abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36856581
Voor degene die het niet kennen: Hollister is een zusterbedrijf van populaire Abercrombie & Fitch. Het is alleen stuk goedkoper, en heeft een surfachtergrond.
Ik heb zelf een paar shirts en een broek ervan en ben erg te spreken over de kwaliteit, dit in tegenstelling tot American Eagle.

Is Hollister in Nederland verkrijgbaar?
Nee, helaas is het net als Abercrombie niet in Nederland te krijgen, en er zijn ook geen plannen om dit in de toekomst te veranderen. Misschien als de geplande abercrombie-stores een succes worden, er ook Hollister winkels komen maar dat is niet duidelijk.

Hoe komen we dan aan Hollister artikelen?
Bestellen via hun website is de makkelijkste oplossing, of gewoon naar amerika afreizen natuurlijk

http://www.hollisterco.com

Wat zijn de voordelen ten opzichte van Abercrombie en American Eagle
- Kwalitatief erg goed in tegenstelling tot American Eagle
- Goedkoper dan Abercrombie (shirts van 20$, Blouse 40$, Jeans 40$)
- Vooral voor de zomer een leuke collectie met surf-style
- Exclusief: Nog stukken exclusiever dan abercrombie. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die ook een hollister shirt aan had.

Voorbeelden:

$19,95

$39,95

$39,95

$34,50
pi_36857045
Er zitten inderdaad leuke dingen tussen. Maar het is echt een tienermerk daar, tot 18 ofzo. Verder doet het vermoeden dat het een echt surfmerk is, voor en door surfers, maar dat is echt niet zo. Het is naast A&F erbij verzonnen voor de wat jongeren zeg maar.

Ik ben best tervreden over American Eagle trouwens, heb er een polo en een overhemd van, en het blijft gewoon mooi, heb jij er problemen mee gehad ofzo, je lijkt er nogal negatief erover.

Verder heeft A&F nog een nieuw kledingmerk: Ruehl no.925, dat zit aan de andere kant in vergelijking met Abercrombie&Fitch, voor de wat oudere jeugd. Dat is erg mooi spul, tenminste van wat ik ervan gezien heb.

Is het niet een goed idee om er een centraal Hollister, Ruehl en AE topic van te maken?
pi_36857097
Hollister heeft leukere dingen dan A&F.
pi_36857138
Je kan wel heel erg goed zien dat het een zustermerk van A&F is. Toch mis ik dat in nederland wel merken zoals A&F. Die gewoon mooie en goede kleding hebben voor een redelijke prijs. In nederland is het dan gelijk weer of de jeans merken (g-star, Nudie) waar je flink wat betaald voor een tshirtje.
pi_36857361
Ik heb idd niet al te goeie ervaring met American Eagle. Heb er een longsleeve, een hoodie, een vest, een polo en een broek van. En alleen de broek is nog redelijk, de rest is na een paar keer wassen zijn vorm grotendeels verloren.
Hollister is misschien in Amerika iets voor de iets jongeren (tot 18), ik vind het erg mooi spul allemaal. Het is iets speelser dan abercrombie, iets minder net zeg maar. En daarom uitermate geschikt voor de zomer! ik hoop hier een hoop mensen enthousiast te maken, zodat er misschien wel een IA opgezet wordt
pi_36857385
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Je kan wel heel erg goed zien dat het een zustermerk van A&F is. Toch mis ik dat in nederland wel merken zoals A&F. Die gewoon mooie en goede kleding hebben voor een redelijke prijs. In nederland is het dan gelijk weer of de jeans merken (g-star, Nudie) waar je flink wat betaald voor een tshirtje.
Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.
pi_36857541
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef Freeling het volgende:

[..]

Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.
Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.
pi_36857991
quote:
Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.
Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollister
pi_36858047
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef Freeling het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollister
Ik denk dat de meeste het bij A&F houden. Er zou toch een A&F winkel in nederland komen in 2006 of 2007 ofzo? Misschien is er dan wel een klein beetje Hollister te krijgen als het een zustermerk is.
pi_36858049
Ja, vat het niet verkeerd op, het is zeker een leuk merk voor in de zomer, en omdat 'ie er weer aan komt doe ik wel mee bij een evt inkoopactie! Ik wil wel mee doen voor een polotje ofzo. Een zwembroek heb ik ook nodig, maar ik vind de zwembroeken op hun site geen van allen echt mooi. En ze kosten wel 35 dollar. Dan heb je voor 50 dollar een Abercrombie zwembroek die ik wel heel mooi vind:
alleen zou ik wel willen weten hoe de achterkant eruit ziet....

Edit: Zijn de Hollister polo's net zo wijd als de A&F polo's? want op sommigge foto's lijken ze wat wijder.
pi_36858071
Een collega van mij heeft onwijs veel van die zooi. Kan wel eens vragen waar die 't koopt.
pi_36858556

Mooie rokjes hoor .
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:29:20 #13
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36858642
Bij America Today verkopen ze iig polo shirtjes van Hollister! Heb er zelf ook één.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_36858877
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:29 schreef SilverBullet het volgende:
Bij America Today verkopen ze iig polo shirtjes van Hollister! Heb er zelf ook één.
Hoe duur zijn die daar?
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:38:17 #15
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36858907
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:37 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Hoe duur zijn die daar?
19.95
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_36859529
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef men_in_red het volgende:
Ja, vat het niet verkeerd op, het is zeker een leuk merk voor in de zomer, en omdat 'ie er weer aan komt doe ik wel mee bij een evt inkoopactie! Ik wil wel mee doen voor een polotje ofzo. Een zwembroek heb ik ook nodig, maar ik vind de zwembroeken op hun site geen van allen echt mooi. En ze kosten wel 35 dollar. Dan heb je voor 50 dollar een Abercrombie zwembroek die ik wel heel mooi vind:
[afbeelding] alleen zou ik wel willen weten hoe de achterkant eruit ziet....

Edit: Zijn de Hollister polo's net zo wijd als de A&F polo's? want op sommigge foto's lijken ze wat wijder.
De zwembroeken zijn idd niet zo mooi als die van abercrombie, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of de polo's van hollister ook muscle fit zijn zoals die van abercrombie, maar ik denk het eigenlijk niet. Denk dat ze een beetje wijder zijn, maar zoals de standaard modellen van abercrombie. Misschien kun je een keer bij America Today gaan passen.
Ik vind het altijd jammer dat ze bij AT bijna alleen maar polo's hebben van AF en van Hollister, ipv wat gewone shirts. Die polo's zijn een beetje standaard..
pi_36859636
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie rokjes hoor .
Voor meisjes/vrouwen hebben ze ook leuke dingen idd! ik vind surf-babes meesta
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:17:05 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36860114
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
World Wrestling Entertainment
pi_36860296
quote:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Ik kom nooit in The Sting, dus dat wist ik niet. Maar ik zal er zeker eens gaan kijken!
Het is misschien geen superspeciaal merk, maar de prijs-kwaliteit verhouding is wel van een niveau dat je in nederland bijna niet meer tegenkomt.
pi_36860389
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt Hollister verkocht?
''Zulks een''?
amokaapjeeh O+
pi_36860493
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
NIet toevallig in de war met Sutherland?

edit: Aan die site heb je ook niet veel aan.
pi_36864834
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat een zaak als The Sting Hollister kleding verkoopt..Kan iemand dat bevestigen?
pi_36865057
Ik toch dat hij gelijk heeft: kijk maar eens hier, er zijn ook A&F shirts gezien:

Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
pi_36866435
Ik heb een keer stage gelopen in de kledingbranche en de inkoper daar vertelde mij dat er genoeg partijen A&F en denk ik ook hollister te koop zijn via via. Het is denk ik dus een eenmalige partij tshirts ofzo die de sting heeft kunnen kopen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:49:30 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36867281
In het 'show je nieuwe kleding'-topic had iemand een hollister vest gekocht bij america today
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')