![]()
De drol opeten + de junk waaruit de drol kwamquote:Op woensdag 20 december 2006 11:25 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Wat had ie moeten doen voor een witte kerst??![]()
100 euro wiet is best veelquote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
kijk, als je er een goed bedrag voor krijgt, snap ik waarom mensen dat doen, maar voor 100!! euro.. das echt fucking veeeel te weinig
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Zosk het volgende:
Zo, nog een uur en een kwartier en ik ga naar me werk![]()
want dan ehb je het druk?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Zosk het volgende:
dan zullen jullie geen last meer hebben van me![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Zosk het volgende:
dan zullen jullie geen last meer hebben van me![]()
Heeft ie trouwens gezegd of het lekker was..?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
kijk, als je er een goed bedrag voor krijgt, snap ik waarom mensen dat doen, maar voor 100!! euro.. das echt fucking veeeel te weinig
Voor 100 euro denk ik aan dingen als ranzig veel alcohol achter elkaar naar binnen gieten zodat je moet nekken ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
jah, maar om daarvoor een drol op te eten ...quote:
ik zeg ook niet dat ik het zou doen, maar je hebt van die mensen blijkbaarquote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah, maar om daarvoor een drol op te eten ...
ik heb tot half 11 aan 1 stuk door gewerkt en daarom alweer alles afquote:Op woensdag 20 december 2006 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb het druk om alles hier bij te houden![]()
Dat lijkt me niet geheel realistisch, al doe ik me best hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
die halen we misschien nog wel voor kwart voor 1![]()
mij ook niet, maar ik ben optimistisch ingesteldquote:Op woensdag 20 december 2006 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet geheel realistisch, al doe ik me best hoor![]()
help maar lekker mee dit topic voor de lunch vol te krijgen dan.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik heb tot half 11 aan 1 stuk door gewerkt en daarom alweer alles af![]()
centjes verdienen...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik werk op woensdag middag, omdat ik dan toch vrij ben van school![]()
spammer!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:30 schreef HansU het volgende:
wow, eindelijk 2 posts achter elkaar
dat lukt makkelijkquote:Op woensdag 20 december 2006 11:29 schreef HansU het volgende:
[..]
help maar lekker mee dit topic voor de lunch vol te krijgen dan.
komt allemaal goedquote:Op woensdag 20 december 2006 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff gaat inderdaad snel hier.. ben bezig vervoer te regelen met nieuwjaar en loop gelij kontzettend achter
vervoer met nieuwjaar, zal voor mij ook lastig worden denk ik. 1 januari moet ik om 15.00 werken geloof ik. No way dat me alcohol gehalte laag genoeg is zodat ik dan al in de auto mag stappenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff gaat inderdaad snel hier.. ben bezig vervoer te regelen met nieuwjaar en loop gelij kontzettend achter
dus je helpt mee, mooi.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga over een half uurtje lunchen.. achter de computer.. dat wel..
ik ook, gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben met lunch blij dat ik ff achter de pc vandaan ben!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef PieterBas het volgende:
juist!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe meer zielen, hoe meer spam (vreugd)
Dat probleem heb ik ook. Moet alleen om half 10 beginnen.. Dus ga maar gelijk door denkquote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef HansU het volgende:
[..]
vervoer met nieuwjaar, zal voor mij ook lastig worden denk ik. 1 januari moet ik om 15.00 werken geloof ik. No way dat me alcohol gehalte laag genoeg is zodat ik dan al in de auto mag stappen
tosti'squote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef Zosk het volgende:
ik niet, ik ga thuis tosti's maken nadat ik jullie verlaten heb![]()
ik wil een gemiddelde van 6 halen vandaag, staat nu nog op 5.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
juist!
en trouwens, ik wil wel de 7000 halen voordat ik weg ben!
