Duizenden euro's? Weet je wel hoeveel hondedrollen je daarvoor op moet eten?!?!?!?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:44 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat een kneus, zelfmoord is wel een goeie optie denk ik of naar de plastische chirurg gaan en je gezicht voor duizenden euro's verbouwen
Volgens mij gaat dit jong een hele harde tijd tegemoet bij z'n eventuele ontgroening. Tenslotte, als iemand uit vrije wil al poep eet, wat kun je dan nog bedenken als hogerejaars?quote:Op woensdag 20 december 2006 05:19 schreef Pustasu het volgende:
iedereen kent wel zo'n knulletje die maar ook alles doet om er bij te horen
Even wachten ... deze .... jongen .... gaat ... studeren?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit jong een hele harde tijd tegemoet bij z'n eventuele ontgroening. Tenslotte, als iemand uit vrije wil al poep eet, wat kun je dan nog bedenken als hogerejaars?
I.R. tochquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten
of heb je al poep, poep in je hoofd.
Owjaquote:Op woensdag 20 december 2006 10:30 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Even wachten ... deze .... jongen .... gaat ... studeren?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef A_L_N_F het volgende:
ik zou best een interview met die gast willen zien.
wat hij dacht voor, tijdens en na het poep eten.
Denk dat t nu wel is vastgesteld dat wiet slecht voor je isquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:44 schreef Inca het volgende:Hem werd 100 euro aan wiet in het vooruitzicht gesteld.
joh, dat las ik al in de oppo.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de spits vanmorgen al wel dat het een jongen is die heel snel beinvloedbaar is ofzo.
Dan nog, mên.. het is stront..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de spits vanmorgen al wel dat het een jongen is die heel snel beinvloedbaar is ofzo.
Ik kan idd begrijpen dat je veel doet als je psychische problemen hebt, of stoer wil doen of erbij horen etc, maar dit.....quote:Op woensdag 20 december 2006 12:16 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan nog, mên.. het is stront..
Dat zou wel echt geniaal zijn!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef A_L_N_F het volgende:
is dit geen hoax waar iedereen vol intrapt en dat hij gewoon een keutel-look-a-like substantie zit te bunkeren?
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef A_L_N_F het volgende:
wat ik trouwens wel raar vind is dat die gast die drol nog zo "gemakkelijk" weg krijgt.
ik zat net als veel anderen al te kokhalzen toen ik het filmpje zag maar die gozer eet het zo weg zonder haast een smerige blik te krijgen.
is dit geen hoax waar iedereen vol intrapt en dat hij gewoon een keutel-look-a-like substantie zit te bunkeren?
btw, hij draait ook weg van de camera op het moment dat hijde stront pakt en dit in zijn mond stopt.
Dat was idd een beetje vaag.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef veldmuis het volgende:
Wel een zakje om zn handen zodat de stront niet aan zn handen komt, maar in z'n mond, nee, da's geen probleem.
In dat filmpje is toch ook te zien dat ie zn mond open doet? EN dan zie je lichtbruine shit erinquote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Als je goed kijkt draai thij weg van de camera wanneer. Het lijkt dan of hij hem naar binnen kiepert maar volgens mij is dat niet zo.
vast ontbijtkoekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
In dat filmpje is toch ook te zien dat ie zn mond open doet? EN dan zie je lichtbruine shit erin.
wat als die gozer samen met 1 of 2 mensen dit heeft bedacht?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef koemleit het volgende:
nee dit is geen HOAX.
Als het wel zo is is het briljant geacteerd.
Je ziet iedereen levensecht aanmoedigen enzo als het gespeeld zou zijn zou je het ergens aan moeten kunnen merken.
volgens mij het meest populaire kijkspektakel op televisie al tientallen jaren lang ..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef AgLarrr het volgende:
Het trieste vond ik nog dat al die gozers eromheen " doe het, je krijgt geld, je krijgt geld" riepen. Dus iemand flikkert zijn eigenwaarde compleet overboord voor een luttele 100 euries.
Scherpquote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Cristian Dior het volgende:
volgens mij het meest populaire kijkspektakel op televisie al tientallen jaren lang ..
Hoeveel drollen heb jij op de middelbare school moeten eten?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
water bij ontbijtkoek doen, beetje kneden. misschien wat chocopasta erdoor. dan heb je iets wat prima voor een drol kan doorgaan.
Ik ookquote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef A_L_N_F het volgende:
oke waar blijven de foto's en profieltjes van onze poepeter.
ik ben echt benieuwd wie die jongen is en waaropm hij zo dom was om poep te eten
Als ik wat warms in mn maag heb slaap ik wel beter maar goed dan praat ik over dingen als theequote:Op donderdag 21 december 2006 03:12 schreef cultheld het volgende:
Zou die gozer vannacht lekker geslapen hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |