abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44550098
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef farceman het volgende:

[..]

Geef hem ook groot gelijk hierin.
De redactie moet ervoor zorgen dat het contact met de buitenwereld wordt afgesloten, want gezapigheid en saaiheid begint te regeren.
Elke uitspatting wordt 3 keer veroordeeld en elk plannetje omzeep geholpen
Brieven worden gecensureerd en achter gehouden.
Als er een brief komt met informatie, dan is dat omdat de redactie dat goedkeurt.
Mocht er een actie zijn die interessant is, dan zal dat dus niet via brieven doorgegeven kunnen worden.

Brian heeft nooit iets te horen gekregen over Nena, bijvoorbeeld, en Stephan nooit iets over de contactpunten. Zulke plannetjes worden duidelijk uit de briefwisseling gehaald.

De informatie die nu binnenkomt is ten nadele van Bart (waar héél veel streamers nu op kotsen) en ten voordele van Huub (die hoog nodig een steuntje moet hebben anders is hij gewoon morgen weg).
Ik zelf heb verschillende keren gepost dat ik DGK helemaal niet leuk vindt de laatste week, en het is MIJ duidelijk dat het doorgeven van deze informatie aan de bewoners een soort wake up call is. Bart moet weer terug in zijn hok. (En nee, ik geloof niet dat hij een bullebak is in opdracht van de redactie, dat doet hij toch echt zelf).

De kaarten (bewoners) worden weer door elkaar geschud, en met alle achterbaksheid onthuld, beginnen we weer aan een nieuwe ronde, met nieuwe kansen voor plannetjes.
De enige plannetjes die nu liepen waren Huub nalopen en rare namen geven.
Er gaat niet veel aan dat plannetje verloren.
  maandag 18 december 2006 @ 20:42:13 #252
58921 Day
You can fly!
pi_44550477
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.

En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44550683
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.

En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
Precies.

@Avonne: en wat wil je dan? Dat ze allemaal weer de hele dat lief en aardig zijnn tegenover elkaar? Het vescrikkelijke BB syndroom dus..allemaal bang om door elkaar genomineerd te worden nl.
Of wil je de echte Bart zien, die ook gewoon leuk is maar wat "zieke"palnnetjes en ideetjes heeft of de gemaakte Bart die alles goed vind en leuk ja en amen tegen iedereen zegt?

Vergeet niet het moet wel leuk blijven om et kijken! Dus gewoon laten drinken die gasten en weg met de boeken en het internet daar.
pi_44550685
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:

Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.
pi_44550785
We krijgen toch (bijna) allemaal genoeg van de Bartenel? Logisch dat er dan ingegrepen moet worden. Ik zelf stond op het punt van afhaken.
Door de info aan de dames te geven, kunnen de dames kiezen: confrontatie of tegenactie. Hoe dan ook, het is inderdaad sturing, maar wel sturing die ik op dit moment hoognodig vindt. Wat arrogante Boss Bart ben ik meer dan zat.
pi_44550884
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.
daarnet zei Ilona nog dat de brief moeilijk te lezen was door weggehaalde dingen.

Zo knullig als "achter" omgaat met het opstellen van het dagschema, zo zorgvuldig zijn ze hoop ik met het gedoseerd censureren. Tot nu toe heb ik nog geen strategien zien stranden door info buitenaf.
Voor bezoek wordt wel veel contactpunten betaald, he, vergeet dat niet. Info kost geld, dus.
pi_44551032
Waarom worden de brieven dan niet gewoon openbaar gemaakt en op de site geplaatst?
pi_44551236
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef farceman het volgende:

[..]

Precies.

@Avonne: en wat wil je dan? Dat ze allemaal weer de hele dat lief en aardig zijnn tegenover elkaar? Het vescrikkelijke BB syndroom dus...
allemaal bang om door elkaar genomineerd te worden nl.
het blijft een moeilijke kwestie. Het moet leuke TV opleveren. Wie wat of hoe iets leuk is is nooit te voorspellen. Maar als het NIET leuk wordt, zal er iets moeten gebeuren. Sturing. Hier dus dmv wat informatie waar de bewoners op reageren.
quote:
Of wil je de echte Bart zien, die ook gewoon leuk is maar wat "zieke"palnnetjes en ideetjes heeft of de gemaakte Bart die alles goed vind en leuk ja en amen tegen iedereen zegt?
ik heb meer dan genoeg van Bart gezien. Ik ben nooit een fan geweest, heb hem nooit leuk gevonden, en vind hem nu ronduit een dominante bullebak.
quote:
Vergeet niet het moet wel leuk blijven om et kijken! Dus gewoon laten drinken die gasten en weg met de boeken en het nternet daar.
Heb ik meerdere keren gepost. Het feestje zaterdag was leuk, en het PC gebruik moet op rantsoen.
pi_44551313
pfoe ik heb het er maar druk mee!

Heb ik iedereen nu weer weggejaagd?
pi_44551513
Ik wil er ook op wijzen dat Ilona tegenover Michel heeft laten weten dat ze er over denkt om er uit te gaan. Michel zei toen "Wacht tot januari, doe eerst de vlieglessen, en als het zo is, laat je me eerst nog eens langskomen".

Ilona heeft dus wel enige backup nodig om er in te blijven, dus die brieven komen ook daarvoor van pas. Ze moet zeker nog even blijven, want zoals ik het zie is zij de enige (misschien ook Sylvia, maar die doet nooit wat) die overzicht houdt over het slagveld. Nena en Natasia zijn daarvoor te veel met zich zelf bezig.
pi_44553149
.

pi_44553252
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
.

pi_44553340
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:56 schreef tipsch het volgende:

[..]

pi_44553345
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:56 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.
pi_44553413
Benji eet alles, dus. Niet alleen 2 dozen hondevoer, maar ook Labello en make-up.
Volgens Nena is chocola giftig voor honden....

.... dat wordt wat met kerstmis....

maandag 18 december 2006 @ 22:02:28 #266
58921 Day
You can fly!
pi_44553516
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
.

Ben er ook nog!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44553528
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
pi_44553580
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
Ja hoor
pi_44553603
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.
heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 18 december 2006 @ 22:05:01 #270
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44553631
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
Lesley zegt idd bijna nooit iets over het programma. De anderen krijgen constant brieven met info, dus daar gebeurt het veel meer. Overigens valt er ook weinig aan Bart te vertellen wat belangrijk voor hem is en hij nog niet weet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44553676
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:

[..]

heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
zeggen?
pi_44553710
Tuurlijk heeft bart tijdens zijn 4 uur wel veel info gekregen, en sylvia tijdens haar 12 uur ook. Maar leslie geeft als ze aan het "werk" is maar heel weing tot geen concrete info. Anders had ze al lang iets gezegd over hoe de groep aankijkt tegen bartenel. of de waarschijnlijke stemronde tegen .nl
pi_44553747
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef tipsch het volgende:

[..]

zeggen?
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
pi_44553749
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef tipsch het volgende:

[..]

zeggen?
wat bedoel je?
pi_44553784
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef 2live het volgende:

[..]

wat bedoel je?
briefwisselingen misschien?
  maandag 18 december 2006 @ 22:08:37 #276
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44553806
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:

[..]

Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.
pi_44553839
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:

[..]

Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.

Ze heeft wel verteld dat de uitzending van vrijdag (?) met dat filmpje heel erg mooi was, en dat ze baalt dat ze het niet opgenomen heeft.
Ook heeft ze er tot 3 keer gevraagd of hij IEDEREEN ging vragen of ze wilden paardrijden. DRIE keer, dus duidelijk dat hij Huub niet mocht overslaan.

Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
pi_44553874
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.
Mwah ik denk dat hij wel iets anders met .nl en de stemming om zou gaan als hij zou weten wat de rest van de groep er van vindt.

Maar verder is er heel weinig spannends rond de persoon Bart
pi_44553877
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
pi_44553937
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:

[..]

Ze heeft wel verteld dat de uitzending van vrijdag (?) met dat filmpje heel erg mooi was, en dat ze baalt dat ze het niet opgenomen heeft.
Ook heeft ze er tot 3 keer gevraagd of hij IEDEREEN ging vragen of ze wilden paardrijden. DRIE keer, dus duidelijk dat hij Huub niet mocht overslaan.

Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
Ik vond de hint over natasia laatst de meest concrete, en deze slikte ze zelf ook weer snel in. Toen had natasia in de uitzendig gezegd dat ze het belachelijk vond dat Bart elke dag leslie mocht zien.
pi_44553959
Leuk idee, hoor, die kerstsingle van Nena, Sylvia en llona, maar hoe houden ze in hemelsnaam natasia buiten de deur?
pi_44553996
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.
pi_44554082
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef bosb het volgende:

[..]

Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.
En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.
pi_44554149
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef tipsch het volgende:

[..]

En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.
Ja zolang leslie hieraan meewerkt is het heel eenvoudig. Het meest belachelijke zou het nog zijn als er ook post van buiten via lesley naar binnen komt.
pi_44554298
Bart weet nu dus dat Ilona weet dat zij van plan waren een nepbrief van Stephan te schrijven.
Bart geeft wel toe dat de informatie láát komt (en dus niet meer actueel), maar hij wil dat mensen pas achter zoiets komen als ze weer thuis zijn.

Beetje bang voor confrontaties, Bart?
  maandag 18 december 2006 @ 22:22:03 #286
130054 demins
We weten niks
pi_44554386
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Leuk idee, hoor, die kerstsingle van Nena, Sylvia en llona, maar hoe houden ze in hemelsnaam natasia buiten de deur?
Knoflook? Een houten kruis?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 18 december 2006 @ 22:25:44 #287
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44554524
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
pi_44554527
Bart "Jij moet even campagne voeren voor jezelf, zodat Huub de eerste is"
Nel "Als ik de angel uit het kwaad bij Natasia kan halen...."
Bart "Je moet met Brian praten, hij is de schakel"
Nel "Ik heb hem zaterdag gesproken en zal nog eens met hem praten. Ik heb vandaag over mijn zoon gesproken en zo... blablabla"

zie je, Sonique... gebruik je kinderen
  maandag 18 december 2006 @ 22:26:02 #289
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_44554539
heeft iemand precies gehoort wat er in de brief over brian stond?
pi_44554566
Wat stond in de brief van Nena dat Brian nu weer pinnig is?
  maandag 18 december 2006 @ 22:27:54 #291
130054 demins
We weten niks
pi_44554617
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
Krend!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44554649
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:

[..]

bart vroeg ernaar ze wist wel waar het over ging maar reageerde er niet op.
pi_44554663
Zegt Nel nou dat zijn ex zei dat hij naar de AA moet ?

(lastig, 2 streams volgen)
pi_44554765
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

oh ja zo. het is -bespaart-
  maandag 18 december 2006 @ 22:34:14 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44554868
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.
pi_44554944
Begrijpt iemand wat er gezegd wordt in de sauna?
pi_44554993
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wad maakd hedt uyt hoe je iets schreifd?
  maandag 18 december 2006 @ 22:37:58 #298
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44555007
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
Ik luister al niet eens meer. Het wort me een beetje te triesd eigenlijk, dat gelul over 'het spel' de hele tijt.
pi_44555064
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.
ja zo, kort lontje, jouw reply was net zo irrelevant als de mijne.
pi_44555146
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
jawel, maar ik voel wel veel verzet opkomen als ik ernaar luister. er klopt zo weinig van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')