Aantal posts: 6945 (gemiddeld 29 per dag)
makkiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil een gemiddelde van 6 halen vandaag, staat nu nog op 5.
tellen fipo's ook al op nieuwe topic pagina's danquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef Zosk het volgende:
OMG JE HEBT ME FIPO!
met de autoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien krijg ik me ma zogek om me haar fiets te lenen , en dan mooi af te zetten bij vrienden en daar de volgende dag weer op te halenm, evt wil ik ook wel naar haar toefietsen die ochtend.haha
in onzin welquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
tellen fipo's ook al op nieuwe topic pagina's dan
ik weet het zo net nog niet, geen idee hoeveel posts ik nog moet voor dat gemiddelde.quote:
gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef T1andonly het volgende:
Jullie doen erg hard jullie best zie ik al
Ik heb 'n kleine website in elkaar gezet en dalijk ga ik ook maar eens nix doen.
gewoon doorposten en dan merk je het vanzelf, ik ga dagelijks 1 omhoog met mijn gemiddeldequote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik weet het zo net nog niet, geen idee hoeveel posts ik nog moet voor dat gemiddelde.
FF uitrekenen is teveel werk iig.
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Tosti's kan je hier posten btw
Tosti's voor pubers
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
jullei gaan te snel ik volg hetniet meer
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
jullei gaan te snel ik volg hetniet meer
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef HansU het volgende:
ik heb ongeveer een halve leverworst op me brood zitten vandaag (zo'n grote) verspreid zitten over 2 boterhammen
lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer PCtje bouwen, en mn kerst pakket pakket bestaat uit heel veel kaas.
ik ook zoiets denk maar heb nu al honger....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
over uurtje pas lunchen. ..
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef HansU het volgende:
ik heb ongeveer een halve leverworst op me brood zitten vandaag (zo'n grote) verspreid zitten over 2 boterhammen
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti makenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Tosti's kan je hier posten btw
Tosti's voor pubers
ik ook! ik heb 's ochtends nooit tijd om te etenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
ik ook zoiets denk maar heb nu al honger....![]()
kroketquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat ik zometeen een broodje gehaktstaaf neem met een pistoletje kroket, heb honger
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti maken
* PieterBas was verantwoordelijk voor het stuk gaan van het tosti-ijzer.. en de daaropvolgende kortsluiting
ik ook niet, maar neem dan ook niet de tijd om te eten..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ook! ik heb 's ochtends nooit tijd om te eten![]()
qua lekker eten wel jaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef HansU het volgende:
[..]
jij vind alles lekker volgens mij, maar je wilt niet over seks praten hier, merkwaardig
KFCquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
Woensdag snackdag, kom maar op met advies!
iddquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar neem dan ook niet de tijd om te eten..
en ja ik, weet het is slecht
uiteraard willen we dat, trouwens foto van gister heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
Willen jullie trouwens weer een foto van mijn maaltijd van vandaag? Of is bewijs dit keer niet nodig?
lekker eten is toch altijd lekker?quote:
elke dag bewijs nodig!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
Willen jullie trouwens weer een foto van mijn maaltijd van vandaag? Of is bewijs dit keer niet nodig?
jaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lekker eten is toch altijd lekker?
Waren je tosti's nog wel eetbaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti maken
* PieterBas was verantwoordelijk voor het stuk gaan van het tosti-ijzer.. en de daaropvolgende kortsluiting
Hamburger speciaal + een supertje speciaalquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
Tonks has left the building en IJsmeis is net weg, SvenM is ook een oude stage FOK!ker?quote:
Frietje oorlog met een Bamihap, grote bier erbij en een mexicano om de bierlucht te verdoezelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
owh, op die fiets...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tonks has left the building en IJsmeis is net weg, SvenM is ook een oude stage FOK!ker?![]()
De tosti's waar gelukkig al klaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Waren je tosti's nog wel eetbaar?
ja, maar je weet nooit!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Zosk het volgende:
ja hij is uit 85 dus lijkt me niet dat hij oud in de zin van leeftijd bedoelt![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De tosti's waar gelukkig al klaar.![]()
Kentucky Fried Chickenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Mathijz het volgende:
KFC? wasda?
Eiersalade != gezond...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:44 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
denk dat ik vandaag maar beetje gezond ga doen. Half stokbroodje eiersalade ofzo
Kentucky Fried Chickenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Mathijz het volgende:
KFC? wasda?
Jij doet vast geen ICT stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:44 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
denk dat ik vandaag maar beetje gezond ga doen. Half stokbroodje eiersalade ofzo
Dar doe ik nooit aan.quote:
kan je het niet meer bijhouden meisiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ga dood
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Mijn moeder heeft gister wafels gebakken. Dus ik heb 'n hele stapel meegenomendie kan ik mooi hier gaan opeten.
succesquote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ga dood
balenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
hier doen ze niet meer aan snacks bakken.. gister aangekondigd, want het moest scvhoongemaakt worden.. doen ze dan vast heeel lang over
=, is gelijk aanquote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Dar doe ik nooit aan.
Alhoewel, eier salade is echt niet gezond hoor. Super veel calorieen en colydraten zitten daarin.
Een kroket of satétje ofzo is nog gezonder denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
wel gezond in vergelijking met wat ik normaal pak![]()
Tonks wilt hier niet meer posten ofzo, geen reden voor gegeven. en IJsmeis is constant ziek dus die heeft ook weinig tijd voor haar stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
leeftijd bedoel ik ook nietmaar idd zoals Tonks en ijsmeis
maar we waren voor deze reeks met een man of 23was goed die tijd
Deze tijd is ook goedquote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
om 12.00 pasquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen die gaat lunchen, alvast eetsameklijk , ik wacht nog even
gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
oww wij zijn weer niet goed genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Zosk het volgende:
nog 18 posts en ik heb me doel bereikt voor vandaag![]()
nergens, maar ik wil gewoon de 7k halen voor ik weg benquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?
ik heb vanochtend ff gekeken op hoeveel ik stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?
mss hadden die wel wat nuttigs te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die 23 man ook zoveel topics vol kregen als wij nu doen op het moment
dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
mss hadden die wel wat nuttigs te doen
Gelukkig heb ik mijn eetlust weer terug gekregen naar dat hondendrol filmpje.. en trek in koffiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
toen... moest je nog werken op je stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
nu ook, als er werk isquote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toen... moest je nog werken op je stage
Met grote nadruk op Alsquote:
Waarom moet je dat nu weer melden, 10 minuten voordat ik ga eten!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn eetlust weer terug gekregen naar dat hondendrol filmpje.. en trek in koffie![]()
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die 23 man ook zoveel topics vol kregen als wij nu doen op het moment
niet bij mijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
Is fok bij jullie ook traag?
Maar om antwoord te geven op je vraag, nee, merk niksquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnkan ik toch ook niet weten ofwel
wij hadden een kleine 3 topics vol in een uur. tot yvonne op een gegeven moment moeilijk ging doen, werd die Stage-reeks gesloten![]()
hahah!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnkan ik toch ook niet weten ofwel
wij hadden een kleine 3 topics vol in een uur. tot yvonne op een gegeven moment moeilijk ging doen, werd die Stage-reeks gesloten![]()
ligt bij mij eerder aan de verbinding hier denkquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
neequote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
mźn wat heb je dan voor een kut begeleiderquote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
gesprek ging klote hij zat te zeiken me begeleider dat ik een doos kwijt was en me bureau nooit opruim als ik wegga DAT LIEGT DIE LIG ZOOI VAN HEM OP en die vuile ogen van hem hij gaat me onvoldoende geven ik ga dood
Mss gaan werken een tipquote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
gesprek ging klote hij zat te zeiken me begeleider dat ik een doos kwijt was en me bureau nooit opruim als ik wegga DAT LIEGT DIE LIG ZOOI VAN HEM OP en die vuile ogen van hem hij gaat me onvoldoende geven ik ga dood
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
Dood aan je begeleider..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
sorry:Wquote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
nog 25 en deze zit vol, ff meewerken mensen
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dood aan je begeleider.... Klagen over je bureau opruimen...
![]()
no way, dan moeten we wel verschrikkelijk gaan spammen hier. Zo riskeren we nog gesloten te worden ook. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we dan toch de 40 halen voor vandaag?
nee, dan zouden we helemaal opnieuw moeten gaan beginnenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
no way, dan moeten we wel verschrikkelijk gaan spammen hier. Zo riskeren we nog gesloten te worden ook. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
Ik ga trouwens ook eens chocomelk halen, en eten.
Wel aan me pc trouwens.
ill be back
met of zonder slagroom??quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
Ik ga trouwens ook eens chocomelk halen, en eten.
Wel aan me pc trouwens.
ill be back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |