Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Je kan wel heel erg goed zien dat het een zustermerk van A&F is. Toch mis ik dat in nederland wel merken zoals A&F. Die gewoon mooie en goede kleding hebben voor een redelijke prijs. In nederland is het dan gelijk weer of de jeans merken (g-star, Nudie) waar je flink wat betaald voor een tshirtje.
Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef Freeling het volgende:
[..]
Dat soort merken mis je idd hier. Ik denk dat Jack&Jones momenteel het dichtste in de buurt komt.
Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollisterquote:Dat is waar maar op één of andere manier vind ik Jack&Jones niks. Beetje te overheerstend die winkels waarvan je er 6 in elke stad hebt.
Ik denk dat de meeste het bij A&F houden. Er zou toch een A&F winkel in nederland komen in 2006 of 2007 ofzo? Misschien is er dan wel een klein beetje Hollister te krijgen als het een zustermerk is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Vind J&J leuke dingen hebben, alleen jammer dat vele anderen dat met mij eens zijn waardoor een hoop mensen met hetzelfde lopen. DIt is nog erger met alle MAW zooi, dat ik sowieso niks vind eigenlijk. Daarom probeer ik mensne ook enthousiast te maken voor Hollister
Hoe duur zijn die daar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:29 schreef SilverBullet het volgende:
Bij America Today verkopen ze iig polo shirtjes van Hollister!Heb er zelf ook één.
19.95quote:
De zwembroeken zijn idd niet zo mooi als die van abercrombie, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of de polo's van hollister ook muscle fit zijn zoals die van abercrombie, maar ik denk het eigenlijk niet. Denk dat ze een beetje wijder zijn, maar zoals de standaard modellen van abercrombie. Misschien kun je een keer bij America Today gaan passen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef men_in_red het volgende:
Ja, vat het niet verkeerd op, het is zeker een leuk merk voor in de zomer, en omdat 'ie er weer aan komt doe ik wel mee bij een evt inkoopactie! Ik wil wel mee doen voor een polotje ofzo. Een zwembroek heb ik ook nodig, maar ik vind de zwembroeken op hun site geen van allen echt mooi. En ze kosten wel 35 dollar. Dan heb je voor 50 dollar een Abercrombie zwembroek die ik wel heel mooi vind:
[afbeelding] alleen zou ik wel willen weten hoe de achterkant eruit ziet....
Edit: Zijn de Hollister polo's net zo wijd als de A&F polo's? want op sommigge foto's lijken ze wat wijder.
Voor meisjes/vrouwen hebben ze ook leuke dingen idd! ik vind surf-babes meestaquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie rokjes hoor.
Ik kom nooit in The Sting, dus dat wist ik niet. Maar ik zal er zeker eens gaan kijken!quote:Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Bij The Sting wordt Hollister verkocht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
NIet toevallig in de war met Sutherland?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Bij The Sting wordt er genoeg van verkocht hoor dus wat lul je dat het hier niet verkrijgbaar is? Zulks een speciaal merk is het ook weer niet om de gehele collectie in dit land te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |