NL vroeg aan Bart of hij caviar lekker vond, Bart zei van wel maar zei gelijk erachter dat hij het niet durft te bestellen want het is veel geld en ze kunnen het geld beter voor iets leuk kunnen gebruiken.quote:
Wat moet ik, for god's sake, dan kapot gooien?quote:Op zondag 17 december 2006 22:38 schreef Sonique het volgende:
NL schrijft in agenda:
Net weer een kopje stuk gegooid, dit keer kraait er geen haan naar....
JA iets leuks is sarcastisch bedoelt dacht ik hoor. Aangezien het huis van vreugde en blijheid uit elkaar barst op dit moment.quote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
NL vroeg aan Bart of hij caviar lekker vond, Bart zei van wel maar zei gelijk erachter dat hij het niet durft te bestellen want het is veel geld en ze kunnen het geld beter voor iets leuk kunnen gebruiken.
NL ging gelijk akkoord met deze stelling en herhaalde nog ff wat Bart net zei..."Ja iets leuk..." (=hoor je hem denken: caviar is wel leuk boerenlul!)
Wat een false bitch.
Vond ie die bord ook niet mooi?!![]()
Hij doet niet anders sinds dinsdagquote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL zal de laatste zijn om Bart te pleasen,
Ach dat is weer blufferige dikdoe-poeha van die kutmokummert.quote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Bart slaat iemand binnen 24 uur het huis uit!![]()
wat is er gezegd?quote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Ja, echt ongelofelijk hoe zij op hun fantastische ideeën komen. Ik wou dat ik zo vindingrijk was.quote:Op zondag 17 december 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
Hahahaha wat heeft Bart weer een enórm leuk idee. De hele dag achter iemand aanlopen. Hahahaha!!!
Maar Nathanael vind het natuurlijk big fun.
En ik sla Bart binnen 24 uur het huis uit.quote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Niet waar, NL slijmt enorm bij Bart wat Bart laat denken dat hij de touwen in handen heeft...wat natuurlijk andersom is.quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL zal de laatste zijn om Bart te pleasen, tis meer andersom lijkt me..
Uiteraard, hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef spookvrouw het volgende:
Ruby, mag ik helpen?
Dat is geen slijmen maar manipuleren...quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet waar, NL slijmt enorm bij Bart wat Bart laat denken dat hij de touwen in handen heeft...wat natuurlijk andersom is.
Slimheid en falsheid zijn de troeven van Nathanaël.
Je lijkt NL wel.....in Nederland zeggen we gewoon kaviaar hoor....quote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
NL vroeg aan Bart of hij caviar lekker vond, Bart zei van wel maar zei gelijk erachter dat hij het niet durft te bestellen want het is veel geld en ze kunnen het geld beter voor iets leuk kunnen gebruiken.
NL ging gelijk akkoord met deze stelling en herhaalde nog ff wat Bart net zei..."Ja iets leuk..." (=hoor je hem denken: caviar is wel leuk boerenlul!)
Wat een false bitch.
Vond ie die bord ook niet mooi?!![]()
Hij is niet onder haar gaan zitten...Nena is op zijn schoot gekropen...het komt van beide kanten dat moet nu toch onderhand duidelijk zijnquote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef demins het volgende:
Dom Konijn is ook alweer begonnen met de voorbereidingen!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa zegt dat ze wel een 10-tonner lijkt op breedbeeld.
1. Ze ís een 10-tonner
2. je moet wel breedbeeld hebben wil ze helemaal in beeld komen
Dat moet dan wel "buiten" de thayboks lessen gebeuren.quote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Ik gok van JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaquote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef RTM1988 het volgende:
zal brian nena nog een nachtkusje gaan geven?
Om te kunnen manipuleren moet je juist o.a. slijmen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is geen slijmen maar manipuleren...
NL manipuleert Bart
Bart slijmt bij NL.
Bart zit in de zak bij NL
quote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je lijkt NL wel.....in Nederland zeggen we gewoon kaviaar hoor....![]()
bart, silvia maar dit zit te lezen in bed, envlgs mij is huub ook nog wakkerquote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef RTM1988 het volgende:
zijn er nog bewoners wakker? of niet in hun bed
kunnen ze niet op fok komen ????quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef bosb het volgende:
en Bart zit een beetje zijn tijd te verdoen op nu.nl
ik zou het wel lachen vinden. Kijken of bart dan nog zo met zichzelf is ingenomen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef bosb het volgende:
[..]
haha denk dat dat niet zo'n goed idee zou zijn voor het zelfvertrouwen van de meesten
Mwah denk dat Bart daar schijt aan zou hebben, .nl zal als hij dronken is vast iets van posters of folders gaan maken met alle uitspraken over Natasia op het forumquote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
ik zou het wel lachen vinden. Kijken of bart dan nog zo met zichzelf is ingenomen.
Geen idee. Ik kan het niet goed zien.quote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij zit hij nu toch echt op de DGK site of zie ik dat heel erg verkeerd
me tooquote:Op maandag 18 december 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik was enorme Bart fan, maar begin te hopen dat hij een keer keihard op zijn muil gaat. bijvoorbeeld dat hij bij de volgende populariteitspoll laatste staat ofzo.
ik heb meegedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 09:31 schreef rooie3 het volgende:
En de ochtend gymnastiek is weer begonnen.
Ilona,Sylvia en Huub doen het voor.
Bart is weer in de stoer doen fase.quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft al uren met Brian zitten tongen, maar als Bart Brian haar vriendje noemt, wil ze van niets weten en zegt ze dingen als 'doe normaal zeg'. Ze kijkt er ook bij alsof het enorm belachelijk is dat Bart Brian als haar vriendje ziet. Bart reageert daar ook op dat hij Nena echt duivels vindt.
Ach ja.....een beetje wat van een voetbalvrouw verwacht wordt, mooi zitten, je benen wijd wanneer de man zin heeft, als tegeprestatie de creditcard mogen plunderen, verder geen doel hebben in je leven, aardslui zijn, denken dat alles vanzelf komt aanwaaien, en nog eisen stellen ook.....quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nena is echt volkomen gestoord. Ze snapt niet dat mensen steeds over haar en Brian beginnen. Snapt ze dat nou echt niet of doet ze maar alsof. Of weet ze echt niet meer dat ze de hele tijd heel verliefd loopt te doen en in bed ook vanalles met hem flikt.
Huh? Dan heb jij de zaterdagnacht niet helemaal meegekregen. Dat was een van de heftigste avonden tot nu toe! Zuipen, kotsen, glazen stuksmijten, tongen, mysterieus zwaar gehijg vanuit de paardenstal.. en dan die zondag eroverheen met die geweldige ouwelullenpreek van die zelfingenomen dikzak Bart. Plus de hypocriesie die daarop volgt van Brian en NL. Top-amusement.quote:Op maandag 18 december 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zin om het programma helemaal niet meer te gaan kijken. Wat een onzin allemaal zeg
Teleurstelling in Bart misschien?quote:Op maandag 18 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je uitgerekend na een weekend als dit zegt dat het allemaal niet meer hoeft van jou, maar goed: smaken verschillen.
Op dat punt was ik 2 weken terug al, oftewel ja Sylvia is mijn favoriete bewoner.quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef Leandra het volgende:
Je komt idd bijna op het punt dat Sylvia je favoriete bewoner gaat worden omdat ze de enige lijkt te zijn die nog wel wat fatsoen heeft.
jaja, het jeroen-effect. De saaiste wordt het populairst!quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef Leandra het volgende:
Je komt idd bijna op het punt dat Sylvia je favoriete bewoner gaat worden omdat ze de enige lijkt te zijn die nog wel wat fatsoen heeft.
saai saai saai.....quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Day het volgende:
Het is nou niet bepaald gezellig tussen Bart en Lesley. Volgens mij zijn ze behoorlijk uitgepraat.
Glazen stuksmijten en het mysterieus zwaar gehijg heb ik idd niet meegekregen. De rest wel. Maar het gezeik dat ze geen grove taal mogen gebruiken en dat de makers duidelijk ook liever niet hebben dat er iemand dronken wordt, vind ik echt te zot voor woorden. Als je iedere vorm van spontaniteit uit een programma wilt rammen, moet je dat inderdaad op die manier aanpakken.quote:Op maandag 18 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Dan heb jij de zaterdagnacht niet helemaal meegekregen. Dat was een van de heftigste avonden tot nu toe! Zuipen, kotsen, glazen stuksmijten, tongen, mysterieus zwaar gehijg vanuit de paardenstal.. en dan die zondag eroverheen met die geweldige ouwelullenpreek van die zelfingenomen dikzak Bart. Plus de hypocriesie die daarop volgt van Brian en NL. Top-amusement.
Ik snap werkelijk niet dat je uitgerekend na een weekend als dit zegt dat het allemaal niet meer hoeft van jou, maar goed: smaken verschillen.
Voor de camera wel ja. Dat is me nog net wel duidelijk en kan ik me in hun geval ook wel voorstellen. Ik vraag me alleen af of het op die manier een jaar is vol te houden.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Day het volgende:
Het is nou niet bepaald gezellig tussen Bart en Lesley. Volgens mij zijn ze behoorlijk uitgepraat.
Vanmiddag wel ff gezien, maar tis knettersaai vandaag dus heb nog niet zolang gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef tipsch het volgende:
waar is Huub vandaag? Nog niet in beeld gezien. De beste jongen wordt wel erg hard aangepakt sinds zijn entree.
Helemaal Bart's spel hoor. De grote etter uithangen. Ilona immiteert hij net ook weer even op z'n inmiddels welbekende manier.quote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft het over Huub.
Bart: "Huub? Wie is Huub?"
Er was een tijd dat ik dat wel grappig vond. Met de nadruk op was
Ik hoop op het ogenschijnlijk onmogelijke. Huub en NL vinden elkaarquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helemaal Bart's spel hoor. De grote etter uithangen. Ilona immiteert hij net ook weer even op z'n inmiddels welbekende manier.
Laten ze deze opmerking alsjeblieft even uitzenden, gevolgd door een terugblik van een meerdere malen over z'n nek gaande Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Nu begint Brian ook dat hij met het dronkenschap niets te maken wil hebben en daarom moeten zowel Huub als Nathanael weg. Ik geloof mijn oren zo langzamerhand niet meer.
ik ook! en dan samen bart eruit stemmen!quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop op het ogenschijnlijk onmogelijke. Huub en NL vinden elkaar
Bij meerdere mensen is het vermoeden al gerezen dat Hummie plaatsgenomen heeft achter de knoppen. De plotselinge omslag in benadering van de bewoners, die veel kinderachtiger is, is opmerkelijk. Dat plotseling de kop opstekende gezeur over grof taalgebruik.. goh waar hebben we dat toch ook alweer eerder gezien?quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef it_was_me het volgende:
Maar het hele gedrag van deze wannabees is allesbehalve millionaires achtig.
Maar aangezien het kijkcijfers moet opleveren mag het allemaal, en nu gaan ze een beetje huilen over die alcohol, alsof JDM nooit eens ziek is geweest van een bodempje teveel bekijken. En daarom mag Natasia blijven. Zij ontploft dagelijks maar houd zich in als het over drinken en vloeken gaat.
Hier ook hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meerdere mensen is het vermoeden al gerezen dat Hummie plaatsgenomen heeft achter de knoppen. [...]
Ik heb ze niet meer gezien sinds ze reageerden op mijn opmerking dat "het écht de hardste DGK ooit" was! Dat is Hummie natuurlijk in het verkeerde keelgat geschoten...quote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook hoorWat mij ook opvalt is dat ik de redactie niet meer heb zien posten, ook wel een beetje apart terwijl ze eerst bijna elke dag wel een postje plaatsen, ws. van hogerhand opgelegd dat ze niet meer mogen posten en dat zou best weleens Hummie kunnen zijn
Ik zie niet wat er gefaked is!quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Stability, heb je fake even gejat![]()
[afbeelding]
Had je nou niet moeten doenquote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Stability, heb je fake even gejat![]()
[afbeelding]
Snap ik niet ????quote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je nou niet moeten doen
![]()
S3+4 nu in lus gekomen, je hebt de streams getriggerd
De cap die je plaatste was tijdens het "Hilde loopje" en dat was steeds een exacte herhaling op de stream omdat ie vaststondquote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Het zou me niet eens verbazen. De kijkcijfers hebben nog maar een klein zetje naar beneden nodig of iedereen begrijpt dat het "zo niet langer ging". Dit kan bereikt worden door Tonnie er even op los te laten met haar volkomen achterhaalde, kinderachtige ideetjes. Kan hij haar meteen ook ontslaan en van de loonlijst schrappen, voorzover ze geen freelancer was.quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef demins het volgende:
Maar goed, even alle gekheid op een stokje, als John de Mol op korte termijn de stekker eruit wil trekken is het wel een duivels masterplan om Hummie achter de knoppen te zetten.
thxquote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cap die je plaatste was tijdens het "Hilde loopje" en dat was steeds een exacte herhaling op de stream omdat ie vaststondEn nu gebeurde dat dus vlak nadat je die cap plaatste op S3 vandaar, maar genoeg offtopic anders wordt Day boos
![]()
knap gespot, die Syl - wat is ZIJ grijs.quote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar is niet IEDEREEN daar debiel geworden
Sylvia "Ach, zo'n jong gastje... hij wou gewoon uit zijn bed kotsen, maar toen zag hij Natasia, en werd hij bang en ging hij maar gauw naar de wasbak"
Heeft die nog mazzel, een weekje in een kliniek lijkt me beterquote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef bloodymary het volgende:
Die examinator kan waarschijnlijk nu zo de WIA in......
Meteen opsturen naar Piet Paulusmaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
vraag 1: iemand komt van rechts, mag je hem final in elkaar rijden ?
vraag 2: Iemand steekt zn middelvinger op, mag je uitstappen en hem meppen
vraag 3: Mag je zeggen "en wat doet God" als iemand je in gaat halen ?
Tja, lastig
Het is allemaal de schuld van Huubquote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar na 3 maanden en dan nog 12 fout ???? Dat is echt triest! Zij heeft gewoon geen regels geleerd maar vragen geleerd en als er dus een andere vragen komen, snapt ze het niet.
goed punt!quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Huub![]()
sport verbroedert! sport?quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef tipsch het volgende:
hee kijk nou eens - Huub en NL spelen een potje poolbiljart!
Zeker: kijk naar voetbal: Ajax - Feyenoordquote:
Nou ja, duidelijk? mischien is hij even z'n keu aan het krijten. NL verliest het spel, maar hoeft geen revanche.quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dit...Huub en Nathanael gezellig samen aan het biljarten???
Duidelijk dat Nathanael offensief probeert te vormen...
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.
Dus wen er maar vast aan.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Brian voor geen cent!!!![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Kinga het volgende:
ze had 12 fout!!!! Dat is gewoon slecht he... zo moelijk zijn die vragen niet...
Je bent een quote goeroequote:
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.quote:Op maandag 18 december 2006 17:11 schreef tipsch het volgende:
Zou Brian Huub op de zondagochtend niet zo geweldig zijn afgevallen omdat Brian aan zag komen dat Nena en Huub het te goed met elkaar kunnen vinden?
Brian is gewoon jaloers op de keu van Huubquote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.
Over welke zondagochtend heb je 't?quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.
Day: vergeef je mn off topic gelul ?quote:
De hele zondag stond in het teken van Huub-bashing. Brian noch Nena hebben het ook maar enigszins opgenomen voor Huub. Sterker nog, Brian heeft alles in negatieve zin aangedikt, de looser.quote:
quote:
Is geen kwestie van chanteren. Hij had gewoon afstand genomen, meer niet.quote:Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef riri het volgende:
oh oh Brian weer aan het chanteren?
"Wil je weer dat ik zo doe als de laatste keer tegen je?"
Hij liet haar niet links liggen, hij was gestopt met het aanbidden.quote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef riri het volgende:
nou Day...als je dat zo zegt "Wil je weer dat ik zo doe tegen je als de laatste keer" (hij bedoelt daarmee toen ik je finaal links liet liggen) dan vind ik dat wel een opmerking waarmee je iemand chanteert
Hij geeft alleen aan dat er voor hem geen middenweg is, ze moet haar keuze maken en hij wil er zeker van zijn dat ze achter haar beslissing staat.quote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef riri het volgende:
nou Day...als je dat zo zegt "Wil je weer dat ik zo doe tegen je als de laatste keer" (hij bedoelt daarmee toen ik je finaal links liet liggen) dan vind ik dat wel een opmerking waarmee je iemand chanteert
Precies.quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij geeft alleen aan dat er voor hem geen middenweg is, ze moet haar keuze maken en hij wil er zeker van zijn dat ze achter haar beslissing staat.
heee. zo is het toch!?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
De hele zondag stond in het teken van Huub-bashing. Brian noch Nena hebben het ook maar enigszins opgenomen voor Huub. Sterker nog, Brian heeft alles in negatieve zin aangedikt, de looser.
Mag Nena twijfelen? Twijfel is leuk, spannend.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Het is óf gewoon vrienden zijn óf er echt voor gaan.
En als ze de keuze heeft gemaakt, moet ze er ook wat mee doen. Hiij wil gewoon niet dat er nog met hem gesold wordt.
En mag hij a.u.b. na 3 maanden?!
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reagerenquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
En als ze de keuze heeft gemaakt, moet ze er ook wat mee doen. Hiij wil gewoon niet dat er nog met hem gesold wordt.
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Oh? Dus je zou het normaal vinden als iemand zo met je om zou gaan?quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag Nena twijfelen? Twijfel is leuk, spannend.
haha, ik denk dat Nena de actie van Brian towards Huub niet erg waardeert.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...
Zouden ze even aan hem moeten laten zien kijken hoe ze er dan bij zit als dat op het beeldscherm komt...eerst de beelden dat ze met d'r benen wijd onder hem ligt en het volgende moment dat ze tegen de kapper zegt:Ik wil niet met hem geassocieerd worden, alleen met een leuke jongen.
Ze is uitermate geschikt voor het oudste beroep ter wereld want het is allemaal show.
Oneens, zij speelt met hem en daar is hij te volwassen voor, daarmee haalt hij het bloed onder zijn nagels vandaan.quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reageren
Brian moet ZELF kiezen
Dat is heel persoonlijk Day. Ikzelf hou wel van wat spanning. Nena moet niet kiezen, ze mag. Kennelijk is ze nog niet zo overtuigd en gaat ze nog zo lang ze wil verder met spanning opzoeken. Wie weet duurt dat nog wel een jaar! Komt bij dat ik denk dat Nena ook Brian's "betrouwbaarheid" in het spel meeweegt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
Oh? Dus je zou het normaal vinden als iemand zo met je om zou gaan?
Of is leuk als gebeurt met iemand waaraan je een hekel hebt?
Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind Nena's gedrag richting Brian (of welke man dan ook) walgelijk.
Snap bij dan ook totaal niet waarom hij het allemaal pikt!
Brian had keuze uit 300 vrouwen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reageren
Brian moet ZELF kiezen
Moeten we nog een koppeltje krijgen zoals Bart en Leslie? Nee, liever niet - Nena doet het uitstekend!quote:Op maandag 18 december 2006 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Brian had keuze uit 300 vrouwen!
Het probleem is dat hij haar gewoon écht leuk vindt.
Je kan het ook spannend maken zonder dat je iemand het gevoel geeft dat hij/zij gebruikt wordt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk Day. Ikzelf hou wel van wat spanning.
Ik ben niet uit op nog een koppeltje!quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moeten we nog een koppeltje krijgen zoals Bart en Leslie? Nee, liever niet - Nena doet het uitstekend!
Ja nou!quote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan het ook spannend maken zonder dat je iemand het gevoel geeft dat hij/zij gebruikt wordt.
Ik vind dat hij nogal vlot duidelijkheid EIST.quote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op nog een koppeltje!
Ik zeg alleen dat ik begrijp dat hij zegt dat hij de manier waarop zij met hem omgaat zat is.
3 maanden is niet vlotquote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nogal vlot duidelijkheid EIST.
Voor zover ik het heb meegekregen, heeft ze helemaal niet kwaad gesproken over hem.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...
Over het algemeen? In ieder geval te vlot voor Nena. Te traag voor Brian, kan toch?quote:
Dat is al weken geleden en gebeurde naar aanleiding van een ruzie (zij beschuldigde hem dat hij haar alleen voor de sex wou, hij zei:: als je dat denkt, ga je mijn bed/kamer maar uit). En het was notabene nadat ze Natasia af had gelebberd!quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat het Nena erg dwars zit dat op tv is geweest dat Brian hem het bed uit heeft gestuurd....
Voor haar misschien een reden om hem weer op te warmen en hem te laten vallen als een baksteen...
En toch denk ik ergens dat ze hem echt wel leuk vind, ze is alleen super onzeker en voelt zich nog steeds second choice. Tja...is ook wel wat voor te zeggen toch...
Maar ja, ik geloof ook zeker dat Brian haar echt wel leuk vindt.
Tijd zal het leren.
helemaal mee eens, tegen de kapper zei ze zelfs dat ze niet met brian geascosieerd wilde worden.quote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is al weken geleden en gebeurde naar aanleiding van een ruzie (zij beschuldigde hem dat hij haar alleen voor de sex wou, hij zei:: als je dat denkt, ga je mijn bed/kamer maar uit). En het was notabene nadat ze Natasia af had gelebberd!
Toen ze hem de volgende dag vertelde dat hij haar daarmee pijn had gedaan, heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden. Nu ze gehoord heeft dat het op tv is geweest, maak ze er weer een issue van. What about de tig keren dat zij hém al haar bed uit heeft gestuurd? Dat slachtoffergedoe van haar ben ik nu wel zat, hoor. Alsof zij zo heilig is!
Ik heb ook heel lang gedacht dat zij hem wel echt leuk vindt, nadat ik haar gehoord hebt tegen Ilona en Sylvia over hem, denk ik dat niet meer. Als het wel zo is heeft ze wel een heel fucked up manier om dat te laten merken en wil ik niet een weten hoe ze omgaat met mannen die ze niet leuk vindt.
Nena is het hierin, helaas, eens met Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij dan vervolgens de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
Ik vond ze beide hypocriet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij dan vervolgens de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena is het hierin, helaas, eens met Brian.
Ze blijft ook bezig rottigheid over hem te zeggen.
Ik denk dat ze er allemaal anders over denken. Niemand in dat huis kan mij nl. wijsmaken dat ze nooit dronken zijn geweest en nog nooit uit de band zijn gesprongen. Maar gevoed door achter of door het spel maken ze er nu een grote issue van.quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.
Maar Nena was zelf ook niet al te toeschietelijk in het bijstaan van Huub. Toen Bart met z'n walgelijke dominees-praatje begon over ' of drugs soms stoer zijn', had Nena bijvoorbeeld best even kunnen zeggen dat Bart niet hoeft te bepalen welke gespreksonderwerpen toegestaan zijn. Het was immers met haar dat Huub het tamelijk uitvoerig over xtc en mdma had gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
Deze beelden zijn óók "liggend"quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja en de volgende beelden zijn vast weer liggend...
vanmorgen had ze het met de kapper erover...quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.
Nena heeft er simpelweg voor gekozen om haar positie in de groep veilig te laten, maar zal de actie onthouden. -1 Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Nena was zelf ook niet al te toeschietelijk in het bijstaan van Huub. Toen Bart met z'n walgelijke dominees-praatje begon over ' of drugs soms stoer zijn', had Nena bijvoorbeeld best even kunnen zeggen dat Bart niet hoeft te bepalen welke gespreksonderwerpen toegestaan zijn. Het was immers met haar dat Huub het tamelijk uitvoerig over xtc en mdma had gehad.
Maar OK: Brian is nóg erger, door Huub een schop na te geven terwijl hij za-nacht nog tof tegen 'm deed en 'm zelfs aanmoedigde om snel te drinken.
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!quote:
ah zo. hoe heet Bart dan?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!![]()
Zoals zoveel mannen...niets bijzonders wel?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!![]()
Kan dat niet?quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Nena die zo hoog wordt ingeschat zegt net dat ze 'advocado' onder haar nagel heeft...
Avocado zei ze en die had ze volgens mij vanmiddag gegeten.quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Nena die zo hoog wordt ingeschat zegt net dat ze 'advocado' onder haar nagel heeft...
wat's er gebeurd?quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef n1ek het volgende:
Lekker is dat ja
Komt er op neer dat alle geintjes die je wilt uithalen al in de brieven worden 'verraden'. Dus wat is dan nog het nut.....
Dat begreep ik totaal niet! Ook de mensen die op bezoek komen verraden van alles (Michel, vriendin van Stephan).quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef n1ek het volgende:
Lekker is dat ja
Komt er op neer dat alle geintjes die je wilt uithalen al in de brieven worden 'verraden'. Dus wat is dan nog het nut.....
nou het gesprek tussen Brian en Bart. Bart zegt te stoppen met geintje en dergelijke en gewoon te gaan sporten, eten, slapen. Alles wordt toch in de brieven doorvertelt dus wat is dan nog het nut van geintjes of complotten? Hoe moet het dan ooit leuke tv worden?quote:
thxquote:Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
nou het gesprek tussen Brian en Bart. Bart zegt te stoppen met geintje en dergelijke en gewoon te gaan sporten, eten, slapen. Alles wordt toch in de brieven doorvertelt dus wat is dan nog het nut van geintjes of complotten? Hoe moet het dan ooit leuke tv worden?
Dat was een beetje waar het over ging en dat vroeg ik me eigenlijk ook al af sinds de komst van de vriendin van Stephan
Nee, hij is nogal pissed. Dat hij aangezet wordt tot allerlei geintjes en dingen, maar de rest dit via via van te voren al te horen krijgt en hij zich dus voor lul zet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:12 schreef demins het volgende:
Bart maakt geen geïnteresseerde indruk...
De blunder was dat ze advocado zei wat door Natasia gelijk gecorrigeerd werd.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Avocado zei ze en die had ze volgens mij vanmiddag gegeten.
Hij speelt het dan wel heel overtuigend als zelfs zijn vrienden/familie er in trappen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, hij is nogal pissed. Dat hij aangezet wordt tot allerlei geintjes en dingen, maar de rest dit via via van te voren al te horen krijgt en hij zich dus voor lul zet.
Ik verstond Avocado. Maar goed lekker belangrijk, Nena is echt niet dom al wil je dat misschien geloven.quote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De blunder was dat ze advocado zei wat door Natasia gelijk gecorrigeerd werd.
Bedoelde hij daarmee dat zijn uitval tegen Huub over dronken mensen misschien in opdracht was???quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef happyme28 het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw! Bart zegt: Ik doe het niet meer, ik ga niet meer in opdracht dingen doen.
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoelde hij daarmee dat zijn uitval tegen Huub over dronken mensen misschien in opdracht was???
Sorry, zie je post nu pas! Dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 20:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou day..... zeg je nix terug?
Het lijkt er wel op, ja!quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef avonne het volgende:
goedenavond
Is de War Room ingenomen door kamp Zuid?
[afbeelding]
Geef hem ook groot gelijk hierin.quote:Op maandag 18 december 2006 20:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar hij had het voornamelijk over de geintjes die hij tot nu toe heeft geflikt (de punten van Stefan, e.d.)
Brieven worden gecensureerd en achter gehouden.quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Geef hem ook groot gelijk hierin.
De redactie moet ervoor zorgen dat het contact met de buitenwereld wordt afgesloten, want gezapigheid en saaiheid begint te regeren.
Elke uitspatting wordt 3 keer veroordeeld en elk plannetje omzeep geholpen
Precies.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.
En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.
En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
daarnet zei Ilona nog dat de brief moeilijk te lezen was door weggehaalde dingen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.
het blijft een moeilijke kwestie. Het moet leuke TV opleveren. Wie wat of hoe iets leuk is is nooit te voorspellen. Maar als het NIET leuk wordt, zal er iets moeten gebeuren. Sturing. Hier dus dmv wat informatie waar de bewoners op reageren.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies.
@Avonne: en wat wil je dan? Dat ze allemaal weer de hele dat lief en aardig zijnn tegenover elkaar? Het vescrikkelijke BB syndroom dus...
allemaal bang om door elkaar genomineerd te worden nl.
ik heb meer dan genoeg van Bart gezien. Ik ben nooit een fan geweest, heb hem nooit leuk gevonden, en vind hem nu ronduit een dominante bullebak.quote:Of wil je de echte Bart zien, die ook gewoon leuk is maar wat "zieke"palnnetjes en ideetjes heeft of de gemaakte Bart die alles goed vind en leuk ja en amen tegen iedereen zegt?
Heb ik meerdere keren gepost. Het feestje zaterdag was leuk, en het PC gebruik moet op rantsoen.quote:Vergeet niet het moet wel leuk blijven om et kijken! Dus gewoon laten drinken die gasten en weg met de boeken en het nternet daar.
ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.quote:
Ben er ook nog!quote:
Ja hoorquote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.quote:Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.
Lesley zegt idd bijna nooit iets over het programma. De anderen krijgen constant brieven met info, dus daar gebeurt het veel meer. Overigens valt er ook weinig aan Bart te vertellen wat belangrijk voor hem is en hij nog niet weet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:
[..]
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.
heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??quote:
Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:
[..]
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.
heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
Mwah ik denk dat hij wel iets anders met .nl en de stemming om zou gaan als hij zou weten wat de rest van de groep er van vindt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
Ik vond de hint over natasia laatst de meest concrete, en deze slikte ze zelf ook weer snel in. Toen had natasia in de uitzendig gezegd dat ze het belachelijk vond dat Bart elke dag leslie mocht zien.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.
Ze heeft wel verteld dat de uitzending van vrijdag (?) met dat filmpje heel erg mooi was, en dat ze baalt dat ze het niet opgenomen heeft.
Ook heeft ze er tot 3 keer gevraagd of hij IEDEREEN ging vragen of ze wilden paardrijden. DRIE keer, dus duidelijk dat hij Huub niet mocht overslaan.
Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.
Ja zolang leslie hieraan meewerkt is het heel eenvoudig. Het meest belachelijke zou het nog zijn als er ook post van buiten via lesley naar binnen komt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.
Knoflook? Een houten kruis?quote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Leuk idee, hoor, die kerstsingle van Nena, Sylvia en llona, maar hoe houden ze in hemelsnaam natasia buiten de deur?
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
Krend!quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
bart vroeg ernaar ze wist wel waar het over ging maar reageerde er niet op.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.
Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
oh ja zo. het is -bespaart-quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.quote:
Ik luister al niet eens meer. Het wort me een beetje te triesd eigenlijk, dat gelul over 'het spel' de hele tijt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
Begrijpt iemand wat er gezegd wordt in de sauna?
ja zo, kort lontje, jouw reply was net zo irrelevant als de mijne.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.
jawel, maar ik voel wel veel verzet opkomen als ik ernaar luister. er klopt zo weinig van.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
Begrijpt iemand wat er gezegd wordt in de sauna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |