Vetquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb helemaal geen mist zicht gehad
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zichtquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dikke mist, ik ga er straks plakjes van snijden met mijn laserquote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef The_S het volgende:
[..]
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zicht
quote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef The_S het volgende:
[..]
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zicht
Ja, en als ik dan ergens heen ga, dan doetie het dus niet..quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier doet hij het wek hoorlinks onderdaan zie je een knop, klik daar maar op en je komt weer terug naar het menu
![]()
Hier totaal geen last vanquote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan ergens heen ga, dan doetie het dus niet..
Enneuh, koudMist
![]()
Idd daar blijf ik ook bij! Vooral het menuquote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wel chill van Buienradar.
Alleen blijf ik erbij dat die complete lay-out op de schop moet. Die is echt té kut
@KNMI actueelquote:Lelystad motsneeuw 0.3 96 Z 1 70 1032.0
daar staat afentoe neerslag ik zie geen motsneeuw staanquote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
@KNMI actueel
Zicht is 70 meter, temp is 0,3 en het sneeuwt daar!
Nog steeds geen mist te zien hier..
quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
daar staat afentoe neerslag ik zie geen motsneeuw staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef highway101 het volgende:
uitsneeuwende mist neem ik aan?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Eindhoven lichte regen en sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2006&maand=12&id=96251974&bliksem=0
Begint al goed koud te worden.quote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] op sommige plaatsen vriest het
En Rotterdam sneeuw/regenquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Schiphol motsneeuw -0.4 94 Z 2 77 1033.7
Nee klopt! Was behoorlijk koud hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Overigens in Twente de afgelopen dag de temperatuur niet boven de 1 graad uitgekomen!
idem in Enschedequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Rotterdam nu: Totaal helder en een heerlijk felle zon. Het lijkt wel winters![]()
als de temperatuur 10 graden lager lag
Ik zou het wel tof winden, al mag de temperatuur wel wat graden lager zijn; zorgt voor een mooie witte wereld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef kepler het volgende:leuke voorspelling van de KNMI:
Zonneschijn (%) 10 10 10 10 10
Neerslagkans (%) 10 10 10 10 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0 0
Minimumtemperatuur (°C) 0 -1/+4 -1/+4 -1/+4 -1/+4
Middagtemperatuur (°C) 6 2/6 2/6 2/6 2/6
Windrichting NW VAR VAR VAR VAR
Windsnelheid (bft) 2 2 2 2 2
lekker saai weer dus
Hier het zelfde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef IedeK. het volgende:
Hier zojuist een onwijs mooie zonsondergang gehad!![]()
Foto's volgen zsm.
bwehequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef i2Them2 het volgende:
Vuile soeper [afbeelding].
Flink koud hier volgens het KNMI.
op de fiets voelt het als -20quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:04 schreef The_S het volgende:
handschoenen moet je nu nog niet mee beginnen, als het strax -20 is dan heb je nix meer aan je handschoentjes
quote:Gewonden bij botsing in dichte mist op A30
EDE/BARNEVELD - Op de snelweg A30 tussen Ede en Barneveld ter hoogte van Lunteren zijn dinsdagavond in zeer dichte mist veertien personenauto's en twee vrachtwagens in botsing gekomen. Daardoor zijn drie mensen gewond geraakt. In de andere richting botsten ook enkele auto's.
Dat hebben politie en brandweer gemeld. De mist was zo dik dat het zicht volgens ooggetuigen tot enkele tientallen meters beperkt bleef. "Plotseling stond het stil voor me", zei een chauffeur. Politie en brandweer zijn nog zeker enkele uren bezig om de ravage op te ruimen. De snelweg is in beide richtingen afgesloten voor verkeer, aldus de politie.
Volgens een woordvoerder van de brandweer zal het vooral veel tijd kosten om een door de vangrail geschoten en daarna gekantelde vrachtwagen weg te krijgen. Die is geladen met pallets papier dat er eerst moet worden uitgehaald.
Opgevangen
De inzittenden van de meeste auto's zijn opgevangen in een hulpverleningscentrum in het nabij gelegen Barneveld. Sommige auto's hebben zo'n klap gehad dat ze op het eerste gezicht total loss lijken.
De A30 is afgesloten tussen de afrit in de snelweg A1 (Utrecht - Apeldoorn) tot aan de afrit in de snelweg A12 (Arnhem - Utrecht). Alle verkeer wordt omgeleid.
Bron: http://www.nu.nl/news/921(...)hte_mist_op_A30.html
Dat lijkt me freaky landen zeg. Kom je ineens tussen de mist terecht en ineens voel je dat je geland bentquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Keromane het volgende:
Land je onder de verkeerde hoek dan heb je een erg korte maar ook erg brede landingsbaan.
True! Het wordt gewoon 7 graden met kerstquote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Mwah, ik vind het nogal uhmm, ja saai eigenlijk
ik wil ook vrieskou het liefst -15quote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef addie het volgende:
[..]
True! Het wordt gewoon 7 graden met kerstIk wil vrieskou
Ja, dat was bizar toen, zo plotseling en onverwachts zoals dat ging. En tering, wat werd het koud toen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:30 schreef Keromane het volgende:
Zo is het in het verleden bij dit soort omstandigheden ook gegaan wanneer het vrij plotseling tot winterweer kwam. In 84/85 schoot een dergelijk hoog naar het noorden toe bijvoorbeeld, in een tijdsbestek van luttele dagen.
Tussen nu en het einde der tijden vast wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:07 schreef Prowl het volgende:
Dus het gaat sneeuwen?
leef je uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik had hier eigenlijk wel iets willen lezen over Subsidentie Inversie onder invloed van een stabiel hogedrukgebied en een eventuele temperatuurstijging to 11 a 12 graden op Nieuwjaarsdag.
Geef me dan verdomme iets te lezen!quote:
Geef jij ons dan eerst iets te lezenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geef me dan verdomme iets te lezen!
![]()
Weerforumquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:52 schreef Drugshond het volgende:
ehmmmm, op dit moment kaap ik de delen #001 t/m #181.
Een beetje slimme Fokker snapt wat ik ga doen.
geef nog eens een hint dan. Want een weer forum was ook het eerste (en het enige) waar ik op kwam.quote:
Mwah ff afwachten en zo (maar weer zit erbij).quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef Party_P het volgende:
[..]
geef nog eens een hint dan. Want een weer forum was ook het eerste (en het enige) waar ik op kwam.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik had hier eigenlijk wel iets willen lezen over Subsidentie Inversie onder invloed van een stabiel hogedrukgebied en een eventuele temperatuurstijging to 11 a 12 graden op Nieuwjaarsdag.
Op zoek naar informatie en nuttige links voor het weerforum neem ik aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:52 schreef Drugshond het volgende:
ehmmmm, op dit moment kaap ik de delen #001 t/m #181.
Een beetje slimme Fokker snapt wat ik ga doen.
Als de hele wereld nou eens gaat blazenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Dat hoerige hoog blijft op allemaal kaarten gewoon op dezelfde plaats![]()
quote:Extreem weer teistert Spanje
MADRID - Delen van Spanje worden geteisterd door extreme weersomstandigheden. De autoriteiten hebben zaterdag een onweersalarm afgegeven voor de kustgebieden aan de Middellandse Zee en het zuiden van het land. Op de Balearen valt veel regen.
Door sneeuw en ijzel zijn in het oosten van Spanje wegen en bergpassen afgesloten. In het binnenland is sprake van droog winterweer met nachtvorst.
zíj wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/925738/21/Extreem_weer_teistert_Spanje.html
[..]
Dat komt meer in de richting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:49 schreef addie het volgende:
Ik dacht ook aan het weerforum drugshond
En klimaat/natuurforum oid dan?
Lol... BBCquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
niet serieus nemen natuurlijk maar dit staat op de bbc site![]()
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0162
Maastrichtquote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef asco het volgende:
Het sneeuwde net in Maastricht.
[afbeelding]
Zie TT 705/2.
![]()
En aan buienradar te zien, zou er ook wat neerslag in de lucht moeten zitten...quote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef leroytje het volgende:
Woei het vriest ook een heel klein beetje in het zuiden van Limburg
spoel je al weg?quote:
van hetzelfdequote:Op maandag 25 december 2006 09:34 schreef Againzender het volgende:
Grijs, windstil, saai weer
En prettige kerst allen natuurlijk!
leuk manquote:Op maandag 25 december 2006 10:14 schreef siekman het volgende:
Goh de eerste keer in een paar jaar dat ik op dit topic klik , en ik vind het nog intressant ook .
Mooie weerfoto's hier , ik maak ze ook regelmatig een weerfoto ( voor dag en dauw op mijn werk , en ik kan altijd ff een paar minuten vrijmaken om te fotograferen ) zal wel ff kijken of ik er vandaag een paar kan plaatsen ( zijn al ff oud maar die heftige regen van laatst )
Jullie zullen hier nog wel wat horen of zien
Je leest niet goed, ik zeg niet dat er een verband is, ik zeg alleen dat de zonnestraling die er al komt er een schepje boven op gooit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:52 schreef Keromane het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat er geen verband is c.q. verwaarloosbaar klein is.
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als de hele wereld nou eens gaat blazen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef picobyte het volgende:
[..]
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.
In duitsland staat dus al een dikke 6000MW aan enorme ventilators![]()
Nog hackers hier die zich vervelen??
quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef picobyte het volgende:
[..]
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.
In duitsland staat dus al een dikke 6000MW aan enorme ventilators![]()
Nog hackers hier die zich vervelen??
Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De verkeersinfo waarschuwt voor sneeuwbuien en dat die op sommige wegen even blijft liggen.
Het was om 15.00 uur ff te horen. Zal wel een grapje zijn geweest, want bij verkeersinfo op internet is niets te vindenquote:Op maandag 25 december 2006 15:24 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meentof dat je ergens in Lapland zit of zo
Komt welquote:
Jij zegt etquote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Warm oud en nieuw is welkom hoorgeen koude vingers
![]()
Natuurlijk mag het daarna flink gaan winterenzou ik dan nu toch gelijk krijgen met mijn voorspelling? We wachten af
2 maanden terug zei ik al:
Tot eind dec geen sneeuw of kou, ook begin van januari verloopt zacht, rond de 10de verwacht ik de eerste sneeuw en kou..
Afwachten
Ik weet het, maar wat doe je eraanquote:Op maandag 25 december 2006 15:50 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij zegt etik hoop et tog cker!, want rond de 10 graden in januari dat is echt niet meer normaal
![]()
Nee joh, hoe kom je derbij?quote:
Voor de oudjes is dit een hele mooie maandquote:Op maandag 25 december 2006 15:55 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je derbij?je moet voortaan wel beter opletten op school he, zo gaat et al eeuwen
![]()
Nee maargoed idd wat doe je eraan? en niet alleen de natuur van slag, ikke ook![]()
IK MOET SNEEUW in de winter, niemand kan toch zonder??
Lijkt idd een warme en natte jaarwisseling te worden. Maar de kaarten geven nu nog een droge nacht voor het noorden aanquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lijkt idd een warme en natte jaarwisseling te worden. Maar de kaarten geven nu nog een droge nacht voor het noorden aan![]()
Eigelijk ook weer nietquote:
Dat was MichielV zeker weer?quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De verkeersinfo waarschuwt voor sneeuwbuien en dat die op sommige wegen even blijft liggen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
SneeuwGoeie grap zo eind december.
Oudjaarsnacht zelfs 13 graden!quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. het ziet er warmpjes uit voor jullie.. 12 graden op oudjaarsdag.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
Oudjaarsnacht zelfs 13 graden!![]()
whehe.. komt aardig in de richting van mijn temperaturenquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor Maastricht wordt oudjaarsdag 13 graden voorspeld en 's nacht 9 graden.
quote:1901 - Hoogste etmaalgemiddelde temperatuur 11 C
1920 - Hoogste maximumtemperatuur 11,7 C
Idd, make my dayquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:35 schreef MissHobje het volgende:
en dan rond 6 januari als het kan ff een gigantische winter invaldat zou pas tof zijn..
Maargoed keep on dreaming
Dat is een deal......quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doe dan maar op 16de 20cm en daarna op de 19de nog eens 20cm![]()
Welnee, we zijn gewoon niets meer gewend!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Tis vandaag anders wel goed koud brrrrrrrrrrrr
Valt wel mee...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Het had veel kouder kunnen zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Koud !!!... jammer genoeg niet koud genoegquote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Laat die -20 maar komenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Koud !!!... jammer genoeg niet koud genoeg
Het lijkt wel zomer herfst.....
Heerlijk zoeen westelijke stromingquote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die regen![]()
En waar haal jij dat vandaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Heerlijk zoeen westelijke stroming.
En oud en nieuw lijkt voor het westen toch wel aardig droogte worden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier gisteren ook weer regen. Mijn internet lag eruit, maar dat was in wel meer delen van Azie zo geloof ik.
Dat is niet waar. Een wolkendek werkt juist isolerend en houdt warmte vast. Merk je ook wel, als het 's ochtends onbewolkt is, is het vaak kouder dan als het 's ochtends bewolkt is.quote:Op maandag 25 december 2006 10:22 schreef picobyte het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ik zeg niet dat er een verband is, ik zeg alleen dat de zonnestraling die er al komt er een schepje boven op gooit.
Dus zelfs zonder broeikas effect als de zon harder gaat schijnen.
Meer straling is meer warmte dus warmt daarvan de aarde ook een beetje op.
Maar als he aarde warmer wordt komen er meer wolken dus reflecteert er meer warmte terug de ruimte in.
Dat is waarom zonne straling niet zo veel effect heeft op de temperatuur hier maar het gaat er wel vaker van regenen
In het oosten zou het misschien kunnen, maar ook daar zal het snel zijn verdwenen/quote:Op donderdag 28 december 2006 03:45 schreef Ymke het volgende:
Gaat het vannacht nog sneeuwen?
nah, kut.. tja, het kan gebeuren he..quote:Op donderdag 28 december 2006 02:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat is wel kut
![]()
Zeg wanneer komen je gegevens online![]()
Dat is nou karmaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
En oud en nieuw lijkt voor het westen toch wel aardig droogte worden.
Is trouwens al gestegen naar 90%.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:17 schreef The_S het volgende:
verdorie, zaterdag 70% kans op neerslag, ik wil gvd geen regen met carbid knappen
Meteen al die vuurwerk zooi weggespoeld.. slim tochquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef Party_P het volgende:
regent het tijden niet...regent het juist met oud en nieuw wel weer
Klopt, waar ik woon is het nogal christelijk, dus krijg je zeurende buren.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
In die boerendorpen mag op zondag de rust niet worden verstoord![]()
Nog maar wat zuidelijkerquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Succes met je pijlen![]()
idd, maar op zaterdag knappen heeft zo ook zijn voordelenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
In die boerendorpen mag op zondag de rust niet worden verstoord![]()
Dit is echt te ergquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:20 schreef i2Them2 het volgende:
Gaat flink waaien, maar lijkt rond middernacht wel wat minder te worden:
[afbeelding]
Jeuh, ik zit nog ik het groene gedeelte!quote:
Whehehequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit is echt te ergVandaag voor het eerst in 1.5 weken weer de zon gezien na ontiegelijk saai, droog en windstil weer, en dan met de jaarwisseling krijg je ineens stormachtige wind met regen
![]()
als het zo doorgaat gaat het in het binnenland ook flink waaienquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef Againzender het volgende:
Ik kom net weer terug van de kust, gaat het straks stormen
Nou ja, mij vader heeft dan wel mazzel, want die blijft wat langer
we houden het in de gatenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als het zo doorgaat gaat het in het binnenland ook flink waaien![]()
Gelukkig woon ik aan de rand van de stad (westkant), dus alle pijlen waaien mooi van mij áfquote:
Oom_Agentquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Oom_Agent het volgende:
hmmm.....leuk randstorinkje morgen...
quote:Story Highlights
• About 200 flights canceled at Denver International Airport
• Airport officials optimistic they can keep up on this one
• Foot-plus of snow forecast for Denver through Saturday
• Areas west of Denver report 28 inches of snow
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef picobyte het volgende:
Beetje wind dus, leuk voor al die mensen die vuurwerk willen afsteken, ik hoop dat het pleuris weertje wordt met wind en regen
om 07:00 op nieuwsjaarsdag mag het gaan plensen, dan lig ik toch op 1 oor de eerst komende 8 uur moet het droog blijven dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meteen al die vuurwerk zooi weggespoeld.. slim toch![]()
Tis vandaag trouwens best wel warm in vergelijking met afgelopen dagen.
Maar ik moet ook nog naar de stad fietsen voor m'n new-years party...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef picobyte het volgende:
Beetje wind dus, leuk voor al die mensen die vuurwerk willen afsteken, ik hoop dat het pleuris weertje wordt met wind en regen
Een dikke 8 BFT zie ik daar in het midden van het land, dat gaat voor een grote rotzooi zorgen, veel omgewaaide bomen enzo. Ben benieuwd, woon in Amersfoort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef i2Them2 het volgende:
En de kaarten geven nog steeds veel wind. Vooral voor het noordwesten:
[afbeelding]
Als het goed is is de meeste wind voorbij bij de jaarwisseling.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Kijk, van mij mag die storm echt komen, maar waarom nou met oud en nieuw?
Zullen wel weer wat boompjes om gaan hier.quote:
Bedankt, kan ik goed gebruiken voor mijn weersverslagquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef IkWilbert het volgende:
En we hebben een weeralarm![]()
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Later vanavond en in het begin van de nacht moet er boven land rekening worden gehouden met ZEER ZWARE WINDSTOTEN tot 110 km per uur.
Rond het hoogtepunt, hetgeen valt tussen 23 en 02 uur, staat er langs de westkust en het westelijke Waddengebied storm en is er een kleine kans op ZWARE STORM.
Deze wind wordt veroorzaakt door een kleine, maar actieve storing die over het noorden van ons land trekt. De precieze koers van de storing is nog onzeker, zodat nog verandering kan komen in het gebied waarvoor de meeste wind wordt verwacht.
Bericht nummer: 1
Opgesteld: zaterdag 30 december 2006 12.02 uur
Volgend bericht 14:00 uur
[afbeelding]
2de storm in bijna 2 maand tijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:08 schreef Caesu het volgende:
leuk die (zware) storm. ik woon niet al te ver van de westkust.
m'n kat raakt wel volledig gestressd er van. is ie al door het vuurwerk, maar nu dus helemaal.
Dit is voor vannacht, niet morgennachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:07 schreef IedeK. het volgende:
Boy oh Boy!![]()
Ik heb dit jaar toch geen vuurwerk, dus van mij mag het lekker tekeer gaan.
Heerlijk weertje tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het hier gaat aflopen. Een strakke windkracht 7 (dus geen windstoten) is al heeeeeeeel lang geleden, en toen vlogen de schuttingen en takken door de straten heen...
Neh laat zo maar lekker, oke iets zakken mag nog wel hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
ZAKKEN MET DAT KRENG! Als we dan toch slecht weer krijgen, dan maar goed![]()
Hier zijn de huizen er dus niet echt zo op gebouwd waar dat in de kustgebieden wel zo is.quote:
Ja, daar kwam ik ook net achter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dit is voor vannacht, niet morgennacht![]()
Dat zijn mijn zorgen nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hier zijn de huizen er dus niet echt zo op gebouwd waar dat in de kustgebieden wel zo is.
Dat én dat de mensen hier niet zoveel ervaring ermee hebben levert elke keer bij een storm dikke chaos op![]()
Verkapte-kijk-mij-een-nokia5100-hebbenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-nokia5100-hebben
Dikke offtopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-nokia5100-hebben
Boeiend, alsof er hier niet vaker een slowchat isquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dikke offtopicen nee het is geen nokia
gaat alleen om het bericht
Koimt nog wel denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had trouwens verwacht dat dat weeralarm wat prominenter op de knmi-homepage zou staan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |