Brieven worden gecensureerd en achter gehouden.quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Geef hem ook groot gelijk hierin.
De redactie moet ervoor zorgen dat het contact met de buitenwereld wordt afgesloten, want gezapigheid en saaiheid begint te regeren.
Elke uitspatting wordt 3 keer veroordeeld en elk plannetje omzeep geholpen
Precies.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.
En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Zou kunnen, Avonne. Maar dan heb je nog de informatie die binnen wordt gebracht door de bezoekers. Michel en de vriendin van Stephan vertelde ook al enorm veel. Ik vind dat de redactie daar ook wat aan moet doen.
En wat de brieven betreft: Ilona krijgt echt enorm veel informatie van buiten. Nena heeft vandaag ook weer een brief ghad van haar moeder waar informatie over staat (ik vermoed over Bart, Brian en .NL). Het lijkt wel alsof ze aan de ene groep wel info geven en aan de andere niet.
daarnet zei Ilona nog dat de brief moeilijk te lezen was door weggehaalde dingen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou Bart had anders ook een brief gekregen van wie is onduidelijk, maar die was weer heel 'belastend' voor de dames, dat zij alles doorlullen en plannen smeden tegen hem. Brian had info van zijn moeder over Bart o.a. Dus het werkt 2 kanten op. Ze laten duidelijk met opzet dingen door. Je ziet helemaal geen weggehaalde delen meer in brieven. Heel raar en ook jammer van het spel.
het blijft een moeilijke kwestie. Het moet leuke TV opleveren. Wie wat of hoe iets leuk is is nooit te voorspellen. Maar als het NIET leuk wordt, zal er iets moeten gebeuren. Sturing. Hier dus dmv wat informatie waar de bewoners op reageren.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies.
@Avonne: en wat wil je dan? Dat ze allemaal weer de hele dat lief en aardig zijnn tegenover elkaar? Het vescrikkelijke BB syndroom dus...
allemaal bang om door elkaar genomineerd te worden nl.
ik heb meer dan genoeg van Bart gezien. Ik ben nooit een fan geweest, heb hem nooit leuk gevonden, en vind hem nu ronduit een dominante bullebak.quote:Of wil je de echte Bart zien, die ook gewoon leuk is maar wat "zieke"palnnetjes en ideetjes heeft of de gemaakte Bart die alles goed vind en leuk ja en amen tegen iedereen zegt?
Heb ik meerdere keren gepost. Het feestje zaterdag was leuk, en het PC gebruik moet op rantsoen.quote:Vergeet niet het moet wel leuk blijven om et kijken! Dus gewoon laten drinken die gasten en weg met de boeken en het nternet daar.
ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.quote:
Ben er ook nog!quote:
Ja hoorquote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.quote:Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zie niet helemaal wat het punt is. andere bewoners krijgen nu eindelijk ook wat info van buiten daar waar Bart al lang zijn regelmatige informatiewinning via Leslie heeft.
Lesley zegt idd bijna nooit iets over het programma. De anderen krijgen constant brieven met info, dus daar gebeurt het veel meer. Overigens valt er ook weinig aan Bart te vertellen wat belangrijk voor hem is en hij nog niet weet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef bosb het volgende:
volgens mij valt de info die Bart van leslie krijgt wel mee, heel af en toe probeert leslie iets door te geven in codetaal. Zoals laatst met Natasia, maar Leslie heeft volgens mij de duidelijke boodschap zich niet over het speltechnische uit te laten
zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:
[..]
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.
heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??quote:
Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:04 schreef 2live het volgende:
[..]
daar is al vaker over gesproken, lesley zegt wat dat aangaat niks.
heb vandaag nog gesprek van bart en lesley gevolgd, zelfs over zaterdagnacht is eigenlijk nauwelijks iets gezegd.
Mwah ik denk dat hij wel iets anders met .nl en de stemming om zou gaan als hij zou weten wat de rest van de groep er van vindt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nooit iets heftigs aan de hand wat Bart niet weet en wat hij beslist moet weten. Dus het is gewoon niet aan de orde.
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja ok het briefjesverhaal heb ik ook gehoord, maar nog nooit concrete bewijzen van gezien, weet dus ook niet of die er zijn??
Ik vond de hint over natasia laatst de meest concrete, en deze slikte ze zelf ook weer snel in. Toen had natasia in de uitzendig gezegd dat ze het belachelijk vond dat Bart elke dag leslie mocht zien.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.
Ze heeft wel verteld dat de uitzending van vrijdag (?) met dat filmpje heel erg mooi was, en dat ze baalt dat ze het niet opgenomen heeft.
Ook heeft ze er tot 3 keer gevraagd of hij IEDEREEN ging vragen of ze wilden paardrijden. DRIE keer, dus duidelijk dat hij Huub niet mocht overslaan.
Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen en is idd niet fair t.o.v. de rest.
Ja zolang leslie hieraan meewerkt is het heel eenvoudig. Het meest belachelijke zou het nog zijn als er ook post van buiten via lesley naar binnen komt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
En het is zo gemakkelijk om dit regelmatig te doen, brieven wisselen. zeg nou eerlijk.
Knoflook? Een houten kruis?quote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Leuk idee, hoor, die kerstsingle van Nena, Sylvia en llona, maar hoe houden ze in hemelsnaam natasia buiten de deur?
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.quote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bart vanochtend een brief vrij openlijk aan Leslie gegeven. Dat is not done.
Krend!quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
bart vroeg ernaar ze wist wel waar het over ging maar reageerde er niet op.quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Zaterdag heeft ze niet gezien, want ze was stappen.
Ze geeft hem heel vaak hints, maar (eerlijk is eerlijk) ze doet het zeer beperkt, en dus netjes.
oh ja zo. het is -bespaart-quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet dat dan met de post ofzo? Deze manier bespaard hij tenminste een postzegel.
Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.quote:
Ik luister al niet eens meer. Het wort me een beetje te triesd eigenlijk, dat gelul over 'het spel' de hele tijt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
Begrijpt iemand wat er gezegd wordt in de sauna?
ja zo, kort lontje, jouw reply was net zo irrelevant als de mijne.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, is het met een T joh?? Je meent het. Dat wist ik echt niet. Erg fijn dat je me even op die enorme fout hebt gewezen. Gelukkig hebben we nog altijd mensen zoals jij op fok. Nieuwe zinnen beginnen we trouwens meestal met een hoofdletter.
jawel, maar ik voel wel veel verzet opkomen als ik ernaar luister. er klopt zo weinig van.quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
Begrijpt iemand wat er gezegd wordt in de sauna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |