Zeker: kijk naar voetbal: Ajax - Feyenoordquote:
Nou ja, duidelijk? mischien is hij even z'n keu aan het krijten. NL verliest het spel, maar hoeft geen revanche.quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dit...Huub en Nathanael gezellig samen aan het biljarten???
Duidelijk dat Nathanael offensief probeert te vormen...
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan voorstellingsvermogen en fantasie, maar ik kan niet geloven dat Natasia óóit zal slagen voor haar theorie-examen!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, joh, wéken geleden zei Brian al dat ze telkens nul fout heeft.
Dus wen er maar vast aan.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Brian voor geen cent!!!![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Kinga het volgende:
ze had 12 fout!!!! Dat is gewoon slecht he... zo moelijk zijn die vragen niet...
Je bent een quote goeroequote:
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.quote:Op maandag 18 december 2006 17:11 schreef tipsch het volgende:
Zou Brian Huub op de zondagochtend niet zo geweldig zijn afgevallen omdat Brian aan zag komen dat Nena en Huub het te goed met elkaar kunnen vinden?
Brian is gewoon jaloers op de keu van Huubquote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.
Over welke zondagochtend heb je 't?quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt dit zo in elkaar! Brian alweer geleid door z'n jaloezie/paranoia. Wat een vreselijke kerel. Bah.
Day: vergeef je mn off topic gelul ?quote:
De hele zondag stond in het teken van Huub-bashing. Brian noch Nena hebben het ook maar enigszins opgenomen voor Huub. Sterker nog, Brian heeft alles in negatieve zin aangedikt, de looser.quote:
quote:
Is geen kwestie van chanteren. Hij had gewoon afstand genomen, meer niet.quote:Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef riri het volgende:
oh oh Brian weer aan het chanteren?
"Wil je weer dat ik zo doe als de laatste keer tegen je?"
Hij liet haar niet links liggen, hij was gestopt met het aanbidden.quote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef riri het volgende:
nou Day...als je dat zo zegt "Wil je weer dat ik zo doe tegen je als de laatste keer" (hij bedoelt daarmee toen ik je finaal links liet liggen) dan vind ik dat wel een opmerking waarmee je iemand chanteert
Hij geeft alleen aan dat er voor hem geen middenweg is, ze moet haar keuze maken en hij wil er zeker van zijn dat ze achter haar beslissing staat.quote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef riri het volgende:
nou Day...als je dat zo zegt "Wil je weer dat ik zo doe tegen je als de laatste keer" (hij bedoelt daarmee toen ik je finaal links liet liggen) dan vind ik dat wel een opmerking waarmee je iemand chanteert
Precies.quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij geeft alleen aan dat er voor hem geen middenweg is, ze moet haar keuze maken en hij wil er zeker van zijn dat ze achter haar beslissing staat.
heee. zo is het toch!?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
De hele zondag stond in het teken van Huub-bashing. Brian noch Nena hebben het ook maar enigszins opgenomen voor Huub. Sterker nog, Brian heeft alles in negatieve zin aangedikt, de looser.
Mag Nena twijfelen? Twijfel is leuk, spannend.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Het is óf gewoon vrienden zijn óf er echt voor gaan.
En als ze de keuze heeft gemaakt, moet ze er ook wat mee doen. Hiij wil gewoon niet dat er nog met hem gesold wordt.
En mag hij a.u.b. na 3 maanden?!
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reagerenquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
En als ze de keuze heeft gemaakt, moet ze er ook wat mee doen. Hiij wil gewoon niet dat er nog met hem gesold wordt.
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Oh? Dus je zou het normaal vinden als iemand zo met je om zou gaan?quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag Nena twijfelen? Twijfel is leuk, spannend.
haha, ik denk dat Nena de actie van Brian towards Huub niet erg waardeert.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...
Zouden ze even aan hem moeten laten zien kijken hoe ze er dan bij zit als dat op het beeldscherm komt...eerst de beelden dat ze met d'r benen wijd onder hem ligt en het volgende moment dat ze tegen de kapper zegt:Ik wil niet met hem geassocieerd worden, alleen met een leuke jongen.
Ze is uitermate geschikt voor het oudste beroep ter wereld want het is allemaal show.
Oneens, zij speelt met hem en daar is hij te volwassen voor, daarmee haalt hij het bloed onder zijn nagels vandaan.quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reageren
Brian moet ZELF kiezen
Dat is heel persoonlijk Day. Ikzelf hou wel van wat spanning. Nena moet niet kiezen, ze mag. Kennelijk is ze nog niet zo overtuigd en gaat ze nog zo lang ze wil verder met spanning opzoeken. Wie weet duurt dat nog wel een jaar! Komt bij dat ik denk dat Nena ook Brian's "betrouwbaarheid" in het spel meeweegt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
Oh? Dus je zou het normaal vinden als iemand zo met je om zou gaan?
Of is leuk als gebeurt met iemand waaraan je een hekel hebt?
Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind Nena's gedrag richting Brian (of welke man dan ook) walgelijk.
Snap bij dan ook totaal niet waarom hij het allemaal pikt!
Brian had keuze uit 300 vrouwen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
denk eerder dat als hij geen drie maanden zonder vrouw kan hij er beter uit kan gaan dan voortdurend op nena te zitten geilen en bij het minste of geringste jaloers zitten te reageren
Brian moet ZELF kiezen
Moeten we nog een koppeltje krijgen zoals Bart en Leslie? Nee, liever niet - Nena doet het uitstekend!quote:Op maandag 18 december 2006 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Brian had keuze uit 300 vrouwen!
Het probleem is dat hij haar gewoon écht leuk vindt.
Je kan het ook spannend maken zonder dat je iemand het gevoel geeft dat hij/zij gebruikt wordt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk Day. Ikzelf hou wel van wat spanning.
Ik ben niet uit op nog een koppeltje!quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moeten we nog een koppeltje krijgen zoals Bart en Leslie? Nee, liever niet - Nena doet het uitstekend!
Ja nou!quote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Je kan het ook spannend maken zonder dat je iemand het gevoel geeft dat hij/zij gebruikt wordt.
Ik vind dat hij nogal vlot duidelijkheid EIST.quote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op nog een koppeltje!
Ik zeg alleen dat ik begrijp dat hij zegt dat hij de manier waarop zij met hem omgaat zat is.
3 maanden is niet vlotquote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nogal vlot duidelijkheid EIST.
Voor zover ik het heb meegekregen, heeft ze helemaal niet kwaad gesproken over hem.quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag ook naar over hem gesproken tegen de kapper...
Over het algemeen? In ieder geval te vlot voor Nena. Te traag voor Brian, kan toch?quote:
Dat is al weken geleden en gebeurde naar aanleiding van een ruzie (zij beschuldigde hem dat hij haar alleen voor de sex wou, hij zei:: als je dat denkt, ga je mijn bed/kamer maar uit). En het was notabene nadat ze Natasia af had gelebberd!quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat het Nena erg dwars zit dat op tv is geweest dat Brian hem het bed uit heeft gestuurd....
Voor haar misschien een reden om hem weer op te warmen en hem te laten vallen als een baksteen...
En toch denk ik ergens dat ze hem echt wel leuk vind, ze is alleen super onzeker en voelt zich nog steeds second choice. Tja...is ook wel wat voor te zeggen toch...
Maar ja, ik geloof ook zeker dat Brian haar echt wel leuk vindt.
Tijd zal het leren.
helemaal mee eens, tegen de kapper zei ze zelfs dat ze niet met brian geascosieerd wilde worden.quote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is al weken geleden en gebeurde naar aanleiding van een ruzie (zij beschuldigde hem dat hij haar alleen voor de sex wou, hij zei:: als je dat denkt, ga je mijn bed/kamer maar uit). En het was notabene nadat ze Natasia af had gelebberd!
Toen ze hem de volgende dag vertelde dat hij haar daarmee pijn had gedaan, heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden. Nu ze gehoord heeft dat het op tv is geweest, maak ze er weer een issue van. What about de tig keren dat zij hém al haar bed uit heeft gestuurd? Dat slachtoffergedoe van haar ben ik nu wel zat, hoor. Alsof zij zo heilig is!
Ik heb ook heel lang gedacht dat zij hem wel echt leuk vindt, nadat ik haar gehoord hebt tegen Ilona en Sylvia over hem, denk ik dat niet meer. Als het wel zo is heeft ze wel een heel fucked up manier om dat te laten merken en wil ik niet een weten hoe ze omgaat met mannen die ze niet leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |