Whehehequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit is echt te ergVandaag voor het eerst in 1.5 weken weer de zon gezien na ontiegelijk saai, droog en windstil weer, en dan met de jaarwisseling krijg je ineens stormachtige wind met regen
![]()
als het zo doorgaat gaat het in het binnenland ook flink waaienquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef Againzender het volgende:
Ik kom net weer terug van de kust, gaat het straks stormen
Nou ja, mij vader heeft dan wel mazzel, want die blijft wat langer
we houden het in de gatenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als het zo doorgaat gaat het in het binnenland ook flink waaien![]()
Gelukkig woon ik aan de rand van de stad (westkant), dus alle pijlen waaien mooi van mij áfquote:
Oom_Agentquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Oom_Agent het volgende:
hmmm.....leuk randstorinkje morgen...
quote:Story Highlights
• About 200 flights canceled at Denver International Airport
• Airport officials optimistic they can keep up on this one
• Foot-plus of snow forecast for Denver through Saturday
• Areas west of Denver report 28 inches of snow
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef picobyte het volgende:
Beetje wind dus, leuk voor al die mensen die vuurwerk willen afsteken, ik hoop dat het pleuris weertje wordt met wind en regen
om 07:00 op nieuwsjaarsdag mag het gaan plensen, dan lig ik toch op 1 oor de eerst komende 8 uur moet het droog blijven dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meteen al die vuurwerk zooi weggespoeld.. slim toch![]()
Tis vandaag trouwens best wel warm in vergelijking met afgelopen dagen.
Maar ik moet ook nog naar de stad fietsen voor m'n new-years party...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef picobyte het volgende:
Beetje wind dus, leuk voor al die mensen die vuurwerk willen afsteken, ik hoop dat het pleuris weertje wordt met wind en regen
Een dikke 8 BFT zie ik daar in het midden van het land, dat gaat voor een grote rotzooi zorgen, veel omgewaaide bomen enzo. Ben benieuwd, woon in Amersfoort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef i2Them2 het volgende:
En de kaarten geven nog steeds veel wind. Vooral voor het noordwesten:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |