Frietje oorlog met een Bamihap, grote bier erbij en een mexicano om de bierlucht te verdoezelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Mathijz het volgende:
Woensdag snackdag, kom maar op met advies!
owh, op die fiets...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tonks has left the building en IJsmeis is net weg, SvenM is ook een oude stage FOK!ker?![]()
De tosti's waar gelukkig al klaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Waren je tosti's nog wel eetbaar?
ja, maar je weet nooit!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Zosk het volgende:
ja hij is uit 85 dus lijkt me niet dat hij oud in de zin van leeftijd bedoelt![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De tosti's waar gelukkig al klaar.![]()
Kentucky Fried Chickenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Mathijz het volgende:
KFC? wasda?
Eiersalade != gezond...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:44 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
denk dat ik vandaag maar beetje gezond ga doen. Half stokbroodje eiersalade ofzo
Kentucky Fried Chickenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Mathijz het volgende:
KFC? wasda?
Jij doet vast geen ICT stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:44 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
denk dat ik vandaag maar beetje gezond ga doen. Half stokbroodje eiersalade ofzo
Dar doe ik nooit aan.quote:
kan je het niet meer bijhouden meisiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ga dood
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef T1andonly het volgende:
Mijn moeder heeft gister wafels gebakken. Dus ik heb 'n hele stapel meegenomendie kan ik mooi hier gaan opeten.
succesquote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ga dood
balenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
hier doen ze niet meer aan snacks bakken.. gister aangekondigd, want het moest scvhoongemaakt worden.. doen ze dan vast heeel lang over
=, is gelijk aanquote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Dar doe ik nooit aan.
Alhoewel, eier salade is echt niet gezond hoor. Super veel calorieen en colydraten zitten daarin.
Een kroket of satétje ofzo is nog gezonder denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
wel gezond in vergelijking met wat ik normaal pak![]()
Tonks wilt hier niet meer posten ofzo, geen reden voor gegeven. en IJsmeis is constant ziek dus die heeft ook weinig tijd voor haar stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
leeftijd bedoel ik ook nietmaar idd zoals Tonks en ijsmeis
maar we waren voor deze reeks met een man of 23was goed die tijd
Deze tijd is ook goedquote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
om 12.00 pasquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen die gaat lunchen, alvast eetsameklijk , ik wacht nog even
gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
oww wij zijn weer niet goed genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Houniet het volgende:
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Zosk het volgende:
nog 18 posts en ik heb me doel bereikt voor vandaag![]()
nergens, maar ik wil gewoon de 7k halen voor ik weg benquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?
ik heb vanochtend ff gekeken op hoeveel ik stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waar kun je zien hoeveel je op een dag hebt dan?
mss hadden die wel wat nuttigs te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die 23 man ook zoveel topics vol kregen als wij nu doen op het moment
dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
mss hadden die wel wat nuttigs te doen
Gelukkig heb ik mijn eetlust weer terug gekregen naar dat hondendrol filmpje.. en trek in koffiequote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
toen... moest je nog werken op je stagequote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
nu ook, als er werk isquote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toen... moest je nog werken op je stage
Met grote nadruk op Alsquote:
Waarom moet je dat nu weer melden, 10 minuten voordat ik ga eten!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn eetlust weer terug gekregen naar dat hondendrol filmpje.. en trek in koffie![]()
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef HansU het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die 23 man ook zoveel topics vol kregen als wij nu doen op het moment
niet bij mijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
Is fok bij jullie ook traag?
Maar om antwoord te geven op je vraag, nee, merk niksquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnkan ik toch ook niet weten ofwel
wij hadden een kleine 3 topics vol in een uur. tot yvonne op een gegeven moment moeilijk ging doen, werd die Stage-reeks gesloten![]()
hahah!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jullie niet goed zijnkan ik toch ook niet weten ofwel
wij hadden een kleine 3 topics vol in een uur. tot yvonne op een gegeven moment moeilijk ging doen, werd die Stage-reeks gesloten![]()
ligt bij mij eerder aan de verbinding hier denkquote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
neequote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Goover het volgende:
mên wat heb je dan voor een kut begeleiderquote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
gesprek ging klote hij zat te zeiken me begeleider dat ik een doos kwijt was en me bureau nooit opruim als ik wegga DAT LIEGT DIE LIG ZOOI VAN HEM OP en die vuile ogen van hem hij gaat me onvoldoende geven ik ga dood
Mss gaan werken een tipquote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
gesprek ging klote hij zat te zeiken me begeleider dat ik een doos kwijt was en me bureau nooit opruim als ik wegga DAT LIEGT DIE LIG ZOOI VAN HEM OP en die vuile ogen van hem hij gaat me onvoldoende geven ik ga dood
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
Dood aan je begeleider..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:54 schreef Theamerican het volgende:
sorry:Wquote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
nog 25 en deze zit vol, ff meewerken mensen
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dood aan je begeleider.... Klagen over je bureau opruimen...
![]()
no way, dan moeten we wel verschrikkelijk gaan spammen hier. Zo riskeren we nog gesloten te worden ook. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:00 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we dan toch de 40 halen voor vandaag?
nee, dan zouden we helemaal opnieuw moeten gaan beginnenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
no way, dan moeten we wel verschrikkelijk gaan spammen hier. Zo riskeren we nog gesloten te worden ook. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
Ik ga trouwens ook eens chocomelk halen, en eten.
Wel aan me pc trouwens.
ill be back
met of zonder slagroom??quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef HansU het volgende:
Ik ga trouwens ook eens chocomelk halen, en eten.
Wel aan me pc trouwens.
ill be back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |