volgens mijn schoonloeder is het anders in Noord holland allemaal veel goedkoper dan in drenthequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat is dan ook heel veel geld in Drenthe![]()
Nee, en dat is wel erg triest zeker dat andere hem tot zo'n actie aangezet hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgt
Een kleine groep denk ik. Wellicht oververtegenwoordigd op fora (waaronder Fok) en zeker onder het GS publiek maar geen half Nederland imo.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:20 schreef Keromane het volgende:
Diep triest. Een minderjarige met psychische problemen wordt misbruikt en half Nederland jubelt. Waren de reacties ook zo geweest als deze minderjarige op een andere manier was misbruikt?
Dat hebben 2 op de 5 mensen al.quote:Op woensdag 20 december 2006 04:28 schreef cultheld het volgende:
Zou deze gast nu ook allemaal wormen e.d. in z'n lichaam krijgen? Die zitten namelijk vrij regelmatig in uitwerpselen van dieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |