Gmail > Hotmailquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het je 1000mb hotmail box is, dat zouden heel wat emailtjes zijn namelijk.
doeiquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga opstaan en mijn ouders even lastig vallen en daarna weer op zoek naar cadeau's.
Werkze nog.
Ben je nou NOG niet aan het werk!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga opstaan en mijn ouders even lastig vallen en daarna weer op zoek naar cadeau's.
Werkze nog.
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef HansU het volgende:
3 posts achter elkaar Zosk, ken je de edit knop
Dit is spammen namelijk
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes worden)
zelfs in een slowchat kan je postskrikken zo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit is een SC.. spammen bestaat hier niet... (tenzij het reclame linkjes worden)
Ja, zit je daarmee?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef HansU het volgende:
[..]
zelfs in een slowchat kan je postskrikken zo.
ik ook wel vaker, ik ben te lui om te edittenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook wel eens 3 of 4 keer achter elkaar gepost hier..
die is inderdaad ergg!! smerig. heb um gister gezien, maar mijn eetlust vergaat daarvan niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Gadver.. ik heb toch maar dat filmpje bekeken van die zonodig eenDrentse scholier eet hondendrol hondendrol ging opeten.. na aandringen van de secretaresse
Ik dacht dat ik een sterke maag had.. maar daar ging mijn eetlust![]()
Ja ik ga dus niet kijken...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Gadver.. ik heb toch maar dat filmpje bekeken van die zonodig eenDrentse scholier eet hondendrol hondendrol ging opeten.. na aandringen van de secretaresse
ikquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ook wel vaker, ik ben te lui om te editten![]()
Ik zag het gister op tmf. Die mutsen daar dachten dat je direct dood gaat als je stront eet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Die heeft waarschijnlijk een paar keer American Pie 3: The Wedding gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die is inderdaad ergg!! smerig. heb um gister gezien, maar mijn eetlust vergaat daarvan niet.
plus een flinke bak bacterieenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik zag het gister op tmf. Die musten daar dachten dat je direct dood gaat als je stront eet.
Stront is natuurlijk super ranzig, maar het blijft een natuurlijk (afval) product. Het zijn enkel de materialen die de mens, of hond in dit geval niet nodig heeft.
100 euro aan wiet las ikquote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
het valt allemaal wel mee, maar de reden waarom hij het doet was om een zakje wiet ofzo toch?![]()
![]()
![]()
voor 100 euro wiet. Nou staat dat mannetje dus én voor lul én zal hij wel een probleem hebben met zijn ouders over drugs gebruik.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
het valt allemaal wel mee, maar de reden waarom hij het doet was om een zakje wiet ofzo toch?![]()
![]()
![]()
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakkenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
![]()
![]()
Genoeg voor de hele familie met kerstquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakken![]()
Daar _kan_ je een heel weeshuis mee voedenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
100 Euro aan wiet.. Kan je een aardig space cake mee bakken![]()
jijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Goover het volgende:
Hans! ik had er 2 achter elkaar, zag je dat!
boefjequote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Goover het volgende:
Hans! ik had er 2 achter elkaar, zag je dat!
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik wilde het wel, maar heb geen zin in gehuil enzo![]()
kan wel lief zijn hoor![]()
Wat had ie moeten doen voor een witte kerst??quote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Genoeg voor de hele familie met kerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |