leuk manquote:Op maandag 25 december 2006 10:14 schreef siekman het volgende:
Goh de eerste keer in een paar jaar dat ik op dit topic klik , en ik vind het nog intressant ook .
Mooie weerfoto's hier , ik maak ze ook regelmatig een weerfoto ( voor dag en dauw op mijn werk , en ik kan altijd ff een paar minuten vrijmaken om te fotograferen ) zal wel ff kijken of ik er vandaag een paar kan plaatsen ( zijn al ff oud maar die heftige regen van laatst )
Jullie zullen hier nog wel wat horen of zien
Je leest niet goed, ik zeg niet dat er een verband is, ik zeg alleen dat de zonnestraling die er al komt er een schepje boven op gooit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:52 schreef Keromane het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat er geen verband is c.q. verwaarloosbaar klein is.
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als de hele wereld nou eens gaat blazen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef picobyte het volgende:
[..]
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.
In duitsland staat dus al een dikke 6000MW aan enorme ventilators![]()
Nog hackers hier die zich vervelen??
quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef picobyte het volgende:
[..]
Al die windmolens worden op snelheid gebracht voor ze aan het net gekoppelt worden, dat doen ze door de generator tijdelijk als motor te gebruiken.
In duitsland staat dus al een dikke 6000MW aan enorme ventilators![]()
Nog hackers hier die zich vervelen??
Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De verkeersinfo waarschuwt voor sneeuwbuien en dat die op sommige wegen even blijft liggen.
Het was om 15.00 uur ff te horen. Zal wel een grapje zijn geweest, want bij verkeersinfo op internet is niets te vindenquote:Op maandag 25 december 2006 15:24 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meentof dat je ergens in Lapland zit of zo
Komt welquote:
Jij zegt etquote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Warm oud en nieuw is welkom hoorgeen koude vingers
![]()
Natuurlijk mag het daarna flink gaan winterenzou ik dan nu toch gelijk krijgen met mijn voorspelling? We wachten af
2 maanden terug zei ik al:
Tot eind dec geen sneeuw of kou, ook begin van januari verloopt zacht, rond de 10de verwacht ik de eerste sneeuw en kou..
Afwachten
Ik weet het, maar wat doe je eraanquote:Op maandag 25 december 2006 15:50 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij zegt etik hoop et tog cker!, want rond de 10 graden in januari dat is echt niet meer normaal
![]()
Nee joh, hoe kom je derbij?quote:
Voor de oudjes is dit een hele mooie maandquote:Op maandag 25 december 2006 15:55 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je derbij?je moet voortaan wel beter opletten op school he, zo gaat et al eeuwen
![]()
Nee maargoed idd wat doe je eraan? en niet alleen de natuur van slag, ikke ook![]()
IK MOET SNEEUW in de winter, niemand kan toch zonder??
Lijkt idd een warme en natte jaarwisseling te worden. Maar de kaarten geven nu nog een droge nacht voor het noorden aanquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lijkt idd een warme en natte jaarwisseling te worden. Maar de kaarten geven nu nog een droge nacht voor het noorden aan![]()
Eigelijk ook weer nietquote:
Dat was MichielV zeker weer?quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De verkeersinfo waarschuwt voor sneeuwbuien en dat die op sommige wegen even blijft liggen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
SneeuwGoeie grap zo eind december.
Oudjaarsnacht zelfs 13 graden!quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. het ziet er warmpjes uit voor jullie.. 12 graden op oudjaarsdag.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
Oudjaarsnacht zelfs 13 graden!![]()
whehe.. komt aardig in de richting van mijn temperaturenquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor Maastricht wordt oudjaarsdag 13 graden voorspeld en 's nacht 9 graden.
quote:1901 - Hoogste etmaalgemiddelde temperatuur 11 C
1920 - Hoogste maximumtemperatuur 11,7 C
Idd, make my dayquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:35 schreef MissHobje het volgende:
en dan rond 6 januari als het kan ff een gigantische winter invaldat zou pas tof zijn..
Maargoed keep on dreaming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |