Vetquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb helemaal geen mist zicht gehad
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zichtquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dikke mist, ik ga er straks plakjes van snijden met mijn laserquote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef The_S het volgende:
[..]
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zicht
quote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef The_S het volgende:
[..]
idd in vriezenveen was het best mistig, nu nog erger, nog geen 50m zicht
Ja, en als ik dan ergens heen ga, dan doetie het dus niet..quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier doet hij het wek hoorlinks onderdaan zie je een knop, klik daar maar op en je komt weer terug naar het menu
![]()
Hier totaal geen last vanquote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan ergens heen ga, dan doetie het dus niet..
Enneuh, koudMist
![]()
Idd daar blijf ik ook bij! Vooral het menuquote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wel chill van Buienradar.
Alleen blijf ik erbij dat die complete lay-out op de schop moet. Die is echt té kut
@KNMI actueelquote:Lelystad motsneeuw 0.3 96 Z 1 70 1032.0
daar staat afentoe neerslag ik zie geen motsneeuw staanquote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
@KNMI actueel
Zicht is 70 meter, temp is 0,3 en het sneeuwt daar!
Nog steeds geen mist te zien hier..
quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
daar staat afentoe neerslag ik zie geen motsneeuw staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef highway101 het volgende:
uitsneeuwende mist neem ik aan?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Eindhoven lichte regen en sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2006&maand=12&id=96251974&bliksem=0
Begint al goed koud te worden.quote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] op sommige plaatsen vriest het
En Rotterdam sneeuw/regenquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Schiphol motsneeuw -0.4 94 Z 2 77 1033.7
Nee klopt! Was behoorlijk koud hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Overigens in Twente de afgelopen dag de temperatuur niet boven de 1 graad uitgekomen!
idem in Enschedequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Rotterdam nu: Totaal helder en een heerlijk felle zon. Het lijkt wel winters![]()
als de temperatuur 10 graden lager lag
Ik zou het wel tof winden, al mag de temperatuur wel wat graden lager zijn; zorgt voor een mooie witte wereld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef kepler het volgende:leuke voorspelling van de KNMI:
Zonneschijn (%) 10 10 10 10 10
Neerslagkans (%) 10 10 10 10 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0 0
Minimumtemperatuur (°C) 0 -1/+4 -1/+4 -1/+4 -1/+4
Middagtemperatuur (°C) 6 2/6 2/6 2/6 2/6
Windrichting NW VAR VAR VAR VAR
Windsnelheid (bft) 2 2 2 2 2
lekker saai weer dus
Hier het zelfde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef IedeK. het volgende:
Hier zojuist een onwijs mooie zonsondergang gehad!![]()
Foto's volgen zsm.
bwehequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef i2Them2 het volgende:
Vuile soeper [afbeelding].
Flink koud hier volgens het KNMI.
op de fiets voelt het als -20quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:04 schreef The_S het volgende:
handschoenen moet je nu nog niet mee beginnen, als het strax -20 is dan heb je nix meer aan je handschoentjes
quote:Gewonden bij botsing in dichte mist op A30
EDE/BARNEVELD - Op de snelweg A30 tussen Ede en Barneveld ter hoogte van Lunteren zijn dinsdagavond in zeer dichte mist veertien personenauto's en twee vrachtwagens in botsing gekomen. Daardoor zijn drie mensen gewond geraakt. In de andere richting botsten ook enkele auto's.
Dat hebben politie en brandweer gemeld. De mist was zo dik dat het zicht volgens ooggetuigen tot enkele tientallen meters beperkt bleef. "Plotseling stond het stil voor me", zei een chauffeur. Politie en brandweer zijn nog zeker enkele uren bezig om de ravage op te ruimen. De snelweg is in beide richtingen afgesloten voor verkeer, aldus de politie.
Volgens een woordvoerder van de brandweer zal het vooral veel tijd kosten om een door de vangrail geschoten en daarna gekantelde vrachtwagen weg te krijgen. Die is geladen met pallets papier dat er eerst moet worden uitgehaald.
Opgevangen
De inzittenden van de meeste auto's zijn opgevangen in een hulpverleningscentrum in het nabij gelegen Barneveld. Sommige auto's hebben zo'n klap gehad dat ze op het eerste gezicht total loss lijken.
De A30 is afgesloten tussen de afrit in de snelweg A1 (Utrecht - Apeldoorn) tot aan de afrit in de snelweg A12 (Arnhem - Utrecht). Alle verkeer wordt omgeleid.
Bron: http://www.nu.nl/news/921(...)hte_mist_op_A30.html
Dat lijkt me freaky landen zeg. Kom je ineens tussen de mist terecht en ineens voel je dat je geland bentquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Keromane het volgende:
Land je onder de verkeerde hoek dan heb je een erg korte maar ook erg brede landingsbaan.
True! Het wordt gewoon 7 graden met kerstquote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Mwah, ik vind het nogal uhmm, ja saai eigenlijk
ik wil ook vrieskou het liefst -15quote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef addie het volgende:
[..]
True! Het wordt gewoon 7 graden met kerstIk wil vrieskou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |