Assen History X.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:44 schreef Inca het volgende:
De scholieren die het betreft, zijn volgens Neuvel allemaal 16 en 17 jaar. Het afgelopen weekeinde hebben ze thuis een verslag moeten schrijven over hun rol bij het bizarre incident. "We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen", aldus Neuvel.
Na 8 januari iigquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:44 schreef Inca het volgende:
Of de jongen gepest wordt, wilde Neuvel niet zeggen.
Maar boem-dikkie toch!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:hier heb ik al een topic over gemaakt!
Nee, want anders staan de banen van de managers op de tocht. Op de middelbare school wordt op zijn minst 1/4 van de leerlingen gepestquote:Volgens de woordvoerder is het slachtoffer gezond. "Naar verwachting komt hij op 8 januari weer op school. Dit gebeurt in overleg met de familie." Of de jongen gepest wordt, wilde Neuvel niet zeggen.
Zéker nu het net op het nieuws hoorde, op de radio.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou die gast ooit nog een vriendin krijgen? Ik denk dat ie met deze actie toch de rest van zijn leven bepaald heeft
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef glasbak het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat de mens een van de weinige soorten is die zijn ontlasting niet recycled.. Klopt dat ?
Konijnen doen dat welquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]Waarom zou je? Ontlasting is troep, je lichaam heeft het niet nodig. Waarom zou een wezen het dan opnieuw willen eten?
sommige honden ookquote:
Dán ben je zogezegd dubbel gepwnedquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
Trouwens,
Hij heeft het geld ook nog niet eens gekregen.
Veel vrouwen smeren de nageboorte op hun gezicht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef MikeyMo het volgende:
honden eten na een bevalling zelfs de nageboorte op
Heb gehoord dat ie maar 20 euro heeft gekregen, terwijl hem 140 was beloofd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dán ben je zogezegd dubbel gepwned
Je darmen maken Vitamine B12 aan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]Waarom zou je? Ontlasting is troep, je lichaam heeft het niet nodig. Waarom zou een wezen het dan opnieuw willen eten?
Je darmen maken helemaal geen vitamine B12.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
Je darmen maken Vitamine B12 aan.
Dat is zo ongeveer de enige plek waar deze vitamine gemaakt wordt.
Echter nemen je darmen dit niet op in je lichaam, maar je schijthet uit. Gelukkig voor ons eten koeien en varkens wel hun eigen poep op, vandaar dat deze beesten genoeg vitamine B12 in hun vlees hebben, waardoor wij mensen het ook weer binnen krijgen.
Daarom is veganisme eigenlijk geen goed idee. Het is voor hen lastig om vitamine B12 binnen te krijgen. Maar niet onmogelijk, er zijn (niet vlees) produkten waar het ook inzit, maar daar moet je wel naar opzoek.
vitb12 (=extrinsic factor) moet binden aan intrinsic factor om opgenomen te kunnen worden. Intrinsic factor maakt je lichaam dus wel zelf aan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd, t was iets met Intrinsic Factor enzo
Dat is onzin. De vitaminen die je binnenkrijgt bij het eten van vlees halen koeien onder andere uit gras en ander groenvoer dat wij niet eten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
Je darmen maken Vitamine B12 aan.
Dat is zo ongeveer de enige plek waar deze vitamine gemaakt wordt.
Echter nemen je darmen dit niet op in je lichaam, maar je schijthet uit. Gelukkig voor ons eten koeien en varkens wel hun eigen poep op, vandaar dat deze beesten genoeg vitamine B12 in hun vlees hebben, waardoor wij mensen het ook weer binnen krijgen.
Daarom is veganisme eigenlijk geen goed idee. Het is voor hen lastig om vitamine B12 binnen te krijgen. Maar niet onmogelijk, er zijn (niet vlees) produkten waar het ook inzit, maar daar moet je wel naar opzoek.
Geen vitamine b12quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat is onzin. De vitaminen die je binnenkrijgt bij het eten van vlees halen koeien onder andere uit gras en ander groenvoer dat wij niet eten.
Dat doet onze dikke darm wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je darmen maken helemaal geen vitamine B12.
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgtquote:
nog niet volgens mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef Woutervn het volgende:
Heeft ie het geld nou wel of niet gekregen?
precies. En daarbij, en wat voor state of mind moet ie wel niet zijn als ie zoiets doet..quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgt
Eenden lusten er ook pap van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef FJD het volgende:
Ach ja, de media.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgt
speaking about...hoe is het met ze ?quote:
Onzin. Zulke dingen gebeurden ook in de tijd van m'n ouders.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Decline of western civilization
20 Euri heeft hij er voor gekregen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef Woutervn het volgende:
Heeft ie het geld nou wel of niet gekregen?
dat is dan ook heel veel geld in Drenthequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
20 Euri heeft hij er voor gekregen.
Zucht, wel waar. Is google nu zo moeilijk?quote:
Alleen toen waren er nog geen mobieltjes met camera'squote:Op dinsdag 19 december 2006 18:14 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Onzin. Zulke dingen gebeurden ook in de tijd van m'n ouders.
Kom maar eens met een bron dan, dat darmen B12 aanmaken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zucht, wel waar. Is google nu zo moeilijk?
Zeker een veganist met B12 gebrek.
Het poepeten is echter wel op een aantal werken van Rembrandt en Vermeer vastgelegd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Alleen toen waren er nog geen mobieltjes met camera's
Ik weet 't niet, een meisje vroeger op de manege at voor geld allerlei zooi, regenwormen, peuken, ed, en zij was juist de grote held. Maar ja, als deze jongen ook z'n geld niet kreeg, dan zal 'ie wel eerder de loser/kneus zijn dan een 'coole' durfal...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen gehoopt had eindelijk een held te wordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:17 schreef Sheriam het volgende:
Ik weet 't niet, een meisje vroeger op de manege at voor geld allerlei zooi, regenwormen, peuken, ed, en zij was juist de grote held.
Hij is al een ware held in dit topic. Naamtopic is het hoogst bereikbare.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen gehoopt had eindelijk een held te worden![]()
http://home.hccnet.nl/michel.post/B12/HOOFD8.HTMquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar eens met een bron dan, dat darmen B12 aanmaken.![]()
<mierenneukmodus> Daar staat niet dat darmen vitamine B12 kunnen maken. De bacterieen in de darm doen dat. </mierenneukmodus>quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cobalamine
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
<mierenneukmodus> Daar staat niet dat darmen vitamine B12 kunnen maken. De bacterieen in de darm doen dat. </mierenneukmodus>
volgens mijn schoonloeder is het anders in Noord holland allemaal veel goedkoper dan in drenthequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat is dan ook heel veel geld in Drenthe![]()
Nee, en dat is wel erg triest zeker dat andere hem tot zo'n actie aangezet hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een kleine groep denk ik. Wellicht oververtegenwoordigd op fora (waaronder Fok) en zeker onder het GS publiek maar geen half Nederland imo.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:20 schreef Keromane het volgende:
Diep triest. Een minderjarige met psychische problemen wordt misbruikt en half Nederland jubelt. Waren de reacties ook zo geweest als deze minderjarige op een andere manier was misbruikt?
Dat hebben 2 op de 5 mensen al.quote:Op woensdag 20 december 2006 04:28 schreef cultheld het volgende:
Zou deze gast nu ook allemaal wormen e.d. in z'n lichaam krijgen? Die zitten namelijk vrij regelmatig in uitwerpselen van dieren.
Duizenden euro's? Weet je wel hoeveel hondedrollen je daarvoor op moet eten?!?!?!?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:44 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat een kneus, zelfmoord is wel een goeie optie denk ik of naar de plastische chirurg gaan en je gezicht voor duizenden euro's verbouwen
Volgens mij gaat dit jong een hele harde tijd tegemoet bij z'n eventuele ontgroening. Tenslotte, als iemand uit vrije wil al poep eet, wat kun je dan nog bedenken als hogerejaars?quote:Op woensdag 20 december 2006 05:19 schreef Pustasu het volgende:
iedereen kent wel zo'n knulletje die maar ook alles doet om er bij te horen
Even wachten ... deze .... jongen .... gaat ... studeren?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit jong een hele harde tijd tegemoet bij z'n eventuele ontgroening. Tenslotte, als iemand uit vrije wil al poep eet, wat kun je dan nog bedenken als hogerejaars?
I.R. tochquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten
of heb je al poep, poep in je hoofd.
Owjaquote:Op woensdag 20 december 2006 10:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Even wachten ... deze .... jongen .... gaat ... studeren?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef A_L_N_F het volgende:
ik zou best een interview met die gast willen zien.
wat hij dacht voor, tijdens en na het poep eten.
Denk dat t nu wel is vastgesteld dat wiet slecht voor je isquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:44 schreef Inca het volgende:Hem werd 100 euro aan wiet in het vooruitzicht gesteld.
joh, dat las ik al in de oppo.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de spits vanmorgen al wel dat het een jongen is die heel snel beinvloedbaar is ofzo.
Dan nog, mên.. het is stront..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de spits vanmorgen al wel dat het een jongen is die heel snel beinvloedbaar is ofzo.
Ik kan idd begrijpen dat je veel doet als je psychische problemen hebt, of stoer wil doen of erbij horen etc, maar dit.....quote:Op woensdag 20 december 2006 12:16 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan nog, mên.. het is stront..
Dat zou wel echt geniaal zijn!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef A_L_N_F het volgende:
is dit geen hoax waar iedereen vol intrapt en dat hij gewoon een keutel-look-a-like substantie zit te bunkeren?
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef A_L_N_F het volgende:
wat ik trouwens wel raar vind is dat die gast die drol nog zo "gemakkelijk" weg krijgt.
ik zat net als veel anderen al te kokhalzen toen ik het filmpje zag maar die gozer eet het zo weg zonder haast een smerige blik te krijgen.
is dit geen hoax waar iedereen vol intrapt en dat hij gewoon een keutel-look-a-like substantie zit te bunkeren?
btw, hij draait ook weg van de camera op het moment dat hijde stront pakt en dit in zijn mond stopt.
Dat was idd een beetje vaag.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef veldmuis het volgende:
Wel een zakje om zn handen zodat de stront niet aan zn handen komt, maar in z'n mond, nee, da's geen probleem.
In dat filmpje is toch ook te zien dat ie zn mond open doet? EN dan zie je lichtbruine shit erinquote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.
vast ontbijtkoekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
In dat filmpje is toch ook te zien dat ie zn mond open doet? EN dan zie je lichtbruine shit erin.
wat als die gozer samen met 1 of 2 mensen dit heeft bedacht?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef koemleit het volgende:
nee dit is geen HOAX.
Als het wel zo is is het briljant geacteerd.
Je ziet iedereen levensecht aanmoedigen enzo als het gespeeld zou zijn zou je het ergens aan moeten kunnen merken.
volgens mij het meest populaire kijkspektakel op televisie al tientallen jaren lang ..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef AgLarrr het volgende:
Het trieste vond ik nog dat al die gozers eromheen " doe het, je krijgt geld, je krijgt geld" riepen. Dus iemand flikkert zijn eigenwaarde compleet overboord voor een luttele 100 euries.
Scherpquote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Cristian Dior het volgende:
volgens mij het meest populaire kijkspektakel op televisie al tientallen jaren lang ..
Hoeveel drollen heb jij op de middelbare school moeten eten?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
water bij ontbijtkoek doen, beetje kneden. misschien wat chocopasta erdoor. dan heb je iets wat prima voor een drol kan doorgaan.
Ik ookquote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef A_L_N_F het volgende:
oke waar blijven de foto's en profieltjes van onze poepeter.
ik ben echt benieuwd wie die jongen is en waaropm hij zo dom was om poep te eten
Als ik wat warms in mn maag heb slaap ik wel beter maar goed dan praat ik over dingen als theequote:Op donderdag 21 december 2006 03:12 schreef cultheld het volgende:
Zou die gozer vannacht lekker geslapen hebben?
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:51 schreef Puzzelaar het volgende:
Wie leest er nog meer "Havoscholier eet hondendrol voor de wetenschap"?
Ik las dat ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:51 schreef Puzzelaar het volgende:
Als 't een echt wetenschappelijk experiment is, dan moet 't toch in duplo?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:51 schreef Puzzelaar het volgende:
Als hij er nooit meer een krijgt, dan is het feit dat hij een drol opat in ieder geval níét de reden daarvoor, zo leert de praktijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou die gast ooit nog een vriendin krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |