makkiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:34 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil een gemiddelde van 6 halen vandaag, staat nu nog op 5.
tellen fipo's ook al op nieuwe topic pagina's danquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef Zosk het volgende:
OMG JE HEBT ME FIPO!
met de autoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien krijg ik me ma zogek om me haar fiets te lenen , en dan mooi af te zetten bij vrienden en daar de volgende dag weer op te halenm, evt wil ik ook wel naar haar toefietsen die ochtend.haha
in onzin welquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
tellen fipo's ook al op nieuwe topic pagina's dan
ik weet het zo net nog niet, geen idee hoeveel posts ik nog moet voor dat gemiddelde.quote:
gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef T1andonly het volgende:
Jullie doen erg hard jullie best zie ik al
Ik heb 'n kleine website in elkaar gezet en dalijk ga ik ook maar eens nix doen.
gewoon doorposten en dan merk je het vanzelf, ik ga dagelijks 1 omhoog met mijn gemiddeldequote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik weet het zo net nog niet, geen idee hoeveel posts ik nog moet voor dat gemiddelde.
FF uitrekenen is teveel werk iig.
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Tosti's kan je hier posten btw
Tosti's voor pubers
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
jullei gaan te snel ik volg hetniet meer
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
jullei gaan te snel ik volg hetniet meer
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef HansU het volgende:
ik heb ongeveer een halve leverworst op me brood zitten vandaag (zo'n grote) verspreid zitten over 2 boterhammen
lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer PCtje bouwen, en mn kerst pakket pakket bestaat uit heel veel kaas.
ik ook zoiets denk maar heb nu al honger....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
over uurtje pas lunchen. ..
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef HansU het volgende:
ik heb ongeveer een halve leverworst op me brood zitten vandaag (zo'n grote) verspreid zitten over 2 boterhammen
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti makenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef Goover het volgende:
Tosti's kan je hier posten btw
Tosti's voor pubers
ik ook! ik heb 's ochtends nooit tijd om te etenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
ik ook zoiets denk maar heb nu al honger....![]()
kroketquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat ik zometeen een broodje gehaktstaaf neem met een pistoletje kroket, heb honger
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti maken
* PieterBas was verantwoordelijk voor het stuk gaan van het tosti-ijzer.. en de daaropvolgende kortsluiting
ik ook niet, maar neem dan ook niet de tijd om te eten..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ook! ik heb 's ochtends nooit tijd om te eten![]()
qua lekker eten wel jaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef HansU het volgende:
[..]
jij vind alles lekker volgens mij, maar je wilt niet over seks praten hier, merkwaardig
KFCquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
Woensdag snackdag, kom maar op met advies!
iddquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar neem dan ook niet de tijd om te eten..
en ja ik, weet het is slecht
uiteraard willen we dat, trouwens foto van gister heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
Willen jullie trouwens weer een foto van mijn maaltijd van vandaag? Of is bewijs dit keer niet nodig?
lekker eten is toch altijd lekker?quote:
elke dag bewijs nodig!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
Willen jullie trouwens weer een foto van mijn maaltijd van vandaag? Of is bewijs dit keer niet nodig?
jaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lekker eten is toch altijd lekker?
Waren je tosti's nog wel eetbaar?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik binnenkort ook ff doen.. Vrijdag voordat ik naar school ga, ga ik nog wel even een tosti maken
* PieterBas was verantwoordelijk voor het stuk gaan van het tosti-ijzer.. en de daaropvolgende kortsluiting
Hamburger speciaal + een supertje speciaalquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
Woensdag snackdag, kom maar op met advies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |