Nee, maar zij rekent wel ¤20 voor de service. En de verzendkosten zijn veel lager. Duurt ongeveer 2 weken voordat je bestelling bij je thuis is. Zij zet 'gift' op het pakketje en de waarde van alles geeft ze ook veel lager op, op deze manier ontloop je de invoerkosten enzo.quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ojagoeie, ga ik volgende maand eens naar kijken.. Betaal je daar dan eigenlijk ook al die invoerkosten enzo op?
Kan wel, maar er zou zelfs wel een eigen topic voor geopend kunnen worden denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef Enchanter het volgende:
Kan de link val Hollister ook niet de OP ?
't is toch een beetje A&F
www.hollisterco.com
Nouja, het is eigenlijk dezelfde kleding maar dan met een vogeltje eropquote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Kan wel, maar er zou zelfs wel een eigen topic voor geopend kunnen worden denk ik.![]()
Even een tvp-tje gegeven.quote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef men_in_red het volgende:
er is al een topic over: Hollister Co.
Ja precies, ga in februari/maart wel weer shirtje of overhemd + luchtje bestellen, misschien soort IA van maken dan?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar zij rekent wel ¤20 voor de service. En de verzendkosten zijn veel lager. Duurt ongeveer 2 weken voordat je bestelling bij je thuis is. Zij zet 'gift' op het pakketje en de waarde van alles geeft ze ook veel lager op, op deze manier ontloop je de invoerkosten enzo.
ik weet het niet zeker hoor, maar wordt de kans niet groter dat je bestelling gepakt wordt door de douane als je bestelling groter wordt, want dan kan je beter alleen bestellen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja precies, ga in februari/maart wel weer shirtje of overhemd + luchtje bestellen, misschien soort IA van maken dan?
Leuke decemberactie.quote:Op maandag 18 december 2006 19:42 schreef noekje het volgende:
In December berekent ze 10 euro ipv 20 euro.
Zonde!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:41 schreef ryan_atwood het volgende:
Dinsdag 6 december m'n kleding definitief besteld bij Ellen. Aangezien ik er nog steeds nik van gehoord had, maar eens een mailtje gestuurd. Antwoord: Er stond nog 1 artikel op backorderd dus ze had de andere ook nog niet verstuurd.
Dus geen A&F kleding met kerst
Die is maar een paar centimeter langer dan de kids XL en qua breedte is er ook weinig verschil, althans dat geldt voor mijn A&F overhemden van 2 jaar geleden, de afmetingen kunnen nu anders zijn aangezien de meeste A&F kleding met lange mouwen redelijk aan de lange kant is, vooral de mouwen dan.quote:Op maandag 18 december 2006 21:44 schreef Ace1 het volgende:
Satanicwarior.. weet jij de lengte van een Heren S overhemd tegenover de lengte van een Kids XL overhemd? Hoeveel cm langer is de heren S? En hoeveel breder?
Hmm en weet je het verschil tussen S en M qua overhemden?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die is maar een paar centimeter langer dan de kids XL en qua breedte is er ook weinig verschil, althans dat geldt voor mijn A&F overhemden van 2 jaar geleden, de afmetingen kunnen nu anders zijn aangezien de meeste A&F kleding met lange mouwen redelijk aan de lange kant is, vooral de mouwen dan.
Het vervelende is dat sinds dit jaar niet elk overmhemd in de maat S dezelfde lengte heeft, dit verschilt per 'type'. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere maten. Je zal toch echt een keuze moeten maken tussen maat S en M, maat M is maar iets langer en iets breder.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hmm en weet je het verschil tussen S en M qua overhemden?
Sorry voor de veel vragen.. maar wil deze x echt precies de goede maat bestellen... Kwil hem echt wel zeker 7 cm langer hebben als de kids XL... maar wel ongeveer even breed :S
wat denk jij, is een overhemd in maat S lang genoeg voor me met mn 1m85? Want ik wil hem niet te wijd hebbben natuurlijk en ben niet zo breed...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
Op beide sites heb je nu ook een "Spring Preview". Ik vind vooral die Owls Head Trail overhemden mooi, sommige kleuren dan.
Ik ben ook 1.85 (ongeveer dan) en ik heb gewoon Large , alleen de mouwen zijn wat lang , maar daar hebbel alle A&F en Hollister produkten 'last' vanquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wat denk jij, is een overhemd in maat S lang genoeg voor me met mn 1m85? Want ik wil hem niet te wijd hebbben natuurlijk en ben niet zo breed...
(ik denk toch maar op de grote site te gaan bestellen, die kids maten worden denk ik sowieso te kort voor me.)
ja maar het is maar net welke lengte je mooi vind.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wat denk jij, is een overhemd in maat S lang genoeg voor me met mn 1m85? Want ik wil hem niet te wijd hebbben natuurlijk en ben niet zo breed...
(ik denk toch maar op de grote site te gaan bestellen, die kids maten worden denk ik sowieso te kort voor me.)
ik ga het denk maar gewoon proberen binnenkort, als het niet goed valt bied ik het hjier wel te koop aan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja maar het is maar net welke lengte je mooi vind.
ziet er goed uit, hoop voor je dat ze echt zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net deze 2 Ezra Fitch cashmere sweaters binnengekregen, ik heb ze via eBay van iemand uit de VS gekocht.
[afbeelding][afbeelding]
$70 incl. shipping.
[afbeelding][afbeelding]
$90 incl. shipping
Ik had ook geboden op eentje in de kleur heather grey, maar ik ben op het laatste moment overboden met 1 dollar verschil...grrrrr...die kleur wilde ik juist zo graag....anyway, ze zien en voelen origineel en het SKU-nummer op het prijskaartje is correct volgens dit topic op een duits A&F forum:
http://www.anfcommunity.d(...)nd-der-sku-t173.html
denk het wel aan de hand van allerlei details, en ze zitten echt perfect.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ziet er goed uit, hoop voor je dat ze echt zijn.
70 en 90 dollar voor sweaters van 190 dollar? vind het wel tricky..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net deze 2 Ezra Fitch cashmere sweaters binnengekregen, ik heb ze via eBay van iemand uit de VS gekocht.
[afbeelding][afbeelding]
$70 incl. shipping.
[afbeelding][afbeelding]
$90 incl. shipping
Ik had ook geboden op eentje in de kleur heather grey, maar ik ben op het laatste moment overboden met 1 dollar verschil...grrrrr...die kleur wilde ik juist zo graag....anyway, ze zien en voelen origineel en het SKU-nummer op het prijskaartje is correct volgens dit topic op een duits A&F forum:
http://www.anfcommunity.d(...)nd-der-sku-t173.html
De verkoper kan hem wel in de sale gekocht hebben, heb wel meerdere keren gelezen dat ze daar voor een paar tientjes waren afgeprijsd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
70 en 90 dollar voor sweaters van 190 dollar? vind het wel tricky..
Wat maakt het precies uit? Als je het verschil niet eens kunt merken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ziet er goed uit, hoop voor je dat ze echt zijn.
veel, ik gun mijn geld niet aan iemand die over andermans rug geld wilt verdienen, en de kwaliteit van de echte goederen zal ook wel beter zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wat maakt het precies uit? Als je het verschil niet eens kunt merken?
Via ellen is wel goedkoper volgens mij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Maravilla het volgende:
Ik wil weer legaal kunnen bestellen zonder omwegen.
inderaad, er zijn mensen die A&F cashmere sweaters van $198 in de verkoop hebben gekocht voor $40-$50.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De verkoper kan hem wel in de sale gekocht hebben, heb wel meerdere keren gelezen dat ze daar voor een paar tientjes waren afgeprijsd.
Met de broeken heb ik geen ervaring.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef thispicture het volgende:
Sorry als dit al heeeel vaak is gevraagd, ik heb gezocht maar mijn Google skills zijn nou niet bepaald geweldig:
Hoe valt de A&F kleding voor vrouwen? Ik heb normaal maat 36/38 bij de H&M voor topjes e.d, en voor broeken heb ik bij Nudie maat 29/30. Ik word echt niks wijzer van die sizechart, volgens dat ding zou ik dan een maat S hebben oftewel "30R" hebben, nou dat lijkt me stug![]()
Gebruiken ze bij A&F dezelfde waist en length maten als bij, Levi's, Nudies, Replay, G-Star, dus dat 28x30 op die A&F sizechart betekent dat je een waist-omtrek moet hebben van 28inch en een lengte moet hebben van 30inch?
Want dan heb ik de kleinste maat, maar dat klopt echt niet lijkt me?
meisjes die dat aanhebben zijn heetquote:Op maandag 25 december 2006 10:02 schreef Coconut het volgende:
Leuke dingen staan er weer op de site!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja leuk he! Ik ga voor de zomer nog wel weer wat bestellen. Die middelste vind ik vooral heel leukquote:Op maandag 25 december 2006 10:02 schreef Coconut het volgende:
Leuke dingen staan er weer op de site!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacht ik ff af, ben ook 1.85 ongeveerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik ga het denk maar gewoon proberen binnenkort, als het niet goed valt bied ik het hjier wel te koop aan..
Eensch, vooral die gele en roze zijn nicequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
Op beide sites heb je nu ook een "Spring Preview". Ik vind vooral die Owls Head Trail overhemden mooi, sommige kleuren dan.
Ik heb 2 broeken , in Nederland heb ik 32-34 (Replay , Levi's , Prada).quote:Op woensdag 27 december 2006 17:18 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ook iets wat al 14x is gevraagd, maar kan iemand wat vertellen over hoe de jeans vallen? bv in vergelijking met normale Replay broeken?
Nou oke dan, aangezien ik op dit moment niet zo egoistisch ben, hier heb je de vesten in de uitverkoop:quote:Op maandag 1 januari 2007 19:26 schreef Maravilla het volgende:
Potver. Eindelijk iemand gevonden in Amerika die het voor mij wil toesturen, zijn alle leuke vesten van de site af.
zijn er nog andere dingen in de uitverkoop? Ik kan daar namelijk niet bij. Kan je ook ff die linkjes er op zetten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nou oke dan, aangezien ik op dit moment niet zo egoistisch ben, hier heb je de vesten in de uitverkoop:
http://www.abercrombie.co(...)0901_286168_-1_12686
Ik heb een account maar mijn order was laatst gecanceld, dus als ik jou was zou ik diegene in de VS het laten bestellen.
Hoelang duurt vaak die uitverkoop, weekje ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nou oke dan, aangezien ik op dit moment niet zo egoistisch ben, hier heb je de vesten in de uitverkoop:
nee joh, die moet er nog helemaal op komen te staan. er staat wel een soort sneak preview op de lente collectiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef Exploit het volgende:
Zijn de spullen van de lente die nu op de site van a&f staan alle spullen die ze uit gaan brengen, of komt er nog meer bij? Vind het namelijk een beetje weinig + ik mis wat dingen
Is al meerdere weken aan de gang, en blijft ook nog wel een tijdje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoelang duurt vaak die uitverkoop, weekje ofzo?
Thanks, hier staat degene die ik sowieso wilde tussen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb een account maar mijn order was laatst gecanceld, dus als ik jou was zou ik diegene in de VS het laten bestellen.
Dankjewel!!quote:
Denk het niet, aangezien dit er bij mij voorkomt als ik op die link klik:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Is al meerdere weken aan de gang, en blijft ook nog wel een tijdje.
Zo te zien zijn er van de vesten alleen nog maar Split Rock vesten verkrijgbaar:quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien dit er bij mij voorkomt als ik op die link klik:
We are sorry this product is no longer available.
![]()
Hmm, eindelijk m'n keuze gemaakt, zie ik Holland of The Netherlands er niet bij staan. Help!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef Retro het volgende:
Kun je gewoon individueel bestellen, met creditcard vanuit Nederland? En wat is de lever/verzendtijd ongeveer?
Lees de topics even terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef Retro het volgende:
Hmm, eindelijk m'n keuze gemaakt, zie ik Holland of The Netherlands er niet bij staan. Help!
Heb je toevallig ook het linkje van de clearance voor vrouwen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
Er staan weer een hele zooi hoodies en vesten op, vanaf $39.90
http://www.abercrombie.co(...)0901_300337_-1_12686
Enig idee hoelang die clearance blijft staan, en zo ja heeft het dan zin om via ellen van http://www.fromus2eu.com/. het te bestellen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
Er staan weer een hele zooi hoodies en vesten op, vanaf $39.90
http://www.abercrombie.co(...)0901_300337_-1_12686
Je haalt mij de vraag uit de mond/toetsenbordquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Enig idee hoelang die clearance blijft staan, en zo ja heeft het dan zin om via ellen van http://www.fromus2eu.com/. het te bestellen?
geen idee, gewoon zo snel mogelijk bestellen, het kost nu haast niks.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Enig idee hoelang die clearance blijft staan, en zo ja heeft het dan zin om via ellen van http://www.fromus2eu.com/. het te bestellen?
Hier:quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef Coconut het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook het linkje van de clearance voor vrouwen?
Ik zal vanavond nog even informeren/kijken bij die site, is al een topic eerder gedaan door mensen en was toen toch goed bevallen meen ik me te herrineren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
geen idee, gewoon zo snel mogelijk bestellen, het kost nu haast niks.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hier:
Sweaters
http://www.abercrombie.co(...)051_10901_1_-1_12701
Fleeces
http://www.abercrombie.co(...)051_10901_1_-1_12698
Knits:
http://www.abercrombie.co(...)0901_306746_-1_12286
Het beste is om alle links van elk type sweater/fleece/knit op te slaan want het kan zo maar zijn dat er 1 verdwijnt en dan weet je straks niet hoe je bij de andere sweaters kunt komen.
Ik heb via Ellen besteld. Alles is perfect naar wens gelopen. Ze berekent 5% over het gehele aankoopbedrag plus verzendkosten en 20 euro voor haar diensten. Je betaalt dus ook verzendkosten binnen Amerika (van Abercrombie naar Ellen) en verzendkosten naar Nederland (van Ellen naar Nederland).quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld via internet. Nu zie ik vaak A&F kleding langskomen waarvan ik denk: "Dat moet ik hebben!"
Ik vind het dan toch een beetje een risico, het via internet te bestellen, zeker gezien de prijs. Daarnaast heb ik geen enkel verstand van invoerrechten, verzendkosten, amerikaanse maten, enz.
Ook kun je de kleding niet passen, dus mijns inziens blijft het altijd 'tricky'.
Nu zie ik de aanbiedingen en de site van Ellen. Het risico wordt in 1 klap een stuk kleiner en ik overweeg serieus iets te bestellen.
Even enkele vraagjes, wellicht al eerder gesteld. Zo ja, excuus....
- Wat zijn extra kosten die Ellen rekent?
- Wat zijn de verzend-, invoer-, portokosten e.d.?
- Maten als M en S zijn gelijk aan Nederlandse maten M en S?
- Goede ervaringen met Ellen hier bekend?
Vergeef me mijn 'angst', ik ben gewoon onbekend met de materie en neem graag het zekere voor het onzekere!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef ryan_atwood het volgende:
Voor degene die bij ellen besteld hebben en de kleding al binnen hebben, hoeveel moesten jullie nog betalen aan de postbode??
Reken maar eens om wat het zou gaan kosten als je het via Abercrombie.com zou bestellen. Niet dat het kan, maar reken dat maar eens na. Verzendkosten etc. Je kom dan hoger uit denk ik hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:35 schreef Billy_Mack het volgende:
ellen rekent veel te veel geld, heb haar gemailed en ze rekent echt belachelijke bedragen. ik vind dat ze misbruik maakt van de situatie, en dus geld "verdient" over de ruggen van anderen. die tarieven moeten echt drastisch omlaag!
Dan heeft de douane jouw pakket opengemaakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Bij mij lag er vandaag een briefje in de bus dat hij met het pakket langs geweest maar dat ik niet thuis was. Morgen probeert hij het weer. En hij wil 42 euro hebben :S
Maar het klopt dus dat ik de kosten moet betalen van nederland tot aan mijn huis? Vaag dat jij dat niet heb hoeven betalen dan.
Ik heb ook via Ellen besteld en niks hoeven te betalen aan de postbode. Ik denk dat jij pech hebt. Ik neem toch aan dat je wel te horen krijgt waarvoor je moet betalen, als de postbode het pakje weer aanbiedt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Bij mij lag er vandaag een briefje in de bus dat hij met het pakket langs geweest maar dat ik niet thuis was. Morgen probeert hij het weer. En hij wil 42 euro hebben :S
Maar het klopt dus dat ik de kosten moet betalen van nederland tot aan mijn huis? Vaag dat jij dat niet heb hoeven betalen dan.
denk je ja, ik zou graag een kostenvergelijking zien. bovendien is onze vriend hierboven niet bepaald goedkoop uit met zijn 42 euro heffing.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Reken maar eens om wat het zou gaan kosten als je het via Abercrombie.com zou bestellen. Niet dat het kan, maar reken dat maar eens na. Verzendkosten etc. Je kom dan hoger uit denk ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |