Dat is een deal......quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doe dan maar op 16de 20cm en daarna op de 19de nog eens 20cm![]()
Welnee, we zijn gewoon niets meer gewend!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Tis vandaag anders wel goed koud brrrrrrrrrrrr
Valt wel mee...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Het had veel kouder kunnen zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Koud !!!... jammer genoeg niet koud genoegquote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Laat die -20 maar komenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Koud !!!... jammer genoeg niet koud genoeg
Het lijkt wel zomer herfst.....
Heerlijk zoeen westelijke stromingquote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die regen![]()
En waar haal jij dat vandaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Heerlijk zoeen westelijke stroming.
En oud en nieuw lijkt voor het westen toch wel aardig droogte worden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier gisteren ook weer regen. Mijn internet lag eruit, maar dat was in wel meer delen van Azie zo geloof ik.
Dat is niet waar. Een wolkendek werkt juist isolerend en houdt warmte vast. Merk je ook wel, als het 's ochtends onbewolkt is, is het vaak kouder dan als het 's ochtends bewolkt is.quote:Op maandag 25 december 2006 10:22 schreef picobyte het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ik zeg niet dat er een verband is, ik zeg alleen dat de zonnestraling die er al komt er een schepje boven op gooit.
Dus zelfs zonder broeikas effect als de zon harder gaat schijnen.
Meer straling is meer warmte dus warmt daarvan de aarde ook een beetje op.
Maar als he aarde warmer wordt komen er meer wolken dus reflecteert er meer warmte terug de ruimte in.
Dat is waarom zonne straling niet zo veel effect heeft op de temperatuur hier maar het gaat er wel vaker van regenen
In het oosten zou het misschien kunnen, maar ook daar zal het snel zijn verdwenen/quote:Op donderdag 28 december 2006 03:45 schreef Ymke het volgende:
Gaat het vannacht nog sneeuwen?
nah, kut.. tja, het kan gebeuren he..quote:Op donderdag 28 december 2006 02:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat is wel kut
![]()
Zeg wanneer komen je gegevens online![]()
Dat is nou karmaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
En oud en nieuw lijkt voor het westen toch wel aardig droogte worden.
Is trouwens al gestegen naar 90%.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:17 schreef The_S het volgende:
verdorie, zaterdag 70% kans op neerslag, ik wil gvd geen regen met carbid knappen
Meteen al die vuurwerk zooi weggespoeld.. slim tochquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef Party_P het volgende:
regent het tijden niet...regent het juist met oud en nieuw wel weer
Klopt, waar ik woon is het nogal christelijk, dus krijg je zeurende buren.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
In die boerendorpen mag op zondag de rust niet worden verstoord![]()
Nog maar wat zuidelijkerquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Succes met je pijlen![]()
idd, maar op zaterdag knappen heeft zo ook zijn voordelenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
In die boerendorpen mag op zondag de rust niet worden verstoord![]()
Dit is echt te ergquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:20 schreef i2Them2 het volgende:
Gaat flink waaien, maar lijkt rond middernacht wel wat minder te worden:
[afbeelding]
Jeuh, ik zit nog ik het groene gedeelte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |