Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgtquote:
nog niet volgens mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef Woutervn het volgende:
Heeft ie het geld nou wel of niet gekregen?
precies. En daarbij, en wat voor state of mind moet ie wel niet zijn als ie zoiets doet..quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgt
Eenden lusten er ook pap van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]Waarom zou je? Ontlasting is troep, je lichaam heeft het niet nodig. Waarom zou een wezen het dan opnieuw willen eten?
Ach ja, de media.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, die jongen kan zich nergens meer vertonen. Zeker niet nu het zoveel publiciteit krijgt
speaking about...hoe is het met ze ?quote:
Onzin. Zulke dingen gebeurden ook in de tijd van m'n ouders.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Decline of western civilization
20 Euri heeft hij er voor gekregen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef Woutervn het volgende:
Heeft ie het geld nou wel of niet gekregen?
dat is dan ook heel veel geld in Drenthequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
20 Euri heeft hij er voor gekregen.
Zucht, wel waar. Is google nu zo moeilijk?quote:
Alleen toen waren er nog geen mobieltjes met camera'squote:Op dinsdag 19 december 2006 18:14 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Onzin. Zulke dingen gebeurden ook in de tijd van m'n ouders.
Kom maar eens met een bron dan, dat darmen B12 aanmaken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zucht, wel waar. Is google nu zo moeilijk?
Zeker een veganist met B12 gebrek.
Het poepeten is echter wel op een aantal werken van Rembrandt en Vermeer vastgelegd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Alleen toen waren er nog geen mobieltjes met camera's
Ik weet 't niet, een meisje vroeger op de manege at voor geld allerlei zooi, regenwormen, peuken, ed, en zij was juist de grote held. Maar ja, als deze jongen ook z'n geld niet kreeg, dan zal 'ie wel eerder de loser/kneus zijn dan een 'coole' durfal...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen gehoopt had eindelijk een held te wordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:17 schreef Sheriam het volgende:
Ik weet 't niet, een meisje vroeger op de manege at voor geld allerlei zooi, regenwormen, peuken, ed, en zij was juist de grote held.
Hij is al een ware held in dit topic. Naamtopic is het hoogst bereikbare.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen gehoopt had eindelijk een held te worden![]()
http://home.hccnet.nl/michel.post/B12/HOOFD8.HTMquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar eens met een bron dan, dat darmen B12 aanmaken.![]()
<mierenneukmodus> Daar staat niet dat darmen vitamine B12 kunnen maken. De bacterieen in de darm doen dat. </mierenneukmodus>quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cobalamine
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
<mierenneukmodus> Daar staat niet dat darmen vitamine B12 kunnen maken. De bacterieen in de darm doen dat. </mierenneukmodus>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |