Neuh, gewoon iets van 2-3 keer per dag als ik er tijd/zin in heb. En waarschijnlijk krijg je na een tijdje andere users die ook al dingen gaan postenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef FritsBom het volgende:
Je gaat de komende 3 dagen om het half uur een update geven?
Post anders wat linkjes!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, gewoon iets van 2-3 keer per dag als ik er tijd/zin in heb. En waarschijnlijk krijg je na een tijdje andere users die ook al dingen gaan posten![]()
Ja ze worden steeds ververst elke 6 uur en gaan dan dus weer 6 uur verder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:41 schreef The_S het volgende:
die kaarten zijn die nu voor 30 op 01 of zijn die geldig tot en met 01 jan.?
Je kan ze beter ff uploaden, want jouw linkjes worden iedere 6 uur overschreven door de nieuwe run (en dan kloppen de tijden ook niet meer)quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ze worden steeds ververst elke 6 uur en gaan dan dus weer 6 uur verder.
Zal wel even nieuwe plaatsen
EDIT:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel wind, regen en zachte temps. Best kut dus![]()
Aardig wat wind, vooral in het noorden. Dus proberen om pijlen enzo op een wat beschutte plek af te schieten zodat de kans kleiner is dat 'ie zo bij de buurman in het gezicht waaitquote:
Bedankt voor de tip, zal het doorgeven!quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Aardig wat wind, vooral in het noorden. Dus proberen om pijlen enzo op een wat beschutte plek af te schieten zodat de kans kleiner is dat 'ie zo bij de buurman in het gezicht waait![]()
Qua regen moet je gewoon hopen dat je net in een droge periode zit...
Laat ik nou net in het oosten wonenquote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef awesomedude het volgende:
Hier aan zee dus droog rond middernacht, alleen in het oosten nog regen, wel veel wind, maar das niet erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |